Guest AnjaHansen

DYRE bryllupskager

38 indlæg i dette emne

Hej alle..

Har lige et lidt pinligt spørgsmål!... Er jeg bare for nærig, eller er imellem 40 og 70 kr. pr. person for kage ikke bare EXTREMT dyrt.. Det er trods alt "kun" kage!!.. jeg ved godt at dertil kommer der pynt osv osv og at det tager en del tid at lave den MEN ALLIGEVEL???... Jeg ømmer mig hver gang jeg får priser, jeg er ved at indhente tilbud...

Jeg bor i Vejleområdet, kender nogen et billigt og godt sted?

Anja :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at kigge inde på babyklar.dk og se i det underfora der hedder: Mad-og kagebage forum.

Der er en del der er hajer til det med kager og har lagt billeder ind. Nogle af dem tager endda imod bestillinger.

Håber i finder en løsning :heart:

0

Del dette indlæg

Vi gav vist ca. 35 kroner pr. kuvert så det er da i den "billige" ende, selvom det stadig er dyrt for kage. Men på den anden side set, så havde alternativet for os, som holdt festen på en restaurant været kransekage og fyldt chokolade og prisen for dette var så vidt jeg husker en 25-30 kroner pr kuvert, så forskellen var lille...

:heart: Tina

0

Del dette indlæg

Min er bestilt hos den lokale bager(Gørlev) til 38 kr. kuverten, så det er da liiiidt mindre end i hvert 70 kr..

Har set at Føtex brylluspkager har fået stor ros, der er skrevet en del om dem herinde.. Men er at have læst at de kører med en kuvertpris på 40 kr.

:heart: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi afbestilte simpelthen den kage vi havde bestilt, da vi fandt ud af at opfindsomheden hos bageren var ekstremt lav og at for de penge den kostede, kunne hver gæst få 1 1/2 Othellolagkage! Vanvittigt!

Så min svigernor og nogle af gæsterne er gået sammen om at lave kagen til os i stedet... Det er simpelthen så vulgære priser de tager for bryllupskager synes jeg...

Men heldigvis blev løsningen fundet og det er jeg sikker på bliver rigtig godt!

Vh Banditte

0

Del dette indlæg

Vi skal give omkring 85 kr. pr. person for vores kage (inkl. kaffe og te), da den skal laves af den restaurant, hvor vi holder festen. Det er måske ikke den billigste kage, men jeg er sikker på, den bliver god! Så jeg synes ikke, de priser, der ellers nævnes her i forum, lyder af meget... Men kan på den anden side godt forstå, at folk ikke vil bruge så mange penge på en kage. Specielt, hvis der er inviteret 50-100 gæster til brylluppet :balloons:

Redigeret af sprinkler78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal give omkring 85 kr. pr. person for vores kage (inkl. kaffe og te), da den skal laves af den restaurant, hvor vi holder festen. Det er måske ikke den billigste kage, men jeg er sikker på, den bliver god! Så jeg synes ikke, de priser, der ellers nævnes her i forum, lyder af meget... Men kan på den anden side godt forstå, at folk ikke vil bruge så mange penge på en kage. Specielt, hvis der er inviteret 50-100 gæster til brylluppet :balloons:

Måske ikke... men i mellemtiden har jeg så bestilt min kage... Den er fra en udenlandsk bager som ligger i Bazar Vest i Århus... Jeg skulle give 1000 kr. for 50 pers. hvilket er vilddd billig ;). Han havde rigtig mange flotte billeder at hans arbejde og jeg valgte ud fra dem. Jeg var blevet anbefalet ham, af min tantes køkkenmand, som også havde købt hans der. Han sagde at det var en slags lagkage med friske frugter... i stedet for marcipan bruger han noget hvid glasur, sikker lavet af sukker ;)...

Glæder mig i hvert fald til den..

Anja

0

Del dette indlæg

Hej alle..

Har lige et lidt pinligt spørgsmål!... Er jeg bare for nærig, eller er imellem 40 og 70 kr. pr. person for kage ikke bare EXTREMT dyrt.. Det er trods alt "kun" kage!!.. jeg ved godt at dertil kommer der pynt osv osv og at det tager en del tid at lave den MEN ALLIGEVEL???... Jeg ømmer mig hver gang jeg får priser, jeg er ved at indhente tilbud...

Jeg bor i Vejleområdet, kender nogen et billigt og godt sted?

Anja :balloons:

Jeg har hørt at bilkas skulle være rigtige gode.

Jeg mener at PA Andersen tager fra 25,-

MVH AM

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes her til sommer og har valgt at købe islagkager fra Hjem-is. De er med jordbær og vanilie og så er de formet som et hjerte med en marcipanrose på toppen. De ser flotte ud og det er jo noget billigere og så er det jo smart nå vi regner med super godt vejr...

KH JANNE

0

Del dette indlæg

Vi fik vores lavet hos en venindes vendinde. Hun tager mellem 25 og 35 pr kuvert alt efter fyld, pynt osv.

Den var helt suveræn og utrolig flot. Hun bor i Fredericia.

Du kan se hendes hjemmeside på:

www.festkager.dk

0

Del dette indlæg

Vi fik vores lavet hos en venindes vendinde. Hun tager mellem 25 og 35 pr kuvert alt efter fyld, pynt osv.

Den var helt suveræn og utrolig flot. Hun bor i Fredericia.

Du kan se hendes hjemmeside på:

www.festkager.dk

Ihhh øv.... jeg har jo købt min kage nu ;)... 50 pers. 1.000 kr. Men var alligevel lige inde og kikke på siden. Hun er også billig og dygtig.. Jeg skulle have kendt til hende for 4 dage siden ;)

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik også en anden til at lave vores bryllupskage da vi ikke ville gi minumum 50 kr pr kuvert.

Så vi fik en bekendt til os til at lave den som er uddannet bager .... som lavede den til UG ...

Hvis vi ikke havde fået kagen af vores bekendte så sku vi så havde givet 20 kr pr kuvert ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupskager ER generelt bare dyre, men en "rigtig" bryllupskage tager også liiiiiiige lidt tid at lave :biggrin:

Har hørt en masse gode ting om de bryllupskager som FØTEX laver - de skulle både være flotte, smage godt, og ikke være specielt dyre.

Ellers kunne man jo evt gå ned til en bager og bede dem om at lave en almindelig "lagkage" (undlade at fortælle at det er til bryllup) - og så bare sige at det er til x antal personer, til stor fødselsdag, og at den skal kunne holde til at stå ude i nogle timer - eller noget lign.

Rygterne siger at man så får en lækker kage, som ikke er så dyr som en bryllupskage (det berømte og berygtede ord BRYLLUPS- koster en del i sig selv :biggrin: ).

0

Del dette indlæg

Her er vores bryllupskage.

Den er købt i Føtex og kostede 35kr pr. person.

Vi valgte selv hvordan den skulle se ud (havde nogle billede at vælge ud fra). Jeg bad så om at den skulle være frisk med frugt... hvilket den ikke rigtig blev. Den var utrolig sød med chokolade og jordbær. Den var stadig lækker dog. Bare ikke lige det, jeg bad om :biggrin:

Jeg har forresten hørt, at det er konditoren i hvert enkelt føtex, der bestemmer, hvad bryllupskagen koster pr. person. Så det kan altså godt variere lidt.

post-16085-1147701975.jpg

0

Del dette indlæg

Hvad med os der bor i København/Nordsjælland - nogle gode forslag til lidt billigere kager??

hej nu ved jeg ik hva du ca vil give for en bryllupskage.. men jeg er i hvert fald konditor i føtex ballerup centret og når jeg tager imod bestillinger der koster de 45 kr pr pers.

men som pernille siger.. hvem er ik frisk på at lave dem uden for arb. tid hvis det endeligt er..

hilsen camilla

0

Del dette indlæg

Hej

Vi skulle have givet 2700 kr for en til 50 pers.Det er en af dem fra Odense Marcipan........

Vi synes det var for dyrt, så vi har bestilt kransekage tårne med pynt og figure..

Det koster os kun 800 kr :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer