Mia S.

MogSK´s bryllup

600 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæreste Mia,

STORT tillykke med din store dag. Du har bestilt solskin, kan jeg se. Det var da glimrende planlægning :balloon:

Håber i nyder dagen i fulde drag, og at du så hurtigt du kan får lagt smukke, billeder ind til os :)

:balloon: :balloon:TILLYKKE!!!:balloon: :balloon:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:):balloon: Aller sødeste Mia... Tillykke med jeres smukke dag... Hvor ser du dejlig ud og se lige Noah i matrostøj - det er nok den kæreste dreng i greve og omegn... I ser SÅ lykkelige ud og jeg ser frem til at læse jeres bryllupsberetning om nogle dage!

Igen Tillykke med ÆGTESKABET og husk at hver dag skal nydes i hinandens nærvær! - fra nu af og fremover :balloon::balloon:

:balloon: Tillykke med hinanden!!! :bearhug:

Mange smil :heart: og tanker :balloon: fra Mette

0

Del dette indlæg

Søde Mia

Tilykke tillykke tillykke tillykke...

Håber i havde en dejlig og uforglemmelig dag....... :loveflag: Vejret havde i bestemt med jer.

Bare udfra billederne ligner du en drøm. Håber det oss har været den følelse du selv har haft.

Glæder mig til at læse din beretning

Mange knus

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære alle I vidunderlige tøser - 1000 tak for jeres dejlige og varmende ord - hvor er i bare søde!

Til dig, Gitte, vil jeg bare sige tak for de mange fine billeder du har lagt ind, det er et super stykke arbejde du har gjort (jeg har endnu ikk fået sagt JA TAK til alle de billeder du har ;)

Jeg edr efterhånden ved at kunne samle mig om en beretning, som vil være lidt krydret med de billeder jeg indtil nu har modtaget af venner og familie, samt Gitte :rolleyes:

Jeg ved ikke hvor langt jeg når i dag, men jeg laver et indlæg i læsernes bryllypsberetninger lige om lidt!!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Har lige på mail modtaget dette billede fra avisen, og ville da lige dele det med jer. Det er fra den lokalsprøjten i Greve... Det er scannet ind, så kvaliteten er der efter.

post-20319-1181142032.jpg

Jeg ved ikke lige hvor resten af teksten er, men den er der jo nok på originalen :boohoo:

0

Del dette indlæg

Har lige på mail modtaget dette billede fra avisen, og ville da lige dele det med jer. Det er fra den lokalsprøjten i Greve... Det er scannet ind, så kvaliteten er der efter.

Jeg ved ikke lige hvor resten af teksten er, men den er der jo nok på originalen :heart:

Hej Mia

Hvor ser i bare dejlige ud alle tre :boohoo:

Håber I har det godt,- (og du har fundet din plads som frue :toot: )

Dejligt at høre fra dig ()()

:bearhug:

Silotte

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke lige hvor resten af teksten er, men den er der jo nok på originalen :boohoo:

Arj det har jeg slet ikke set :bask:

Men hvor er det et fint billede, nu er der ingen tvivl Mia er taget af markedet ;)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer