Guest juncker

klagetråden

14 indlæg i dette emne

jeg vil gerne starte med at lætte mit hjerte...jeg syntes at jeg er jordens mest uheldige brud...jeg skal giftes 5.august og lig efor en uge siden går mit åndssvage knæ i uorden så nu skal jeg gå hjemme 14 dage mere på krykker og så modtager jeg på et tidspunkt et brev fra ortopædisk kirugisk afdeling om hvornår jeg skal opereres i knæet (lige op til mit bryllup) og så starter jeg på et nyt arbejde om 14 dage og skal også holde på detgamle sikke en start og hvilken slutning....syntes virkelig det er surt hvis jeg skal gå på krykker op af kirkegulvet øvøvøvøvøvøvøvøv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om dette er kritik, i så fald undskylder jeg på forhånd!

Hvis jeg var rimelig sikker på at jeg ville kunne risikere at være nødt til at komme med krykker............ ja så havde jeg altså nok udsat mit bryllup

:bearhug::heart::blush:

Nu er jeg sikker på at brylluppet har været planlagt længere end operationen har og det er ikke alle der har muligheden for "bare lige" at udsætte et bryllup...

Juncker... Er der ikke en mulighed for måske at få udsat operationen? Eller er knæet så skidt at det er nødvendigt nu? Og hvis du nu har din far at støtte dig til op i kirken og din mand ud, så kan du måske undvære krykkerne... Ja jeg ved det jo ikke, men det er blot et par forlag fra min side..

Knuz Mia :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om dette er kritik, i så fald undskylder jeg på forhånd!

Hvis jeg var rimelig sikker på at jeg ville kunne risikere at være nødt til at komme med krykker............ ja så havde jeg altså nok udsat mit bryllup

:bearhug::heart::blush:

Nu er jeg sikker på at brylluppet har været planlagt længere end operationen har og det er ikke alle der har muligheden for "bare lige" at udsætte et bryllup...

Juncker... Er der ikke en mulighed for måske at få udsat operationen? Eller er knæet så skidt at det er nødvendigt nu? Og hvis du nu har din far at støtte dig til op i kirken og din mand ud, så kan du måske undvære krykkerne... Ja jeg ved det jo ikke, men det er blot et par forlag fra min side..

Knuz Mia :kiss:

:kiss: Øhh nå ja, operationen kunne måske rykkes i stedet??(hvorfor tænkte jeg ikke på det?)

0

Del dette indlæg

surt surt surt

Jeg havde nok også startet en større kamp for at få udsat knæ-operationen, hvis knæet altså kan holde til det?!

Ellers havde jeg taget det størtste smil på den store dag... forsøgt at gøre det til noget der er helt ok, og måske ligefrem som et "sjovt" indslag. Men okay det handler om indstilling og hvad man selv kan "leve" med på dagen!

Held og lykke med det hele!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

tak for alle jeres indput.....jeg har svoret at jeg ikke går op af gulvet på krykker og stædig som jeg er skal det nok lykkes....jeg tager en stak smertestillende(håber jeg) og krydser fingre for at knæet arter sig snarrest...der er ingen dato på operationen....men det er en menisk som sidder i klemme

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Sikke en uheldig situation du er havnet i. Jeg ville i dit tilfælde forsøge at flytte operationen (hvis datoen bliver sat til før dit bryllup). Jeg har selv gennemgået en meget lille knæoperation og fik at vide at det kun var 2-3 dage jeg skulle gå på krykker. Desværre opstod der komplikationer (hævelsen ville ikke fortage sig) så jeg endte med at gå på krykker i 3½ uge..

I øvrigt studere jeg til sygeplejeske og har været i klinik på en ortopædkirugisk afdeling som havde speciale i knæ og hofte. Der var heldigvis mange som hurtig kom på benene igen men nogen havde også svært ved at stille krykkerne idet knæleddet er meget følsomt. Der er enormt meget vægt på leddet samtidig med at man hele tiden bøjer og strækker (og nogen gange overstrækker).

Puha sikke et indlæg :heart:

Min pointe var at jeg i dit tilfælde ville snakke med afdelingen når du får en dato for operationen. Når du har datoen kan du i, i samråd med lægen, finde ud af om det er hensigtsmæssigt.

Håber alt lykkedes for dig og at du får en dejlig bryllupsdag :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Sikke en uheldig situation du er havnet i. Jeg ville i dit tilfælde forsøge at flytte operationen (hvis datoen bliver sat til før dit bryllup). Jeg har selv gennemgået en meget lille knæoperation og fik at vide at det kun var 2-3 dage jeg skulle gå på krykker. Desværre opstod der komplikationer (hævelsen ville ikke fortage sig) så jeg endte med at gå på krykker i 3½ uge..

I øvrigt studere jeg til sygeplejeske og har været i klinik på en ortopædkirugisk afdeling som havde speciale i knæ og hofte. Der var heldigvis mange som hurtig kom på benene igen men nogen havde også svært ved at stille krykkerne idet knæleddet er meget følsomt. Der er enormt meget vægt på leddet samtidig med at man hele tiden bøjer og strækker (og nogen gange overstrækker).

Puha sikke et indlæg :(

Min pointe var at jeg i dit tilfælde ville snakke med afdelingen når du får en dato for operationen. Når du har datoen kan du i, i samråd med lægen, finde ud af om det er hensigtsmæssigt.

Håber alt lykkedes for dig og at du får en dejlig bryllupsdag :bearhug:

hej

sidst jeg var under kniven var i 1998 der tog det 14 dage at komme til at kunn egå uden krykker.......håber de kan gøre noget så det går lidt hurtigere

0

Del dette indlæg

Tja jeg trænger vel egentlig også lige til at lette mit hjerte...

Jeg skal giftes om ca. 3 mdr. og nu har min dejlige, stærke, evigt glade far, som skulle have fulgt mig op ad kirkegulvet fået en hjerneblødning og ligger bare på sygehuset. Hvis jeg er heldig, og det er en rigtig god dag, kan jeg fastholde hans opmærksomhed i maks. 10 minutter, så "driver" han væk igen, ind i sig selv. Han kommer højst sansynligt ikke med til mit bryllup.

Jeg har lige fået at vide i dag, at jeg ikke skal regne med at han bliver bedre, og at vi skal begynde at overveje, at flytte ham på plejehjem når ham er færdigbehandlet på sygehuset..... Øv, hvor synes jeg bare sommetider at alting er skideuretfærdigt...

:loveflag:

0

Del dette indlæg

Hold da helt op (Karina & Kim), hvor er det dog forfærdeligt!!! Kan slet ikke sige med ord hvor ked af det jeg er over at høre det! Min mor gik bort sidste år (september), og jeg frygter da hvordan jeg reagerer på selve dagen... Det er jo selvfølgelig ikke det samme som din situation.

Jeg kan ikke rigtig sige så meget andet end at jeg VIRKELIG føler med dig, og at du trods alt får en god dag.

Og selvfølgelig krydse fingre for det bedste ang. din far.

:loveflag::bearhug::blush::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

Redigeret af JannieB
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort :blush: til Tina, håber virkelig du kan få udsat den operation... eller et kæmpe smil så det går altsammen alligevel :bearhug:

Og til kim og karina... øv den var ikke sjov... men jeg lover dig :loveflag: og opbakning hele vejen igennem :bearhug:

Knus herfra

0

Del dette indlæg

til karin&kim

søde ,hvor gør det mig ondt......noget som måske kan hjælpe dig lidt...sygehusene er super gode til at genoptræne de her kære folk som kommer ud for denne frygtelig oplevelse(sygdom)

jeg selv arbejder på et plejehjem , hvor jeg har været med til at genoptræne nogel godt nok over 70 år...men det jeg prøver at sige..alt efter hvor blødningen har fundet sted er der en stor shance for at din far kan få et værdigt liv...træning,træning og atter træning.

jeg kan ikke love at han er frisk til dit bryllup eller at han bliver 100 procent sig selv men som oftest kan der gøres noget......

hvis du har brug for at snakke.....så send mig en pm.......im alwayse here for you... :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer