Zide

Sigrid og Kenneths bryllup d. 4 august 2007

254 indlæg i dette emne

Ej hvor er det bare fedt! Men hvis du gerne vil sy selv, vil de så ikke give tilskud?

Jeg kan godt forstå at du er meget rørt over det, og at du har svært ved at forstå at du får tilskud og ikke deres egen søn ;)

Men hvor er det dejligt at de er så glade for dig! og 10.000 kroner i tilskud er da ellers noget af en sjat må man sige!!... Er du i tvivl nu om du vil sy den?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen du godeste... hvor fedt... kjolen fra Rold var kjolen der smyger sig skråt om dig ikke - den med perler der er "strøet" på??? den var også flot... næsten ligeså flot som blondesagen!!! Det klæder dig rigtig godt med de kropsnære kjoler... men jeg godt forstå dig mht at sy kjolen selv! - det er fedt at kunne designe lige præcis det man ønsker og så bare være den eneste i verden der bærer lige akkurat den kjole... Venter spændt på din endelige beslutning... Det ville jo også være cool at have en at udveksle sy dims med...

Mange smil fra Mette :cheerleader3:

p.s. godt det ikke er m ig der skal vælge...

0

Del dette indlæg

Nej det var den anden kjole, svigermor var vild med.

post-14415-1171713048.jpg

Det er også denne kjole vi tager udgangspunkt i når vi skal sy kjolen. Har besluttet at sy selv, dels fordi jeg længe har drømt om at sy min egen kjole, netop fordi jeg får en helt speciel kjole, som jeg selv har lavet, og ingen vil have en magen til.

Selvom jeg et øjeblik blev lidt i tvivl om jeg nu virkelig skulle sy selv, efter sådan en kommentar!!! Blev meget rørt! Men det vil jeg.

Men tror da også de vil give tilskud alligevel. Men i første omgang var det nu fordi de syntes jeg skulle vælge den kjole :cheerleader3:

Det bliver denne kjole vi tager udgangspunkt i, selvom de andre sad bedre. Men denne er meget mere mig. Hvor jeg synes de andre, som er utrolig flotte, bliver mere (ja hvad skal man kalde det?) almindelige og kedelige... Og når den bare bliver tilrettet, så vil den altså også sidde flot på mig. Men tager nok også lidt inspiration fra de andre kjoler, så det bliver 100 % MIN kjole!

Glæder mig rigtig meget.

Og vil meget gerne udveksle errfaringer med dig mette. Der er ikke så mange der syer selv, og synes det er meget spændende at følge med i. Hvornår går i igang? du har jo stadig lang tid til dagen? Vi skal meget snart igang, så vi ikke ender med at sidder i sidste øjeblik!

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Jeg har hørt at det skulle være tids nok at begynde små 4 mdr. før datoen... og ja jeg har god tid... vi går først igang for alvor til januar! med mindre at jeg lader min kjole sy af en skrædder Louise79 kender fra Thailand... Michael skal også have syet sit kluns af ham... men jeg skal liiiige tænke mig godt om, for jeg vil også godt sy kjolen sammen med min mor... men tænker også at der kommer MEGET andet der tager min tid og overskud, når først dagen nærmer sig!

Jeg prøvede faktisk sådan en kjole i samme stil som den du skal sy efter... de er meget behagelige at have på...ikke spor tunge og lige til at danse i til klokken 4 om morgenen!

Mange smil fra Mette

Mit kamera driller mig lidt, men jeg vedlægger lige et billede af kjolen...

Miiiiiiichaaaaeeeeeel..... kooooooooom liiiiiiiiiigeeeeeeeeee!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hørt at det skulle være tids nok at begynde små 4 mdr. før datoen...

Tja... Der er jo snart "kun" 5 mdr til brylluppet, så er vist også på tide at komme igang!

og ja jeg har god tid... vi går først igang for alvor til januar! med mindre at jeg lader min kjole sy af en skrædder Louise79 kender fra Thailand... Michael skal også have syet sit kluns af ham...

Lyder da også rigtig spændende

men jeg skal liiiige tænke mig godt om, for jeg vil også godt sy kjolen sammen med min mor... men tænker også at der kommer MEGET andet der tager min tid og overskud, når først dagen nærmer sig!

Kan jeg godt følge dig i, det er altså noget særligt at sy kjolen selv, men der skal altså også være tiden og overskuddet til det, ellers kan det nok nemt gå hen og blive en rigtig træls oplevelse.

Jeg prøvede faktisk sådan en kjole i samme stil som den du skal sy efter... de er meget behagelige at have på...ikke spor tunge og lige til at danse i til klokken 4 om morgenen!

Mange smil fra Mette

Mit kamera driller mig lidt, men jeg vedlægger lige et billede af kjolen...

Miiiiiiichaaaaeeeeeel..... kooooooooom liiiiiiiiiigeeeeeeeeee!!!!!

Venter i spænding....!

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Hejsa

Det var da godt nok et noget flot tilbud dine svigerforældre kom med der, når I ellers slet ikke har snakket om det, men jeg kan godt forstå, hvis du stadig selv vil sy, det var jo din helt oprindelige plan.

Hvordan gik det med at være ude for at se på tøj i fredags til gommen?

Knus Line

0

Del dette indlæg

Hejsa

Det var da godt nok et noget flot tilbud dine svigerforældre kom med der, når I ellers slet ikke har snakket om det, men jeg kan godt forstå, hvis du stadig selv vil sy, det var jo din helt oprindelige plan.

Hvordan gik det med at være ude for at se på tøj i fredags til gommen?

Knus Line

Ja det var det! Er meget imponeret! Men er stadig min mening at sy kjolen selv, ikke fopr at spare penge, men fordi jeg synes det kunne være rigtig fedt!

Det var rigtig fint i torsdags, fik taget mål og bestilt en beige habit til gommen, fik alligevel lov til at være med til at vælge :thumbsupsmileyanim: Men må så ikke se det endelige resultat, han vil også overraske mig i kirken. de starter med at sy tøjet når han indbetaler til marts, er spændt på hvor lang tid det tager. De sagde at de skulle starte senest en måned før, så lyder da til, de er ret hurtige om det. Så det bliver spænende!

0

Del dette indlæg

Jeg kan sagtens følge dig i din beslutning Sigrid! Det vil da være for lækkert at have sin HELT egen kjole!... præcis som DU vil have den!

Men der er faktisk noget jeg liiiige skal høre dig om. Nu ved jeg jo ikke om din kjole skal have det, men min kjole f.eks. har et korset eller stivere i overdelen, det vil sige, det er sådan lidt "halv hårdt" i det, så det bare sidder helt perfekt! Hvordan filan syr man det selv? Er det også noget du skal have i din? Det er nemlig en af de ting der har skræmt mig fra at sy selv, eller få bekendte til det... Det kunne bare være alt for fedt at få sin HELT egen kjole...

Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig skride frem i produktionen af den...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Sigrid...

Hvordan går det med kjoleplanerne? Er der noget nyt under solen?

Hvordan går planerne ellers? Håber alt er ok...

Kjolen

Hey, puha det er godt nok lang tid siden jeg har været herinde.

Vi overtog vores hus d. 1 marts, og flyttede ind i ugen efter. Og siden har jeg ikke haft internet :respekt:

Så derfor har jeg ikke været aktiv herinde de sidste par måneder! Men nu har vi endelig fået internet herude! forstår slet ikke hvordan folk kan klare sig uden, hehe!

Nå, der er ikke sket det vilde med bryllupsplanerne, da det har stået lidt i bero, mens vi har fået styr på huset. Men nu er jeg igang igen.

Er begyndt på invitationerne, og har næsten fundet ud af hvordan de skal se ud, mangler bare lige de sidste detaljer. Har ikke lige billeder nu, men skal nok komme senere. Lissom med billeder af huset!

Kjolen er vi også så småt igang med, var med min mor ude og kigge på mønstre og købe en gine. Mønsteret skulle bestilles hjem, men det burde snart være hjemme, så går vi igang med at lave en prøve-kjole først. Glæder mig.

Her er mønsteret:

post-14415-1177235081.jpg

Mht kjolen og stivere deri. Det kan godt lade sig gøre. De stivere kan man købe, og sy ind i corsagen. Har prøvet det før, da vi syede en corsage til min søster til hendes gallakjole i gymnasiet, og det blev rigtig godt. Så det er jeg ikke så bekymret for.

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Invitationer

Så har jeg udkast til invitationer klar

Kan ikke helt bestemme mig for de sidste detaljer, men grundformen bliver ihvertfald sådan her.

Kan bedst lide eksempel 1 og 2, hælder nok mest til 1'eren

Eksempel 1:

post-14415-1177337230.jpg

Eksempel 2:

post-14415-1177337252.jpg

Eksempel 3:

post-14415-1177337272.jpg

Hvad synes i, hvad kan jeg gøre for de sidste detaljer??? Kan ikke rigtig finde ud af hvad der mangler, eller om de overhovedet mangler noget...!

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Ønsker

Så er vi igang med ønskelisten...

Til huset:

Porcelæn (pillivuyt - overvejer at oprette en ønskeliste hos inspiration)

Rosendahl crand cru vandglas

Rosendahl crand cru snapseglas

Rosendahl krydderisæt

Rosendahl vincaraffel

Dampstrygejern

Spisebord i massiv eg

Ny seng (muligvis elevationsseng)

Dyner i ekstra længde

Dynebetræk

Løse gulvtæpper til sofagruppe og spisebord

Tv-ophæng til fladskærms tv

Reol til entre

Kontorstole

Haveredskaber

Vejrstation fra Jacob Jensen

Espressomaskine

Saftpresser

Spil

Trivial persuit

Venner for livet

Hit med sangen

Har idag været ude og kigge på hvad vi ønsker os, og har fundet vores nye spisebord. Og skal snart ud og kigge på senge også, da vi trænger til nye senge. Kunne godt tænke os elevationssenge, men det bliver det nok ikke til i denne omgang :cheerleader3:

I får lige et billede af spisebordet, synes selv det er vildt flot! Med plader i kan det bliver 5 meter langt, så det skulle kunne række til hele familien. :) Det skal dog være i egetræ istedet for.

post-14415-1177420561.jpg post-14415-1177420569.jpg

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sigrid

Det er hyggeligt du er tilbage igen :) Kender alt for godt til, at planlægningen ind imellem må vige lidt for noget andet, og at det sommetider kan være lidt svært at komme til nettet.... Går istandsættelsen af huset godt?

Det er nogle virkelig flotte invitationer, du har fået lavet. Personligt kan jeg nok også bedst lide de to første. Hvis det skal være 1'eren så synes jeg måske godt, der kunne tilføjes en detalje evt. "invitation" el., mens 2'eren synes jeg ikke behøver noget, den er smuk, som den er.

Det bliver rigtigt spændende med kjolen, den ser flot ud på billedet, men glæder mig til at se dig i den :balloon: I må have rigtigt meget held og lykke med den.

Knus Line

0

Del dette indlæg

Hej Sigrid

Det er hyggeligt du er tilbage igen :loveboard:Tak :loveflag: Kender alt for godt til, at planlægningen ind imellem må vige lidt for noget andet, og at det sommetider kan være lidt svært at komme til nettet.... Går istandsættelsen af huset godt?

Jo tak, det går stille og roligt, de første uger rykkede vi en hel masse, men nu er det lidt i bero, og så kommer der lisså stille flere og flere ting på plads. Men når vi sjældent er hjemme samtidig, er det jo begrænset hvad vi får lavet. men det er nu ok. De ting vi mangler nu er mest småting, som sagtens kan ordnes hen ad vejen. Vi nyder at være "husejere", og især haven nu hvor det er blevet godt vejr. Har allerede en masse planer om hvordan vi kan lave terrasse og højbede med krydderurter, men det når vi nok ikke denne sommer, der er jo så mange andre ting der skal være styr på. Men det er jo altid rart at have planer! -HAHA-

Det er nogle virkelig flotte invitationer, du har fået lavet. Personligt kan jeg nok også bedst lide de to første. Hvis det skal være 1'eren så synes jeg måske godt, der kunne tilføjes en detalje evt. "invitation" el., mens 2'eren synes jeg ikke behøver noget, den er smuk, som den er.

Det bliver lidt en blanding af 1'eren og 2'eren. Det bliver papiret fra den første og så med bølgeformen fra 2'eren. Og så kommer der et par gyldne hjerteperler på også. Har prøvet med forskellige ting, men det blev bare alt sammen for meget, og ligepludselig så var den helt rigtige kombination der bare! :loveflag:

Det bliver rigtigt spændende med kjolen, den ser flot ud på billedet, men glæder mig til at se dig i den :iloveyou: I må have rigtigt meget held og lykke med den.

Tak, glæder mig rigtig meget til at komme igang. Har været inde og kigge på stof idag, og har fundet lidt som jeg kunne lide! Glæder mig selv til at se hvad vi ender med...

Knus Line

Kram Sigrid

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Så har jeg været en tur hos hansen og Højmark. Det var bare super betjening derinde, fandt noget stof og nogle blonder jeg godt kan lide, og har fået et par stofprøver med hjem som jeg snart skal have vist til min mor! Så må vi se hvad vi kan finde på!

Først en krøllet silke i en gylden beige, som jeg tænke skulle bruges til både nederdel og til corsage:

post-14415-1177947101.jpg

Blonde som kan bruges til at drapere udenover corsagen:

post-14415-1177947109.jpg

En anden blonde som også kan være flot udenpå corsagen:

post-14415-1177947119.jpg

Tror umiddelbart bedst jeg kan lide den første blonde, men har også set nogle på silkehusets hjemmeside som også var flotte. har tænkt mig at ringe derover og høre om jeg kan få nogle stofprøver på dem, så jeg bedre kan se dem. Er lidt svært at vurdere udfra et billede.

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

med slør! Der er to, som skal sys sammen, et langt med satinkant, som skal være lige 5-10 cm længere end kjolen, og så et kortere med en fin blondekant, der bare passer perfekt til kjolen!

post-14415-1168719489.jpg

Se jeg er en MEGET kritisk bridezilla, og jeg bryder mig ikke om de fleste brudekjoler der findes, så når jeg siger en brudekjole er smuk, så er der virkelig noget om det ;-))) Og den der kjole er altså HELT fantastisk. Den sidder perfekt på dig og er meget smuk og samtidig ret personlig på grund af den utroligt flotte udskæring. SUPER kjole!!!

0

Del dette indlæg

Og længere henne i tråden opdager jeg så at du vil sy selv. Se DET er fedt!!! Det gad jeg også godt. Glæder mig MEGET til at følge idt projekt. Og jeg kan også MEGET godt lide den kjole, du vil sy efter. Det er den type kjole, jeg ville have valgt, hvis jeg ikke fik syet en tror jeg :loveflag:

0

Del dette indlæg

med slør! Der er to, som skal sys sammen, et langt med satinkant, som skal være lige 5-10 cm længere end kjolen, og så et kortere med en fin blondekant, der bare passer perfekt til kjolen!

Se jeg er en MEGET kritisk bridezilla, og jeg bryder mig ikke om de fleste brudekjoler der findes, så når jeg siger en brudekjole er smuk, så er der virkelig noget om det ;-))) Og den der kjole er altså HELT fantastisk. Den sidder perfekt på dig og er meget smuk og samtidig ret personlig på grund af den utroligt flotte udskæring. SUPER kjole!!!

Taaark!!! hvor er du sød! Og hvor er det dejligt at få sådanne kommentarer. Ved ikke hvor meget af min tråd du har tæsket igennem, men har fået prøvet en hel del kjoler, og var meget forvirret til sidst. Men jo mere jeg kigger på denne kjole, jo mere sikker blir jeg i mit valg. Der var nogle andre som måske sad bedre på mig, og gjorde mere for min figur. men denne kjole er bare SÅ meget mig! Er så vild med den!

Og længere henne i tråden opdager jeg så at du vil sy selv. Se DET er fedt!!! Det gad jeg også godt. Glæder mig MEGET til at følge idt projekt. Og jeg kan også MEGET godt lide den kjole, du vil sy efter. Det er den type kjole, jeg ville have valgt, hvis jeg ikke fik syet en tror jeg :loveflag:

Jamen tak igen igen! -HAHA-

Ved godt jeg ikke kan lave den samme kjole selv, men kan sagtens lave noget der er mindst lisså flot, eller måske endda flottere... hehe! Og glæder mig meget til at gå igang med projektet!

Og du kan sagtens få blonderpøver fra Silkehuset. Hør er det i virkeligheden ikke dig, jeg har skrevet med før om det? *GG*

Kors jeg er langsom i dag!!!

Haha!!! jo det er det da! Ja det kan man helt sikkert få, skal bare have taget mig sammen og få ringet til dem (har sådan lidt en fobi for at snakke i tlf, så skal lige have samlet lidt mod sammen først :loveboard: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaark!!! hvor er du sød! Og hvor er det dejligt at få sådanne kommentarer. Ved ikke hvor meget af min tråd du har tæsket igennem, men har fået prøvet en hel del kjoler, og var meget forvirret til sidst. Men jo mere jeg kigger på denne kjole, jo mere sikker blir jeg i mit valg. Der var nogle andre som måske sad bedre på mig, og gjorde mere for min figur. men denne kjole er bare SÅ meget mig! Er så vild med den!

Hov så så jeg lige, at det da ikke var den kjole jeg tænkte på du lige har kommenteret! Ud fra mine kommentarer, så må det da være blondekjolen som jeg startede med... Ja det blev altså ikke den alligevel, selvom den også var flot! (du er ikke ene om at være lidt langsom idag hehe!

Jamen tak igen igen! -HAHA-

Ved godt jeg ikke kan lave den samme kjole selv, men kan sagtens lave noget der er mindst lisså flot, eller måske endda flottere... hehe! Og glæder mig meget til at gå igang med projektet!

Ja det er altså denne jeg vil sy efter! Og tilrette så den kommer til at passe helt til mig. For når jeg sammenligner de mange forskellige kjoler jeg har prøvet, så er det altså denne der giver mig suset i maven, WOW-følelsen. Det bliver som sagt ikke magen til, men noget derhen af!

Og du kan sagtens få blonderpøver fra Silkehuset. Hør er det i virkeligheden ikke dig, jeg har skrevet med før om det? *GG*

Kors jeg er langsom i dag!!!

Haha!!! jo det er det da! Ja det kan man helt sikkert få, skal bare have taget mig sammen og få ringet til dem (har sådan lidt en fobi for at snakke i tlf, så skal lige have samlet lidt mod sammen først :loveboard: )

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Kaster lige nogle links ind (Silke er jo hundedyrt!!!)

www.cheapfabrics.co.uk

http://www.thaisilks.com/

http://www.silkestoffer.dk/index.html

http://www.decorativesilk.com/Scripts/default.asp

http://www.anjooriansilks.com/

Man kan spare mange penge ved at købe det i udlandet, og alle dem jeg har været i kontakt med sender gerne prøver mod en mindre portobetaling.

Jeg har tænkt mig at bestille fra www.cheapfabrics.co.uk. Hvis du har lyst til at se duchesse silke, har jeg en masse prøver. Men det lyder nu som om du er mere over i noget dupion?

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:Weeee, så er der KUN 3 mdr tilbage! :cheerleader3:

Hvor er det skønt, tiden går bare stærkt, og man får styr på mere og mere. Glæder mig SÅ meget til dagen!

Har fået kigget på vores to-do liste idag. Følte mig egentlig håbløst bagud, men det viste sig da alligevel at vi faktisk har styr på ret mange ting efterhånden, en del takket være min skønne kæreste! :cheerleader3:

Syntes så det var på tide med en opdatering af to-do listen og hvad vi egentlig har nået! Så her kommer den:

Grøn - Er klaret

Blå - Arbejder på sagen

Rød - Mangler

Mere end 8 mdr før

Dato - D. 04-08-07

Kirke og feststed

Kok og menu - En af kærestens tidligere kolleger skal lave maden

Musik - bandet vi "troede" vi havde bestilt kunne åbenbart ikke alligevel. Men har fundet nogle bekendte, som har sagt ja til at spille istedet, lækkert!

Bestille tid hos Frisør og Makeup - Stjernesalonen i viborg.

Fotograf - Har bestilt tid hos Charlotte schönhoff i viborg.

Bryllupsrejse - Forkælelse på Mauritius - har bestilt rejsen og betalt depositum

Gæsteliste - har lavet en foreløbig

Ønskeliste - Så færdig som den nu kan blive, man kan jo altid finde på flere ønsker. Har taget udgangspunkt i vores julegaveønsker, og så tilføjet alt det vi er kommet til at mangle efter vi er flyttet i hus!

Prøvelsesattest - Har været på rådhuset efter papirerne, skal bare have dem udfyldt og afleveret.

Transportmiddel fra kirke til feststed - har overvejet hestevogn eller veteranbil

6-8 mdr før

Læg endeligt budget - Har lavet et foreløbigt, men synes det er svært at lave det endeligt, før vi har styr på alle ting, så bliver nok først helt færdigt meget tæt på dagen.

Lav invitationer - har udsendt save-the-date kort. Er igang med invitationerne, har lavet selve grundformen og mangler de sidste detaljer samt at printe indslaget ud, men printeren driller pt.

Begynd at øve brudevals - Så langt er vi ikke nået endnu, har lidt svært ved at få kæresten igang. Jeg kan godt grundtrinene, men er jo svært at øve alene :rolleyes:

Bryllupskage - Kærestens lillebror som er bagerlærling har lovet at lave kagen for os - vi har allerede et par ideer hertil, men det finder vi ud af når vi kommer nærmere dagen

Kjole - Har nu besluttet selv at sy. Har købt gine og mønster, og er igang med en prøve af corsagen. Og er desuden på kig efter stof og blonder til kjolen... Puha der er så meget flot at vælge imellem, men synes det er svært at finde det helt rigtige... Og hvor er der langt til KBH....!

4-5 mdr. før

Bestille brudebuket samt snakke med blomsterhandler om blomster til borddekoration - Kæresten har bestilt brudebuketten, og blomster til broddekoration skal bestilles samme sted.

Bestille vin m.m. - Vin og div. spritus er bestilt hos vinleverandøren på kærestens arbejde, og er leveret, står nu i nogle venners lade indtil dagen. :heart:

Bestille service, duge m.m. - Bestilt hos Eksklusiv serviceudlejning

Begynd at lave bordkort m.m. - Vi har bestilt glashjerter hos en glaspuster vi kender, hun vil snart gå igang med at lave nogle eksempler til os, så vi kan vælge størrelse og farve. og så vil hun gå igang med at lave dem til os.

Aftal møde med præsten omkring pyntning, fotografering, salmer m.m. - Har vi ikke gjort endnu, da præsten har orlov og er en tur i rom... Men min familie kommer ofte i kirken, da min far er meninghedsrådsformand, så skal nok finde ud af noget når hun kommer hjem igen.

Sende invitationer ud (husk adresse på kirken og feststedet samt evt. Kørselsvejledning - Er igang med invitationerne, så varer ikke så længe

2-3 mdr før

Tjekke pas, bestille visum m.m. til bryllupsrejsen - Skal vi snart have gjort

Købe tøj til gommen - Er bestilt hos Kejserens klæder

Overveje overnatning til gæsterne - Der er mulighed for overnatning på feststedet, som er min fars arbejde, gæsterne skal bare selv medbringe noget at sove på og med. Til den ældre generation er der mulighed for sengeplads hjemme hos mine forældre. Nu må vi se om kærestens bedsteforældre vil tage imod det tilbud!

Prøveopsætning af hår, makeup m.m. - Skal snart have ringet til frisøren og snakket med hende om opsætnignen af hår.

Orientere banker og off. Myndigheder om nyt efternavn

Købe morgengaver - Ved stadig ikke hvad jeg skal give kæresten...

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Hej Sigrid

Det er helt vildt som tiden går - nu er det efterhånden snart nu - men I har jo godt styr på det hele, så det skal nok gå :) Jeg synes faktisk, det føles som evigheder siden, vi begyndte på planlægningen, for der er sket så meget, men samtidig husker jeg også tydelig følelsen, da vi blev forlovet og skulle beslutte datoen for brylluppet ;) Det har dog været lidt flere ting at tænke på, end jeg lige havde forvendtet, og man må sige, jeres liste også er lang. Under 3 måneder igen - og så sker det :) - men vi når nok det hele :-)

Hvordan går det med syningen af kjolen?

Den med morgengave synes jeg også er svær - sig endelig til, hvis du får en god ide :-)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer