Guest Svale

Sjællandsk bridezilla møde??

34 indlæg i dette emne

Ja der blev jo lige som ikke rigtigt noget ud af det andet, så jeg håber, at vi kan gøre endnu et forsøg på at få stablet noget på benene? Men hvad siger I andre? Er vi friske...og hvad med dato???

Jeg ved, det måske kan blive svært, for nu begynder lørdagene at vrimle med brylluper, men for mit eget vedkommende er vi helt henne forbi maj måned...

Svale :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaaaaaaaaaaaaaaa... jeg er frisk... Bare kom med nogle datoer... Vi havde jo ellers en dato den 29 april, men det var jo heart2heart der skulle holde det og hun er jo blevet banned så ved ikke mere *SS* Men jeg er frisk... mig mig mig... glem ikke mig :balloon::bearhug::griner:-

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Foreløbig er vi så 6!!!

Svale

Kalland

JannieE

Lakridspigen

Badutski

Pernille1975

Hvor langt skal vi hen??? Meget gerne forbi maj måned....Er der nogen af jer andre, der er en haj til en meningsmåling? Så kan vi jo klare det med datoerne der???

Og hvad med hus? Jeg kunne godt være modig nok til at få huset fyldt, men det er jo her nede på Falster...tog går godt nok næsten lige forbi min hoveddør, så det burde jo ikke være det store problem...

Svale

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

hvad går det ud på at mødes. Ja ja :) ´Jeg forsår det egentlig godt. men mødes I for at tale bryllup osv. !!!!!!!!!!!!!

Kh Xzenia

Vi har desværre ikke haft mulighed for at mødes før, så hvordan aftenen forløber, vies ikke?? Om vi vi :blush: kede os og bare sidde og kigge på hinanden eller om vi rigtigt får afløb for vores alle sammens elskede tema: :):) jeg tror nu nok, det bliver det allersidste!!

Sidste gang vi forsøgte at stable sådan en dag på benene, ville Badutski ligge hus til! Hun tilbød endvidere at lave mad....selvfølgelig baseret på sammenskud, hvilket jeg mener det skal være igen!!

Men seriøst - giv du din højre arm til kende og kom på listen....tror sådan en aften vil være kanon hyggelig!

Svale :bearhug:

0

Del dette indlæg

Sidste gang vi forsøgte at stable sådan en dag på benene, ville Badutski ligge hus til! Hun tilbød endvidere at lave mad....selvfølgelig baseret på sammenskud, hvilket jeg mener det skal være igen!!

Jamen jeg lægger stadig gerne hytte til og det med maden står jeg også gerne for - Så hvis vi kan finde en dato der passer alle - så fint med mig.

Badutski

0

Del dette indlæg

Jamen jeg lægger stadig gerne hytte til og det med maden står jeg også gerne for - Så hvis vi kan finde en dato der passer alle - så fint med mig.

Badutski

Kanon kanon!!! Det er i en bedre afstand for alle!!! Jeg takker ja tak til dit tilbud :) Du er fluks på listen!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

nu har jeg kigget lidt i kalenderen - og jeg er også fori maj - så det håber jeg er ok.

Smider nogle forskellige datoer op, så kan vi jo se hvilken der passer flest bedst.....

Jeg har taget udgangspunkt i lørdag - hvis nu man skulle få lyst til en drink eller tre :balloons: Men selvfølgelig, hvis der er mere stemning for en fredag eller søndag så bare sig til, så tjekker jeg are kalenderen igen :blush:

24/6

15/7

22/7

29/7

5/8

12/8

19/8

26/8

2/9

hehe - var det nok, og der er vel flere hvis vi tager fredage og søndag også.... :balloons:

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det lige du bor henne på Sjælland, Badutski?

Jamen jeg bor:

Lundekrog-gaard

Ejbyvej 32

4623 Lille Skensved.

Bus 246 (solrød str - borup - solrød str.) kører lige forbi.

Regionaltoget Køge - Roskilde stopper i Lille Skensved (2,5 km herfra) og vi henter selvfølgelig.

Det ligger 8 km. vest for Køge, hvor der også går busser fra Køge til Ejby, som stopper kun 3 km. væk.

Badutski

0

Del dette indlæg

nu har jeg kigget lidt i kalenderen - og jeg er også fori maj - så det håber jeg er ok.

Smider nogle forskellige datoer op, så kan vi jo se hvilken der passer flest bedst.....

Jeg har taget udgangspunkt i lørdag - hvis nu man skulle få lyst til en drink eller tre :cheerleader3: Men selvfølgelig, hvis der er mere stemning for en fredag eller søndag så bare sig til, så tjekker jeg are kalenderen igen :cheerleader3:

24/6

15/7

22/7

29/7

5/8

12/8

19/8

26/8

2/9

hehe - var det nok, og der er vel flere hvis vi tager fredage og søndag også.... :balloons:

Badutski

Kan I ikke hver især skrive, hvilken dato der passer jer bedst!!! Så kan vi få et overblik over det!!

Hmm måske er det bare mig, men kan vi evt. gå længere frem??? Jeg tør ikke ligge mig fast på nogen datoer i juli og august, for vi er ved at arrangere poller for min veninde, og desuden har jeg 2 stk. bryllup og familieweekend....

Men hvad siger I andre??

Svale

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer