Sign in to follow this  
Followers 0
frklomholt

26. August-brude

81 posts in this topic

ja jeg er jo en af dem der skal giftes om præcis 2 måneder, og jeg synes der er mange ting jeg mangler, eller det føler jeg i hvert fald at jeg gør..

Hvordan går det med jer andre 26. august brude??

:balloons: Frk.Lomholt

Edited by frklomholt
0

Annonce ♥

Hej Frk. Lomholt

Jeg skal også giftes den 26. august og glæder mig helt vildt. :balloons: Jeg synes egentligt ikke jeg mangler det helt store, men det kommer nok når jeg starter på arbejdet igen til august. Vi holder vores bryllup på hotel, så vi har jo heller ikke så mange praktiske opgaver som skal klares.

0

Melder endnu en 26. august-brud på banen ....

Skal giftes i Vigersted Kirke udenfor Ringsted og skal holde fest på Humleorehus.

Vi har styr på præst, kirke, kjole, gæster (næsten ihvertfald) og alt mulig andet. Lige nu mangler vi at finde en til at lave blomster og så ellers bare at tiden går.

:balloons: Ida

0

Annonce ♥

Hej hej

Skal også giftes den 26 august, det er super dejligt at det er snart,

jeg mangler da nogle ting men ikke vild meget:

indhold til menuhæfter

de sidste bordkort

bordplan

hente kjole

gå sko til

finde salmer til kirken/tale med præsten

prøve opsætning af hår

finde ud af hvad bordpynt jeg vil have til respetionen og købe

det og lave det....

(vi mangler også at få lagt græsplane i haven hvor respitionen skal holdes)

Der var mere end jeg faktisk troede må vist heller få lavet lidt i dag,

0

Tjo jeg er da også en af dem.

Tror nok der er nogenlunde styr på tingene

Har da:

*Kirke

*Forsamlingshus

*Musik (Flashlight Gruppen med pianist)

*Bryllupskørsel - veteranbil som en fra min studiegruppes far har

*Fotograf og lokation

*Menu (Har kogekone + 4 til at hjælpe hende og servere)

*Har lige valgt vin - mangler dog at bestille det - tror jeg vi gør idag

*Øl er bestilt fra Ølmanden bliver alm. pilsner og mørk fra Hancock

*Kransekage til aftenkaffen i stedet for bryllupskage - min fætter er bager

*Ønskeliste er på vores hjemmeside -bliver dog løbende opdateret når jeg lige finder noget mere

*Har næsten styr på gæsterne men su er først d. 30/6

*Har nogenlunde styr på de kager vi skal have til eftermiddagskage, men skal lige snakke med min fætter igen senere

Tror det var nogenlunde det...

Så det vi mangler er:

*Bordkort inkl. velkomst- og velbekommesang

*evt. menukort

*Pynt

*Ændring af vores forlovelsesringe

Og så står min kæreste for hans eget tøj som han har købt og brudebuketten og de 2 brudepigebuketter (som jeg dog har fortalt ham hvordan sådan nogenlunde skal se ud)

0

Jeg er også med på den 26. august :biggrin::angry:

Vi har ret godt styr på det hele - Mangler kun de sidste detaljer, som ikke kan planlægges før sidste øjeblik, eksempelvis bestilling af blomster osv. Nåeh ja, så mangler jeg dog også at lave bordkort, men det kan jeg vel lave i ferien :biggrin:

Vi skal vies udendørs, så vi forsøger pt. at lave en aftale med vejrguderne :biggrin: Men tiden må jo vise om det lykkedes...Meeeeeen helt ærligt, hvornår har det sidst været skidt vejr i slutningen af august?? :bearhug:

/Romeo :biggrin:

0

Pyha, var lige ved at tro at jeg var den eneste.. (hehe.. ej ikke helt)

Det er ved at gå op for mig at det er ved at være, men ingen stress endnu!!

Vi holder også festen på en herregård, så de sørger for mange af de praktiske opgaver, men synes stadig at der er meget der skal gøres. Så jeg er glad for at jeg/vi ikke skal stå med alt selv, så havde jeg nok fået stress nu. :bearhug:

Vi mangler lige nu:

Ringe, er på udkig.

Bryllupskage

Snakke med præst, har dog aftalt tid idag.

Kirkehæfter

Velkommen/velbekommen-sange

Have et møde med Sørup Herregård, om menu og andre detaljer

Det "lånte" og "gamle"

mon der er flere ting??

Edited by frklomholt
0

Annonce ♥

[font=Franklin G

othic Medium]

Hejsa

Skal også giftes d. 26 august.

Vi er lige begyndt at planlægge så har vist lidt travlt( skal på ferie de 2 første uger i august )Men det skal nok gå .Stedet er bestilt og kirken.

glæder mig helt vildt.

l :biggrin::bearhug:

er du først begyndt at planlægge??? Pyha, jeg bliver da helt svimmel på dine vegne :biggrin:

Held og lykke med det.. :biggrin:

Frk.Lomholt

0

Hej allesammen.

Jeg skal også giftes d. 26 august og nøøøøj hvor jeg glæder mig.

Vi har ret godt styr på det hele synes jeg selv :biggrin:

Men der er dog småting som mangler såsom oppyntning i kirken, champagne til receptionen og ringe.

Sjovt at se hvor mange der skal giftes den dato. Held og lykke til jer alle. :bearhug:

0

JEPS er også på banen!

Jeg er begyndt at bli en smule stresset - synes ikke at to-do-listen bliver kortere!

Men der er styr på tøj, sko tilbehør.

Der er styr på feststedet - men IKKE kirken (med salmer, snak med præst mm.)

Skal giftes i Sorø Kirke og efterfølgende på bådrundfart på Sorø sø i en time (reception)

Herefter skal festen holdes på Gyrstinge Skovkro - det er der styr på med menu mm.

Dog ikke bordopdækningen (den kommer vi selv med da vi havde købt en masse da vi ellers havde bestemt os for at holde festen i forsamlingshuset) Så jeg mangler lige de sidste detaljer omkring servietfoldning, blomster mm.

Fotograf og band er booket - har dog ikke fundet eksempler frem til fotografen om ønsker.

Men der mangler faktisk meget når man tænker sig om - menukort, bordkort, risposer, mad til receptionen og koordinering af samme!

Ringe er vi også først begyndt at kigge på nu - puha der er så meget!!!!!!!!!

Men vi tager en maraton weekend hvor næsten alt bliver lavet så når vi det nok i tide!

MEN TØSER - 25 GRADER OG SOL, SOL, SOL OG KÆRLIGHED SÅ FÅR VI EN FANTASTISK DAG SOM VI ALDRIG VIL GLEMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Vi skal også giftes den 26. august... og ja det er snart!!

På en måde føler jeg vi er meget godt med med planlægningen og på den anden side synes jeg bare vi mangler en masse!!

Vi har styr på:

Kirke

Ringe - speciallavede som vi hentede i fredags, og de er superflotte :bearhug:

feststed, mad mm - men mangler prøvemiddag...

kjole er købt men mangler tilretning

tøg til brudepiger + brudesvende er købt.

Tøj til min kommende mand

Brudebuket står min kæreste helt og aldeles for. Jeg har dog ønsket...

Frisør er bestilt..

Tja.... døm selv...

Bliver sgu mere og mere nervøs for hver dag der går - men glæder mig MEGET!!!!! :biggrin:

0

Annonce ♥

Uh! Så vil jeg også være med! :bearhug:

Skal giftes i Kasted kirke kl 14.30 med efterfølgende teltfest.

Vi har styr på

- mad

- telt

- alle hjælpere

- gommens tøj

- musik

- gæsterne

- sko til os begge

Mangler

- min kjole

- bordplan

- menukort

- transport fra kirken

Vi tager det stille og roligt, ingen stress.... Endnu.... Går bare og glæder os rigtig meget til dagen :biggrin: Som selvfølgelig bliver lun og lækker :biggrin:

0

Jeg skal også giftes d. 26. august!!

Glæder mig rigtig meget! Jeg tager det indtil videre ret afslappet med planlægningen, da grundstenene ligesom er på plads:

Kirke

Feststed

Musik

Fotograf

Tøj og sko til brud og gom

Men jo ... vi mangler også meget - men jeg er overbevist om, at vi nok skal nå det, så vi stresser ikke :)

Knus fra eastvillage

0

Hejsa

Skal også giftes den 26. august i Kalvehave Kirke ved Møn. Festen skal holdes på Præstekilde Hotel udenfor Stege. Glæder mig vildt!

Vi mangler:

Bryllupskagen (er dog bestilt, men vi skal da lige forbi og smage og sådan)

Billeder til ophæng (sjove billeder af os gennem tiderne, der skal hænge på væggene som pynt S/H)

Lave bordkort (er dog indkøbt, skal bare lige i det kreative hjørne IGEN)

Lave menúkort (se ovenstående)

Ringe forbrugsforeningen (har jo fudnet ud af, at vi kan få 9 % på beløbet på Hotellet - det er da værd at tage med!)

Undertøj til mig -HAHA-

Helt styr på hvilken mad til brunch hos mine forældre dagen efter

Prøve at få sat hår, make-up, og så bestille den endelige tid

Bestille tid til negle

Men så er der vist heller ikke mere.

Vi er godt nok mange der skal giftes den 26. august, men det er jo også en populær dato. I den kirke vi skal giftes i, er der to andre bryllupper den dag, så pynten bliver den fra det foregående bryllup, men pyt skidt.

Vi holder lige hinanden ajour om det hele, ikke? :)

Signe :biggrin:

0

Annonce ♥

hej hej,

Så har jeg fået levet talen og det meste af sangen til min kommende mand.

her er talen, jeg har lånt lidt fra nogle taler herinde, og kædet det sammen med det jeg i foevejen havde fundet på. den er lidt lang men tager faktisk ikke læng tid at sige.

Kære Niels

På sådan en dag som i dag syntes jeg at du skal have en lille tale fra din kone. Men først er der lige nogle andre som også fortjener at få et ord eller to med på vejen.

Anne-marie og Theodor, det er altid med en vis frygt at man skal møde sine svigerforældre, man vil jo så gerne passe ind. I to og resten af familien har bare taget så godt i mod mig Jeg blev budt velkommen med åbne arme. Jeg husker den første gang jeg var hos jer i Alslev, jeg havde lige haft nogle vidunderlige dage med Niels, hvor vi bl.a. var ved Blåvand, et sted som altid er som en ferie for mig, Og da vi så kom ud til jer om aften, var det næsten som et eventyr der var både heste, katte og høns som gik på græsplanen. Og eventyret fortsatte da du Anne-marie, uden at kende mig havde lavet pandekager, jeg har dog siden lært at der er dig Theodor som er den sande mester i det….Hver gang vi får pandekager tænker jeg på denne første aften med mine svigerforældre og en svigermor som snakker lige så meget som mig…Jeg syntes at I på denne dag skal være meget stolt af jeres søn, som i har skabt og opdraget. Han er den bedste partner, som jeg kan få.

Jette at komme ind i en dejlig familie og så få sådan en dejlig svigerinde der er lykken.

Jette du betyder rigtig meget for mig, og jeg syntes det er super hyggeligt når du kommer på ferie. Du skal vide at vores hjem altid er åbnet for dig og Karsten. Jeg ved at du betyder uendeligt meget for Niels, og jeg lover dig at jeg nok skal passe godt på din lillebror.

Jeg vil også sige tak til John og Hanne. Når man kommer som jeg gjorde, ung og direkte hjemme fra og man skal møde sin kærestes venner som er en del år ældre end mig, ja så er man altså en smule nevøs, men det havde jeg ingen grund til.

I har været med til at gøre Niels til den han er i dag, jeg kan dog forstå at der nok er godt at jeg først kom ind i billede da jeg gjord…..Jeg syntes nogen gange at jeg hører nogle vilde historier om jeres vilde ungdom.

Men tak fordi I har budt mig velkommen på den varme måde i har.

Moster , du har altid været der for mig, og din meningen har nok betydet mere end jeg til tider vil indrømme…. Og din og Gerts vidunderlige måde at modtage Niels på har bare betydet utroligt meget for mig.

Mor og Far. Ja nu er jeres lille datter blevet gift……..I skal vide at I har lært mig at kæmpe for de ting som betyder noget og at kærligheden altid vinder. At i har taget så godt imod Niels kan jeg slet ikke takke nok for, Det har betydet så utroligt meget for mig og Niels at i lod os bo hjemme hos jer til vi fandt vores hjem, selvom vi en dag måtte tage i ikea for at være lidt os selv…

Det er undværligt at vide at i altid er parat til at hjælpe os det i kan. Mor og far tak fordi i har lært mig at tage mine egne beslutninger, også selvom flertallet ikke syntes det samme som mig. Tak for det, jeg elsker jer.

Søster vi er rigtige søskende på godt og ondt, det er dejlig at vi altid kan stå sammen, selvom vi er som dag og nat og har vores egne meninger kan vi altid regne med hinandens. Heidi og Brian, I har givet mig en stor opgave da jeg blev moster til Mathias, men der er ikke grænser for min kærlighed til den lille fyr. Jeg ved at du altid er der for mig. Søs tak fordi du passer godt på Niels i kageklubben om torsdagen.

Kære Niels

Hvis du viste hvor meget jeg har grublet over hvordan jeg skulle formulere denne tale til dig..

Jeg tror desværre at lige meget hvad jeg gør så kan jeg slet ikke beskrive den følelse af lykke, der er omkring mig i dag. Jeg kan helt sikkert ikke beskrive den glæde og stolthed jeg føler i dag hvor jeg er blevet din kone.

En meget klog mand, i mine øjne sang engang i en smuk sang at ”englene de kysset dig den dag da du kom hertil ” og at de også har kysset dig på din vej hertil det er jeg ganske sikker på Nielse.

Det hele startede egentligt på dr1 ttv på chatten hvor der var en ”dum jyde ” som ikke viste at han ikke var fra Fyn og under 30….

Heldigvis stoppet det dig ikke skat og efter det par timers telefon snak og vores første møde den 28 august 2002, viste jeg at du var et dejligt menneske, om det var kærlighed ved første blik tror jeg ikke, men ingen trilv om at kemien helt klart var tilstede…

Da vi tog vores anden date til købengavn viste jeg at du havde det spontane i dig som jeg syntes er så fedt. Men du mærkede nok lige at det ikke var en pige som var på alder med dig, for der bliv ikke til noget med at vinke til go aften Danmark for pigens forældre troede at hun var i Esbjerg….Vi havde en skøn tur og vi tog den rigtige bus til christinia efter lidt hjælp fra Peter og Birgitte aften før.

Det var også ved busstopstedet ved samme sted at vi kysset første gang….

Siden da er det gået meget hurtigt, du flyttede til Odense ja ud til mine forældre til vi fandt vores første hjem i kochsgade.

Skat du har mange gange måtte velje om det virkelig var mig du ville bla. Med bussen og Esbjerg. Jeg er glad for at det har været mig. Jeg har tit tænkt hvad jeg kan tilbyde dig, og nu ved jeg det godt Niels. Jeg ved at vi to udgøre en helhed og det er det du hat set tror jeg sammen er vi stærke og sammen kan vi klare alt. Vi kender hinandens meste intime hemligheder, du er min bedste ven min kæreste og nu min mand.

Du har været med til at udvikle mig fra laven til sommerfuglen, du vil gøre alt godt for mig og jeg er så lykkelig og stolt af dig. Du har handlekræft og står på din ret – jeg elsker dig for det.

Den sammen kloge mand fra før, sagde i den samme skønne sang”hvis jeg ku så lover jeg dig et langt og kykkeligt liv, men jeg kan ikke spå” det samme vil jeg sige til dig min egen, jeg kan ikke spå om vores fremtid, men jeg kan love dig at lige meget hvad står jeg sammen med dig.

Du er min lykke og jeg elsker dig herfra op til englene og tilbage igen, og det vil jeg altid gøre.

Nu vil jeg gerne have alle til at hjælpe med at skåle for min mand.

Sangen er en sjov en og den skal vi synge først, den har jeg lånt fra "Gitte81" den er på melodi mor jeg skaql tisse.

så er det lavet men jeg har også glemt at skrive at vi mangler gæstebogen og vi mangler ringe, vi har ikke fået dem bestildt endnu.

Hvis du har gidet at læse den lange tale modtager jeg gerne kommentar.

0

Jeg skal også giftes d. 26 august.

Vi mangler stadig en hel del: Indkøb til reception, bordkort mv., at få helt styr på kagen (har fundet en konditor), blomster til fest og reception, brudebuket, pynt i kirken og sikkert en masse andre ting.

Der er styr på kjole, sko, undertøj, hår, tøj til gommen, kørsel, ringe (endelig - tog 2 måneder fra vi bestilte), festen (holdes ude, mangler at prøvesmage vinen til 2. forret), hjælpere til reception, musik, fotograf.

Jeg tror vi skal have gang i papirklipperiet i weekenden..

0

uhh en dejlig tale. :) fik en lille tårer i øjet -HAHA-

Jeg står også og skal have lavet en lille tale til min kommende mand og det er skønt med lidt inspiration.

Håber i får en dejlig dag. der er jo ingen tvivl om at solen kommer til at skinne fra en skyfri himmel :biggrin:

0

Annonce ♥

Sikke en SKØN tale!! Fik sørme også lidt våde øjne.

Jeg vil selv rigtig gerne holde en tale for min kommende mand men jeg er lidt bange for, at jeg vil blive for rørt og ikke være i stand til at gennemføre.. Så jeg går stadig og overvejer..... for og imod og hvordan jeg skal kunne komme igennem en evt. tale..

0

:carrot: Heysa..

Ville bare lige melde mig på 26 August holdet... skal vi ikke lægge et billede ind af vores kjoler så vi kan se hinanden....

Jeg skal giftes i Greve landsby kirke..

Og kjolen.. ja den er på vej.. ikke syet endnu.. pga jeg fødte i starten af året og skulle lige løbe 30 kilo af mig.. mangler 4 nu.. og har 1 månede til det.. så det skal nok gå..

min kjole er klar til første prøvning d. 31 Juli.. så jeg føler ikke jeg har styr på en skid..

hva med jer ? hvor er jeres kjoler fra ??

knuuser w

0

Hei...

Ja jeg skal os giftes den 26 aug.... Jubiiii..

Jeg syntes stadigvæk vi mangler mange ting og jeg syntes hele tiden der kommer nye ider og nye ting men har glemt....

såen lidt hvor skulle jeg vide det fra.... har aldrig været gift før eller været til bryllup..????

Held og lykke til jer alle sammen..?

0