frklomholt

26. August-brude

81 indlæg i dette emne

Ihh sikke en masse brude vi er til den 26 aug.! Så nu vil jeg også gerne ligge billet ind her, vi skal jo også giftes på denne praktfulde dag. Glæder mig bare helt vildt!

Vi er godt igang og ja, bare det snart var den 26... :balloons:

Vi må jo skrive noget mere sammen, hilsen Nuller :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en 26. august brud. :bearhug:

Jeg tror at vi har rimelig styr på det hele.

Vi skal giftes i Kristrup Kirke (Randers) og derefter

går turen til Hotel Comwell Rebild Bakker.

Men vil lige høre jer andre, har i hørt fra jeres præst endnu??

Det har jeg nemlig ikke.

I må alle sammen have en forrygende dag, jeg glæder mig

helt vildt. :)

:) Bettina :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hey 26 August brude..

Nyder i det skønne skønne vejr !!

Eller holder i jer lidt i skyggen så i ikke får bikini streger til kjolen. ?

Hvad ønsker i jer i bryllupsgaver ?

Og hvor skal i have sat hår på den store dag ?

Jeg glæder mig så meget til at prøve min brudekjole.. tog 30 kilo på under graviditeten..

Så jer er hamrende nervøs for om den bliver flot..

prøver at lægge et billede på men ved ikke om jeg kan finde ud af det..

Nå men der kommer 3 meter slæb på den.. den bliver champagne farvet.. og sløret også 3 meter..

åh hvor jeg glæder mig.. mangler lige nu 2.7 kilo at tabe inden 31 juli..

det modelen på billedet har viklet om armene skal jeg ikke have på.

knuser w

0

Del dette indlæg

Jaaaa, vi skal også giftes den 26.august i Erritsø kirke ved Fredericia.

Vi skal have et middagsbryllup og efterfølgende skal vi have helstegt lam hjemme i haven.

Og hvad er der så styr på...tja, Kirken, præsten, fotografen, invitationerne (er lige sendt), og ham der skal lave det helstegte lam med tilbehør, kjolen er også lige blevet bestilt hos syersken (Gitte Dahlhus her i Erritsø) og skal til første prøvning på onsdag - glæder mig rigtig meget.

Vi skal have et meget afslappet og uformelt bryllup - lige vores stil.

Glæder mig til at høre nyt fra jer andre her i de næste små to måneder :bearhug:

Mange hilsner Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja her er den lille Pjusk, som også skal stå brud d. 26. august!

Har styr på:

Feststed

Musik

Menu + drikkevarer

Kjole + tilbehør

Gommens tøj

Hår & make-up

Kirke, præst og salmer

Overnatning

Bryllupsrejse

Fotograf

Ønskeliste + gavekoordinator

Har ikke (helt) styr på:

Bryllupskage

Pynt i kirke

Bordkort

Bordpynt

Tale til min kommende

Bordplan (gisp)

Hvor mange der kommer (s.u. d. 15/7 og hold kæft hvor er folk langsomme!!!!)

Nerverne...

De sidste 4 kg...

Er der styr på lortet eller er der lort på styret?

Jeg synes faktisk jeg er helt ok med. Jeg skal jo også lave noget de næste knap 2 mdr...

:bearhug:

Redigeret af pjusk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi lavat aftale med præsten. Den 9. august skal vi hen og snakke med ham.. Dejligt at endnu en ting nu er på plads ()()

Desuden har vi haft kontakt med et af de andre brudepar der skal giftes i den samme kirke den dag (der er tre), ang. pynt i kirken, så vi kan deles lidt om udgifterne der og blive enige om noget fælles...

Så her går det da lidt fremad med forberedelserne.... (y)

0

Del dette indlæg

[font=Franklin G

othic Medium]

Hejsa

Skal også giftes d. 26 august.

Vi er lige begyndt at planlægge så har vist lidt travlt( skal på ferie de 2 første uger i august )Men det skal nok gå .Stedet er bestilt og kirken.

glæder mig helt vildt.

l :thanks:()()

er du først begyndt at planlægge??? Pyha, jeg bliver da helt svimmel på dine vegne -HAHA-

Held og lykke med det.. (y)

Frk.Lomholt

Hej

Er ved at have styr på det meste nu.

Mangler kun brude¨buketen. Bryllups lagkage. Fyld til sandwich til receptionen.Og lidt småting.

Så det går den rigtige vej.

Vi kunne ikke helt blive enige om hvordan vi ville holde vores bryllup.

Så det hele trak lidt ud.

Og planen var at vi først skulle giftes sidst i september men min mors mand er ikke hjemme hele den månede. Så blev det rykket frem.

Datoen er først planlagt for 2 måneder siden og troede at vi var i god tid.

Men ak jeg er blevet klogere.

Kan jo se herinde at der er mange som planlægger i lang tid.

OG KAN GODT FORSTÅ HVORFOR..................

Der er da meget som skal falde i hak...

Også held og lykke til dig.

0

Del dette indlæg

hej hej.

tak for de pæne ord om talen det varmer, nu håber jeg bare at jeg kan holde den uden at græde.

Vi skal tale med præsten i morgen, det glæder vi os vildt til, vi har fundet den tekst vi gerne vil have at hun taler efter og vi har fundet de 4 sange

Nu vågner alle Guds fugle små

Du som giver os liv og gør os så glade

Det er så yndigt at følges ad

Midt i et koldt og mærkt univers.

Den sidste er ikke fra salme bogen men det er bare en kanon god sang.

Vi bliver jo så nød til at lave kirkehæfter når vi nu har valgt den sang, vi har lavet kladen som vi kan tage med og vise præsten i morgen.

Vi har også fået lavet bordplanen, og er godt igang med de hæfter med menu kort og hvor v i skriver lidt om hver gæst.

Vi er bestemt kommet langt men der bliver ved m ed at være små ting som skal laves og det syntes jeg også er hyggeligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Er i også snart ved at være klar??????

Vi er færdige med bordplanen, det var slet ikke så nemt.... er lidt træt af at man skal tage

hensyn til at der er nogen som ikke kan tale ordenlig til hinanden. :biggrin:

vi er også næsten færdige med både kirkehæfter og menukort, i menukortene skriver vi også bordplanen og lidt om hver gæst.

Vi har fundet fyldet til kagen, min søster laver den og hun skal lige finde nogle bunde som er bedre end dem hun først have lavet.

jeg er glad for at det snart er den 26 for jeg syntes at der bliver ved med at komme noget nyt man skal lave.

Vi tror at vi bliver polte den 5 august, hvad med jer er i blevet poltede?

0

Del dette indlæg

Hej - må også hellere melde mig på banen som brud den 26. august 2006!

VIIILDT SPÆNDENDE - men hold da op hvor går tiden hurtigt nu!!! Lige nu sys jeg der er rigtig mange løse ender - men nu har vi heldigvis en 3 ugers sommerferie til at få styr på nogle af enderne!

Skal over og prøve min kjole igen på mandag - har ikke set den siden april måned - så det glæder jeg mig rigtig meget til.

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg

Jeg er bare så glad :denmarkflag:

vi er lige blevet ringet op af nogle folk som spiller trompet som gerne vil komme i kirken og spille, de vil spille med på alle salmer også vil de spille to solo nummer, det bliver bare så fedt, de tager 1200 kr for det og det syntes jeg faktisk er helt okay.

til Heidi jeg kan godt forstå du glæder dig til at se kjolen, min er hos mine forældre og jeg vil gerne ud og se den hele tiden!!!!! :iloveyou::bearhug:

Jeg syntes at vi har fået lavet rigtig mange ting i denne her uge men vi mangler stadig mange småting.....

0

Del dette indlæg

Hej alle 26 August brude..

Fandt lige denne tråd.. og jeg vil også være med :biggrin:

Skal også giftes denne dato og tiden - ja den flyver bare afsted...

Jeg tror vi har styr på det meste - folk kalder mig også kontrolfreak - så sjovt nok hvis der er styr på det!

Mangler ikke så frygtelig mange ting...

hente ringene

aftale sidste detaljer omkring bordpynkt og kirkepynt

Aflevere bordhæfter til restauranten

Afhente gommens tøj

Aftale sidste detaljer omkring - hvad tid hår/makeup skal sættes, hvad tid bilen skal hente os, og snakke med præsten.

Kirkehæfter er i gang med at blive lavet - præsten skal lige godkende vores sange..

Skal i dag ind og have prøveopsætning.. glæder mig helt vildt. Har ikke fundet en special frisure jeg bare vil have - sætter min lid til min dygtige frisør liiiiiggggeee ved hvad det skal være... og i aften skal kjolen prøves igen...Hmm. mon jeg kan passe den.. sidst jeg prøvede var i Maj... har fået den hjem... jo selvfølgelig kan jeg passe den... :)

Lidt vildt det er snart det er nu... har gået og planlægt vores bryllup i 1 1/2 år... og nu er det sørme snart August... Glæder mig meget... til en forhåbentlig fantastisk dag.... Kan nogne gange godt få helt ondt i maven over alle de penge sådan et bryllup koster.... puhhhh...

Har haft billede herinde af min kjole - har taget den af igen - da jeg tror min kommende mand kunne finde på at hente inspiration herinde.. og tænk om han faldt over mig i kjlen - det går ikke :biggrin:

Er nervøsisten ved at brede sig blandt Jer?

Mange hilsener

Olise :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg er ved at være noget spændt, har også vidst i snart 2 år at dagen skulle komme og tænker stadig på den dag vi valgte dato, hold da op det er lang tid siden!

Der er jo kun snart 5 uger tilbage, det jo helt vildt!!!!!! :biggrin:

Vi er også bare godt igang med at få alle de sidste små ting på plads. Jeg skal dog ikke til frisør før d. 21/8 :biggrin: Så der er bare så lange til synes jeg. Skal til 1. prøveretning d. 4/8 og glæder mig for jeg har bare været så meget i tvivl om kjolen nu er lige den det skulle være, så det bliver rart at komme ind og se den igen og se om tvivlen stadig er der.. eller det bare er succes!

Har I lavet jeres kirkekort med alle salmerne skrevet ned eller kun med henvisning til salmebog?

Jeg håber virkelig ikke alt det gode vejr bliver "brændt" af nu, det måtte godt også gemme lidt til vores store dag...

Hej hej :biggrin:

0

Del dette indlæg

Nå.. så er det vist tiden at "vores" tråd kommer lidt på banen igen..

Jeg fik bestilt morgengaven i forgårs og fik også tid til tilretning af kjolen , som bliver den 31. juli.... :biggrin:

Glæder mig helt vildt til at prøve den igen..... !!

Og så har min mor tilbudt at lave de små risposer som vi gerne vil have på bordet som pynt... som et lille tilskud.. Så har jeg ikke det at tænke på.

Synes efterhånden ikke der er så længe til dagen... er vildt spændt :biggrin:

Hvordan går det med jer andres planlægning???

0

Del dette indlæg

Hej piger!!!!!

Nu syntes jeg snart tid er.

min kjoler er ved at bliver syet til

ringe bliver bestildt i morgen håber på at de kan nå at lave dem!

skoene er ved at blive gået til

kirkehæfter er næsten færdige

menu hæfter der er en del arbejde endnu

græsset i haven er ved at komme op det må genre skynde sig lidt(vi skal have kaffe og kage i haven)

huset er malet udenfor

men jeg har brug for lidt hjælp jeg ved virkelig ikke hvad Niels skal have i morgen gave!!!!

Ville have givet ham et ur men han har faktisk et godt og meget dyrt ur, så ville jeg købe manchet knapper også i går siger han at han vil have købt nogle til bryllupet øv øv øv

Håber at i kommer med nogle foreslag.

0

Del dette indlæg

men jeg har brug for lidt hjælp jeg ved virkelig ikke hvad Niels skal have i morgen gave!!!!

Ville have givet ham et ur men han har faktisk et godt og meget dyrt ur, så ville jeg købe manchet knapper også i går siger han at han vil have købt nogle til bryllupet øv øv øv

Tja det er jo så individuelt. Hvad med en slipsenål? Det afhænger jo også af jeres budget, men jeg har besluttet mig for de her berømte nøgenbilleder jeg ikke kan stave til, så har jo fundet et billigt miniferieophold og så regner jeg med han skal have et conac glas han har ønsket sig længe. Lyder af meget... budget:3000 kr.

Vi skulle nemlig have været i sommerhus, da vores rejse først ligger i januar, men så fik jeg lige lidt feriepenge jeg ikke havde regnet med og og..

Der er også mange der vælger at give en oplevelse, ølsmagning/vinsmagning, et kortholder til visitkort som er graveret, der er jo mange muligheder!

Glæder du dig bare efterhånden ikke vildt meget! dagene kan jo næsten ikke gå hurtigt nok! ()()

Hej fra Nuller :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja det er jo så individuelt. Hvad med en slipsenål? Det afhænger jo også af jeres budget, men jeg har besluttet mig for de her berømte nøgenbilleder jeg ikke kan stave til, så har jo fundet et billigt miniferieophold og så regner jeg med han skal have et conac glas han har ønsket sig længe. Lyder af meget... budget:3000 kr.

Vi skulle nemlig have været i sommerhus, da vores rejse først ligger i januar, men så fik jeg lige lidt feriepenge jeg ikke havde regnet med og og..

Der er også mange der vælger at give en oplevelse, ølsmagning/vinsmagning, et kortholder til visitkort som er graveret, der er jo mange muligheder!

Glæder du dig bare efterhånden ikke vildt meget! dagene kan jo næsten ikke gå hurtigt nok! ()()

Hej fra Nuller :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak for foreslagene, jeg har også selv tænkt på det med slipsenålen, det må jeg vist heller snart besluttede mig for, eller måske et armbånd!!!! jeg syntes der er rigtig svært.

Jeg glæder mig helt vildt, håber at solen vil skinne men det behøver ikke være 30grader

jeg har lige købt engangs kamrar i netto og dem vil jeg lige til at pynte lidt....

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har faktisk købt og givet Pers morgengave, for jeg vidste at han manglede manchetknapper til sit sæt og derfor tænkte jeg at det ville være dumt at få dagen efter brylluppet. Han har også fået en flot ring istedet for en gammel slidt en han havde.

0

Del dette indlæg

Nøj det er længe siden jeg har skrevet her i vores lille forum. Og helt lille er det vist ikke. Vi er mange der skal giftes på årets bedste dag. :bearhug:

Vi er ved at være godt med.

Fik styr på bryllupskage i sidste uge. 1500 kr efter eget valg til 45 pers. med levereing. Billigt synes jeg.

Så nu mangler vi Ringe, skal udd og kigge igen i dag. Det er jo ved at være på høje tid.

Kirkehæfter skal laves, men mangler snakken med præsten før jeg kan gå i gang

Aftale de sidste ting med festedet. Men det når vi jo nok.

Henriks Morgengave. Har en ide om hvad det skal være (tør ikke skrive det her) men er ikke sikker endnu.

Og så mangler jeg jo at blive poltet.. Henrik blev det i lørdags. Havde en vild god dag! Så nu går jeg bare og venter på at det bliver min tur.. ()()

Hvordan går det med jeres planlægning???

:carrot: FrkLomholt

0

Del dette indlæg

Hej alle meget snart kommende brude ()()

Så nærmer tiden sig - i morgen 1 mdr to go.. lidt vildt... tiden flyver afsted....

Synes der er ved at være styr på det meste.....

Ringen kan hentes i næste uge... bryllupskagen er bestilt og vil blive leveret.... musikken er aftalt det sidste - sanghæfter og menuhæfter er i gang.. og nu mangler vi kun at tale med præsten....

Gommens tøj er hentet hjem og mit hænger hos en veninde... Prøveopsætning er også klaret.. så ved ikke hvad mere jeg mangler... JO alle de små ting som først kan laves op til... pynt til reception - drikkelse på køl - forberede mad til gæster der laver æresport osv...

Pyhh det er stygt at sidde inde foran skærmen i denne varme og bare tanken om endnu 4 uger før feri er næsten ikke til at holde ud...

Morgengaven til min kommende mand er også bestilt... så tja jeg ved ikke hvad vi mangler..

Hvor langt er I andre?

Olise :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer