Sign in to follow this  
Followers 0
frklomholt

26. August-brude

81 posts in this topic

Jeg fik lige lavet nyt omslag til engangs kamra igår,

i dag skal vi ud og bestille ringe, det er vist også på tide.

jeg skal have købt morgengave til Niels

Niels skal have købt tøj

lavet kierkehæfter færdig

lave menuhæfter færdig

lave den store bordplan

finde ud af hvem der sørger for pynt i kirken

være helt sikker på at vores kammaret vil kører os i hams gamle vitranbil

prøve kjolen sidste gang inden

vi skal have købt vin i tyskland til vores respition

også mangler jeg nogle småting som først kan lavet lige op til. ()()

jeg har helt styr på

mit tøj

kagen

feststedet

musiken

musiken i kirken (der kommer 2 og spiller på trompet) :carrot:

præsten

hende som skal lave kaffe til respitionen

engangs kamrar

fotograf også under festen

bordkort

prøveopsætning make-up

foddame

det er vist lige det og nu er der jo også kun en månede til der er jo lige om lidt glæder mig helt vildt :bearhug:

0

Annonce ♥

1 måned igen!

:bunny_4::boohoo: :carrot: :blush:

Det er jo fuldstændig vildt

Tja... Jeg føler lige pludselig ikke at jeg er så godt med længere. Og vupti så kom der sørme lige noget nyt stort ind på banen også. Vi er ved at købe hus! Skal ned og skrive under om nogle timer, så jeg er fuldstændig rundt på gulvet, men glæder mig så meget!
0

Hej Olise. ej hvor fedt tillykke med huset, det er da en kæmpe ting nu her lige før bryllupet, men endnu engang tillykke med det. :boohoo:

Vi har fået bestildt ringe, de kommer om max 14 dage. glæder os helt vildt.

og nu er jeg blevet enig med mig selv Niels får en ring i morgen gave!

Han fortalte mig også i går at nu havde han styr på sit tøj, det lettede mig lidt.....

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flot kjole! Jeg skal til tilretning næste mandag.

Synes også vi mangler en del: Skal have kagen på plads (laves af en bekendt), mangler at købe næsten alt til receptionen, Morgengaven til Dennis mangler. Har dog haft kig på et halssmykke. Skal også købe fødselsdagsgave da han har fødselsdag 1/9 - har tænkt påat købe et kamera.

Jeg skal ud med min mor og prøvesmage den sidste hvidvin i morgen på feststedet (Dennis drikker ikke vin) og mon ikke også der dukker et par spørgsmål op her.

Mangler desuden at lave menuhæfterne færdig. Vi har lavet omslaget og mangler "kun" indmaden. Desuden ved jeg ikke helt om vi skal have kirkehæfter. Havde tænkt mig at droppe dem men er nødt til at lave nogen hvis vi vælger salmer fra højskolesangbogen

0

Det er lige pludselig gået op for mig at der kun er lidt over 3 UGER til...

Det er i nok godt klar over! :thumbsupsmileyanim:

Men kender i det, man ved det jo godt, men lige pludselig går det ridtig op for én.

synes hele tiden at jeg finder nye ting til "To do"-listen, og synes ikke at jeg sletter noget..

Hvordan har i andre det med stressen og sommerfuglene????

:bearhug: FrkLomholt

0

SÅ ER VI KOMMET IND I VORES BRYLLUPSMÅNED!!!

Er det ikke bare for vildt! Lever virkelig i bryllupsland lige nu, og jeg har ellers taget det så roligt! Er så bange for at glemme noget og kan ikke rigtig komme i gang med nogen af tingene.

Har dog lige færdiggjort min store skræk, nemlig bordplan, det gik meget mere smertefrit end forventet. Mangler nu at få den endelig godkendt af feststedet og at lave den som planche. Har heller ikke lavet bordkort endnu, og mangler risposer, morgengave, velkomsttale og tale til min gom.

D. 11/8 skal vi begge hente vores tøj, det glæder jeg mig helt vildt til.

Så jeg glæder mig i det hele taget helt vildt og stresser også en del selv om jeg ikke helt kan sætte finger på hvad det er jeg stresser over....

:thumbsupsmileyanim:

0

Jeg glæder mig godt nok også nu. Vi har lige været til prøvesmagning - det bliver bare så lækkert. Har desværre ikke billeder, da vi glemte kameraet. :griner:-

Jeg synes faktisk jeg er ret godt med, mangler lige at lave bordplansplanchen og bordkortene. Og så selvfølgelig noget af det vigtigste nemlig at hente min kjole, men jeg skal ikke vente længe, :blush: henter den på torsdag. :biggrin:

Vi fik også lov til at se brudesuiten på hotellet og den er bare så meget flottere end jeg havde regnet med. :thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug:

0

Annonce ♥

Så er vi løbet ind i et trals problem, vi har når jeg læser andres historie været forskånet. men vi mangler vi en bil, det har hele tiden været planen at der var en "god" ven som skulle kører os, det vil han stadig gerne men bilen skal hentes i frederikshavn, vi bor i odense og nu skal vi også betale for det, han skal have bilen til odense alligevel og ikke kun pga os, for så var det okay. men vi skal også hjælpe med at hente den....... og ja tid er altså ikke lige det vi har mest af :thumbsupsmileyanim:

jeg blev sku lidt sur da min kæreste fortalte det, så nu arbejder vi på højtryk på at få en anden bil.

undskyld alt min brok måtte bare lige ud med det.

der er jo nok bryllups feberen som brænder lidt....

0

Kan da lige rette i min opdatering

Nøj det er længe siden jeg har skrevet her i vores lille forum. Og helt lille er det vist ikke. Vi er mange der skal giftes på årets bedste dag. :balloons:

Vi er ved at være godt med.

Fik styr på bryllupskage i sidste uge. 1500 kr efter eget valg til 45 pers. med levereing. Billigt synes jeg.

Så nu mangler vi Ringe, skal udd og kigge igen i dag. Det er jo ved at være på høje tid. Har fundet, bestilt og de blev afhentet i går (se billede i min planlægning)

Kirkehæfter skal laves, men mangler snakken med præsten før jeg kan gå i gang Stadig det samme

Aftale de sidste ting med festedet. Men det når vi jo nok. Aftalt dag med Sørup. Skal derned den 15 aug og have styr på de sidste ting som blomster servietter mm.

Henriks Morgengave. Har en ide om hvad det skal være (tør ikke skrive det her) men er ikke sikker endnu. Jeg har en meget udspekuleret kæreste, og han regnede ud at jeg ville give ham en tatovering, så jeg har været ude og købe nogle lækre ting fra Stelton og Georg Jensen til ham (udover).

Og så mangler jeg jo at blive poltet.. Henrik blev det i lørdags. Havde en vild god dag! Så nu går jeg bare og venter på at det bliver min tur.. :super:Og det er stadig ikke sket, men tror det bliver på lørdag (d. 12) mange ting peger på det.. :cheerleader3:

Hvordan går det med jeres planlægning???

:carrot: FrkLomholt

Udover dette, så mangler vi stadig at øve brudevalsen, lave gæstebordplan, købe de sidste ting til bryllupsrejsen.. Min "TO DO - liste er stadig lang..

Edited by frklomholt
0

jeg synes bare mine lister bliver længere og længere - måske skulle jeg lade være at skrive ned :griner:- . Er ved at have styr på morgengaven. Han får billeder af mig (fik endelig taget mig sammen). Den har han sukket efter i årevis. Desuden har jeg kig på et halssmykke som jeg ved han gerne vil have.

Jeg har også fået kontaktet Maria Holm ang. et nummer i kirken og hun er ledig, så nu skal præsten bare sige ja... det bliver en overraskelse til min kæreste.

Vi mangler stadig menuhæfterne (og bordplanen :whistle: ) men mon ikke vi når det.

0

Annonce ♥

UHA - dagen nærmer sig meget hurtigt nu - og jeg sys stadig vi mangler mange ting......

Jeg skal til kjoleprøvning igen i eftermiddag - og håber at den er tilrettet nu, så jeg kan få den med hjem!. Det er helt VIIIIILLDT - hvis først kjolen kommer hjem, så nærmer dagen sig altså - jeg sys bare slet ikke jeg er klar lige nu - men det kommer forhåbentlig.....begynder at få lidt kriller i maven ved tanken om dagen og alt det der skal ske. Er I ikke ved at være nervøse - eller i hvert fald spændte??...........

Jeg er stadig i tvivl om, om jeg skal holde tale for min tilkommende - gør I det????

Knus

Heidi

0

Hey girls :griner:-

Ja nu er det snart det er nu... får også helt kriblen i maven ved tanken :bearhug: - og hold fast jeg synes der er mange løse tråde - har haft styr på alt lige indtil for et par dage siden...

Hæfter til bordene var lavet og klar til forsendelse da jeg fik en trist oprigning - at min tante er blevet meget syg og det er kun et spørgsmål om dage... hele min verden brød sammen i lørdags :blink: - og jeg måtte stoppe min veninde der laver hæfterne - da der kommer ændringer - vi ved bare ikke endnu hvor mange det kommer til at berøre... måske få måske 6 personer i alt... Så trist at skulle tænke der bliver begravelse inden brylluppet - men må være ærlig og sige jeg vil heller have det før end efter - nu når det skal være... Trist meget trist er det... håber virkelig ikke det kommer til at gå ud over vores fest.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif

Så ugen op til brylluppet bliver travlt... følgende ting skal på plads:

kirkehæfter

menuhæfter

indkøb til reception

aftale de sidste detaljer med fotograf og spisested

bordplan skal tegnes på karton så det kan hænges op på restauranten

opdækning til reception

blomster arrangeres med veninde

morgengave indpakning og koordinering

kjole skal køres til veninde

bh skal syes lidt ind... det ses foran ved kjolen og jeg er nødt til at ri den lidt ind....

forberede mad til æresport arrangement

talen skal øves...

pyhhhh der er alligevel nogle ting der skal ordnes.... :blink:

Hvor langt er I andre.. har I styr på morgengaverne? Hvad skal jeres mænd have?

Lige nu er det dog meget min tante´s tilstand der rører sig i tankerne... :super:

Mange hilsener

Olise

0

Nu fandt jeg osse tråden :super:

Hej Alle

Skal osse giftes den 26. august 2006. :griner:-

Jeg mangler: at få kirkepynt/buket/bordpynt på plads (skal til bnlomsterhandler efter arb.)

hente kjole, gå sko til, hente gommens tøj, lave risposer, lave planche med bordplanen på, skrive bordkort, købe spænder og hårelastikker til min datter, som skal være brudepige. Tjekke op med ham der skal spille under middagen, om han kan den sang vi har valgt mens folk sætter sig til bords (via projekter kører der billeder med min kommende mand og jeg)......talen til min kommende mand :whistle: skal li ha tiden til det, finder en aften hvor jeg knalder den ned på papir.

Ihhh...hvor jeg glæder mig. Håber bare det blir en fed dag for alle.

Knus Heidi

0

Hej.

Er I stadig derude 26. august brude???? Jeg sys vores tråd er noget stille! Eller måske har I bare rigtig travlt med de sidste forberedelser, nu når DER ER UNDER 14 DAGE TIL VORES BRYLLUPSDAG??!!

Vildt - jeg sys jeg er begyndt at få lidt nerver på allerede - er ellers godt med efterhånden -men alligevel.......det er for vildt at det kommer så tæt på nu - hvad med Jer andre - er i bare totalt "cool"???

Knus

Heidi

0

Annonce ♥

Jeg synes efterhånden vi er godt med.. Bordkort/menukort er færdige, vi har været ved præsten og i aften skal vi have en lektion i brudevalsen. Vi fik et gavekort til det til vores polterabend så vi må jo hellere få det brugt :biggrin:

Det vi mangler er lige at snakke med vores fotograf som er med hele dagen for at vi kan se på locations til billeder. Så skal vi have brudebørnene med i kirken (i morgen) så de ved hvad de skal og så de ikke får et chok når dørene slås op - det er en rimelig stor kirke.

På lørdag skal jeg have farvet hår og talen til min eneste ene skal jeg også lige have færdig...

Onsdag står den på prøvning af kjole for sidste gang så jeg håber alt er i orden...

Så jeg synes alt i alt vi er godt med....

0

Jeg sad til kl. 24. i går aftes og fik bordplanen over på pap og med tyl på, den skal stå på et stafili. Og risposerne er osse blevet færdige her i weekenden. Det er faktisk kun menuhæfterne der mangler lidt.

Fredag havde vi en snak med toastmasteren, og vi blev enige om at min kommende mand byder velkommen INDEN folk sætter sig ned, altså når dde står bag stolene. Og at min kommende mand er 1. taler, 2. taler er mig og derefter min far og svigerfar.

Så skal der købes det sidste ind til receptionen, men ell. venter vi kun på at det skal blive fredag inden bryllup, så man kan dække borde osv.

Og så mangler jeg li talen til min mand, skal li finde en times tid, hvor man kan sætte sig ned i ro og fred.

Har i andre bare fuldstændig styr på det hele :biggrin:

Knus Heidi - 26. august brud

0

Hejsa

Ja jeg har heller ikke skrevet så meget herinde.

Jeg skal også giftes d. 26 aug.

Vi er ved at have styr på det meste. Fik igår skrevet sangen ind på computer til min kæreste. Har fået en til at skrive den for mig for 200 kr. Den er bare så god. Nu er den sendt ud til mine forældre så min far kan kopiere den. Sagskjuleren har jeg fundet. Har fået lavet et krus af vores dejlige datter på 4½ mdr der skal nogle af sangene ned i. Måske får jeg lavet en kurv men ngle ting jeg godt kan lide f.eks chips + nutella og andet godt. Men det har jeg ikke helt besluttet.

Så mangler jeg kun at få sat bånd og tekst i menukortene.

Lave risposer.

Skrive navne på bordkortene og skrive navne på før til bords kort.

Skrive en velkomsttale - vi har valgt og ikke have en toastmster, vi bliver 34 til vores bryllup.

Receptionen står mine forældre for kal lige hente stativ til bryllupskagen har fået en til at lave den.

Så mangler Kim en masse som at købebutterfly - skrive tale til mig - bestille brudebuket men han vil lave en masse i denne her uge så vi kan slappe af i næste uge.

Skal ud og prøve min kjole igen på fredag.

Til frisør på onsdag få klippet pandehår og lave en prøveopsætning.

Vi har lavet en hel A4 side med opgaver vi skal have lavet. Håber at nå vi nå til weekenden er der ikke mange punkter tilbage.

Der er blevet holdt polterabend for mig men ved at det er Kim´s tur på lørdag.

Det er også lidt svært at finde tid til at få lavet det hele når man har en lille en man også skal tage sig af. Men hun blev passet af farmor igår og så fik jeg lavet engangskamera og sang færdig.

Knus Jannie

0

ihhh altså... Idag skal jeg op og prøve min kjole efter den er blevet rettet til - hvor jeg bare glæder mig helt vildt!!!! :griner:-

Synes ikke det kan gå hurtigt nok, har virkelig bryllupskuller efterhånden - og det gør det ikke bedre at børnene glæder som sindssyge!! Men det er da dejligt at de ikke bare synes det er noget møg at jeg skal giftes med deres far.

Måtte lige af med noget af min glæde..... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif til alle på denne dag :yllove:

0

Tja... Det er ved at komme derhenaf.

Tror jeg har styr på det meste efterhånden.

-Har sørget for danselektion

-Forsamlingshuset

-Lejet tallerkner (forsamlingshusets er grimme)

-Bordkort/velkomst-og velbekommesang

-Bordplan i udkast (mangler den færdige, men forventer desværre et afbud)

-Dobbelttjekket med chauffør og DJ

-Brudebuket, brudepigebuketter, brystbuketter er bestilt iflg kæresten, men vi mangler lige at høre om de også kan binde vores dekorationer, for hende som skulle gøre det har fået arbejde den dag desværre.

Men men men jeg har endnu ikke fået fat i vores kogekonen for at fortælle hende det endelige antal gæster og lige dobbelttjekke med hende. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg ikke får fat i hende meget snart

Ellers mangler vi vist bare nogle småting

Skal huske at købe danskvand og appelsinvand light

0