mipo

Sommerferie

22 indlæg i dette emne

Vi er begyndt at drømme og tale om hvor sommerferien skal gå hen i år.

Lige pt hælder vi MEGET til Bali, nøj der ser lækkert ud :yay:

Er der andre af jer der er begyndt eller allerede har planlagt hvor ferien går hen???

Mie :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror den komme til at gå til Costa del baghave :griner:- Men det er jo også et lækkert sted :bearhug:

Men planlægger en efterårstur til Azorerne :carrot: En lidt forsinket bryllupsrejse :blink:

Jeg har haft en veninde som var på Bali, og det havde vist været super lækkert.

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ja, vi håber jo på at vi snart får OK fra Michael's lillesøster om at vi har fået værelse 10 dage på Hilton på Rhodos......Så kan vi nemlig bestille flybilletter...... Ja, det er så vores bryllupsrejse der er sommerferien...............

hvis dette ikke går igennem, ved jeg sørme ikke hvad vi skal......?

:blink:

Kira

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi tager til festival på Samsø :biggrin: ...... og ellers står den også på Costa Del Baghave hos os :lol:

Vi springer udlandsrejsen over i år - det er der flere grunde til:

:blink: Det er jo dyrt at holde bryllup og barnedåb :griner:-

:bearhug: Vi har ikke lyst til at rejse med lillemanden endnu ....... det har været lidt svært at forklare storebror :)

:bearhug: Vi skal holde fest igen til oktober - jeg bli'r 30.

/Charlotte

0

Del dette indlæg

Jae det bliver for os også en ferie i Costa del baghave men vi har også en del vi skal have lavet ude i den baghave så det bliver vist lidt af en arbejdsferie...

Men så har vi også lige den baghave vi gerne vil!!

Så arbejdsferie i baghaven krydret med nogle endagsture rundt i landet med ungerne så der også sker lidt for dem!!

Knus Nanna.

0

Del dette indlæg

Tja... Vi har endnu aldrig været på ferie sammen - og kommer det heller ikke denne sommer. Tiden er forkert, og pengene ikke eksisterende. Jeg skal lave bachelor opgave, og Dan skal arbejde. Så... Den sommerferie vi har foran os, er ikke videre eksotisk.

MEN - jeg skal på Landslejr med mine "store" FDFere i 10 dage, og med mine "små" FDFere i en forlænget weekend. Det må vel også tælle lidt som "ferie", ikk'?? Selvom det vel nærmest er arbejdsferie... :blink::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjaaa....vi skal heller ikke det store. Udover at vi sparer op til bryllup har vi begge først job hvilket er lig med nul betalt ferie. Min yngste lillesøster bliver student, vi skal til bryllup i juni og en forlænget weekend til The Lake districk i Englang og vil gerne have 2 ugers fri omkring bryllup - så der bliver desværre hverken tid eller råd til "ren ferie" i år, men overvejer ferie/bryllupsrejse i begyndelsen af 2007 til Sydafrika....

SIGNE :blink:

0

Del dette indlæg

Vores sommerferie ligger de 14 dage omkring bryllupet, og jeg ved endnu ikke, om vi skal på en mini bryllupsrejse bare en 2-3 dage Søren og jeg, men ellers så bliver vores sommerferie en weekend i sommerhus på Marielyst sammen med vores venner!!!

Dog tager vi revance til nytår, hvor vi smutter Paris sammen med nogle andre venner!!! Og så må vi se, hvad der skal ske næste sommer!!

Svale :blink:

0

Del dette indlæg

Vores sommerferie går i går 2 uger til Bulgarien. Det er første gang vi skal flyve på sommerferie, og vi er meget spændt på om det er noget for os. Vi plejer normalt at kører til Italien (helst et nyt sted hvert år), og vi plejer at være rigtig glad for at have vores bil med os, så man kan stoppe og se nogle ting under vejs.

Men vi glæder os samridig meget til at prøve denne form for ferie.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TJaaa...da vi jo for nyligt har holdt bryllup og købt en gård, så er der vist ikke megte der tyder på a budgettet har plads til sommerferie i udlandet - endsige overhovedet at holde fri sommeren over (jeg studerer og arbejder på et museum og graver, så sommeren er den travleste årstid)!!!

Men måske kan det blive til en weekendtur til ødegården i Sverige, nu må vi se.

Badutski

0

Del dette indlæg

Vi har heller ikke de store beløb at rykke med eftersom at vi både har købt hus og skal holde bryllup :balloons: ...HELDIGVIS var jeg så optimistisk da vi begyndte at planlægge bryllup at bestille en bryllupsrejse til Tunesien :bearhug: Så vi kommer på ferie!!!

:cheerleader3: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svigermekanikken giver en uges ferie på den græske ø Kalymnos i juli, sammen med hele svigerfamilien... bryllupsrejsen bliver nok i oktober, men der ved vi ikke hvor rejsen går hen... og om der overhovedet er penge til en rejse...

hjul

Uhh, Kalymnos!! Dejligt stille og roligt sted. :loveshower:

Hvor skal I bo? Vi boede i lejligheder Elena og de havde den skæggeste bartender - Vasilis, hed han.

Men skal I bo der så husk lige at poolen er saltvand - smager :puke: når man tror det er alm klorvand og bare hopper i uden at holde munden lukket :sm:

:bearhug::cheerleader3::balloons::pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer