sannebj

Min lille Kanin er meget syg

45 indlæg i dette emne

Alle der anskaffer sig et kæledyr VED at de ikke lever evigt, men man er ALDRIG forberedt på at de ikke skal være her mere.

Imorges da jeg kom ind for at sige godmorgen til min lille pige (kaninen sigurd), var hun bare rigtig skidt!!!

Så jeg fløj til dyrlægen med hende og han var ikke specielt optimistisk!!

Han sagde der var sandsynlighed for at det er en blodprop i lungerne :bearhug:

Nu ligger hun derude, har fået smertestillende og imorgen skal hun røntgen fotograferes.

Det gør så ONDT!!!

MAnge vil måske sige: for fanden, en kanin?? det er jo ikke en hund! Men JO!

Min lille sigurd har været mit barn de sidste 4 år og jeg er bare ikke klar til at hun ikke skal være der mere!!!

vil I krydse poter sammen med mig?? :blink:

post-12018-1144329265.jpg

Redigeret af sannebj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad jeg kan uden at det skaber problemer for når jeg skal på toilettet... Det er egentlig ligemeget om det er en undulat, kanin, kat eller en hund... man knutter sig til de dyr man vælger at have og det er ikke sjovt at miste en man holder af *SS*

Masser af :blink::bearhug::bearhug: til dig

knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om det er en hund eller en kanin, det er der ingen forskel på. Vi holder jo af de kære "kræ" og jeg elsker min lille hund over alt på jorden og da hun var i fuld narkost for ikke så længe siden, havde jeg det sempelthen af h...... til. Så jeg føler virkelig med dig og selvfølgelig krydser jeg alt hvad jeg kan for at din lille kanin bliver frisk igen.

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

X X X X X X X

Jeg krydser hermed alt hvad der krydses kan for din lille kaninus!!!

Det er mega hårdt at miste et dyr som man har haft længe og fået et bånd med!! Så jeg forstår dig godt søde!!

Knus Nanna

:blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alt hvad er krydses kan bliver det her...

:blink: til dig.

Det er da lige meget om det er en hund,kanin - firben eller hvad ved jeg. Det er dit kæledyr og det betyder noget for dig!!

Hvorfor bliver hun ikke røntgenfotograferet idag??

/ Snyrkline - som har 2 hunde

Jeg tror det er fordi hun havde det enormt dårligt idag, hyperventilerede, peb og var rigtig skidt. Der skal ikke så meget til at stresse dværgkaniner, så det er simpelthen for ikke at forcere det. Nu har hun fået smertestillende og ligger og sover, mens de holder øje med om hun får det værre.

0

Del dette indlæg

Det var da forfærdeligt - vi krydser poter herhjemme for at hun bliver rask igen.

Er selv mor til en lille ninuspige på 2 år, så jeg ved hvor meget man knytter sig til de små. Hun er også min/vores lille baby - og det bliver hun ved med, selv om vi får børn.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da forfærdeligt - vi krydser poter herhjemme for at hun bliver rask igen.

Er selv mor til en lille ninuspige på 2 år, så jeg ved hvor meget man knytter sig til de små. Hun er også min/vores lille baby - og det bliver hun ved med, selv om vi får børn.

0

Del dette indlæg

ja det er forfærdeligt! jeg har tudet HELE dagen, mit hovede er helt balret......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv... Mine tanker er med dig og din pelsklump :blink:

Jeg ELSKER at have dyr - men HADER hvis/når der sker noget med dem! Det gamle ordsprog med at man anskaffer sig en sorg, når man anskaffer sig et kæledyr, gælder virkelig...

Måtte selv aflive et marsvin sidste år (hun brækkede ryggen), og jeg er stadigvæk meget meget ked af ikke at have hende hos mig længere. Men samtidig er jeg også glad og taknemmelig for at vi mennesker har muligheden for at gøre slutningen på vores dyrevenners liv mere "human".

Har krydset mine egne "poter" for at alt går godt med din lille pels-ven, og har lige været ude hos mine marsvin og krydse deres 4 x 4 poter også :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

ja jeg er meget nervøs, skal ringe til dyrlægen her kl 10.

Jeg har selvfølgelig haft 20 drømme om stakkels lille sigurd hele natten.

Heldigvis var der ikke nogen af drømmene der sagde hun ikke overlevede, så håber jeg bare de taler sandt!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

For det første: Hvor er jeg glad for at vi også kan dele denne slags herinde!!! Tusind tak for alle jeres søde ord og krammere!

For det andet: Har lige snakket med dyrlægen, som siger vi kan hente lillepigen i eftermiddag!!!!!! SÅ alle jeres krydsede poter har virket!!

Jeg ved desværre endnu ikke hva hun har fejlet, da den dyrlæge der har haft med hende at gøre ikke lige var der, men er spændt på at høre hva det var, og om det er noget jeg evt. kan forebygge!

:blink::bearhug:

0

Del dette indlæg

HVOR DEJLIGT!!

Det glæder mig virkelig at høre! Så håber jeg virkelig at den bette pelsklump er helt ovenpå igen! Er dog interesseret i at høre hvad der egentlig var galt...?

0

Del dette indlæg

HVOR DEJLIGT!!

Det glæder mig virkelig at høre! Så håber jeg virkelig at den bette pelsklump er helt ovenpå igen! Er dog interesseret i at høre hvad der egentlig var galt...?

Jeg fik også ligepludselig VOLDSOMT meget energi da jeg fik det at vide, så nu stormer jeg rundt i lejligheden og ordner alting, og den anden lille ninus vi har har fået 1 million kysser og har fået lov at "låne" sigurds bur mens hun er væk resten af dagen :P

Jeg må sige at igår da var jeg ved at forberede mig på hun ikke kom hjem igen, så jeg er bare UBER glad ligenu

:blink::bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer