Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

Postet billedeVræææææææææææææææææl!!! Postet billede

Posten havde ikke noget med idag..... :bearhug: De er vist gået på sommerferie :biggrin::griner:- :bask: :bearhug:

Så beklager piger..... Det kan ikke bliver før i morgen.... (forhåbentlig :biggrin: :biggrin: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Postet billedeVræææææææææææææææææl!!! Postet billede

Posten havde ikke noget med idag..... :bearhug: De er vist gået på sommerferie :biggrin::griner:- :bask: :bearhug:

Så beklager piger..... Det kan ikke bliver før i morgen.... (forhåbentlig :biggrin: :biggrin: )

Vrææææææææææææææææl!!!!! :blush:

:baa:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ditte :bearhug:

En hurtig hilsen fra mig, da jeg sidder på arbejdet og faktisk burde arbejde :whistle:

Sikken en fantastisk føljeton - man bliver bare helt GREBET :bearhug:

Jeg er imponeret over jeres kreative evner - mangler virkelig ord!

Jeg synes det hele ser helt fantastisk ud, virkelig virkelig stilet og gennemført :griner:-

Og så er jeg helt vild med hele familiens samarbejde omkring jeres store dag - det synes jeg er enormt rørende og super super dejligt!

UUUUUUH, i dag er det torsdag - mon du får billederne i dag, så alle vi billedhungrende bridezillas kan få dem at se :biggrin:

Ha´ en rigtig dejlig dag :biggrin:

:biggrin: Louisa

0

Del dette indlæg

:griner:-Hej piger.... :biggrin:

Så har posten været her.............. med SUPER gode billeder :bearhug: :carrot: :bearhug: (Synes jeg selv i hvert fald :biggrin: )

Desværre er Lucas' dagplejemor syg (igen... :biggrin: ) Så jeg har Lucas hjemme både i dag og i morgen, så der er lidt svært for mig at få tid til at fortælle det hele i dag, men jeg prøver at se, om han vil sove lidt om en halv times tid... Så får I i hvert fald de første... :blush: Rasmus har heller ikke set dem endnu, så jeg har kun set de første, for at vi skal se dem sammen i eftermiddag...

Desværre (for jer) så skal vi til 1 års fødselsdag i aften, så der kan jeg heller ikke sætte nogen ind.... og jeg skal da vist også ha' købt en gave GP:hug::biggrin:

Men jeg lover jer, at I nok skal få dem (næsten) alle sammen...

Nogle er taget af Torben Thorhauge og nogle er taget af Rasmus kusine, Lene Christensen. Nogle af os selv ;) og nogle af vores familie og venner... Jeg skal nok skrive hvilke, der er fra hvem.... ;)

Og så må I sige til, når I ikke gider at se flere..... :biggrin:

millioner af :biggrin: Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh nej åh nej... jeg kan UMULIGT sove i nat... sikke dog en stor skuffelse!... jeg som troede at.. at... at.... vi skulle se biiiiiileeeeedeeeer...

WUAAHHHHH... snøft snøft... WUAAAAAAAAAAAAAHHHHHH

Postet billede

:biggrin::biggrin: Neeej hvor du altså sjov og sød.... :griner:-

Hej Ditte

En hurtig hilsen fra mig, da jeg sidder på arbejdet og faktisk burde arbejde

Sikken en fantastisk føljeton - man bliver bare helt GREBET

Jeg er imponeret over jeres kreative evner - mangler virkelig ord!

Jeg synes det hele ser helt fantastisk ud, virkelig virkelig stilet og gennemført :bearhug:

Og så er jeg helt vild med hele familiens samarbejde omkring jeres store dag - det synes jeg er enormt rørende og super super dejligt!

UUUUUUH, i dag er det torsdag - mon du får billederne i dag, så alle vi billedhungrende bridezillas kan få dem at se

Ha´ en rigtig dejlig dag :biggrin:

Louisa

1000 tak for dine flotte flotte rosende ord :biggrin::biggrin: Jeg er rigtig glad for, at du synes om dem.... vI blev også selv ret glade for resultatet, men hold da op et kæmpe arbejde... :hug: Heldigvis kunne gæsterne også vældig godt li' dem :bearhug:

JA vi har fået en kæmpe hjælp fra vores forældre :biggrin: Men meget af det, var vist også noget de selv har fundet på, fordi de faktisk vældig godt kunne lide at arrangere bryllup GP

He heh - ja, det er fantastisk læsning; lige til divaneseren på en regnvejrsdag med en pose Haribo indenfor rækkevidde

Venter spændt, sammen med de andre ;)

Birgit

Det er jeg rigtig glad for at høre :blush: Jeg synes i hvert fald selv, at det skønt at se alle billederne igen.... ;)

mange :biggrin: fra Ditte

0

Del dette indlæg

:bearhug: Der er kommet et par billeder på, på side 8....

Resten kommer her.... :bearhug:

De næste mange billeder har fotograf (GUD) Torben Thorhauge taget....

:griner:- Jeg skulle som sagt i tørrehjem igen..... Og lave lidt bordplan.... :biggrin:

post-16174-1152791323.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

;) Men da vi skulle til det mere seriøse....... Så rykkede vi ud på badeværelset.....

Jeg var stadig OVERRASKENDE rolig :bearhug: Jeg havde bare :butterfly: imaven, men slet ikke stresset eller noget.... Jeg nød bare hvert sekund....

Torben futtede lidt rundt og tog billeder her og der.... (Som bestilt :griner:- ;) )

post-16174-1152792322.jpg

Grunden til at han kan tage dem fra den side var, at vi har en terrassedør på badeværelset....... Så man kan kikke ud over markerne, når man..... :bearhug:

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

:bearhug: Lige et i "hel figur".... :bearhug:

Lig lige mærke til vinglassene.....

Louise nægtede at arbejde, hvis hun ikke fik Champagne fra morgenstunden....Så Champagne måtte der til..... :carrot:

Det gjorde nu heller ikke bruden noget.... :griner:-

post-16174-1152792496.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer