Guest mette-hc

Min kjole

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

WAAUUUWW

Hvor bliver du bare smækker lækker på jeres store dag!!!

Jeg er bare helt vild med blomsterne og perlerne og den detalje på slæbet!!!

Knus Nanna.

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Faktisk har min mor syet hele underdelen + alle perlerne på kjolen. Skrædderen har "kun" syet overdelen, og vi fik den hjem i lørdags, så min mor er fuld gang med at sy perlerne på.

Jeg har selv syet perlerne på blonden... Meget koncentrationskrævende arbejde...

og så fik vi lige den idé at jeg skal have en bolero over skuldrene, i tilfælde af dårligt vejr... den har jeg ikke billeder af

Men stort set det hele er "hjemmelavet"

Knus Mette

Redigeret af mette-hc
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

FANTASTISK kjole!!! :bearhug::heart:()()

Bliver næsten ked af min egen :blink:

Kommer den til salg efter dit bryllup?

Kan jeg passe den? :blink:

:denmarkflag:

Birgit

Ingen grund til at blive ked af din egen :(

tja vi er jo nogenlunde samme størrelse (jeg var den ene af "serveringerne" ved LambadaBamses bryllup :iloveyou:

Men tror ikke jeg vil af med den bagefter... :(

knus Mette

0

Del dette indlæg

DAAAAAAAAAAMN Mette...........hvor er den super smuk, og når man så er mindst lige så smuk selv uden den fantastiske kjole, så .............jamen jeg glæder mig bare vildt til at se den IRL.

Knus Trisse :denmarkflag:

Tarrrrk søde,

Bliver helt rød i ægget over dine søde ord.

Og glæder mig oz til at kunne vise den frem...

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Faktisk har min mor syet hele underdelen + alle perlerne på kjolen. Skrædderen har "kun" syet overdelen, og vi fik den hjem i lørdags, så min mor er fuld gang med at sy perlerne på.

Jeg har selv syet perlerne på blonden... Meget koncentrationskrævende arbejde...

og så fik vi lige den idé at jeg skal have en bolero over skuldrene, i tilfælde af dårligt vejr... den har jeg ikke billeder af

Men stort set det hele er "hjemmelavet"

Knus Mette

Ååååååååååååh wau :denmarkflag: til jer 2...! Virkeligt smukt arbejde, jeg er voldsomt misundelig.

:iloveyou: Tillykke med den smukkeste kjole.

0

Del dette indlæg

Hold da helt op Mette, hvor er det bare en fantastisk smuk kjole. Og vildt imponerend at den stort set er hjemmesyet. Du er i hvert fald sikker på, at du ikke ser andre brude i en kjole magen til din. Det må have været et enormt stort arbejde at få syet alle detaljerne på. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gør du med undertøj - der er jo det der snøre-halløj i ryggen, så man kan se BH'en.. Spør fordi jeg har en gallakjole med samme princip..

Anna

Tjaa

Jeg havde faktisk meget store undertøjsproblemer indtil en veninde lånte min en silikone-bh-dims (ved ikke hvad sådan en hedder, men det er to skåle, der klistrer sig til brysterne, og derved undgår man bh-kanten bagpå.) Finder lige ud af hvor den er købt :biggrin: Derudover er der kun plads til g-streng...

Var det svar nok? :biggrin:

Knus Mette :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer