Póg

Er blevet inviteret til bryllup

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis du smider et farverigt sjal eller lign over skuldrene, ville jeg ikke mene der er noget i vejen for at tage kjolen på til brylluppet. Ellers er jeg bange for at bruden måske ville føle sig lidt stødt på een eller anden måde. I bridezilla'er ER jo lidt fintfølende :):balloons:

P.S. Har tilladt mig at vedhæfte billedet i JPG format - håber det er okay?

post-1053-1143062467.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...og næste gang jeg kommer forbi Århus, smutter jeg vist lige forbi dig med mit digitalkamera :):):) Så kan vi få taget billeder af de ting som du gerne vil vise :balloons:

Det lyder godt.

ER også træt af at at billeder med mobilen heletiden.

Og tak fordi du satte det ind

0

Del dette indlæg

Var så lidt... :balloons:

Vi må finde ud af at mødes når jeg kommer til Århus næste gang, og så kan du bare få billederne i det format som passer herind på BK. Så behøver du heller ikke engang tænke på at få gjort dem mindre :)

Men tilbage til dit spørgsmål: Jeg vil også mene at det er en LANG kjole du skal ha' på, når der står SMOKING i invitationen. Sådan har det i hvert fald været til de fester jeg har været til, hvor der stod SMOKING... At jeg så ALDRIG har haft kjole på til dem, det er en anden side af sagen. Jeg har det nu engang bedst i bukser - til nød en nederdel, men så skal det GODT nok også gå vildt for sig :)

0

Del dette indlæg

Hej super sød kjole. :)

jeg er er bange for at du skal vise billedet til bruden og lade hende godkende, hvid hun er bridezilla kan det godt gå lidt galt. :bask:

Den kunne godt være lidt brudekjole agtig, men svært at bedømme når du ikke har den på. :balloons:

Rinaldo. :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville som brud ikke havde noget imod, at du mødte op i den fantastisk søde kjole, men for god ordens skyld må du hellere spørge bruden ad, det ville være synd hvis hun følte du havde overtrådt hendes grænser.

0

Del dette indlæg

Jeg skal ha den lagt op og vil måske få det gjort så der ikke er slæb på, da jeg selv synes det gør den mere brude agtig.

Havde også tænkt på at tage et sjal på i en helt anden farve. Men vil lige snakke med bruden først.

Tak for hjælpen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEJSA!!

Da det er mig som er den omtalte brud, siger jeg bare er kjolen er helt i vinkel!!! Og hvor er den fin. :balloon:

Den kan du sagtens have på, uden jeg føler fornærmet. Glæder mig til at se dig i den!!!

KNUS vinca

Jamen så tager jeg den på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer