Smutsen

Rikke & Brian 23.09.2006

100 indlæg i dette emne

Hej med jer ()()

Ja, så er der under to måneder til at det bliver vores tur til at give hinanden det store ”JA”! Det er første gang, jeg glæder mig SÅ meget til noget…

Jeg tænkte, at jeg og lige ville oprette en planlægningstråd, her i sidste time… Bedre sent end aldrig, synes jeg! :kiss:

Vi har kendt hinanden siden februar 2001, så det er efterhånden nogle dage. Vi mødtes i byen i Odense, en onsdag aften. Meget tilfældigt!!! Jeg boede ganske vist i Odense dengang, men Brian var kun på kort visit i byen. OG DET ER JEG EVIGT TAKNEMMELIG FOR!! :loveshower:

Efter at have været weekend-kærester i et års tid, flyttede jeg ind i hans lejlighed på Frederiksberg. Og alting er bare blevet bedre og bedre – og jeg er kun blevet mere og mere lykkelig siden den dag. Vi er stadig meget forelskede. :hug:

Han friede til mig juleaften 2005 inden vi skulle ud til min søster og holde jul. Utrolig romantisk ved en solbeskinnet skovsø. Og han havde den smukkeste ring til mig, som han heeeelt selv havde fundet. Han havde holdt sig til traditionerne, og på gammeldaws vis, spurgt min far om lov først. :heart:

Vi fandt hurtigt frem til datoen – den 23. september 2006 - som også er min 27 års fødselsdag – så kan han måske også bedre huske begge dage fremover… :bearhug:

Det var så en ”lille” introduktion til os. Jeg vender snart tilbage med mere planlægningsagtige ting og sager.

Mange hilsner fra Rikke

Redigeret af Smutsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for velkomsten – det var dejligt :bearhug:

Jeg tror jeg vil fortsætte med at fortælle lidt om de helt overordnede valg vi har truffet. Det er jo ligesom dem, der danner rammen om det hele. ()()

Vi skal giftes i Vejby Kirke ved Rågeleje, fordi vi har sommerhus i nærheden. Det er en hyggelig gammeldags landsby-kirke. Højtliggende – og med den smukkeste udsigt! Vores præst er rigtig sød og meget tillidsvækkende, hvis man kan sige det sådan. I hvert fald meget troværdig! Vi har været til 5-6 gudstjenester med hende, for at lære hende at kende. Det er jeg rigtig glad for, at vi har gjort. Det kan klart anbefales – også selvom man (som os) ikke er vildt kristne.

Efter vielsen skal vi holde reception ved sommerhuset. Håber på skønt vejr – men det ER jo et sats i september måned… Her skal vi have lidt pinde-mads-nam-nam – som vi endnu ikke har fundet leverandør til - og noget lækker vin, champagne osv. Vi har inviteret i alt ca. 80 mennesker hertil.

Om aftenen kommer der 55 gæster til fest på Josty på Frederiksberg. Vi nåede at reservere deres meget romantiske ”kuppel-sal”, som de kalder den. Jeg synes bare, at den er SÅ flot. Vi skal sidde ved runde borde.

post-19622-1153764640.jpg

Vi skal til møde derinde i starten af august og aftale menu, vin, dekorationer, bryllupskage osv. Det glæder jeg mig helt vildt til!

Vi har også fundet en lækker afdæmpet jazz-kvartet. In Due Time. Pianisten er der under hele middagen, til at give stemning. Det bliver bare så skønt.

Min kjole er ved at blive syet af min dejlige ven David Andersen. Her er billeder fra første prøvning. Taget med mobilen og i dårlig kvalitet. Beklager! Jeg tager et ordentligt kamera med til anden prøvning som er SNART. Jeg er utrolig glad for kjolen.

post-19622-1153764881.jpg post-19622-1153764892.jpg

Vi har holdt mange hyggelige café-tegne-kjole-møder, i tiden op til. Jeg synes det foreløbige resultat er utrolig dejligt. Lige min stil, i hvert fald! Der er efter sigende sket meget med kjolen siden da. Jeg glæder mig sådan!!!

Så fik jeg løftet sløret for lidt flere ting. Jeg vender snart tilbage igen. Det er jo helt rart og ganske hyggeligt, at få opsummeret det hele.

Knus fra Rikke

:heart:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Hvor er det VILDT at der KUN er 59 dage tilbage i dag!!! ()()

Jeg har lige aftalt tid til en snak med det firma, som skal levere lækkerierne til receptionen om eftermiddagen. Det ser ud til, at de kan levere ALT lige fra telte til service. Det letter jo unægteligt en hel del... Vi skal derud på mandag og aftale det hele. Det blir rart at få det på plads også :bearhug:

I går og i dag får jeg ikke nydt solen rigtigt... Jeg er i gang med at male vinduer i sommerhuset, så det kan være rigtig fint til receptionen :heart: Det skal jo gøres... Men jeg render bare rundt med penslen og skråler med på musikken fra radioen - så det er egentlig meget hyggeligt.

Jeg smutter igen - vender snart tilbage ;-)

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen.

Vi er blevet enige om, at skulle køre i limousine fra receptionen i sommerhuset og ind til festen på Frederiksberg :carrot: - Med champagne und alles!!! Det har jeg godt nok ALDRIG prøvet før!!! Glæder mig helt vildt. Vi har tænkt os, at spørge vores forældre, om de vil med på køreturen. Det ku være lidt rart, lige at falde ned og få en stille og rolig snak med dem, inden festen. Der er sikkert en masse at snakke om, allerede på dét tidspinkt... :boohoo:

Vi skal kigge på limo sammen på nettet om lidt. Det blir skææægt ;)

Jeg vender tilbage med billeder af den bil, vi vælger...

Ha' det skønt så længe.

Rikke

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Velkommen til, glæder mig til at følge med i din planlægning.

Jeg blev gift sidste år, den 3. september 2005 og vi holdt vores fest på Josty, også i deres kuppelsal. Det var en super fest og maden og servicen var helt i top. I kan roligt stole på at de nok skal hjælpe jer med at få et fantastisk bryllup.

Mange hilsner fra Heidi

0

Del dette indlæg

hej Rikke

aller først ville jeg ønsker jer tillykke med forlovelsen selv om det nu er længe siden, men bedre sent end aldrig dernæst ville jeg ønske dig tillykke med din meget flotte kjole wauw du er ikke til at skude igennem. han får ikke et ben til jorden.

jeg ønsker jer det bedste til jeres fest og sikke et flot sted i skal holde festen det kan jeg godt forstå at i vil holde det der.

jeg glæder mig til at læser mere om jeres planer og se en masse billeder.

tillykke med planlægningstråden.

knus annmarie http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

TAK for de skønne hilsner. Jeg blir så glad :bearhug:

I dag har vi været til et lille møde med leverandøren af mad til vores reception om eftermiddagen Eurokitch. Jeg tror det blir rigtig lækkert!!!

Vi skal valgte de hér lækre ting til buffeten:

- Stenbidderogn på boghvedeblinis

- Diverse sushi

- Fingersandwich med diverse fyld

- Mini tærte med svampe

- Kanapéer med diverse fyld

- Nøddefaseret andelår

- Mini frikadeller

- Pølse i baconsvøb

- Petit fours

- Jordbær dyppet i chokolade

Jeg tror bare det blir SÅ fint! Nam nam :thumbsupsmileyanim: Og jeg er MEGET glad for mad - så det betyder en masse for mig, at det er OK.

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det ret præcist et åar siden, at vi købte vores sommerhus, hvor vi jo skal holde bryllupsreception på den dejlige dag. Jeg har lige taget et billede af huset som det ser ud nu. Hold da op en forandring på kun et år. Jeg er altså lidt stolt over, at det er blevet så fint!

Brian har arbejdet som en sindssyg - og jeg har hjulpet til, hvor jeg har kunnet... :thumbsupsmileyanim: Men jeg er ikke den store handy-woman.

Sådan så det ud for et år siden:

post-19622-1154509452.jpg

0

Del dette indlæg

...Og sådan ser det ud nu :thumbsupsmileyanim:

post-19622-1154509988.jpg

Det er planen, at vi skal have pyntet haven lidt romantisk, uden at det blir for meget. Og så skal vi leje et lille festtelt i tilfælde af regnvejr..

Jeg glæder mig sådan...

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var ellers noget af et sommerhus :thumbsupsmileyanim: hold op hvor ser det godt ud.

Hvor ligger det? Det ligner jo et rigtigt hus!

:bearhug: Lone

Tak skal du have :-)

Det ligger i Rågeleje. Lidt atypisk udseende af et sommerhus at være, men det var måske det vi faldt for... Vi er rigtig glade for det!

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Hvor er det pinligt at jeg slet ikke har skrevet i din tråd.................det syntes jeg ellers at jeg havde :hug:

Jeres sommerhus er da bare blevet for lækkert :loveboard: Tillykke med det flotte resultat. Det ligner lidt vores renoveringsprojekt herhjemme.

Din brudekjole er da vildt flot, glæder mig til at se endnu flere billeder :bearhug:

Feststedet ser bare så lækkert ud og romantisk :blushsmiley:

Glæder mig til at høre mere :balloons:

0

Del dette indlæg

:balloons:

JUBII!!!! Det er næsten ikke til at forstå, men i morges da jeg var på vægten stod den på MINUS 21 KG! Jeg må indrømme at jeg er temmelig stolt - og utrolig glad for at jeg har nået mit mål INDEN brylluppet.

Jeg sætter lige et par før-og-efter-billeder ind. Jeg kan næsten ikke tro det... I, der selv kæmper - eller har kæmpet - med vægten, ved nok hvordan jeg har det :blushsmiley:

Billedet til højre er taget af Brian her til aften efter en lille løbetur :carrot:

post-19622-1154974780.jpg post-19622-1154975401.jpg

GLADE KNUS FRA RIKKE :cheerleader3::super::bearhug:

0

Del dette indlæg

hold da WAUUUU

en stor forandring, det er for sejt gjort af dig :balloons::cheerleader3:

og hvor er det bare en lækker kjole, gid det var mig der havde sådan en super ven

sikke et lækkert sted i skal holde fest og et dejligt sommerhus i har

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW :blink::blink::blink:

Det ligner jo slet ikke den samme person på før og efter billederne

Det er virkelig flot klaret.. Det kan du godt være stolt af ( det er du sikkert også http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif )

Kan kun sige wauw :super:

Smuk brudekjole :loveshower:

og sikke et sommerhus :griner:- Det må have kostet mange timer at renovere

:bearhug: Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer