Janne_K

dobbeltklæbende tøj tape - HVOR?

6 indlæg i dette emne

:bearhug:

Jeg er i stor dilemme.. Ahr brug for sådan noget dobbeltklæbende tøj tape som man kan klistre sin kjole fast til huden så den ikke flasher visse dele af min krop... HVOR kan man mon købe sådan noget - skal giftes om 8 dage.. Hurtig hjælp

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vil jeg næsten tro at du kan købe i enhver isenkræmmer eller Silvan o.l.

Men ellers er løsningen et lille stykke Gaffa tape som man lige bøjer så det klæber på begge sider. Jeg har repareret rigtig mange brudekjoler og andre kjoler gennem årene, til stor skuffelse for de mandlige gæster :bearhug: Eller rettere sagt lagt tape til.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Det vil jeg næsten tro at du kan købe i enhver isenkræmmer eller Silvan o.l.

Men ellers er løsningen et lille stykke Gaffa tape som man lige bøjer så det klæber på begge sider. Jeg har repareret rigtig mange brudekjoler og andre kjoler gennem årene, til stor skuffelse for de mandlige gæster :biggrin: Eller rettere sagt lagt tape til.

Fedt :biggrin: Så skal jeg da ikke bekymre mig om den slags uheld! For jeg har simpelthen booket et fantastisk mobil diskotek, Dj lillemand så ikke et øje er tørt ;) og hans far, der simpelthen også er erfaren brudekjolereparatør :bearhug:

Med hensyn til tape, så kender jeg ikke noget specielt til den slags brug -SORRY

Men jeg formoder det er nedenstående situation, du vil undgå...

post-11719-1152226100.jpg

0

Del dette indlæg

(y) over det der billede. Hvor lyder det skønt med sådan et multitaskende diskotek - får mig til at fortryde at jeg ender op med en jukeboks. Det dobbeltklæbende tape du kan købe i Silvan mv. er uden tvivl godt, men nok lidt hårdt ved huden. Du kan købe noget body tape som er mere beregnet på at sætte på huden - tror du kan få det i de fleste lingeri butikker ()()
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super mange tak..vil straks finde det mærke.... Min kjole stritter nemlig ligsom englevinger på ryggen og det ser ik så pænt ud hvis vi skal lægge en snor over så vi (min syerske og jeg) tænkte tape var en god løsning... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer