christinemor

HJÆLP

16 indlæg i dette emne

Der er sket noget rod med post dk, med den forsending sko, hvor mine var i blandt.. HUn har så to par hjemme, som hun kan sende med det samme. Eller jeg kan satse på at få dem som jeg oprindeligt bestilte i midten eller slutningen af næste uge... Nu er det sådan at jeg ikke tror jeg har is nok i maven til det...

Så hvilken en kan i bedst lide... Selv kan jeg bedst lide nr. 1, men der er ikke noget til rundt om hælen, og den anden kan jeg ikke rigtig li stiletten....

post-14081-1146061447.jpg post-14081-1146061460.jpg

Redigeret af christinemor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Personligt kan jeg bedst lide nr. 2 - dvs. den med remmen om hælen. Tror det bliver en laaaaaang dag i sko uden noget der holder skoen fast på fødderne. Kan godt se at hælen er anderledes, men den er bestemt ikke grim! Meget søde sko begge to.

Vedr. om du har is nok i maven??? Det kan du desværre kun selv vurdere!

Held & Lykke med det! :cowsleep: Ida

0

Del dette indlæg

Jeg er helt og adeles pjattet med sko nummer 1!!!!

Den er vildt flot men jeg kan godt forstå du måske ikke kunne undvære remmen om anklen på sådan en lang dag... Men det kan du bedst selv vurdere...

Og om du har is nok i maven til at vente på den oprindelige bestilling er også svært at vide og rådgive dig i...

Du er nok nødt til at føle efter i maven hvad du helst vil...

Med begge par er super smukke!!!

Knus Nanna.

:cowsleep:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rent praktisk må jeg også holde med nummer to! Det er en rigtig sød sko, og hælen er noget nemmere at komme rundt på dansegulvet med, og så det faktum at der er en rem er helt klart også et plus!

Men stilmæssigt er jeg totalt solgt til nr. et! Den er virkelig flot!

Men begge sko er skønne! :cowsleep:

0

Del dette indlæg

De er begge rigtig pæne, men er nu helt tosset med den første, den er bare pæn. :cowsleep: men rent komfortmæssigt, ville jeg nok vælge nr. 2. Ville ikke selv kunne gå rundt en hel dag i så høje sko, og slet ikke uden rem omkring hælen.

mht stiletten på nr. 2, så synes jeg nu den er pæn, og så er den også rarere at gå på, er nemlig ikke så god til at holde balancen på de sylespidse stiletter! men det er jo en smagssag...

Så i bund og grund synes jeg du skal vælge efter hvad du bedst kan holde ud at gå i. Det er mange timer. Og så meget af skoen kommer gæsterne jo heller ikke til at se når det kommer til stykket!

0

Del dette indlæg

Hej alle tak for hjælpen...

Jeg valgte så den sikre metode, at købe i en butik.. Og der var slet ikke nogen tvivl ved mit nye valg af sko, for de havde kun et par tilbage, som jeg kunne passe.. :bearhug:

Når men i vil vel osse have et billed.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer