Brud 2007

Slør

24 indlæg i dette emne

Hej Tøser :bearhug:

Jeg er ret nysgerrig om der er andre tossede sjæle end mig som har valgt et tre meter langt slør samt et ret stort slæb på et par høje hæle ? :bearhug:

Jeg synes personligt det er så smukt og var da heller ikke i tvivl om at sådan ville jeg have det men engang imellem kan jeg godt blive lidt svedt om jeg nu også kan magte at holde styr på det hele :bearhug:

Hvad gør i andre ?

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Nej, du er ikke helt alene. Har nemlig også valgt et meget langt slæb og ligeledes langt slør. Det er jo kun engang vi skal gifte. Så prinsessedrømmen skal opfyldes. Og det har altså været min drøm. Og så også din :-)

KH Xzenia

0

Del dette indlæg

Og ja. Jeg har også tænkt over det praktiske, med at slæbe rundt på det hele. Men det bliver en dag, hvor jeg ikke tænker praktisk. Det må jeg gøre alle de andre dage i mit liv i stedet. Det skal nok gå med sløret og det hele :bearhug:

Xzenia

0

Del dette indlæg

Hej Tøser :iloveyou:

Jeg er ret nysgerrig om der er andre tossede sjæle end mig som har valgt et tre meter langt slør samt et ret stort slæb på et par høje hæle ? :pokey:

Jeg synes personligt det er så smukt og var da heller ikke i tvivl om at sådan ville jeg have det men engang imellem kan jeg godt blive lidt svedt om jeg nu også kan magte at holde styr på det hele :angry:

Hvad gør i andre ?

Christine

Jaaa, jeg har også både langt slæb og langt slør, og jeg glæææder mig vildt til at skulle have det på. Denne ene dag i mit liv, VIL jeg ikke tænke praktisk - da vil jeg bruge hjertet :shooter:

Det eneste problem jeg kan tænke på lige nu, er hvordan jeg skal køre hjem fra frisøren med det lange slæb...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej

Nej nej jeg er også med i klubben :iloveyou:

Min kjole har ca. 2½ m. slæb og sløret går så fra midt på hovedet og så ud over kanten på slæbet. Hælene er dog ikke SÅ høje,jeg har nemlig været ude og købe et par dansesko med en noget mere moderat hæl på for jeg kunne slet slet ikke finde ud af at gå ordenligt i de første jeg havde købt.

Jeg selv er sikker på at jeg ikke kommer til at have problemer med det lange slør når jeg skal fra frisøren...mit er nemlig så snedigt indrettet at der er velcro på hhv. kam og slør så det er lige til at pille af hvis man synes det er for træls eller noget :carrot: :carrot:

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Jeg er også helt vild med lange slæb og slør, en af de første kjoler jeg kiggede på var denne:

post-15040-1147866186.jpg

men så fik jeg at vide flere steder fra, at det kan man ikke når man har væet gift før - så jeg moderede mid lidt og endte med denne model:

post-15040-1147866357.jpgpost-15040-1147866385.jpg

og så bliver der med en halvlangt slør.

:iloveyou: Annie

0

Del dette indlæg

Jep jeg melder mig også i klubben.

Jeg skal også have langt slæb og slør på.

Egentligt havde jeg besluttet mig for at sløret ikke måtte være længere end til lænden, men da jeg fandt kjolen, måtte jeg også bare have det slør jeg prøvede til. Det passede nemlig perfekt til kjolen med broderiet og gav lige kjolen dét ekstra.

post-18173-1147867904.jpgpost-18173-1147867921.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen :iloveyou:

Jamen det er da super at høre at jeg ikke er den eneste :shooter: Når vi nu er igang: er der så også nogle af jer som ikke vil have sløret ødelagt ? Jeg vil helst ikke have sløret ødelagt af flere grunde.Dels er det meget smukt (bred blondekant hele vejen rundt) og dels fordi vi har to piger og det kunne jo være en af dem gerne ville bære det en skønne dag og til sidst p.g.a af prisen.Det har kostet lige knap 3000 kr (godt man har en mor som er helt enig i at prinsessedrømmen for en dag skal udleves :angry: ) Det er ski mange penge så det skal altså bevares......

Christine

0

Del dette indlæg

Jamen det er da super at høre at jeg ikke er den eneste :angry: Når vi nu er igang: er der så også nogle af jer som ikke vil have sløret ødelagt ? Jeg vil helst ikke have sløret ødelagt af flere grunde.Dels er det meget smukt (bred blondekant hele vejen rundt) og dels fordi vi har to piger og det kunne jo være en af dem gerne ville bære det en skønne dag og til sidst p.g.a af prisen.Det har kostet lige knap 3000 kr (godt man har en mor som er helt enig i at prinsessedrømmen for en dag skal udleves :pokey: ) Det er ski mange penge så det skal altså bevares......

Christine

Mit slør går lige tíl kanten af mit slæb på ca ½-1 meter..............Der er godt nok ikke blondekant på mit slør, men en satinkant, og jeg har så lavet et "danse-slør" som jeg tager på under brudevalsen.............(mit RIGTIGE slør er taget af indenda).........Nå vi så har danset brudevals undlader jeg at have slør på overhovedet - venter med at taget slør på igen til liiige inden vi tager afsted til brudesuiten

:shooter:

0

Del dette indlæg

:angry: jeps jeg skal også have slæb, slør, perler und alles.... :shooter: skal der være fest, så lad der være fest!

Mit slør går lige til kanten af mit slæb - som er ... bommelum når 1 m fra kjolen når gulvet.

Jeg er lidt i tvivl om det må ødelægges, men det bliver nok et nej!

For mig er dette her one time in my life, og så skal jeg have det hele!

:iloveyou: Lise

Redigeret af Lisen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også valgt langt slæb men sløret er jeg ikke helt sikkert på i nu for det jeg har på, på billedet er også langt og det skal det være men der er en satin kandt på og små sten og ja det er måske flot nok men jeg ville bare så gerne have et med lidt blonde på i kanten

Men det havde de ikke så ved ikke lige hvor jeg skal finde det...

post-15700-1147903259.jpg

post-15700-1147903285.jpg

0

Del dette indlæg

Da jeg var ude at prøve brudekjole sammen med min dejlige veninde fandt vi et slør der passede perfekt til min smukke drømmekjole og så forærede min veninde mig det så jeg håber virkelig ikke det bliver ødelagt.

For det første har det en blonde der går hele vejen rundt så det bliver ikke pænt igen hvis det først er klippet i. Jeg overvejer også at jeg måske vil sælge min kjole efter bryllupet og så kunne jeg godt tænke mig at beholde sløret som et minde.

0

Del dette indlæg

Jamen det er da super at høre at jeg ikke er den eneste :shooter: Når vi nu er igang: er der så også nogle af jer som ikke vil have sløret ødelagt ? Jeg vil helst ikke have sløret ødelagt af flere grunde.Dels er det meget smukt (bred blondekant hele vejen rundt) og dels fordi vi har to piger og det kunne jo være en af dem gerne ville bære det en skønne dag og til sidst p.g.a af prisen.Det har kostet lige knap 3000 kr (godt man har en mor som er helt enig i at prinsessedrømmen for en dag skal udleves :angry: ) Det er ski mange penge så det skal altså bevares......

Christine

Jeg vil heller ikke have mit slør revet.

Det koster knap 2.000kr. og er bare så flot. Jeg var godt nok meget i tvivl da jeg prøvede det, får det er jo mange penge at gi for noget man egentligt ikke kan bruge igen, fordi det er revet i. Og jeg skal have et slør der kan rives. Ekspedienten foreslog så at jamen sløret kan man jo senere sy om til en vuggesengshimmel, den idé synes jeg var rigtig god, så det er indtil videre min plan. Hun foreslog også at de sagtens kunne sætte tyl indenunder det lange slør, som folk så kunne rive, så det er blevet min løsning.

Er meget spændt på at se resultatet, når der er sat tyl under selve sløret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay:

Jeg skal også have både slæb og slør - for som andre skriver, hvornår skulle man ellers udleve sin indre prinsesse?? :shooter:

Jeg har skrevet på vore hjemmeside at jeg ikke vil have revet i sløret, og har også tænkt mig at sige det inden vi danser - håber jeg en dag får en datter som måske selv vil have det på til sit bryllup og bla, bla... man er vel en håbløs romantiker nogle gange, goså selvom det har lange og måske utopiske udsigter. :iloveyou:

for det andet har det kostet 2600, men det er bare så smukt med blondekant og "diamanter", så ville synes det var synd at rive det i stykker - har egentlig altid syntes at den tradition var lidt barbarisk?!

0

Del dette indlæg

Hej igen :biggrin:

Jamen det er da super at høre at jeg ikke er den eneste http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Når vi nu er igang: er der så også nogle af jer som ikke vil have sløret ødelagt ? Jeg vil helst ikke have sløret ødelagt af flere grunde.Dels er det meget smukt (bred blondekant hele vejen rundt) og dels fordi vi har to piger og det kunne jo være en af dem gerne ville bære det en skønne dag og til sidst p.g.a af prisen.Det har kostet lige knap 3000 kr (godt man har en mor som er helt enig i at prinsessedrømmen for en dag skal udleves :super: ) Det er ski mange penge så det skal altså bevares......

Christine

Jeg vil heller ikke have mit slør revet.

Det koster knap 2.000kr. og er bare så flot. Jeg var godt nok meget i tvivl da jeg prøvede det, får det er jo mange penge at gi for noget man egentligt ikke kan bruge igen, fordi det er revet i. Og jeg skal have et slør der kan rives. Ekspedienten foreslog så at jamen sløret kan man jo senere sy om til en vuggesengshimmel, den idé synes jeg var rigtig god, så det er indtil videre min plan. Hun foreslog også at de sagtens kunne sætte tyl indenunder det lange slør, som folk så kunne rive, så det er blevet min løsning.

Er meget spændt på at se resultatet, når der er sat tyl under selve sløret.

Jeg må tilslutte mig. Jeg har tænkt mig at vores toastmaster skal sige det under hans "indledende" tale. Så er det sagt, og jeg forventer da bestemt, at mit ønske bliver respekteret. Jeg forestiller mig at han siger noget i stil med, at jeg ikke ønsker at få mit slør revet itu, da jeg meget gerne vil gemme det til min datter en gang skal giftes i håb om, at hun måske vil bruge det.

Er der nogen der ikke vælger at respektere det så får de godt nok ... :)

-HAHA-

Ej spøg til side. Der kommer da ikke nogen til ens bryllup, som vil gøre noget imod ens ønske og dermed ødelægge dagen...

Knus...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er også med i klubben! :loveflag:

Langt slæb, langt slør - og nej der er ikke nogen der skal flå mit dejlige slør itu (jeg skal nok blive lykkelig sammen med min mand selvom mit slør ikke er flået i tusinde stykker :bearhug: )

post-14218-1150809345.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer