Guest Lykke

Halssmykke.

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg havde selv store kvaler med at finde ud af, hvilket halssmykke jeg skulle bære til mit bryllup i august. Min kjole var ret nedringet, så der var ingen tvivl om, at den krævede et smykke men hvilket? Jeg kan ikke sige andet, end at det skal prøves til kjolen, da det er svært at forestille sig, om det passer til uden at se det.

Der var perler på min kjole og jeg prøvede både med en massiv perlehalkæde og en med vedhæng men det funkede bare ikke og så var det at jeg fandt denne halskæde og så var jeg bare solgt - ene små håndformede sølvhjerter, meget symbolsk og helt perfekt til den store dag!

post-7-1072645706.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ninna.

Så er jeg her igen ;) hi hi

Jeg har nu fået købt en ferskvandsperlekæde, som er blevet kortet lidt, så den sidder i halsen, også med et sølvhjerte smykkelås til.

Hvor mon jeg fik den idé fra :lol:

Nu må vi se, om den kan bruges til den til, eller om det ender med noget helt andet.

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej..

Jeg havde først købt en Dyrberg/Kern kæde, men nu ringede min svigerfar den anden dag og spurgte om jeg ikke ville have en af hans afdøde mors halskæder på, og det vil jeg meget gerne.. Både af hensyn til min kæreste, da det jo så er hans farmors kæde og så er jeg ude over problemet med noget gammelt :lol:

Hilsen Maibritt :hjerte:

0

Del dette indlæg

Jeg er noget splittet over hvilken halskæde jeg skal have på...

På den ene side har jeg fået tilbudt at låne et guldkors af en rigtig go' veninde (noget LÅNT). Men på den anden side har jeg selv et oldgammelt dagmarkors i guld, som jeg har fået af min mormor, som har fået det af SIN mormor etc. - og DET ville jo også lige være noget (noget GAMMELT). Og en anden veninde har tilbudt sin perlekæde (noget LÅNT)... Og så KUNNE jeg jo rende land og rige rundt for at finde en passende kæde (noget NYT!)...

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre - men finder vel nok ud af det når kjolen er færdig ;o) - det håber jeg da i hvert fald!

/arno fool

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer