blomst78

Blomst78 skal giftes d.23-08-2008

245 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa.

Super at se, at du skriver i tråden igen!

Kan ikke lade være med at spørge, hvordan du har båret dig ad med at tabe dig så meget - det er da vildt flot!! Kæmper selv med overflødige kilo, så jeg ved, hvor svært det er.

:hug: Camilla.

Jamen det har jeg primært gjort ved weight watchers og det er super svært med de sidste kilo jeg er ved at gå amok over de sidste kilo... Åh men det skal nu nok gå

Toppen tæt på

super flot prinsessekjole er vild med det brus af tyl der er i skørtet.. :cheerleader3:

Tak skal du ha det bliver noget af et brus den kjole jeg skal ha det skal helst være lidt "skævt" og udover det usædvanlige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Super at se, at du skriver i tråden igen!

Kan ikke lade være med at spørge, hvordan du har båret dig ad med at tabe dig så meget - det er da vildt flot!! Kæmper selv med overflødige kilo, så jeg ved, hvor svært det er.

Jamen det har jeg primært gjort ved weight watchers og det er super svært med de sidste kilo jeg er ved at gå amok over de sidste kilo... Åh men det skal nu nok gå

Toppen tæt på

super flot prinsessekjole er vild med det brus af tyl der er i skørtet.. :cheerleader3:

Tak skal du ha det bliver noget af et brus den kjole jeg skal ha det skal helst være lidt "skævt" og udover det usædvanlige

Det er super sejt gået. Er selv startet på WW for 14 dage siden, så det er da ret motiverende at høre en succeshistorie som din. Hvor længe har du været om at tabe dig indtil nu?

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Hm ja det er måske knap så motiverende for det er vel omkring to år efterhånden for først da jeg havde tabt omkring de 15 kilo holdte jeg en pause på nogle måneder også gik jeg igang igen også døde min kære fætter den 5 maj sidste år og jeg havde et tæmmelig tæt forhold til ham så jeg gik tæmmelig meget ned og havde ikke overskud til vægttab.... men efter job skifte og at sorgen er kommet lidt på afstand er jeg så gået igang med de sidste kilo og kors nu skal man være mere standhaftig end nogen sinde før.... men jeg skiver en del inde på tråden der hedder: på skrump... du kunne da komme derind et smut og måske få mere gejst til at af med de pokkers kilo :hug:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du wimmer en flot prinsessekjole - den er da noget ud over det sædvanlige.. :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med vægttabet :respekt:

Kram

Melanie

Den kjole er simpelthen fantastisk! Utrolig flot overdel! :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Tak skal i ha for den fine respons jeg ved ikke lige om det bliver den har også kig på et par andre men det bliver over i den stil :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

ARHHH er du tosset den er flot :thumbsupsmileyanim: - den har jeg selv kigget på...!!!

Den er helt og aldeles fantastisk - men hvor forhandler de den mon???

Kram

Melanie

Hm ja dem her har jeg fundet ved en sælger på ebay som jeg holder lidt øje :thumbsupsmileyanim: med for det er nemlig kjoler der er syet og personen har en fin karakterbog så jeg regner med at det bliver der skruddet bliver købt for den første kommer til at koste lige under 4000kr incl. forsendelse, told og skat.... Og til en tilbuds haj som mig er det en for stor fristelse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:( Så er jeg lige på banen igen for jeg har nemlig booket en lille reception mens vi får taget billeder så skal vores gæster nemlig på keramik museum og vi skal ha taget billeder i deres have også kan de få lidt til ganen imens

Lige et lille vinter billede af stedet

post-17920-1175026038.jpg

0

Del dette indlæg

Der gemmer sig en rigtig royal prinsesse i dig:)! Sikken en fantastisk kjole:)! Og hvor er det et flot og romantisk receptionssted!!

Hvor ligger det henne?

Hi hi ja mon ikke.... Min kæreste ryster også lidt på hovedet af mig men han ved hvor vigtigt det er for mig så jeg har nærmest frie tøjler :thumbsupsmileyanim: ...

museet ligger i Middelfart med udsigt over lillebælt

0

Del dette indlæg

Sad lige og læste din tråd igennem igen og hov, der er ikke engang en hilsen fra mig :cheerleader3:

Nå, men det glæder mig at kunne oplyse dig om at der bliver et super vejr på din bryllupsdag............det er nemlig samme dag som jeg skal giftes!

Synes det ser godt ud, og kan rigtig godt lide din kjole....en rigtig prinsesse kjole, flotte perle broderier

Feststedet ser også rigtig hyggeligt ud!

::.og så er det da noget helt specielt at din mor skal lave jeres ringe, ikke mindst hvis man kiger langt ud i fremtiden :thumbsupsmileyanim:

Cermonien tyder på at blive noget helt specielt, mht til hvordan den skal foregå....SMUKT

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sad lige og læste din tråd igennem igen og hov, der er ikke engang en hilsen fra mig :heart:

Nå, men det glæder mig at kunne oplyse dig om at der bliver et super vejr på din bryllupsdag............det er nemlig samme dag som jeg skal giftes!

Synes det ser godt ud, og kan rigtig godt lide din kjole....en rigtig prinsesse kjole, flotte perle broderier

Feststedet ser også rigtig hyggeligt ud!

::.og så er det da noget helt specielt at din mor skal lave jeres ringe, ikke mindst hvis man kiger langt ud i fremtiden :thumbsupsmileyanim:

Cermonien tyder på at blive noget helt specielt, mht til hvordan den skal foregå....SMUKT

Ih hvor super med flere 2008 brude der er ikke så mange endnu... Nå men tak for din hilsen ja jeg håber at det hele bliver sådan som jeg håber men indtil videre ser det ok fint ud... kjolen er ikke helt besluttet endnu men den bliver ihvertfald i den overdådige stil hæ hæ... vi tænker nu på at rykke vielsen fra kl15 til kl 13 for museet lukker kl 17 også tror jeg ikke at der er nok tid til at få taget billeder osv. så vi er lidt i tænke boks... og dejligt at du har sørget for det fine vejr så kan jeg godt sætte kryds ved det i min huske liste ;)

Sikke en god idé mht. reception. Det ser rigtig hyggeligt ud, det sted, og så er det da rigtig smart, at gæsterne kan blive "underholdt" lidt, imens I hygger jer med at få taget billeder. :biggrin:

:thanks: Camilla.

Det er bare et rigtig flot sted og selvom at vejret skulle blive dårligt har de så flotte lokaler at det snildt kunne blive gjort indendørs... så min mave fornemmelse siger mig bare at det bliver super :boohoo:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Vi har ændret mening om fest sted så der er blevet booket et andet idag så det endelige fest sted bliver på Hannerupskov ved fredericia..... Jeg har ikke fundet et ordenligt billede til at sætte ind men det er bare top doller :)
0

Del dette indlæg

Hej blomst78

Lige en lille hilsen fra endnu en 2008 brud.

Glæder mig til at vi kan følge hinandens planlægning :)

Nøj, hvor ser det bare hyggeligt ud på det der keramik værksted, hvor I vil holde reception. Meget smukke rammer - wauw :balloon:

Synes også det er en meget romantisk tanke, at din mor laver jeres ringe.

Ked af at høre at du har mistet din elskede fætter. Synes det er en meget smuk tanke du har mht vielses-ceremonien. Får helt tårer i øjnene...

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Hannerup Skov er et fantastisk sted at holde bryllup!! Var der for ca 4 år siden til vores venners bryllups, og det er bare SÅÅÅÅ romantisk og virkelig flot!!!

Fandt da lige et billede, hvis det er i orden...

Kram

Melanie

post-21521-1177873981.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg søgte lige på google og fandt jeres feststed - Hannerup Skov - der. Hvor ser det bare godt ud! Er også ret overbevist om, at jeg har hørt det positivt omtalt flere gange tidligere, muligvis herinde. Det ser ud til at være et rigtig godt valg! Men, men, men... Jeg er da også nysgerrig efter at høre, hvorfor I skiftede mening?

:loveflag: Camilla.

0

Del dette indlæg

Hej blomst78

Lige en lille hilsen fra endnu en 2008 brud.

Glæder mig til at vi kan følge hinandens planlægning :loveflag:

Nøj, hvor ser det bare hyggeligt ud på det der keramik værksted, hvor I vil holde reception. Meget smukke rammer - wauw -HAHA-

Synes også det er en meget romantisk tanke, at din mor laver jeres ringe.

Ked af at høre at du har mistet din elskede fætter. Synes det er en meget smuk tanke du har mht vielses-ceremonien. Får helt tårer i øjnene...

Tine

Skønt med alle de nye 2008 brude der efterhånden er kommet dem har der ikke været så mange af det sidste års tid.... Jeg skal også ha taget mig sammen til at komme rundt om lidt flere planlægninger.... Jeg håber virkelig også at det bliver lige i øjet og at ens tanker bliver lige så gode i virkeligheden som de er i hovedet....

0

Del dette indlæg

Hejsa

Hannerup Skov er et fantastisk sted at holde bryllup!! Var der for ca 4 år siden til vores venners bryllups, og det er bare SÅÅÅÅ romantisk og virkelig flot!!!

Fandt da lige et billede, hvis det er i orden...

Kram

Melanie

:loveflag: Selvfølgelig er det i orden at du lige smed et billede... Jeg havde selv billedet men ville gerne ha haft nogle strørrer og inde fra men kan ikke finde nogen men det må man jo så lave selv ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer