Zide

Sigrid og Kenneths bryllup d. 4 august 2007

254 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal i have

Vi havde den bedste dag nogensinde. Om en times tid tager vi afsted til lufthavnen mod mauritius. Vi glææææææder os.

Har desværre ikke fået billeder endnu, men skal nok komme en masse når vi kommer hjem igen. Min søster tog omkring 300 billeder og min svoger 500, og hvad der så ellers er blevet taget. Så der skulle nok kunne komme et billede eller to herind ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sabel-åbnet champagne

Inden vi gik til bords til middagen fik vi champagne som velkomst.

Den blev åbnet på behørig vis med sabel. Først demonstrerede en af tjenerne hvordan man gjorde og fortalte en lille historie bag.

Derefter fik vi lov at prøve, vi prøvede begge to og klarede det super. Derefter prøvede begge vores fædre, og de sidste kan jeg ikke lige huske hvem der prøvede derefter!

post-14415-1187200168.jpg post-14415-1187200175.jpg

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Troldebrudepar

Svigermor havde lavet det sødeste trolde-brudepar til os (hun har efterhånden lavet maaaange strømpenisser, så self skulle vi have et brudepar)

post-14415-1187201961.jpg

Hun havde virkelig gået op i detaljerne, læg mærke til blondetrusserne :heart:

post-14415-1187201948.jpg

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Menu og bordplan

(lavet i samme karton og papir som invitationer, samt pyntet med resterne af tyllen fra kjolen)

post-14415-1187202278.jpg

Nødhjælpskurv til toilettet

(igen er resterne af tyllen anvendt)

post-14415-1187202287.jpg

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sangen for min mand

Ja var jo meget i tvivl, og meget nervøs. Men endte med at gøre det, da jeg var bange for jeg ellers fortrød. Det gik slet ikke så godt som jeg havde håbet, kom meget skævt ind, og det varede adskillelige takter før jeg fandt samme toneart som bandet :heart:

Men alt i alt var det vist vellykket, manden blev ihvertfald utroligt glad, og det var jo for hans skyld. Fik også en del ros bagefter, men det var nok mere for selve indsatsen end opførelsen specifikt...! :bearhug:

post-14415-1187203048.jpg

0

Del dette indlæg

Indslag:

min mor havde lavet en sang, hvor man også skulle spille på kazoo, det var vældigt underholdende:

post-14415-1187203241.jpg

Mine søstre lavede et quiz-show: Hvem vil være millionær - mig og min brud

Hvor vi skulle svare på spørgsmål om hinanden. Svarede vi rigtigt fik vi en pakke, og svarede vi forkert skulle vi smadre en pakke (der var maaaange glasskår bagefter - og jeg stod i bare tæer, ups!) Men det var rigtig sjovt, jeg gættede flest rigtigt :carrot:

post-14415-1187203360.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kærlighedstræet

Kenneths gudmor havde lavet et kærlighedstræ til os. Hun havde taget en kurv med med små hjerter, som gæsterne kunne skrive små lykønskninger på. Det var en rigtig sød ide. Grenene er sat i vand, og er ved at slå rødder, så de kan blive plantet ud som evigt minde fra dagen.

post-14415-1187203598.jpg

0

Del dette indlæg

Brudevalsen

En af de få ting som jeg gerne ville gøre lidt bedre...

Det kiksede ret meget, vi kunne ikke finde takten i musikken, og var ikke helt enige om trinene eller hvem der skulle føre :bearhug:

Oveni, havde jeg problemer med kjolen, vi havde ikke fået hæftet slæbet op, så trådte i det, og var ved at vælte. hvilket resulterede i at jeg hev godt fat i skørterne, og blev meeeeget lårkort, er meget tæt på det blev kriminelt. UPS!!! :bearhug: Min søster havde fanget det med videosekvens på sit kamera, og det ser godt nok kikset ud :heart:

post-14415-1187204311.jpg

Og kysset blev der også: :kiss:

post-14415-1187204330.jpg

0

Del dette indlæg

sokkerne klippes

Så blev gommen overfaldet og sokkerne blev klippet, og disse "skrækkelige" tæer blev vist frem, han havde nemlig muntret sig med mit neglelak :heart:

post-14415-1187204591.jpg

sløret

Bagefter gik tøserne amok med mit slør. Men det var heldigvis så langt, så der er en god sjat tilbage endnu.

post-14415-1187204656.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer