Sygeplejersken

Nytårsfortsæt

12 indlæg i dette emne

Hej........

Gab er lige kommet fra arbejde...og kan ikke lige med det samme lægge mig til at sove....

På arbejde diskuterede vi nytårsfortsætter.... :mellow:

En ville gerne kvitte smøgerne...( year right.....den er hørt før). En anden have noget mere sex.... :)

Og mig.....tjaaaa....har egentlig aldrig brudt mig om det med det nytårsfortsæt....men tror sgu at jeg for alvor skal tabe mig de 3-5 kg jeg gerne vil... :)

Hvad med jer.....har i et nytårsfortsæt??? :mellow:

KNusss

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næ - jeg har aldrig forstået, hvorfor indgangen til et nyt år skulle være et bedre tidspunkt at lægge sit liv om end alle mulige andre tidspunkter på året. Hvis jeg gerne vil ændre noget, plejer jeg at sætte det i gang med det samme :)

0

Del dette indlæg

Tror ikke på nytårsfortsæt. De virker ikke, så hvorfor have besværet :) Jeg synes i stedet man skal tage livet op til overvejelse løbende i hverdagene. Det virker meget bedre!

/arno fool

0

Del dette indlæg

man kan da altid lave løfter man ved man alligevel ikke holder, men da det er ifm. nytår er det ligefrem legalt! Så jeg har lovet mig selv at jeg skal tabe 10 kilo (7 kan også gøre det, det er bare så rart med et rundt tal :mellow: ), jeg skal komme mig over min vinterdepression og jeg skal finde nyt arbejde taz

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg lovede mig selv sidste år at jeg ville begynde og løbe igen, en halv time 3 gange om ugen MINDST! det gik også rigtig godt den første uge... så :baa:

jeg havde også lovet mig selv at jeg ikke ville spontan shoppe så meget, men kun købe noget der var i rigtig god kvalitet og som jeg kunne bruge mere end en sæson..... det gik OGSÅ rigtig godt den første uge, så kom udsalget og jeg gik mere end almindeligt AMOK i butikkerne :)

så I år tror jeg at jeg vil love mig selv at jeg IKKE vil ha nogen fortsætter....endnu...... :)

0

Del dette indlæg

jeg har et nytårs fortsæt.

fra nytår bliver vores hjem røgfrit.

jeg vælger at have et nytårsfortsæt dette år.

jeg tror nemlig heller ikke på at de virker, men lige dette fortsæt tror jeg bedre kan gennemføres på denne måde

det er nemmere at lave en ny regl hvis der sker et skift på den ene eller anden måde.

f.eks ved at flytte kan man nemmere sige vores nye hjem er røgfrit.

eller som dette efter nytår er det slut.

jeg håber det kommer til at virke, da hverken mig eller min mand ryger og derfor synes jeg ikke at der skal ryges hos os.

jeg kan heller ikke tåle røgen mere , så der er mange ting i dette.

hilsen thay

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:mellow: sidste år lovede jeg mig selv at jeg ville have seks om dagen

(GRØNTSAGER :wub: ) men det har jeg ikke rigtig fået..... he he

Arj, seriøst... jeg prøvede faktisk sidste år om jeg ikke kunne leve lidt sundere end jeg gør og gjorde, men det er meget svært at lægge sine kostvaner om i vores familie..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer