Guest sorte.ulv

sorte ulvs bryllupstråd før under og efter

62 indlæg i dette emne

kriken - åbyhøjkrike i århus

Iiih, den kirke er så skøn! Er cyklet forbi mange gange mens jeg boede i Gellerup, og når solen skinner på den ser den bare helt fantastisk ud. Det er perfekt til at træde ud i verden som mand og kone for første gang. :cheerleader3:

ja er blevet konfimeret der, den er bare så flot og så kan jeg være mannge mennsker i :cheerleader3: det er jo godt når vi inviter 60.

sorte ulv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa!

Det er vel nok nogle flotte ringe I er godt nok ude i god tid med brudevalsen, men så er der da også en chance for at i lærer den! Herhjemme er vi ikke gået igang med at prøve det endnu! Og der er kun 45 dage igen! :cheerleader3:

gæld dig jeg syndes det er sjovt, har nu heller ikke danset så meget. :carrot::carrot::carrot::carrot:

sorte ulv

0

Del dette indlæg

så har kærsten friet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif

det var sådan at vi havde bestemt at vi skulle til og lave vores indvitationer i dene weekendt og have lidt godt og spise så vi tog ned og købe ind, da jeg havde læst at der var stjølet en bil med en hund i, ville jeg ud og sætter en efterlysning op så kunne han køre hjem med varene. da jeg kom hjem tog han en stor buketblomster (kan næsten ikke være i vasen) og spurgte om jeg ville gifte mig med ham. smilede stort og sagde ja og kyssede ham, da han kom fri fandt han en konvelut frem hvor der stå til brudesmykke og der lå 1000kr i.:carrot:

jeg har forelsket mig i et par smykker til omkring 1500-2000kr, og nu kan jeg få den JUBII :blush:

sorte ulv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, jeg får helt stress ved tanken om, at I er begyndt at øve vals.... ()() Jeg kan slet ikke danse sådan noget selskabsdans, så jeg får sved på panden bare ved tanken http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Super flotte ringe I har fundet. Og tillykke med frieriet :blush:

0

Del dette indlæg

Hej

Må jeg spørge, hvad I skal give for festen? Og hvad der er inkluderet? ...og om der er et sluttidspunkt på jeres fest, eller I kan fortsætte til den lyse morgen hvis I vil det?

- og om det er irriterende at få stillet så mange spørgsmål? :bearhug:

Anne

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er det tid til i skal se min flotte buket jeg fik da min kærste friede for noget tid siden.

og hvordan vores invitationer ser ud når alt er lavet.

renger med og lave en forlovelesering skal skal sætte to safire i og en briliat, men de kommer nok først i lidt sener da det koster en 800kr for brillianet og jeg ikke ved med safirerne.

vi skal ud og se på vores vilese ringe efter jul, da vi ikke kunne få dem i køge, og dem jeg ellers kunne lide kostede 8800kr og det ville min kærste ikke give. så nu tager vi ind til vaseguld i århus og ser hvad vi kan få der.

ellers er jeg startet på jobprøning så jeg er meget træt så jeg skriver ikke så meget her ind lige for tiden

post-17685-1166262646.jpg

post-17685-1166262661.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Vi har fundet en fyr, som vil hjælpe os med at lære brudevalsen for 3-400 kroner, så det tror jeg vi kaster os ud i. Både fordi vi så vil være superseje :cheerleader3: Men også fordi det er en hyggelig ting, vi kan gøre som par...

Ærgeligt, at han ikke er med på ringene... Vi gav omkring 13.000 for vores, og som vi siger, så er det er ærgeligt sted at spare, da det lige præcis er ringen, man skal gå med resten af livet... Men man kan også finde flotte ringe til billigere penge. Vi ville bare lave dem selv, og fandt en stil, vi var vilde med begge to - og så var det egentlig ikke så svært :bearhug:

Pøj, pøj med resten af planlægningen :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Vi har fundet en fyr, som vil hjælpe os med at lære brudevalsen for 3-400 kroner, så det tror jeg vi kaster os ud i. Både fordi vi så vil være superseje :bearhug: Men også fordi det er en hyggelig ting, vi kan gøre som par...

Ærgeligt, at han ikke er med på ringene... Vi gav omkring 13.000 for vores, og som vi siger, så er det er ærgeligt sted at spare, da det lige præcis er ringen, man skal gå med resten af livet... Men man kan også finde flotte ringe til billigere penge. Vi ville bare lave dem selv, og fandt en stil, vi var vilde med begge to - og så var det egentlig ikke så svært :griner:-

Pøj, pøj med resten af planlægningen :biggrin:

tak

har også den holdning at ringene skal vi have hver dag men det er bare 5000kr mere end vi har penge til :super:

men vis vi ikke finde nogen vi kan lide til de penge så vil jeg lave dem selv da jeg kan lave billige ringe der hvor jeg arbjder. så kan jeg få nogen sten i. :cheerleader3:

det var billigt sluppet for danse timer.

sorte ulv

0

Del dette indlæg

sorte ulv

Ja, det var endnu en af de utallige 'vennetjenester' vi gør brug af. Det er efterhånden sådan, at jeg synes ting er dyre, så snart jeg skal betale fuld pris :cheerleader3: Umiddelbart er det faktisk kun feststedet, min kjole og kagen, vi skal betale fuld pris for...

0

Del dette indlæg

sorte ulv

Ja, det var endnu en af de utallige 'vennetjenester' vi gør brug af. Det er efterhånden sådan, at jeg synes ting er dyre, så snart jeg skal betale fuld pris :cheerleader3: Umiddelbart er det faktisk kun feststedet, min kjole og kagen, vi skal betale fuld pris for...

hvor må det være dejligt, gid vi kunne det også.
0

Del dette indlæg

sorte ulv

hvor må det være dejligt, gid vi kunne det også.

Det gælder jo bare om at trække på alle de forbindelser, man har. Og så bruge det jyske krejlergen, når man forhandler :bearhug: Det er en af fordelene ved at være i god tid - man kan bruge ekstra tid til at få de gode aftaler på plads :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har vi fundet sangene vi skal syndes kirken og bryllupskage den skal så lige smages til men den kommer til og bestå af jorbær eller hindbær en chokoladecrem, og chokoladebunde. og marsipan overtræk.

Mm, det lyder som en lækker bryllupskage.

Må jeg spørge, hvilke sange I har valgt i kirken?

- Mie

0

Del dette indlæg

så har vi fundet sangene vi skal syndes kirken og bryllupskage den skal så lige smages til men den kommer til og bestå af jorbær eller hindbær en chokoladecrem, og chokoladebunde. og marsipan overtræk.

Mm, det lyder som en lækker bryllupskage.

Må jeg spørge, hvilke sange I har valgt i kirken?

- Mie

ja da

se nu stiger solen

op al den ting (som gud har gjort)

du gav mig o herre

det er så yndigt (at fjølse ad )

jeg glæder mig også til vi skal prøve smage kagen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer