Sign in to follow this  
Followers 0
frklomholt

26. August-brude

81 posts in this topic

:carrot: :carrot: :carrot:

10 dage tilbage, hold da op! Det så uvirkeligt at det er kommet så tæt på og stadig er der meget der mangler! Får da snart puha af alle de ting :griner:-

Hold op hvor jeg GLÆDER mig!

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Edited by Nuller2406
0

Annonce ♥

Hej alle

Jeg er ny i denne tråd, men er også på listen over 26. august brude!

Vi skal giftes i Gyrstinge kirke og festen skal holdes i Kærhave i Ringsted.

Jeg kan melde, at næsten alt er klart, mangler dog:

At tale med præsten (sker idag)

Hente min kjole

Hente James' tøj

Lave bordkort/pynt

Gå mine sko til

Melde endeligt antal gæster til Italy & Italy (vores mad)

Tale med mine køkken piger

Udse mig fotosted efter vielsen i præstegårdshaven

Men jeg mener jo nok, at være godt med :griner:-

0

Kan da lige rette i min opdatering

Nøj det er længe siden jeg har skrevet her i vores lille forum. Og helt lille er det vist ikke. Vi er mange der skal giftes på årets bedste dag. :balloons:

Vi er ved at være godt med.

Fik styr på bryllupskage i sidste uge. 1500 kr efter eget valg til 45 pers. med levereing. Billigt synes jeg.

Så nu mangler vi Ringe, skal udd og kigge igen i dag. Det er jo ved at være på høje tid. Har fundet, bestilt og de blev afhentet i går

Kirkehæfter skal laves, men mangler snakken med præsten før jeg kan gå i gang Er færdige, håber på at jeg når at ligge billeder ind i aften

Aftale de sidste ting med festedet. Men det når vi jo nok. Alt skulle nu være på plsds med Sørup! Dog skal bordplanen laves om, da der ikke kunne være 5 runde borde og et hovedbord, men kun 4 :bearhug:

Henriks Morgengave. Har en ide om hvad det skal være (tør ikke skrive det her) men er ikke sikker endnu. Jeg har en meget udspekuleret kæreste, og han regnede ud at jeg ville give ham en tatovering, så jeg har været ude og købe nogle lækre ting fra Stelton og Georg Jensen til ham (udover).

Og så mangler jeg jo at blive poltet.. Henrik blev det i lørdags. Havde en vild god dag! Så nu går jeg bare og venter på at det bliver min tur.. :bearhug:Og det er sket i lørdags (d. 12) Dejlig dag med sumobrydning, latter terapeut, wellness center, dejlig middag og en tur i byen.. :bearhug:

Så som det står nu mangler jeg ikke så meget mere!

Kjolen er blevet hentet igår, og hænger trygt hos min mor!

Var nede hos min frisør idag og har aftalt frisure, så er det også klaret.

Torsdag skal jeg have franske negle, det bliver skægt at prøve.

Hvordan går det med jeres planlægning???

:carrot: FrkLomholt

Udover dette, så mangler vi stadig at øve brudevalsen, lave gæstebordplan, købe de sidste ting til bryllupsrejsen.. Min "TO DO - liste er stadig lang..

Så den sidste uge skal bruges på at gå skoene til og ellers pleje de sommerfugle der begynder at dukke frem...

0

Annonce ♥

Hej Tøzer!

SÅ ER DET VORES TUR NÆSTE GANG - ER DET IKKE VILDT??

Jeg sys´ det er helt uforståeligt, at vi allerede er kommet så vidt! Nu er det os der skal til at studere vejrudsigten den næste uge! Jeg sys godt nok sommerfuglene i maven er på vej - og jeg er MEGET spændt! Der er stadig mange ting der skal gøres - og vi er lige løbet ind i et par mindre "ups´ere" her på falderebet - men jeg har heldigvis fri i næste uge, så vi når det jo nok!!

6 DAGE IGEN PIGER......................JUBIIIII!.............

(Men er der ikke også nogen af jer der tænker på "tom-heden" der højst sandsynligt vil melde sig om 7 dage?! - det må blive en vildt underlig fornemmelse, når det hele pludselig er slut - efter så mange måneders forberedelser og forventninger! Sukkk - men den tid den sorg!)...........FØRST SKAL VI NYDE VORES DAG!........

Knus

Heidi

0

Hej Tøzer!

SÅ ER DET VORES TUR NÆSTE GANG - ER DET IKKE VILDT??

Jeg sys´ det er helt uforståeligt, at vi allerede er kommet så vidt! Nu er det os der skal til at studere vejrudsigten den næste uge! Jeg sys godt nok sommerfuglene i maven er på vej - og jeg er MEGET spændt! Der er stadig mange ting der skal gøres - og vi er lige løbet ind i et par mindre "ups´ere" her på falderebet - men jeg har heldigvis fri i næste uge, så vi når det jo nok!!

6 DAGE IGEN PIGER......................JUBIIIII!.............

(Men er der ikke også nogen af jer der tænker på "tom-heden" der højst sandsynligt vil melde sig om 7 dage?! - det må blive en vildt underlig fornemmelse, når det hele pludselig er slut - efter så mange måneders forberedelser og forventninger! Sukkk - men den tid den sorg!)...........FØRST SKAL VI NYDE VORES DAG!........

Knus

Heidi

Jo det er for vildt at det er os næste gang!

:butterfly: :butterfly: :butterfly: :butterfly: :butterfly:

Ja det var lige præcis hvad jeg vågnede op til her til morgen.

Nu synes jeg efterhånden at tingene er ved at være på sin plads. Jeg har fået snakket med kogekonen. Hun havde bare været på ferie, så alt er i orden på den front. Skønt.

Så det jeg mangler er at lave den endelige bordplan, folde kirkehæfter og evt. skrive en tale (aner endnu ikke om jeg skriver en) og ellers nogle småting så som indkøb mv.

Med hensyn til tomheden bagefter.... Tja der tror jeg ikke jeg kommer til at få noget som helst problem. Vi overtager nemlig hus imorgen. Jeg skal starte på nyt arbejde d.1/9 plus jeg skal begynde på aftenskole igen nogenlunde samtidig. Så jeg har vist rigeligt at se til bagefter også.

XXX krydser fingrer for tørvejr!

:bearhug: til alle der har hænderne fulde i den her uge ;)

0