pbhurra

Gæster

15 indlæg i dette emne

Selvom der er lang tid til brylluppet er jeg gået i gang med at tænke gæsteliste. Inviterer vi hele familien med er der ca. 85 personer. Vi ønsker at vores bryllup skal være afslappet - som en stor grill fest - bare i et forsamlingshus. Nu går jeg så i tankerne om vi kan invitere vores kollegaer med (med eller uden påhæng). Det er ikke nogen vi har en masse med at gøre uden for arbejdstiden, men vi er sammen med dem mange timer om dagen, og vil egenligt gerne bruge dagen sammen med dem også...men, hvad ville I sige til at få sådan en invitation som kollega/venner man ikke så ofte ser ? Jeg vil jo nødigt virke helt dum og har da heller ikke lyst til at det skal se ud som om vi tager alle og enhver med. Arg.. det er slet ikke så let at planlægge sådan en stor fest som man tror :balloon:

knus pernille - som helt sikkert vil komme med flere "hvad skal jeg gøre" spørgsmål..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom der er lang tid til brylluppet er jeg gået i gang med at tænke gæsteliste. Inviterer vi hele familien med er der ca. 85 personer. Vi ønsker at vores bryllup skal være afslappet - som en stor grill fest - bare i et forsamlingshus. Nu går jeg så i tankerne om vi kan invitere vores kollegaer med (med eller uden påhæng). Det er ikke nogen vi har en masse med at gøre uden for arbejdstiden, men vi er sammen med dem mange timer om dagen, og vil egenligt gerne bruge dagen sammen med dem også...men, hvad ville I sige til at få sådan en invitation som kollega/venner man ikke så ofte ser ? Jeg vil jo nødigt virke helt dum og har da heller ikke lyst til at det skal se ud som om vi tager alle og enhver med. Arg.. det er slet ikke så let at planlægge sådan en stor fest som man tror :balloon:

knus pernille - som helt sikkert vil komme med flere "hvad skal jeg gøre" spørgsmål..

Hej Pernille

Det er lidt svært at sige hvad der er bedst for Jer, men vi har valgt kun at tage familie og nære venner med til vores bryllup.

Jeg tror som kollega at jeg ville blive beæret over at blive inviteret med til et bryllup fordi det er en meget stor begivenhed efter min mening. Det vigtigste er at jeres bryllupsdag bliver lige præcis som I gerne vil have den, og bestemt ikke hvad alle andre synes er det rigtige eller mest normale at gøre.

Håber du kan bruge mine tanker.

0

Del dette indlæg

Uha, den er svær. I må føle efter hvad I synes. Vi har inviteret lidt familie (forældres søskende, ikke fætre og kusiner), og MANGE venner - også nogle vi ikke ser på tit, men som altid er der for os og alligevel betyder noget for os. Vi ville gerne have en STORT bryllup, men ville vi have haft en mindre bryllup kunne vi sagtens have skåret ned uden problemer tror jeg :balloon:

JO, man kan godt invitere kollegaer med.....hvis I gerne vil fejre dagen med dem så inviter

held og lykke,

SIGNE

0

Del dette indlæg

hej snutti

Vi mærkede også efter. hvem vi ville dele denne specielle dag med.

vi bliver ca. 50 stk. vi har ikke så meget familie. men dem vi har kontakt med er inviteret.

og så er det vores nærmeste venner som skal med.

jeg har en kollega med. men hun er også min veninde privat.

men vi ville heller ikke invitere gud og hver mand. bare for at invitere..... vi vil også gerne kunne nå at snakke med så mange som muligt og det bliver svært jo flere der er med... men sådan er vi...

men ja som de andre også har sagt mærk efter....... og det er jeres fest og i bestemmer hvem i vil dele dagen med. :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom der er lang tid til brylluppet er jeg gået i gang med at tænke gæsteliste. Inviterer vi hele familien med er der ca. 85 personer. Vi ønsker at vores bryllup skal være afslappet - som en stor grill fest - bare i et forsamlingshus. Nu går jeg så i tankerne om vi kan invitere vores kollegaer med (med eller uden påhæng). Det er ikke nogen vi har en masse med at gøre uden for arbejdstiden, men vi er sammen med dem mange timer om dagen, og vil egenligt gerne bruge dagen sammen med dem også...men, hvad ville I sige til at få sådan en invitation som kollega/venner man ikke så ofte ser ? Jeg vil jo nødigt virke helt dum og har da heller ikke lyst til at det skal se ud som om vi tager alle og enhver med. Arg.. det er slet ikke så let at planlægge sådan en stor fest som man tror :cheerleader3:

Hej hej

Som en start vil jeg skynde mig at sige at det da bare er en super super sød tanke og derudover kan jeg kun sige....gør det som i føler for jeg er helt sikker på at de vil synes det er en rigtig dejlig invitation at få!

Jeg selv sidder i et callcenter som har over 500 medarbejdere og vi er delt ind i små teams og det team jeg er i er blevet beskåret og beskåret,sådan at vi nu kun sidder 3 tilbage fra det oprindelige team.

Havde jeg vidst dengang hvad jeg ved nu (at vi ikke er flere og at vi er så tætte) ja så ville jeg bestemt gerne have inviteret dem med og jeg ved med sikkerhed at de ville have sat meget meget stor pris på det!!

Så jeg vil sige..... go for it!!!

:balloon: fra Anja

0

Del dette indlæg

Vi har inviteret 32 som er det familie vi ser og bedste venner.

Derudover holder vi reception for yderligere ca. 16 + ægtefæller og børn. Det er kolleger og bekendtskaber som vi gerne vil se på dagen og som vi tror synes det er sjovt at se os. Disse mennesker bliver også inviteret til kirken.

Derudover vil vi invitere vores nærmeste naboer samt nogle nye bekendte her fra byen over til "en lille én" til receptionen, uden at der skal gøres noget stort ud af det. Jeg mener, naboerne kan jo se der foregår noget og jeg tror de vil være glade for at kunne kigge forbi. Vi har kun boet her 1½ år.

Vi vil ikke have festen om aftenen bliver alt for stor så det er vores løsning.

:balloon: Lone

Redigeret af loneand
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:

jeg tror heller ikke folk vil tænke: hvorfor er jeg blevet inviteret - men blive beæret over at i vil fejre jeres dag sammen med dem også. :balloon:

Mit råd er ihvertfald: hellere tænke sig om to gange før man sender indbydelserne ud, end at fortryde senere at der var nogle man ikke fik inviteret som man egentlig gerne ville have haft med (det prøvede jeg nemlig med en studiekammerat - og det er lidt øv bagefter :denmarkflag: ) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Uha, den er svær. I må føle efter hvad I synes. Vi har inviteret lidt familie (forældres søskende, ikke fætre og kusiner), og MANGE venner - også nogle vi ikke ser på tit, men som altid er der for os og alligevel betyder noget for os. Vi ville gerne have en STORT bryllup, men ville vi have haft en mindre bryllup kunne vi sagtens have skåret ned uden problemer tror jeg :balloon:

JO, man kan godt invitere kollegaer med.....hvis I gerne vil fejre dagen med dem så inviter

held og lykke,

SIGNE

Afhængig af hvornår I skal holde festen skal I nok også regne med at der kommer en del afbud. Det er nok ikke så slemt i september hvor Signe skal giftes, men holder I det i juli eller august vil der være mange som er på ferie m.v.

0

Del dette indlæg

Ja det er en svær ting at skulle beslutte hvem man vil have med til sit bryllup. Vi har valgt løsningen, at dele festen i to. En reception lige efter brylluppet, hvor vi inviterer alle dem vi ser til dagligt og ikke har så tæt et forhold til, samt alle dem vi er sammen med i vores aktive fritidsliv, med spejder og andet godt, samt alle de andre bryllupsgæster (familien og de allernærmeste venner/veninder), som vi så holder en fest sammen med om aftenen. I alt regner vi med at der til receptionen vil dukke omkring 120 personer op.

Så alt efter hvad i gerne vil med dagen, så er mange gæster jo ikke en hindring eller et problem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha, Signe. Det er sjovt...

Problemet er bare at vi nok gerne vil holde festen i Sverige og betale vandrehjem til alle de mennesker... uha...

Selvfølgelig kunne folk betale selv,men når det nu er os der kører dem der op, så må vi nok også hellere lægge pengene.

Vi har jo også gæster fra udlandet og de betaler selv for overnatning. Hvorfor skal I holde festen i Sverige? Umiddelbart synes jeg godt gæsterne selv kan betale, men kan også godt forstå hvorfor I gerne ville yde denne service.

SIGNE

0

Del dette indlæg

Sverige fordi vi skal giftes i Helsingør og ikke kan finde nogen steder i Nordsjælland hvor vi vil holde festen. Og så har vi fundet et meget fint sted i Sverige... tager ca. 50 minutter med færge + bus. Sverige er også billigere med mad, og der er flere særprægede steder.

Og generelt vil vi gerne have en fest hvor folk sover der og derfor ikke kan tage hjem...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer