Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:bearhug: Om mandagen var jeg inde for at få lagt min prøvemake-up inde hos parfumeri Conny i Aalborg....

Beklager mit trætte udseende, men var faktisk syg på dette tidspunkt.... :biggrin:

post-16174-1152192168.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: Karina som skulle lægge make-uppen skulle have 780 kr ialt for at lægge prøvemakeup, min bryllupsmake-up, min mors festmake-up og kørsel frem og tilbage.... Det var billigt synes jeg....!!!! :carrot: :bearhug: :carrot: Og hun var rigtig sød og dygtig...

post-16174-1152192626.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Nej ØV ØV

Men okay nu hvor det er børnene der skal hentes...

For nu er du jo lige så godt i gang med at dele alle de fantastiske billeder og den lækre beretning!!!

Glæder mig rigtigt meget til at se og læse mere om jeres store dag!!!

Knus Nanna.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

()()Tak søde piger..... (y):thanks:

Jeg vil fortsætte beretningen lidt, men jeg kan altså ikke lave den helt færdig før jeg får nogle flere billeder.... Jeg har nemlig slet ikke nogle fra kirken og derefter...... -HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

()()Så skulle bordplanen jo også laves.... (y) For ellers kunne vi jo ikke blive færdige med bordhæftet... -HAHA-

Det blev sørme lavet vha rigtig teamwork.... Rasmus fandt på at sætte alle navnesedlerne på med plastgum, så de bare kunne flyttes rundt uden problemer.... -HAHA- Jeg fandt på at sætte den på et skærebræt, så den kunne flyttet med rundt alle vegne..... i bilen... i byen.... i haven.... i sofaen.... og i sengen.... :):super:

Nå men jeg fik den endelig lavet færdig.... :thanks:-HAHA-

post-16174-1152259134.jpg

0

Del dette indlæg

-HAHA- Min søde mor havde sat et notits i avisen, så det i om tirsdagen..... uha så var det faktisk ret virkeligt lige pludselig ()()(y):thanks:

post-16174-1152259372.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

()() Selvom jeg havde travlt med alt muligt.... fx. eksamen og 37 timers job ved siden af alt planlægningen.... Så havde jeg alligevel lige overskud til at tage et billede af dette sjove fænomen..... Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvordan det er opstået.... (y):thanks:-HAHA-

post-16174-1152259701.jpg

0

Del dette indlæg

()() Om onsdagen kom teltene og gulvet blev hentet.... Jeg var desværre ikke med til dette, da jeg skulle være hjemme ved Lucas og lave kirkehæfter.... Jeg følte mig faktisk meget udenfor, så det var lidt træls.... (y):thanks:-HAHA-

Men teltene kom op.... min svoger og svigerfar kom sammen med Rasmus' forældres nabo og 2 af vores kammerater for at sætte den op....

post-16174-1152260321.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

()() Vores søde forældre havde lejet ca. 10 flagstænger til at stå langs grusvejen op til vores hus, så det kunne blive en flot allé.....

Og der skulle jo bores huller til den slags.... (y) Hvilket jo åbenbart er meget interessant :thanks:

post-16174-1152261425.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer