Guest Lykke

Halssmykke.

33 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg har siddet og kigget i de forskellige smykke brochure, der er kommet ind af døren i forbindelse med julen, men syntes ikke der er lige det, som jeg kunne bruge til en brudekjole, og så tænkte jeg, hvad gør I?

Perler? Sølvkæde med vedhæng?

Evt billeder?!

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Hmmmm - det er et af de spørgsmål jeg ikke har taget stilling til endnu! Jeg synes det kommer an på kjolen - hvilken en man vælger - men jeg har lidt på fornemmelsen det bliver perler. :specool:

Jeg har mulighed for at låne en gammel - to fluer med et smæk - efter Jespers afdøde bedstemor. Hun betød meget for Jesper - jeg nåede desværre ikke at møde hende!

Hvem ved?! Det kan også være det bliver noget helt andet! ;)

0

Del dette indlæg

Hej Lykke...

Da min morfar er guldsmed, havde jeg lånt et halssmykke, som han har lavet til min mormor. det var et hjerte med rubin og brilliant.

Jeg ville rigtig havde haft perler på. Men han fotalte at gammel overtro siger : Hvis du bære perler på din bryllupsdag, vil du få mange tåre i dit ægteskab. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde regnet med at have en tynd perlehalskæde på, men den passede slet ikke til kjolen da jeg prøvede det sammen. Kjolen er ret pyntet med påsyede perler m.m., så det blev bare for meget. Jeg valgte derfor slet ikke at have noget om halsen, men kun at have min mormors gamle perle-armbånd på. Jeg er MEGET glad for at jeg valgte den løsning.

Så prøv nogle forskellige løsninger, men tænk også på at du ikke nødvendigvis SKAL have halssmykke på. Det enkelte kan ind imellem være det mest effektfulde.

Mvh Mim

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg har siddet og kigget i de forskellige smykke brochure, der er kommet ind af døren i forbindelse med julen, men syntes ikke der er lige det, som jeg kunne bruge til en brudekjole, og så tænkte jeg, hvad gør I?

Perler? Sølvkæde med vedhæng?

Evt billeder?!

Knuser

Det bliver et sølvsmykke...

Der er rigelig med perler på min kjole og sløret, så jeg kan blive alt for perlet...

Tanker

fra

Nethe*der faktisk glæder sig*

0

Del dette indlæg

jeg skal låne min bedstemors halskæde hun fik af min bedstefar i forlovelsesgave.den er i sølv,og sidder ret tæt til halsen.den er udformet i små sølvblade, og er rigtig flot.derudover har jeg selv fundet nogle små sølvøreringe der passer fint til.og så skal jeg have mit diadem på,også i "sølv" med rhinstene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

Kender alt for godt det problem så jeg har lånt min mors perler. så har jeg en guldhalskæde som jeg har arvet fra min mormor med et lille hjerte som vedhæng. og til sidst har jeg en halskæde jeg har fået i dåbsgave i guld med et kors. så regner med at prøve dem til kjolen og det jeg syntes bedst om vælger jeg så. Tror det er vigtig er at det passer til den kjole du har

håber du finder ud af det

held og lykke

Tina..

0

Del dette indlæg

Hej Lykke,

Det hedder Silver jewels ... Det er kun nethandel, men jeg arbejder sammen med en, der kender ham der har det - og han er helt reel... - Så det er ikke sådan, at man bliver snydt, eller noget ...

Jeg ved bare, at jeg selv ville være lidt usikker med hensyn til at købe noget over nettet - Så havde jeg ikke haft mere kendskab til det, havde jeg ikke købt hos ham ... - Men det er rigtig flot, det han laver - jeg har i hvert fald fået noget jeg kunne bruge ...

Knus -- >Krydder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Ninna.

Har du hørt, om butikken måske har en brochure hvor det er i?

Om du må taget et billede, tror jeg kommer meget an på, hvor snærpede de er- nu går du jo ikke sådan ud og får lavet en kopi ;) hi hi

Hvis du kan finde ud af, hvilket firma der har produseret kæden, kan du måske finde den på firmaets hjemmeside. Jeg har lagt mærke til, at på alle de brochure der er kommet ind af døre her i juletiden, står der en net adresse på.

Er spændt på at høre, hvad du finder ud af :)

Knuser

0

Del dette indlæg

Det er lige før du giver mig en god ide her...kopi.... det kunne faktisk godt lade sig gøre,

nej jeg fik ikke at vide hvem der havde lavet den, butikken havde lukket, det var på en strøgtur for et par søndage siden. Men jeg har IKKE glemt den, frygteligt når man først får noget i hovedet så kan man næsten ikke slippe det igen vel ?

Du hører/ ser nærmere :)

0

Del dette indlæg

Det glæder jeg mig til - det kunne lyde som lige noget for mig :) smile

Kender kun aaalt for godt det der med at få noget i hovedet.......

Nu ved jeg jo godt nok ikke hvordan kjolen bliver, men hvis den kan bære det, har jeg set et smykke i en brochure hvor Aagaard står bag. En sølvkæde som går ned i et Y hvori der er en blå og en klar sten (så har man klaret det blå, på en lidt anden måde ;) ) men den nærmer sig også de totusinde.......

Knuser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har faktisk overvejet, at give mig selv det i julegave, da jeg godt kan lide Y formen, det giver noget specielt, syntes jeg :)

Hvis du stadig har div reklamer, så prøv at se, om der ikke står Aagaard i hjørnet på et af dem......

Er som sagt spændt på at høre, om du finder ud af, hvor det smykke er fra, du har kig på :)

Meeeen, du burde være muligt at lave det selv, som du skriver <_<

Knuser

0

Del dette indlæg

Hej Ninna.

Jeg har siddet og kigget lidt mere i div brochure, og så at man kan købe ferskvandsperler til knap 200, tænkte at hvis man fik den kortet, så den sad til i halsen, og så købte en smykkelås i sølvhjerte til.........

Det er da lidt derhen af :wub:

Er spændt på at høre/se mere til "originalen" ;)

Knuser

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at skulle have en kæde på, der er lavet af små sølvblomster med en lille krystal i midten af hver eneste blomst - jeg har et armbånd, der er magen til. Jeg har aldrig gået med perler, så hvorfor begynde nu ;-) Jeg fik sættet af min kæreste for et par år siden i fødselsdagsgave.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer