beatles

mænd og indretning

37 indlæg i dette emne

Hej Piger

Jeg er efterhånden boet sammen med min kæreste i 1,5 år .....men det har indtil nu været på mine betingelser. Altså i mit hjem. Nu skal vi til at flytte i vores fælles hjem og har i den forbindelse ryddet hans det gamle.......det førte til lidt grin og kompromiser, og et spørgsmål om hvorvidt jeg er den eneste indretningssære kvinde ......

Van Gogh reproduktionerne kom ikke med - jeg kan ikke ha´dem. Jeg var nødt til at bøje mig med hensyn til et gammelt kanonhylster ( det bliver til paraplyholder i det nye hjem).

Han har tilgengæld haft det lidt vanskeligt med min barndomskærlighed ( bamsen Bruno) og med jerndukken "Jernmarie".

Hvad har I været nødt til at gå på kompromis med, da i flyttede sammen??????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså Kim er en samler!! smider helst ikke ngoet ud, så jeg synes der er mange ting, hvor jeg bare har lyst til at kyle det i en stor sort sæk!

Det værste er dog ABC reolerne!!!

de er måske praktiske men Tillykke de er grimme, og de fylder HELE vores ene stue!

Vi har så mange bøger og andre ting, der bare fylder hylderne og det ser forfærdeligt ud.

Glæder mig SÅ meget til vi kan få råd til en ORDENTLIG bogreol, og nogle lukkede skabe til alt det andet og en brændeovn hvor jeg vil varme hænderne til den knitrende lyd af brændende ABC reol ;)

0

Del dette indlæg

Puhhh, jeg ved snart ikke hvor jeg skal starte.....nu har vi været sammen i 8 år, så jeg er efterhånden ved at have ryddet op i det værste som var: 1 meter høj vandpibe, ½ meter høj kamel bamse, hans kæmpe elektriske legetøjs racerbil, 14 hæslige pokaler fra windsurfing, osv.

Da vi har en tre værelses lejlighed, har vi nu indrettet os sådan, at han har det ene værelse til kontor og rod, så nu er både stue og soveværelse faktisk helt civiliseret (på nær hans kæmpe højtalere i stuen). På hans værelse er der dog stadig 4 computere og skærme, den ene skilt ad, en kæmpe dartskive, udstyr til klatring, is-klatring, kite-surfing, vandrerygsække, 7 soveposer, telt, dykkerudstyr, alt verdens dimser og elektronisk udstyr, osv....men det er nu ok :cheerleader3: Jep, endnu en samler...... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Generelt set er vi stort set enige om indretning af vores hjem, heldigvis!!!

Men der er en lille ting som fylder hele hans kontor... Hans modelbiler... Han bygger, styler og tuner modelbiler (er hovedindtægten ved morfars.dk, tror jeg efterhånden) og de fylder meget men det bliver nede på hans kontor... Derimod roder jeg på mit kontor med alle mulige håndarbejdsting... Symaskine, strikketøj, hækletøj, 3D-kort og så videre...

En af hans andre hobbyer er at rode med biler og style dem og tune dem... Det er jeg så tilgengæld helt med på så det fylder det meste af vores garage men det er lige så meget min skyld!!

Da vi flyttede sammen første gang kunne han ikke døje alle mine krybdyr og jeg kunne ikke døje alle hans fisk men det er i dag blevet vores fælleshobby...

Så generelt er der vist ikke det helt store, bortset fra mit samlergen som spreder sig ud over huset med diverse antikvitter... :cheerleader3:

Knus Nanna.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

claus' reproduktioner af Monét var en kamel jeg skulle sluge mere end én gang - og jeg prøver stadig at finde på måder hvorpå de kan forsvinde :cheerleader3:

Hans computere m.v. må jeg leve med for altid - man har sagt at de skal blive på kontoret, og det overholder han for det meste....LOL

Hans Jumbo-bogssamling er heller ikke for køn og den er også forvist til kontoret....

Til gengæld omkom mange af hans nips-porcelænsgenstande (som han mor havde foræret ham da han flyttede hjemmefra) sørme under flytiningen, da den kasse de alle sammen var i, røg på gulvet....ærgeligt :butterfly:

Udover det tror ejg efterhånden at jeg har fået udryddet mange af de andre ting.

Badutski

0

Del dette indlæg

Tænkte jeg det ikke nok piger :cheerleader3:

Højtalere og mænd......vi har dem også herhjemme...hvorfor skal de være sååååå store....er det en eller anden form for potensforlænger?????

Abc - reolerne har vi også herhjemme. De var de billigste da jeg læste, kønne er de ikke, men vi har malet dem hvide, så går de ligesom mere i et med væggen. Jeg synes at bøger er ret hyggelige, men da vi ikke er helt enige på det punkt, må jeg hellere se om jeg kan rydde en hyldemeter eller to inden flytningen.

Flere historier piger :cheerleader3:

Beatles

0

Del dette indlæg

Faktisk gik det nemt!

Vi havde vildt mange ens ting og stilen vi ønsker er ens...MEN der røg lidt af vores ting på DBA, og vi har lige købt sommerhus, så der fløj en del af hans ting op (pyyyh!)

MEN min smukke stue med montana, B&O, lækre, hundedyre italienske Le Corbusier sofaer og masser af luft og lys blev erobret af - 1 stk fladskærmsTV på MINDST 80 tommer. (adr) og en sofa i grå uld der fylder og nærmest suuuger hundehårene til sig.

Pist væk var den længe ønskede smarte stue...og jeg har ryddet mit tøj ned til næsten ingenting så hamster-manden med shoppegenet kan få alle sine jakker, bukser osv ind. Han har også gemt det han er vokset fra..og MAND der er meget, også spritnyt?! Hvorfor prøver mænd ikke tøj før de køber det, eller bytter det til det rigtige inden bon'en er forældet??

Manden vaskede ikke tøj, så der er min. 20 af hver slags - og det er ikke løgn! 20 par sandfarvede sommerbukser...20 par levis' ..osv, osv.

Resterne af sammenflytningen står p.t overalt i lejligheden for jeg VIL have at vi gør det sammen, og hans pæne men store skænk er stadig til salg (I kan se den på min tråd) den passer slet ikke ind i noget af det vi har tilbage.

Jeg flyttede sågar mine SKO! og smed 2 par ud! Hulk, nu har jeg kun plads til de sølle 38 par der er tilbage....det er da næsten tortur!

Hans bilblade smuttede i sommerhuset; DER var min grænse, et maleri som hans ex har malet står i kælderen.

Men ellers var det nu meget fordrageligt; det er et ægteskab i komromisets tegn, og vi syntes selv vi er ski' gode!

Redigeret af Lakridspigen
0

Del dette indlæg

Ikke for noget...

Men har i overvejet hvor meget af jeres ragelse jeres mænd heller ikke er begejstret for? Jeg synes det lyder som om at det helst er jeres indretning der gælder... Da David og jeg flyttede sammen var det naturligt at der skulle være noget af os begge i lejligheden, så David's Shell-Lastbil som han fik af Shell da han blev udlært står oven på en bogreol, ligesom vi har nogle biler hist og her.. Til gengæld finder han sig i at mine bibler og kristne bøger fylder en hel hylde på den ene bogreol.

Guitare fylder også en del her, det er David's interesse lige så vel som ALLE vores dvd'er... Vores møbler er til en stor del blevet skiftet ud efterhånden fordi vi har en ret ens smag og gerne vil have det lidt stilfuldt.. Næste projekt bliver et nyt reolsystem til service og alle bøgerne

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Kunne skrive en hel ROMANTRIOLOGI i denne tråd!!

Min mand er betontosse. Modelbygger. Med andre ord: SAMLER... Og det kan tydeligt ses på hans del at indboet.

Da vi flyttede sammen, flyttede jeg fra Risskov, og han fra den ene side af gangen til den anden. JEG sortede og smed en frygtelig masse ud - han flyttede bare sine ting UDEN at sortere!! Det gjorde mig STIKTOSSET, og jeg har det stadigvæk lidt træls med at han ikke kan smide NOGET SOM HELST UD!!!

Vi sover i hver vores soveværelse, og dvs at hans soveværelse er HANS domæne - og mit er MIT domæne. Han har det største værelse - jeg det mindste. Men jeg har sagt at han må klemme alt det skrammel ind i dét værelse, men jeg vil IKKE se det i resten af lejligheden. Og det overholder han (sådan nogenlunde). Hovedparten af mine bøger "bor" så også inde i hans værelse - det er en del af "aftalen" om at han har det største værelse.

På hans værelse er der STAPLET en masse model-byggesæt op, som han aldrig nogensinde får bygget (han har ikke rørt ved ét eneste byggesæt i den tid jeg har kendt ham; han siger at bare det at EJE byggesættene er essensen af at samle??). Og hans modelbiler, og modeller af kampvogne og fly. Man kan vænne sig til meget...

Inde i vores stue står der 4 ABC reoler. Dem har jeg ikke noget imod - de er sådan set ganske anonyme, og ENORMT praktiske til alle de bøger om 2. Verdenskrig, fly og beton som står og støver (i 2 rækker på hver hylde). Men vi er enige om, at når vi engang finder et hus, så ryger alle hans og mine bøger (ja jeg har OGSÅ en masse bøger - bare om undervisning, børn osv) ind i et værelse for sig. Vi har tilsammen ca 4500 bøger, så vi starter nok et lille lokalt bibliotek!

Ellers er der ikke meget som irriterer mig Nå jo - det skulle lige være hans imiterede "oilskinsjakke" og dertil hørende filthat, som BARE ikke klæder ham - men som han elsker over alt på jorden. Så den forsøger jeg virkelig at ignorere, og smiler tappert når han tager udstyret på.

Han havde også en billederække med erotiske kvinder, som han havde hængt op i sit gamle badeværelse. De var egentlig ganske flotte, billederne (tegninger), men jeg skal ærligt indrømme at jeg er ganske glad for at det aldrig har været på tale at de skal op i vores fælles badeværelse... Han har aldrig spurgt.

Vores værste problem lige nu er KØKKENET. Han havde en masse køkkenudstyr - jeg havde endnu mere. Og ingen af os ville gi'os, da der skulle sorteres. Han mente at HANS var det bedste - jeg VED at mit er det bedste Så vi har bare PROPPET det hele ind i køkkenet, og resultatet er at der bare er 4-5 af samme ting... Jeg har forsøgt at tynde ud i det lige siden vi flyttede sammen, og det ER da også lykkedes mig at få LIDT af det smidt videre til venner og bekendte. Men PUHA hvor er der bare meget...! Og nu står vi for at skal have nyt køkken - og så krydser jeg fingre for at vi måske kan få ryddet lidt ud i det hele. For der er MEGET vi aldrig bruger, og heller aldrig får brug for. Men min mands strategi er: "Hellere GEMME, for man ved jo aldrig..."

Åh ja... Så er der den dumme SPINN-CYKEL som står og fylder i vores gang, så jeg bliver TOSSET! Han har ALDRIG siddet på den, og den er et skrummel som ligner noget fra det ydre rum... Den skulle ha' været smidt ud - men Dan var hurtig til at tage den ind. Sådan er det med mange af de ting som vi har stående; det er noget som SKULLE have været kasseret, men Dan kunne da liiiiiiiiige bruge det...

Hvis jeg lige skulle remse et par ting op som skulle have været kasseret af andre, men som nu står og pryder vores hjem: Den hvide sofa og et sengetæppe som er på den (skulle have været smidt ud), to birkeplanter (var egentlig døde, men Dan har tryllet liv i dem og de er nu større end nogensinde), spinningcyklen (monsteret!! - men manden kunne se "potentiale"... Og nu står den i gangen og bliver KUN brugt som tøjstativ), diverse dimser (samlet i 3 store skuffer i gangen - man ved jo aldrig...), potter af ler (de er BARE så flotte! ), 6 skalstole i diverse pastelfarver (man sidder jo godt i dem...), håndklæder (de skal bare vaskes, så er de så gode som nye...), hjemmelavet papir i 1½x1½ meter (kunne du ikke godt lige bruge dem, skat?), diverse pyntegenstande, billedet over vores ene sofa (rammen er altså RIGTIG dyr...) - og jeg kunne blive ved.

- når det så er sagt, så har vi søreme også af og til fået nogle DEJLIGE ting, ved at han har samlet dem sammen når de har skulle være kasseret...

Min mand skal så trækkes med min ko-samling, mine dyr og min bogsamling. Men mine køer har jeg i to reoler på mit værelse, og han bestemmer hvilke køer der må komme ud i lejligheden. Mine bøger ELSKER han (jo flere, jo bedre!) og mine dyr har han LÆRT at elske. I starten ville han ikke være ved at han rent faktisk godt kunne li' de undulater og fisk som jeg havde med ind i forholdet - og sidenhen har vi (jeg) så fået fire dejlige marsvin - som han elsker over alt.

Det er ikke nemt når begge er samlere, men vi lærte egentlig nogenlunde hurtigt hvor vore grænser er.

0

Del dette indlæg

Der har vi hvis været meget heldige *G*

For det første har vi 100% samme smag og syn på tingene hvad sådanne ting angår, så der ville ikke have været nogle problemer om det.

Men da vi mødte hinanden boede Jesper på et møbleret værelse, hvor de eneste ting han havde var computer og tøj.

Da jeg flyttede ind (dagen efter vi fandt sammen) tog jeg min computer, mit tøj og mit tv med mig. Så det var så nemt...

Da vi endelig fik vores helt eget, jamen der skulle vi jo ud og have alt, og det gjorde vi i fællesskab, og der har aldrig været noget som helst der, vi har altid været enige. Så det har nu været meget nemt *G*

Egentlig er jeg også ligeglad med indretningen, så hvis han har nogle ønsker siger han bare til og får det som han vil, så længe jeg bare får min biograf i stuen som SELVFØLGELIG indeholder STORE højtalere, det SKAL man da have *G* :cheerleader3:

(heldigvis har vi samme smag og interesser faktisk med alt) :cheerleader3:

Redigeret af Cg
0

Del dette indlæg

Den her tråd er sq underholdende læsning...

Jeg sidder samtidig og forsøger at tænke tilbage. Min Monet-plakat i ramme står nu i kælderen, jeg havde ABC-reoler med ind i forholdet, men størstedelen står nu usamlet i kælderen, højttalerne er halvstore (ligesom stereoanlægget), og så havde (har jeg) tonsvis af modelbiler.

Og så alligevel synes jeg ikke der har været noget vi har været synderligt uenige om. ABC-reolerne er vi enige om, at selvom de er ENORMT praktiske, så er det måske ikke den kønneste løsning, omvendt har jeg aldrig hørt brok over modelbilerne, selvom de faktisk står lidt hist og pist. Det eneste der vist er blevet rynket en smule på næsen af derhjemme (men i øvrigt aldrig kommenteret på) er mit samler-gen indenfor elektronik. Hvorfor smide 2 meter ledning ud bare fordi vi ikke skal bruge det nu? Og ja jeg ved ogdt at den her batterioplader ikke skal bruges til noget mere, men en anden gang måske? Et gammelt diskettedrev eller nogle meget gamle Ram eller harddiske? Ok så jeg har måske ikke så meget at bruge det til, men til gengæld ligger det ikke og flyder frit fremme :cheerleader3:

Jeg tror et eller andet sted at I tøser er bedst til at brokke jer over om tingene skal smides ud eller ej :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Min kæreste er heldigvis indrettet med et ordens-gen. Alt lortet (computer lortet) er pakket sirligt i IKEAs hvide bokse, så det ikke skæmmer. Samitidig med vi købte vores hus, købte vi også nye møbler, så vi valgte noget vi begge kunne blive enige om og er i dag ganske tilfreds. Jeg er deusuden ikke til tingeltangel og det tror jeg han er total glad for. Men hans kaffekopper KAN BARE IKKE finde vejen til køkkenet efter brug - hvad f..... er det?

Linda

Redigeret af linchen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

her fik han lov til at have alle sine rejseting (trummer, spyd, knive, statuetter, billeder) i vores spisestue og det er blevet rigtig flot - men til genkældt fandt vi ingen plads til hans dartskive som ligger under sofaen (er så bange for huller i vægen eller mennesker) og en billede med guldramme passer ingen steder - men det er gemt til når vi får mere plads. ingen af os skulle smide noget ud da vi flyttede men vi besluttede selvføgelig sammen omkring hvad der måtte frem og hvad ikke.

Oh og han har lige som Mr lover lover samlergen på ledninger, skruer, ... - men han har virklig styr på opbevaring og det står ordnet i værktøjskasser i vores opbavaringsskæb med støvsuger, strygeting, ....

Jeg skulle af med lidt plads i klædeskæb og lidt nipstingene. Men egentlig gik det ret let her.

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Tænkte jeg det ikke nok piger :cheerleader3:

Højtalere og mænd......vi har dem også herhjemme...hvorfor skal de være sååååå store....er det en eller anden form for potensforlænger?????

Abc - reolerne har vi også herhjemme. De var de billigste da jeg læste, kønne er de ikke, men vi har malet dem hvide, så går de ligesom mere i et med væggen. Jeg synes at bøger er ret hyggelige, men da vi ikke er helt enige på det punkt, må jeg hellere se om jeg kan rydde en hyldemeter eller to inden flytningen.

Flere historier piger :balloons:

Beatles

enig"!! bøger ER hyggelige, det er reolen de STÅR i der er grim (og alt det andet ragelse som ligger i reolen og som man kan se):P For miun skyld kunne vi have hele stuen fyldt med bøger, bare de var i flotte reoler.

0

Del dette indlæg

Da han flyttede ind hos mig, gik det smertefrit. Er ikke så besværlig :biggrin: . Jeg havde nogen ting der "sang på sidste vers" og han havde næsten nyt af de samme ting, så mine røg ud og hans kom ind :cheerleader3: .

Jeg er et rodehoved uden sidestykke og PRØVER virkelig at begrænse mig, d.v.s. at holde min smykkefremstilling i kælderen, men det er bare SÅ hyggeligt at kunne snakke samtidig med at jeg nørkler - så nogengange kommer det med op i stuen :balloons: .

Til gengæld var Gemalen fyr og flamme da han så ABC-reolerne :cheerleader3: og de har en fast plads i en del af vores 60m2 store stue. Er ved at få ham overtalt til at vi skal ha' et vitrineskab, hvor vi kan lave en "bryllupsudstilling" - der skal vist lidt mere smiger til :) .

Det ENESTE jeg absolut ikke vil ha' indenfor husets 4 vægge er skydevåben!! Han snakker om at starte i HJV igen og det vil betyde våben - dér sætter jeg grænsen. Der er børn i huset og det vil jeg bare ikke acceptere. "Der er da regler for opbevaring, våben og ammunition skal være bag lås og slå, hver sit sted" er der nogen der vil sige. Og ja, det er korrekt, men det ændrer nu ikke på min holdning! Vil IKKE ha' det i huset! Nu må vi se om han starter igen, eller om det bliver ved snakken :biggrin: .

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Jeg ved nu godt at det ikke er pænt at udlevere en ex..... men den her historie synes han selv er morsom - så det går an......mine børns far er excentriker, meget, meget speciel, på både godt og ondt. Han samler på ALT og smider ALDRIG noget ud. Igennem 8 år smed han ikke korkpropperne fra vinflaskerne ud....... det bliver altså mange på 8 år. NØJ hvor kunne vi diskutere over de korkpropper. For et par år siden ringede han så glædesstrålende og fortalte " se hvad jeg sagde......de kunne bruges til noget". Han havde fået kontakt til en mand i Findland, der netop stod og manglede rigtig mange korkpropper.....sådan kan det jo også gå :cowsleep:

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han havde fået kontakt til en mand i Finland, der netop stod og manglede rigtig mange korkpropper.....sådan kan det jo også gå :bearhug:

UHA - fortæl ENDELIG ikke denne historie videre til min gemal! Så går han da HELT amok og samler ENDNU mere....!! :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Han havde fået kontakt til en mand i Finland, der netop stod og manglede rigtig mange korkpropper.....sådan kan det jo også gå :huh:

UHA - fortæl ENDELIG ikke denne historie videre til min gemal! Så går han da HELT amok og samler ENDNU mere....!! :cowsleep:

:bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :oops::shooter::pokey:

Det er godt med lidt at grine af.... er ellers lidt ond i sulet. Brugte hele lørdagen på at tømme min kommendes loftsrum for l*** ( en gammel commandore 64 fx.)

Det tog os 6 timer at få kørt alt væk......jeg har stjerneondt i mine ben i dag, går som om jeg har skidt i bukserne.....

Beatles

0

Del dette indlæg

Da vi flyttede sammen gik det nogenlunde nemt..............JEG BESTEMTE............fordi jeg kunne, og fordi mine møbler var helt nye, og mandens var genbrugs guld.

Dog var der EN eneste ting, som virkeligt skabte problemer.............han havde en gammel skistøvle, som var spraymalet med guld farve, og den var en slags trofæ, fra en af hans utallige skiture med vennerne.

Den SKULLE stå midt på reolen i stuen.................nixen min finde ven.............jeg tilbød ham, at lave en særskilt hylde til rædslen i soveværelset, så den kunne blive et slags monument for ham........gerne midt på væggen hvis det kunne glæde ham, bar den kom ud af min stue.............det ville han ikke acceptere, så han smed den i kælderen..(med et smil på læben).

Og den skide ski støvle har han STADIG i vores nye kælder............den følger os nok til vi dør...........hi hi hi

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Han havde fået kontakt til en mand i Finland, der netop stod og manglede rigtig mange korkpropper.....sådan kan det jo også gå (y)

UHA - fortæl ENDELIG ikke denne historie videre til min gemal! Så går han da HELT amok og samler ENDNU mere....!! :bearhug:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :oops::shooter::pokey::huh:

Det er godt med lidt at grine af.... er ellers lidt ond i sulet. Brugte hele lørdagen på at tømme min kommendes loftsrum for l*** ( en gammel commandore 64 fx.)

Det tog os 6 timer at få kørt alt væk......jeg har stjerneondt i mine ben i dag, går som om jeg har skidt i bukserne.....

Beatles

Puha... Er lidt bange for hvad der sker, den dag vi endelig finder vores drømmehus (450m2 midt mellem Silkeborg/Randers/Århus, til under 900.000kr :cowsleep: ) - så går Dan da TOTALT bananas med al den plads der skal fyldes ud!! :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hi hi... her er det mig der er dimse dut samler.

Er total vild med malet glas parfume flasker....så min Peter siger en gang imellem at det er for meget.

Men hans ting fylder meget mere end mit... blandt andet hans barskab og en 1.40 m. høj kinesisk kriger.

Noget af det værst han troppede op med, da vi flyttede i fælles hus ,var en Orange sofa og nogen billeder hans mor havde skaffet ham.

Billederne kom aldrig op ,men sofaen fik en del puder og et par tæpper. Og så faldt jeg faktisk for den.

:bask: Jannie

0

Del dette indlæg

Tja Christian havde da også et par ting som jeg bare ikke kunne klare synet af...bla hans udjokkede lortebrune blend sko - med effektiv udluftning til tæerne!!! De røg i affaldsspanden...eller det er da i hvert fald hva han tror...har gemt dem og bruger dem nu til sangskjuler til brylluppet...

Hans møbler var gamle genbrugsmøbler som var BLÅ...grimt grimt...

0

Del dette indlæg

Nu var vi jo ikke så gamle da vi fandt sammen, men Rasmus havde en tingg for disse hersens afskyelige lamper. Det er en gennemsigtig glaskugle og indeni en masse lyserøde tråde og når man rørte på kugle, så samlede alle trådene sig hvor fingeren sad. Noget elektrisk halløjsa? :bearhug:

Og et eller andet spejl-lampe værk med blinkendelys hele vejen rundt om http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Og en støvsuger fra ca 1950 -det måtte altså ud!!!

Men jeg måtte også gå på krompromis, min bror havde haft et tæppe med hjem fra Mellemamerika i mange forskellige farver. Det mente han var alt for hippie-agtigt!

Også havde jeg en tendes til at have billeder af venner og veninder stående overalt, det synes han også var noget værre noget. Så nu står den på malerier i stedet!

Men har nu ønsket mig en georg jensen ramme, vil altså have et bryllupsfoto op!

:cowsleep: Louise

0

Del dette indlæg

Hjemme hos os er jeg æstetisk ansvarlig, et ansvars område som Christian har tildelt mig, ud fra den betragtning at det er mig der kan se om ting er grimme eller pæne, og ikke ham. Det eneste forbehold er at hans dvder skal stå fremme. Da jeg flyttede ind til ham, i lejligheden, røg hans spisebord og stigereoler, da der simpelthen var for mange forskellige træsorter på spil i stuen. Da vi sidste forår flyttede i hus skiftede vi et par møbler ud, og er nu så heldige at have to kælderrum til alle vores (læs:mine) mange hobby ting. I det ene står vægtstænger og spinningcykel og i det andet er alle bøgerne, symaskinen, mange kasser med stof, perler etc.... Summasumarrum, er det mig der er ansvarlig, men også mig der har alt rodet... Men i bund og grund er vi enige om evt. køb af møbler...

0

Del dette indlæg

Tja Christian havde da også et par ting som jeg bare ikke kunne klare synet af...bla hans udjokkede lortebrune blend sko - med effektiv udluftning til tæerne!!! De røg i affaldsspanden...eller det er da i hvert fald hva han tror...har gemt dem og bruger dem nu til sangskjuler til brylluppet...

:cowsleep: - de skal nok få smilet frem på jeres bryllupsdag - fed timing.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer