Guest StineW

Bryllupskage fnidder fnadder

11 indlæg i dette emne

Hejsa alle

Som I nok kan regne ud, så er vi der hvor vi skal bestille bryllupskage. Men vi er SÅ meget i tvivl!! Syntes det er rigtigt mange penge at give 2 - 3000 kr for en kage - selvom vi godt ved at de er det værd!!

Men så overvejede vi en kage i eet lag - eventuelt med et billede af os eller vores monogram eller noget lignende.

Men jeg ved bare ikke om jeg kommer til at fortryde at vi ikke har den der etage-kage, som er "typisk" bryllupskage... :balloons:

Er der nogen, der kan bidrage til mit tankespind af forvirringer?? Ved godt at jeg spammer forum meget med mine kageovervejelser, men er godt nok i tvivl, så jeg håber I vil bære over med mig :loveboard:

S.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej stine..

om man vil have en traditionel bryllupskage afhænger jo meget af hvor'n man er.. man kan få nogle rigtig flot pyntede kager som ik er i etager, en anden mulighed kunne også være et overflødighedshorn.. nu ved jeg ik hvor mange du skal bruge til.. men det var da et forslag..*S*

hilsen camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Du kan godt få en bryllupskage i etager til en rimelig pris, hvis du går på kompromis med indholdet. det der gør en kage dyr er typisk mazarinbunden. Hvis du vælger en alm. lagkagebund ændres prisen væsentligt.

Vi har bestilt kage hos Johns Kagehus på Amager og prisen pr. stk. faldt med over ti kr. fordi vi fravalgte mazarinbund.

Smil fra

Marianne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer