Magleby

NYT NYT NYT!!!!!!!!!!

14 indlæg i dette emne

Hej i skønne tøser.....

Først til jeg sige jer en stor tak for støtten da jeg skrev indlæget omkring mine problemer med mit brude undertøj.....

I går tog jeg ind til KBH for at se på undertøj, jeg gik så i den butik der hedder JE-Lingeri, ALDRIG I MIT LIV har jeg modtaget så skøn en behandling og service som jeg gjorde i den butik!!!!! Hun tjekkede mig lige ud engang, og så gik jeg ellers i gang med at prøve, ikke engang en halv time efter så var undertøjet valgt, og jeg var lykkelig!!!

Desværre skal min corsage bestilles hjem fra Tyskland, men hun gik straks ind og ringede der ned til, de vil se om de kan få den sendt den inden lørdag ellers så kommer den først d. 10. august!!!! På grund af ferie.....

Men hun puttede så den samme corsage ned i en pose og sagde: tag du bare den med hjem, så kan du bruge den når du skal have rettet kjolen af, så jeg kan stadig få min kjole på her på fredag ( skal have lavet ærmer på) senere skal kjolen så rettes helt af, men der skulle jeg meget gerne have min helt egen :-)

Min corsage er en elfenbenfarvet, mellem brysterne sidder der et smykke hjerte.

Trusserne er magen til, smykke hjertet sidder bare bag på lænden.....

UTROLIG SMUK SÆT UNDERTØJ!!!

SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER GOD BETJENING!!!!!!

STORE ANBEFALINGER HER FRA!!!!! :biggrin::biggrin:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt for dig - super lækkert, tusind gange tillykke....

Men der mangler en ting.... BILLEDER :biggrin:

:biggrin:

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hva kan jeg sige jeg ikke allerede har sagt på msn... Ved jo bare at MIN butik er super god... Og deler den da gerne med jer andre, en lille smule ihvertfald *GG*

Det er bare super dejligt at hun kunne hjælpe dig søde *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hvor er jeg glad på dine vegne - dejligt at du fik det i orden - og hvor lyder det bare som super service :biggrin: Jeg vil have den butik i reminderen til når jeg skal finde tøjet til inderst inde. Og så mangler vi bare billeder, mærke, pris osv. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg slog lige forretningen op på Krak..... den ligger i Ryesgade.

Der skal jeg ind og kigge, det lyder nemlig lige som det jeg er på jagt efter! :biggrin:

Og den fine service er da absolut et stor plus, det er der nemlig ikke meget af rundt omkring længere!

:biggrin: fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Den ligger på ryesgade nummer 4 i kælderen, det er en sidegade til Nørrebrogade... Det er lige på den anden side af sæerne, hvis man er med det offentlige, så kan man tage 5A fra nørreport, ringe når man er ved søerne, stå af, gå lige ferm og så er det første sidegade på højre hånd, et lille stykke der ned af på højre side finder man den så...

Knuz Trine *der håber det gav mening*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan kun tilslutte mig roserne til JE-lingeri

Jeg købte også mit til den store dag der - fik også lov til at låne for at se om det passede under kjolen og fik også et gratis strømpebånd

Det er bare en perfekt forretning hvis man er storbarmet eller stor i størrelsen og alt er så barmfrit at det er en hel fornøjelse at komme og købe lækkert undertøj selv om man er str. 52 og str. 95E

0

Del dette indlæg

Ja hva kan jeg sige jeg ikke allerede har sagt på msn... Ved jo bare at MIN butik er super god... Og deler den da gerne med jer andre, en lille smule ihvertfald *GG*

Det er bare super dejligt at hun kunne hjælpe dig søde *SS*

Knuz Trine

Jeg er så absolut uenig i at det er "DIN" butik!!!!!! :butterfly:

JEG SÅ DEN FØRST!!!!!!! :angry:()()

Jeg bor her nemlig i området...... og jeg må iøvrigt lige rette dig i din ellers ret gode forklaring! :bask: :boohoo:

Den ligger på ryesgade nummer 4 i kælderen, det er en sidegade til Nørrebrogade... Det er lige på den anden side af sæerne, hvis man er med det offentlige, så kan man tage 5A fra nørreport, ringe når man er ved søerne, stå af, gå lige ferm og så er det første sidegade på højre hånd, et lille stykke der ned af på højre side finder man den så...

Ryesgade er nemlig IKKE en sidegade til Nørrebrogade.... vejen hedder Ravnsborggade på det første stykke - lige ved Nørrebros Teater!

Det ville jo være trist, hvis nogen ikke kunne finde butikken... :blushsmiley:

Nok om det.... - jeg må snart derind og kigge selv!

:biggrin::hug::)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer