mella

forlover

16 indlæg i dette emne

hvornår spurgte jeres komne deres ven/ bror/ osv om de ville være forlover men min komne spugte mig i dag om hans mor engenttlig godt måtte væres hans forlover men jeg syntes bare at det er forloveren der planlægger polter og det har en af hans bedste venner gjordt men det ved han ikke noget om..... håber at i kan hjælpe lidt!!! Knuzzer Melanie :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste spurgte sin bror om han ville være forlover for flere måneder siden.

Vi skal giftes d. 15 Juli, og det er vel 4-5 mdr siden han spurgte hans bror.

Personligt ville jeg syntes det var lidt forkert, hvis min kæreste valgte hans mor til forlover - eller en anden pige for den sags skyld.

/Gitte

0

Del dette indlæg

Boris har valgt en af hans barndomskammerater som forlover og han spurgte et par dage efter han havde friet til mig.

Har heller aldrig hørt om at forloveren kan være en dame.

Men prøv lige at læse lidt på dette link http://www.bryllupsklar.dk/wedding/forlover-bestman.htm om hvad en forlover er :balloons:

:blush: Dorthe

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undrer mig lidt over den med at ville have sin mor til forlover. Det lyder helt forkert i mine ører. Forloveren er også ofte den, der står for en masse i forbindelse med brylluppet. F.eks. polterabend. Og ens mor skal vel ikke arrangere polterabend eller for den sags skyld med.

En ven, bror eller ens far er potentiele kanditater

Kh Xzenia

0

Del dette indlæg

jeg syntes også at det med hans mor virker forkert men sagen er den at hansfar er død og hans lillebror vil ikke og hans bedste ven vil heller ikke og desværre har han ikke rigtig noget familie men så må vi finde en anden løsning så må min bror sgu træde til hvis det kommer så langt men tak for jeres meninger det er altid rart at høre..... men det er min far der har sørget for hans polter men han skal jo følge mig op...... Knuzzer Melanie

Redigeret af mella
0

Del dette indlæg

jeg syntes også at det med hans mor virker forkert men sagen er den at hansfar er død og hans lillebror vil ikke og hans bedste ven vil heller ikke og desværre har han ikke rigtig noget familie men så må vi finde en anden løsning så må min bror sgu træde til hvis det kommer så langt men tak for jeres meninger det er altid rart at høre..... men det er min far der har sørget for hans polter men han skal jo følge mig op...... Knuzzer Melanie

Her er lige en mening fra (i denne sammenhæng) Frk. Modsat... traditioner kan være gode, men nogengange bliver man altså nødt til at følge hjertet og skabe sine egne!

Altså når der ikke er nogen mandlige personer der tør/vil være ved din kommende mands side, hvad er så mere naturligt end at han spørger sin mor?? Ja, jeg gjorde jo det samme... jeg har været gift før og der var det min mor der førte mig op, fordi min far døde da jeg var en lille pige. Overvejede slet ikke at spørge andre! Det er jo heller ikke helt normalt, at det er en kvinde der fører op, men 100% og helt-og-aldeles et valg jeg tog.

Nu hvor polteren er planlagt, så kan jeg ikke se nogen forhindring i hans ønske. En forlover er, hvad man selv lægger i det.

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

jeg syntes også at det med hans mor virker forkert men sagen er den at hansfar er død og hans lillebror vil ikke og hans bedste ven vil heller ikke ....

Hvorfor skal I overhovedet have en forlover, hvis der ikke rigtig er nogle er vil? Og hvad er for forloverens rolle? Min kæreste skal ikke have nogel forlover, ville ikke rigtig vide hvad vi skulle "bruge" ham til. Det er jo ikke noget man SKAL have. Håber I finder en løsning

SIGNE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjaee... Nok en kommentar til forloverproblematikken. Jeg var for et par år siden min fars forlover. Mine forældre er skilt, og det var vigtigt for min far, at jeg var en del af brylluppet med den nye kone. Det synes jeg, var en fin tanke, og det føltes rart at være den, der sad ved siden af og beroligede ham, da han - ganske som vores alle sammens Frederik - fællede et par tårer.

Men der var selvfølgelig tale om en voksen mand på 55. Og jeg lavede ikke polterabend.

Hvis vennerne ved, at mor er forlover, så kan de vel godt regne ud, at ansvaret ligger på dem?

Det handler vel om, at manden skal være tryg og rolig?

Kh,

Gitte

0

Del dette indlæg

Her er lige en mening fra (i denne sammenhæng) Frk. Modsat... traditioner kan være gode, men nogengange bliver man altså nødt til at følge hjertet og skabe sine egne!

Altså når der ikke er nogen mandlige personer der tør/vil være ved din kommende mands side, hvad er så mere naturligt end at han spørger sin mor?? Ja, jeg gjorde jo det samme... jeg har været gift før og der var det min mor der førte mig op, fordi min far døde da jeg var en lille pige. Overvejede slet ikke at spørge andre! Det er jo heller ikke helt normalt, at det er en kvinde der fører op, men 100% og helt-og-aldeles et valg jeg tog.

Nu hvor polteren er planlagt, så kan jeg ikke se nogen forhindring i hans ønske. En forlover er, hvad man selv lægger i det.

-Lisbeth

Jeg er enig med Lisbeth. Jeg kan ikke se noget problem i, at din tilkommende vælger sin mor som forlover.

/Charlotte

0

Del dette indlæg

tak for alle de svar jeg har fået.... fik en snak med Brian og sagde at han godt kunne vælge sin mor hvis det var ..... Men så skete der lige det han var ude og spille golf i weekenden med sin kammerat de to alene plejer at være flere og de snakkede om valg af forlover og Brian sagde når du ikke har lyst og min bror ikke vil så må jeg jo spørge min mor og der var kammeraten hurtig fandme nej jeg gør det squ for din skyld og i kan tror at det var glædes tåre i Brians øjne han var lykkelig som kammeratten sagde det havde du også gjodt for mig hvis det skulle ske for ham og rigtig nok det ville han... så nu er der ikke flere bekymringer mere nu skal vi bare slappe lidt af.... og bruge vores kreativitet til bordplan og alt andet.... :bearhug: Melanie :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre at han alligevel havde en ven der vile gøre noget for din kommende. <det er vel også det en forlover skal: altså at virke som støtte for gommen. :oops:

Vedr. mor som forlover spørgsmålet mener jeg sagtens det havde kunnet lade sig gøre. Forloveren skal være bedste ven eller en god ven som skal støtte gommen og holde ringene. En mor kan vel godt være denne ven når en far ogå kan!! Gommen behøver altså ikke kun have mandlige venner!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer