Gitte81

Hvor skal i sove på bryllups natten ?

32 indlæg i dette emne

Hejsa

Vi er begyndt at tænke lidt på om hvor vi skal sove på selve bryllupsnatten.

Vi skal holde festen 200km væk fra vores hjem, så vi kan ikke sove hjemme, festen bliver holde i et forsamlingshus.

Nu overvejer vi lidt om vi skal kontakte nogle af de kroér der er omkring feststedet, men de ligger alle længer væk end mine forældres hus og dem kan vi selvfølig sove hos, men er det forkert at gøre det ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveflag:

Jeg synes ikke der er noget galt i, at sove hos dine forældre, men det er måske ikke det mest romatiske :blush:

Hvis det var mig, ville jeg nok kontakte en af kroerne i nærheden, så kan i også bedre nyde morgenen sammen i ro og fred - og måske få morgenmad på senge :bearhug:

Vi holder vores fest på et hotel, hvor vi har fået brudesuiten gratis inkl. champagnebrunch, som en del af festpakken.

:bearhug: Lene

Redigeret af McCool06
0

Del dette indlæg

Da vi har valgt at bruge en masse penge på vores bryllupsrejse (16 dage til Mexico), så ville vi ikke bruge flere penge på denne slags. Så vi sover herhjemme, jeg pnter op om morgenen med masser af bloklys, nyt sengetøj, rosenblade og en bakke med champagne og champagneglas, og lidt sødt til ganen (tror det bliver noget lækkert chokolade fra rn chokoladebutik)

:loveflag: Louise

0

Del dette indlæg

Glemte lige at skrive at morgen hygge for bare os to alene bliver der ikke noget af da vi har bestemt at dem der har brug for at overnatte deroppe vil vi tilbyde at der er fælles morgenmad i forsamlingshuset...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sov bare hjemme ved os selv...

Jeg synes, da ikke der er noget galt i, at I overnatter ved dine forældre. Det er nok ikke så super romantisk, men altså jeg kan godt forstå, hvis I ikke har lyst til at skulle ud og bruge flere penge på en overnatning på hotel/kro.

:loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vi er begyndt at tænke lidt på om hvor vi skal sove på selve bryllupsnatten.

Vi skal holde festen 200km væk fra vores hjem, så vi kan ikke sove hjemme, festen bliver holde i et forsamlingshus.

Nu overvejer vi lidt om vi skal kontakte nogle af de kroér der er omkring feststedet, men de ligger alle længer væk end mine forældres hus og dem kan vi selvfølig sove hos, men er det forkert at gøre det ???

Hej Gitte81;

Vi skulle oprindeligt have sovet hjemme hos mine forældre, men da jeg ringede og forhørte mig hos et af de lokale hoteller om det var muligt at få noget rabat på værelser spurgte de selv om hvor vi skulle overnatte.....og tilbød os suiten gratis, så det takkede vi ja til. Hotellet ligger kun 500m fra mine forældres hus så nem beslutning også mht afstand da der er morgenmad for alle næste dag hos mine forældre

SIGNE

0

Del dette indlæg

Da vi har valgt at bruge en masse penge på vores bryllupsrejse (16 dage til Mexico), så ville vi ikke bruge flere penge på denne slags. Så vi sover herhjemme, jeg pnter op om morgenen med masser af bloklys, nyt sengetøj, rosenblade og en bakke med champagne og champagneglas, og lidt sødt til ganen (tror det bliver noget lækkert chokolade fra rn chokoladebutik)

Det er det samme her, bortset lige fra bryllupsrejsen. :blush:

:bearhug:

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej sessi

Vi skal giftes den 4 aug 2005 og overvejer en honeymoon til Mexico. Men vi skal jo giftes i august og hvad med regntiden?? hvad gør i ??? og hvor skal i bo????

iiiiih jeg er nys...vil så gerne til Mexico

0

Del dette indlæg

Vi skal holde festen hjemme og sover også herhjemme - desværre der er så rig lejlighed for gæsterne til at fylde sengen med ris, men den må vi jo bare tage derfra.... Vi har soveværelse, børneværelse og toilet på 1. salen, overvejer at sætte skilt på døren til vores datters værelse, hvor der står INGEN ADGANG og et på soveværelsesdøren hvor der står PUSLE-/AMMERUM - KUN ADGANG for blebørn og deres forældre.... (det begrænser sig nemlig til 2 par og os selv) Vi sætter nemlig puslebord i soveværelset, så der bliver lidt mere plads på badeværelset den dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har lejet en hel herregård hvor festen skal holdes.... der er 10 dobbelt værelser med og en af dem er en brude svuite så der skal vi sove, vores nærmeste familie skal så sove på de andre værelser...

vi har inviteret alle vores gæster til brunch på stedet om søndagen hvor vi så også åbner gaver....

men jo jeg mener godt i kan sove hos dine forældre men som et pr andre har skrevet så er det måske ikke lige det mest romantiske, men som mange siger at oven på den dag så har man bare lyst til at sove og så er det jo næsten lige meget hvor bare man for lov til at sove smil.... :whistle:

0

Del dette indlæg

Vi holder vores fest på Taastrup Park Hotel og med i kuvert prisen er et værelse til brudeparret, så det har vi naturligvis valgt at takke ja til :bearhug:

:blink:

0

Del dette indlæg

Vi skal holde festen hjemme og sover også herhjemme - desværre der er så rig lejlighed for gæsterne til at fylde sengen med ris, men den må vi jo bare tage derfra.... Vi har soveværelse, børneværelse og toilet på 1. salen, overvejer at sætte skilt på døren til vores datters værelse, hvor der står INGEN ADGANG og et på soveværelsesdøren hvor der står PUSLE-/AMMERUM - KUN ADGANG for blebørn og deres forældre.... (det begrænser sig nemlig til 2 par og os selv) Vi sætter nemlig puslebord i soveværelset, så der bliver lidt mere plads på badeværelset den dag.

Kan I ikke bare fortelle gæsterne at I ikke ønsker ris i sengen??? Eller er det et eller andet jeg ikke forstår fordi jeg er nordmand... :blushsmiley:

Vi skal også sove hjemme da det er der vi ønsker at vågne op nedste morgen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :blink:

Vi skal holde festen på Børkop Vandmølle som er ejet at Hotel Munkebjerg i Vejle. Da Børkop Vandmølle ikke har overnatninsgmuligheder, så har vi i prisen få en overnatning i Brudesuiten på Munkebjerg Hotel. Uha det er bare så lækkert og med en fantastik udsigt over skov og vand.

:bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

1000 tak for alle svarne, det er nu lidt sjovt at se hvad de forskellige vil på denne nat...

Jeg har lige prøvet at ringe til byens hotel, men de har ikke nogen Brudesuite kun dobbelt værelser og det vil de have 850 kr for.

Har nu også lyst til at sove ude men synes ikke jeg vil give den pris for et alm. dobbelt værelse

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Vi er i den uheldige situation, at den weekend hvor vi skal holde bryllup (7. okt) skal der også være VM i schæferhunde i Randers, så ALT er optaget. Vi står på venteliste 2 steder! Indtil videre skal vi skal sove hjemme i vores hus, hyggeligt skal det nok blive, men vi har så også lige hele min sjællandske familie til overnatning også! :biggrin: Jeg beroliger' mig selv med, at vi skal på bryllupsrejse dagen efter, så kan vi altid tage en forsinket bryllupsnat. :)

Så det jeg vil sige til dig: skynd dig at reserver et værelse, det kan altid afbestilles! Vi syntes, at 5 måneder før måtte være tidligt nok, men nej. Jeg håber, at et af hotellerne ringer og siger, at vi har et værelse. Men det kunne tidligst blive en uge før brylluppet.

SUK!

Hilsen Karina

0

Del dette indlæg

Hej

Vi skal sove i brudesuiten der hvor vi holder festen.

Jeg synes det er fint nok at sove hjemme eller hos forældre, det er også billigere, vores værelse er incl. i prisen for festen.

:biggrin:

Redigeret af shirley81
0

Del dette indlæg

Vi regner bestemt også med at skulle sove hjemme hos os selv, selvom der er ca 15 minutters kørsel hjem og der nok ikke lige er nogen der kan køre os hjem når først festen slutter.

Men vi har måske også en anden mulighed, da Signes far arbejder i en institution lige på den anden side af vejen, hvor vi holder festen. Så vi måske kan sove der ovre på en madras eller sådan noget, sammen med nogle af gæsterne.

Men det finder vi først ud af til næste år en gang.

Vi skal jo lige finde ud af hvad kommunen gør af ting go sager her til næste år med nedskæringer og sådan, da hendes far måske vil miste jobbet på den baggrund. Så det er et rimelig stort måske til den sidste mulighed lige nu.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer