cato

Bordplan

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså hvis de er forlovede og det kan de jo godt være, så må man ikke skille dem... Og synes da godt man kan sætte to mænd sammen... vi har da mangesteder der sidder to kvinder fordi mændene er i undertal *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har også en onkel der er homoseksuel og skal have sin kæreste/mand med. Jeg har valgt at sætte dem sammen.

Man skal jo også huske på, at selv om der er nogle uskrevne regler for stort set alt ved et bryllup, skal man ikke følge dem så slavisk, at det skaber problemer hverken for en selv eller for ens gæster...

Bare lige mit råd.

Håber, at du finder ud af det, og at alle kommer til at sidde et godt sted... :blink:

Knus fra

Karina

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke se noget problem i at de sidder sammen , medmindre at man skiller aller par også.

Den eneste hindring der kan være for at have et homoseksuelt par til at sidde sammen, er vel holdningen fra de andre gæster og en selv.

Hvis vi havde et homoseksuelt par i vores familie eller vennekreds, ville jeg ikke betænke mig ved at sætte dem sammen, lige som vi sætter alle andre par sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis man generelt skiller/ikke skiller kærester, så er ens seksuelle præferencer vel ligegyldige... Eller ville det blive en meget mærkelig bordplan(Jer der kan lide smæk i numsen skal sidde ved bord 8 :bearhug: )

HAHA! Helt enig! :blink:

Til vores bryllup kommer der også et homoseksuelt par (forloveren og hans kæreste faktisk) - og nu regner jeg så godt nok ikke med at sætte parrene sammen, men gjorde vi det, kunne jeg da ikke DRØMME om at skille netop dette par ad!!

0

Del dette indlæg

HOS OS SKAL DER OGSÅ SIDDE MÆND VED SIDEN, AF HINANDEN..........

DET ER PGA VI HAR SÅ MANGE SINGLE MANDLIGE VENNER :blink:

MEN JEG MENER IKKE MAN SKAL SKILLE PAR AF, UANSET HVEM DE ER KÆRESTER MED

Redigeret af ullac
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MEN JEG MENER IKKE MAN SKAL SKILLE PAR AF

Det er nok emne til en helt anden tråd det her, men hvorfor ikke? :bearhug: Jeg har da ikke noget imod at blive placeret ved siden af en anden end min kæreste, når vi er ude til fest. Og jeg har sådan set også tænkt mig at splitte parrene, når jeg skal lave bordplan - det plejer jeg at gøre med stor succes... :blink:

0

Del dette indlæg

Vi skilte parrene ad så de ikke sad direkte ved siden af hinanden, men ved samme 8 mands bord - f.eks ved et hjørne. OGSÅ det homoseksuelle vennpar som reddede et bord hvor der ellers ville have været overvægt af kvinder! :blink:

0

Del dette indlæg

Hvis man generelt skiller/ikke skiller kærester, så er ens seksuelle præferencer vel ligegyldige... Eller ville det blive en meget mærkelig bordplan(Jer der kan lide smæk i numsen skal sidde ved bord 8 :bearhug: )

:bearhug::griner:--HAHA-:):(:kiss::hug::hug:

.....ja, det kunne nu blive en festlig aften......

Vi har også et par, og de skal da selvfølgelig sidde ved samme runde bord - som resten af de andre par også. Der er altså i DK 2006 ingen forskel - et par er et par!!

:blink:

Ulla

0

Del dette indlæg

HEP HEP!

Jeg er fuldstændig enig.... et par er et par.... skiller I ikke de andre par, så skal de heller ikke skilles.... :blink:

Omvendt ville jeg jo nok tænke det igennem HVOR jeg placerede dem i kredsen af gæster. Trods vi skriver DK 2006, så ER der jo nogen der er mindre forstående end andre... :baa: nogen der er tilnærmelsesvise homofobiske... :bearhug: så hvorfor ikke overveje det ved placeringen og undgå mindst mulig risiko for "pinlige" optræk.... :butterfly:

Bare en lille tanke! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skiller parrene ad, men ikke dem der er forlovede - uanset deres orientering.

1 bøssepar placerer jeg dog ved et 8 mandsbord, fordi kæresten ikke rigtigt kender så mange andre end os og en enkelt af mine venner. Jeg tror det bliver hygeligst for ham der.

Samme hensyn tager jeg til de andre lidt "ukendte" kærester.

0

Del dette indlæg

Vi har også et homuseksuelt par i vores omgangskreds, som har indgået registreret partnerskab... Vi har valgt at lave en lille finte og plante min søster imellem dem, da hun har kendt dem lige så længe hun har levet. På den måde sidder tæt på hinanden og alligvel skilt og der sidder ikke to mænd ved siden af hinanden

Der hvertfald - vi har så måtte bryde reglerne andre steder, -HAHA- men det er det der sker når der er flere mænd end kvinder.... :bearhug:

:bearhug: Men udover det, synes jeg sagtens man kan lade to af samme køn sidde ved siden af hinanden.... :griner:-

:blink: fra Monika

0

Del dette indlæg

Hvis man sætter folk parvist, og undlader at gøre det vedr. et enkelt par fordi de er homoseksuelle så vil det næsten være det samme som at sige at man ikke anerkender deres valg. Så helt enig med de øvrige.

Vedr. det med placeringen som Stub er inde på, så vil man uvilkårligt når man laver en bordplan overveje hvor man placerer folk/parrene i forhold til hinanden m.v. og tage forskellige hensyn, herunder eksempelvis at man måske ikke sætter et homoseksuelt par ved siden af menighedsrådsmedlemmet som er imod fri abort og homoseksualitet, men så heller ikke mere.

Personligt holder jeg med dem som siger at folkvel ikke behøver at sidde parvist. Ofte oplever man at det giver mere stemning og spredning i selskabet når man blander folk, hvorimod der er en risiko for at folk ikke blander sig hvis de sidder ved siden af den/dem som de omgås til dagligt. Folk vil alligevel ty til sin partner efter middagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer