flyhigh

Bryllup i telt uden have?

9 indlæg i dette emne

Jeg har en veninde der skal giftes næste sommer - og de vil frygteligt gerne holde deres bryllup i et stort telt. MEN de bor i lejlighed og ingen af deres forældre eller nære venner har synderligt store haver. Er der nogen herinde der ved, om der er mulighed for at låne/leje steder, hvor man kan slå sådan et kæmpe partytelt op - der skal selvfølgelig også være en eller anden form for køkken-faciliteter og toilet til rådighed...?? :biggrin::loveshower:

Redigeret af flyhigh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SKAL det virkelig være i telt når nu det ikke lige er så nemt? Personligt bryder jeg mig ikke om telt, synes altid det kommer til at trække og det er dyrt hvis teltet skal være stort og rigtig godt. Så ville jeg bestemt hellere holde mit bryllup på en restaurant eller forsamlingshus - hvor det nok kan gøres billigere. Bare lige mine tanker

knus SIGNE

0

Del dette indlæg

Hvis de virkelig partout VIL holde festen i telt, så kunne I evt undersøge om der skulle ligge et mindre forsamlingshus i området, hvor der er en stor græsplæne til.

Så er der jo køkken og toiletter - og lokaler til "diverse" (ammende mødre, børn som skal se tegnefilm, gavebord eller lign)

0

Del dette indlæg

:biggrin:

bare en ide: jeg har hørt om en veninde, hvis veninde holdte ders fest i et tælt - ude på gaden. deres have var for lille til teltes, så de havde snakket med naboer og politi mv. og fået lov til at spære vejen af og simpelthen slå teltet op midt på vejen.....det havde været vildt hyggeligt og afslappet for alle parter :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke hvor i landet din veninde bor, men i odense er der faktisk en restaurant, hvor brylluppet også kan holdes i telt lige ved siden af restauranten.

Restauranten hedder sortebro kro.

Jeg ved også at på egeskov, kan man også fejre fest i et telt, men de har så også både cafe og et slot hvor man kan fejre i.

Jeg var til sommer bryllup sidste sommer og det var en vidunderlig dag også selvom det var en lidt regnfuld dag, men da det regnede hen på aftenen, så var det bare enormt hyggeligt at være i telt, men ja det kan godt trække lidt, jeg fik en enorm hovedpine af at have siddet næsten yderst ved teltdugen.

De havde en af de der terasse varmere, aner ikke hvad de hedder, men det var rigtig godt. vi var ca 70-80mennesker, enormt hyggeligt. :biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg vil lige sige, at efter vi har arrangeret vores bryllup her til den 01.07, så er det næsten det dyreste, altså at holde festen i et telt... men skal leje telt, træunderlag, borde, stole, service, glas osv osv osv... Jeg regnede ud, at det ville være ligeså billig at holde festen på en kro e.l.

Men er det noget de bare VIL... vil jeg da undersøge om kommunen evt. har nogle arealer som man kan låne eller Leje. Hos mine forældre lå der en kæmpe "park" bag ved og den tilhørte kommunen, der måtte vi både holde vejfester, cirkus osv osv...

Har I evt. et sted, hvor man plejer at sætte cirkus op, eller tivoli?... I skal jo så nok leje toilet og køkkenvogn.. hvis ikke det er der... Men ellers er der også den mulighed, hvis I har en sportsplads med et klubhus, evt. låne det og pladsen udenfor?... :biggrin:

Knus Anja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer