Zide

Sigrid og Kenneths bryllup d. 4 august 2007

254 indlæg i dette emne

HEJSA !!

Vi skal giftes den samme dag :bearhug: -Hvor er det fedt at have en dato-buddy :biggrin:

Jeg har jo gået lidt og overvejet om jeg er skør fordi jeg synes det er rart, at få styr på tingene i god tid.. :blush:

Vi bestilte præst, kirke og feststed for et par måneder siden og det var kun med nød og næppe vi fik det feststed vi gerne vil have, for resten af august var optaget!!! -Så jeg var dælme glad for at få det på plads :balloons:

Desværre var den fotograf vi gerne ville have haft optaget :blink: (men vi arbejder pt. på en anden løsning...)

Et stort tillykke med det romantiske frieri - glæder mig til at følge din planlægning...

:bearhug: R,

Redigeret af Müslikylling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til

Jeg skal os først giftes i 2007 og er os i fuld gang. For det første ka jeg ik la vær fordi det er så spændende.. og for det andet er det bare super rart at være i go tid

Virkelig romantisk kæreste du har dig der.. nååå hvor var det et sødt frieri

knuz stina

0

Del dette indlæg

HEJSA !!

Vi skal giftes den samme dag -HAHA- -Hvor er det fedt at have en dato-buddy :bearhug:

Jeg har jo gået lidt og overvejet om jeg er skør fordi jeg synes det er rart, at få styr på tingene i god tid.. :blush:

Vi bestilte præst, kirke og feststed for et par måneder siden og det var kun med nød og næppe vi fik det feststed vi gerne vil have, for resten af august var optaget!!! -Så jeg var dælme glad for at få det på plads -HAHA-

Desværre var den fotograf vi gerne ville have haft optaget :hug: (men vi arbejder pt. på en anden løsning...)

Et stort tillykke med det romantiske frieri - glæder mig til at følge din planlægning...

-HAHA- R,

Ihh ja, hvor dejligt med en "dato-buddy" -HAHA-

Ja, vi hører også tit at folk synes vi da er i vældig god tid, men det er nu rart at have styr på de grundlæggende ting. Er dog ikke nået til frisør eller fotograf endnu, skal lige en tur hjem til staden (skal giftes i viborg, og bor i Aalborg) for at kigge os omkring. Og det er desværre ikke helt nemt at finde en dag hvor både kæresten og jeg kan komme hjem.

Tilgengæld har vi langt om længe fået sendt "save-the-date" kort ud. Var til fødselsdag i går hos kærestens familie, hvor de alle fik et fint lille kort til køleskabet. Det var bare kanon at høre alle deres glade kommentarer og lykønskninger. Og så fik vi ovenkøbet gaver fra hans gudforældre og farmor, som tillykke med forlovelsen! De sidste kort sender jeg ud de næste par dage, og er spændt på om der kommer samme reaktioner fra min familie også, selvom det jo ikke er helt det samme når de ikke bliver afleveret personligt. :)

Og ja, føler mig meget heldig med min søde kæreste, frieriet var bare perfekt! Mindre kunne ikke have gjort det :hug: Jeg har virkelig gjort et godt kup her! -HAHA-

Mvh Sigrid

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til...

Jeg skal giftes 15. september 2007 og efter at have læst din tråd føler jeg mig hjælpeløst bagefter.. Jeg har overhovedet ingen planer om at bestemme menuen allerede nu, der er seriøst ALT for længe til. Save the date kort gider jeg ikke, de fleste ved det allerede og har sat kryds i kalenderen så folk må vente til invitationerne kommer..

Men jeg vil glæde mig til at følge med i din tråd

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiii, så rundede vi dagen, nu er der "kun" under et år tilbage til brylluppet! :balloons:

Puha, hvor tiden dog går... Synes lige vi er blevet forlovet... Der er pludselig så mange ting man skal til at tænke på, fotograf, frisør og ikke mindst kjoler... :cheerleader3:

Er bare helt oppe at køre, og har fået snakket med min kære mor om at nu skal vi snart ud at prøve kjoler, hvilket hun bare er helt tændt på. Som hun selv sagde, vi skal ud og prøve samtlige kjoler... ;-) Vi glæder os begge rigtig meget, så nu skal jeg bare have styr på mine arbejdstider, så vi kan få fastsat nogle datoer, hvor vi skal ud og prøve kjoler. Håber ikke det varer for længe før vi kan komme afsted! Og hvis man må tage billeder, skal i være helt sikre på at i får en masse at se, min mor er en ægte paparazzi efter hun har fået digitalkamera :super:

Men hvor skal vi prøve henne?

Har i nogen gode forslag? Havde forestillet mig Midt/Øst-jylland, men også Nordjylland...

Og på tirsdag tager kæresten mig med på hotel, hvor vi skal fejre vores 4 års dag, det glæder jeg mig også bare rigtig meget til. Det er Rold Storkro, hvor han har arbejdet engang. han har et gavekort dertil som vi har besluttet at bruge i dagens anledning. Det blir bare rigtig godt, med forkælelse og tid til at være bare os to. :loveshower:

Sigrid

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Så er vi også kommet på husjagt...! :heart:

Kæresten har måske fået job i århus, og da vi begge er ved at være træt af at bo i lejelejlighed på 2. sal inde midt i byen er vi nu gået igang med at lede efter hus. Har været til møde i banken idag omkring lån... Det er bare spændende... Indtil vi har hørt fra banken hvor meget vi har til udsigt at kunne låne har vi ikke kigget så seriøst på huse endnu, men har da fundet et par stykker som muligvis kunne bruges... Så nu må vi se hvad der sker, glæder os meget til at høre hvad den rare bankmand kan finde ud af til os!

0

Del dette indlæg

Puha, hvor er det bare lang tid siden jeg har været herinde...! følte jeg havde god styr på det hele, men nu har planlægningen stået lidt i stampe den sidste tid, så nu føler jeg mig igen håbløst bagud!!!

Men der er nu alligevel sket en del på det sidste! har været ude og prøve brudekjoler lily i efterårsferien, billeder følger snarest, skal lige have dem omkring den anden computer og gøre dem lidt mindre!!!

I efterårsferien fandt vi også det band der skal spille til brylluppet, de spillede på restauranten hvor vi begge arbejdede i efterårsferien, og var bare supergode, der var så fed en stemning, så de er booket, og nu glæder vi os barerigtig meget. Det er Lis Dam og Mountainz.

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der også sket en masse på hus-fronten, nu har vi nemlig fundet "drømme"huset, eller ihvertfald udgangspunktet! :loveshower:

Et "lille" hus på 98 m2 i Dall Villaby lige udenfor Aalbog, så det kunne bare´ikke være bedre! Vi skrev under i fredags, så det er bare super! og idag har jeg fået job, har gået arbejdsløs siden efterårsferien! lidt træls, især når vi gerne vil købe hus! men i morgen skal jeg starte som rengøringsassistent og blæksprutte på sygehuset i aalborg, det håber jeg bliver godt! Og så skal vi i banken i morgen og få styr på lån til hus og sådan! Så alt er bare ved at flaske sig heroppe nordpå! det er bare så fedt! :lol:

Nå jamen i skal da lige have et billede af vores nye hjem. Vi kan dog først flytte ind til marts, da sælger lige skal have fundet noget andet, vi var nemlig rigtig hurtige, huset havde ikke været til salg ret længe....! men her kommer det:

post-14415-1164112453.jpg

0

Del dette indlæg

Tak tak tak!

Nå nu må jeg vist hellere fortælle lidt om frieriet! Det var bare helt perfekt, og levede fuldstændig op til mine forventninger!

Men dejlige kæreste havde arrangeret en hyggeaften på vores 43 mdr dag (Vi går normalt ikke så meget op i vores mdr dage, men prøver at gøre lidt ud af halv-årsdagene, som så var for en måned siden, hvor vi ikke var hjemme nogle af os!) han spurgte så, om vi ikke skulle gå en tur, når jeg kom hjem fra skole, så ville han sørge for god mad når vi kom hjem, og så ku vi ellers hygge med en god flaske vin. (Det skal lige siges, at han er kok, så når han siger god mad, så er det RIGTIG GOD mad!) Så det glædede jeg mig self til.

Men da jeg først kom hjem fra skole, var jeg bare møgsmadret og gad bare IKKE ud at gå, det var bare pisse koldt også. Men efter lang tids plagen, fik han mig hevet med ud. Imens kom hans lillebror på besøg, og pyntede hele stuen op med roser, liljer, hjerteballoner og lys. Der var spredt 1309 cm silkebånd ud på gulvet, som skulle repræsentere det antal dage vi har kommet sammen, 187 lys for antal uger, 43 røde roser for antal måneder, 13 hjerteballoner for antal sæsoner og til sidst 3 hvide liljer for antal år. :lol:

Da vi kommer ind i lejligheden efter en lang gåtur, som faktisk var dejlig nok, da vi først kom afsted, opdager jeg med det samme, at der er noget helt galt, kan lugte og mærke de mange lys. Og pludselig falder han så på knæ foran mig og spørger mig om jeg vil giftes med ham. Og jeg svarer self ja! :biggrin:

Det var bare så gennemtænkt og vildt romantisk! Havde forestillet mig og forventet, at det ville blive romantisk. Men så godt havde jeg aldrig forestillet mig det, så det var bare helt perfekt! han er bare den bedste! :)

Så sådan foregik det, det må da siges, at være en perfekt start på brylluppet! Og nu er jeg så godt igang med at udvikle mig til en ægte bridezilla! For vores bryllup og fest, skal bare være helt perfekt! Og ihhhh hvor jeg bare glæder mig, gør slet ikke spor, at vi er i så god tid. For det er bare så dejligt at gå og planlægge og få ideer!

Sikke et frieri! Hvor er han dog romantisk!

Jeres menu lyder rigtig lækker! Kan godt se der er kokketanker bag!

Glæder mig rigtig meget til at følge din spændende planlægning :)

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa zide

ja så er jeg kommet til din planlægningstråd ....

Hvor er i nået langt.. men jeg vel give dig ret i at der er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for langt tid til den 4 august 2007, der er også den dag vi skal giftes så der bliver travlt i kirkerne den dag .... :biggrin:-HAHA-

jeg er vild med jeres save the date kort ( enkelte og præsise), og kirken i skal giftes i, den er flot og meget anderledes end hvad mange andre kirker er i dag af hensyn til udsende. ikke misforstå mig som om jeg synts at de er grimme for det er de ikke men det er meget ens kirkerne og jeg kan godt lide nået der skilder sig ud.

jeg er vild med de mønstere du har valgt og jeg kan godt se at du har det avært ved at vælge hvad det skal være... de er alle sammen flotte og smukke...

jeg glæder mig til at læse mere om jeres planlægning og se billeder. for det kan vi så godt lide herinde.... -HAHA-

:balloons::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Tak for beskeden i min tråd :balloons:

Du må undskylde, jeg ikke skriver før nu, men jeg har haft meget travlt med skolen, så jeg har ikke rigtigt været herinde i et stykke tid. Jeg ved ikke, om du skal ud for at kigge på kjole igen, for det er nogle virkelig smukke kjoler, du har prøvet, og du ser fantastisk ud i dem. Hvis du skal afsted igen, så er Freja brudekjoler i Viborg i hvert fald et rigtigt godt sted. Hun er vildt sød derinde og utrolig tålmodig. Jeg har hørt om "Smuk brud", som du henviser til, og vi overvejede det faktisk også, men så lang nåede vi ikke :bearhug:

Vi ser lige i tiden efter fotograf, men vi har ikke fundet nogen endnu, og mht. frisør så håber jeg, at hende der også satte mit hår til min konfirmation og til galla kan den dag, men de skal måske på ferie. Ellers har jeg kigget på nogle af frisørerne i Viborg.

God fornøjelse med den fortsatte planlægning!

Line

0

Del dette indlæg

:balloons:8 Måneder! :biggrin:

Hold da op, det går godt nok stærkt, og synes bare jeg er vildt bagud, der er så mange ting jeg gerne ville have styr på nu, men har desværre ikke så meget tid til at tænke i bryllupsplaner for tiden, så planlægningen står lidt i stampe!

Men glæder mig mere og mere for hver dag der går!

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Nu har vi fået en vild ide, mht borddekoration. Min kærestes chefs kæreste er glaspuster, og laver de fedeste ting. Vi havde startet med at spørge om vi måtte låne nogle glaskarafler hun havde lavet til brylluppet. Men i weekenden gik vi lidt amok, og karafler er da ikke nok, hvis man kan få mere. Så nu skal vi lige have hørt om vi må låne flere ting. Det håber jeg bare. Men tror ikke det bliver et problem, da vi jo også vil købe en masse ting, bla bordkortene...

Her til jul har hun lavet nogle glashjerter, som bare er rigtig flotte, og som vi synes kunne være rigtig fede som bordkort, hvor vi så skriver navnene på.

Derudover har hun også lavet nogle blomster, som også kunne være flotte som pynt på bordet.

Der kommer lige et par billeder. (se bort fra baggrunden og den dårlige kvalitet, billederne er taget i restauranten hvor han arbejder med min mobil....!)

Først af en mulig opstilling med hjerter som bordkort og blomster som bordpynt

post-14415-1166176976.jpg

Et lidt tættere på af hjerterne:

post-14415-1166177028.jpg

blomsterne i vase og liggende på bordet:

post-14415-1166177075.jpg post-14415-1166177149.jpg

post-14415-1166177192.jpg

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer