Theshe

Musik / underholdning til festen

19 indlæg i dette emne

Vi overvejer at bestille musik til festen, men da alle vores andre planer koster en formue, håbede vi lidt, at kunne gøre det lidt billigere her.

Er der nogen derkender et godt band / musiker / underholdning, som er billig, troværdig og god? Og evt kan komme med et link til vedkommende?

Håber at høre fra alle jer kommende ægtefolk!

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er fra, men til vores bryllup havde vi en der hedder Kurt Jepsen til at spille. Han var bare kanon god.. Alle folk roste ham helt vild og da han var færdig havde han ikke flere visitkort.... Han spiller alt fra Kandis til Robbie Williams.. Kan kun anbefale ham på det højeste.

Han s hjemmeside er www.kurtjepsen.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilket budget har I lagt til musikken, hvis man må spørge ? Husk på at halvdelen af festen er musikken.. så det er også vigtigt at man er/bliver tilfreds med sit valg og ikke går for meget på kompromis med sig selv :loveboard:

Hvis I fx. ønsker band/trio/duo eller lign. kunne I måske spare på dinnermusikken og bruge CD'er...

Eller brug fx. et diskotek som er vant til at spille til bryllup og familiefester.. der er flere som annoncerer her på Bryllupsklar som har gode pakker med både dinner og dansemusik.

Kh Heidi

0

Del dette indlæg

Vi har ikke helt besluttet os for budgettet endnu....Vi soignerer sådan terrænet, og når vi ser noget vi synes om, vælger vi det. I forvejen skal vi nemlig også have en tryllekunstner / standup´er ud, og det koster jo også

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers kan jeg klart anbefale vores musiker, han spillede på guitar (ved det lyder underligt, men det fungerede rigtig godt ) og var dejlig stille under middagen, som baggrund og god under akkompagnement under div. indslag.

I de mere stille stunder under middagen hev han en panfløjte frem og gik rundt blanddt selskabet og spillede forrygende.

Efter middagen spillede han op til fest, og så kom der godt nok gang i den, han kunne hele repetoiret og var meget festlig også. Vi betalte 4500 kr. for 7 timer, men endte med at bruge ham i 8½ time, og betalte derfor 5500 kr. Og vi vil helt sikkert benytte ham igen i familien.

Han hedder Ronny Klugmann, og kommer fra Taastrup. Vi holdt festen i Lille Skensved hvor vi bor, så han kan da også sagtens køre til Køge som bare er 8 km væk.

Badutski

0

Del dette indlæg

Efter at have talt med svigerfar, som betaler størstedelen af festen, er jeg kommet frem til, at det nok drejer sig om et band eller lignende / underholdning i en times tid. Det må ikke koste over 5000 kr, gerne mindre

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter at have talt med svigerfar, som betaler størstedelen af festen, er jeg kommet frem til, at det nok drejer sig om et band eller lignende / underholdning i en times tid. Det må ikke koste over 5000 kr, gerne mindre

Nu vil jeg jo nødig være en party-killer, men det tror jeg ikke er realistisk. De fleste bands jeg kender, starter ved 6-7000 for duoerne og så fortsætter priserne deropad.

Til 5000 kroner eller derunder, er der kun to realistiske løsninger: En solomusiker eller et bryllupsdiskotek, så det er nok især de to kategorier, I skal søge efter. I sidstnævnte kategori kan jeg da anbefale mine sjællandske kolleger, Diskobil (www.diskobil.dk) og Diskogruppen (www.diskogruppen.dk), som begge gerne kører til Køge :balloons:

0

Del dette indlæg

Man kan sagtens finde duo'er til 5000 dkr... vi er da en duo og vi koster da 5000 dkr :cheerleader3:

Det gør ex. Nightdance også, som også annoncerer her på Bryllupsklar og det er også en duo..

Så der kan sagtens findes duo'er også i denne prisklasse.. :balloons:

Vi er dog ikke et band, men ser os bestemt heller ikke tæt på en solomusiker.

Kh Heidi

0

Del dette indlæg

Man kan sagtens finde duo'er til 5000 dkr... vi er da en duo og vi koster da 5000 dkr :balloons:

Det gør ex. Nightdance også, som også annoncerer her på Bryllupsklar og det er også en duo..

Ja okay, godt ord igen :cheerleader3: - men tillad mig lige at bemærke, at du så også valgte kun at læse "5000 kroner" og undlod den del af sætningen der hed "gerne mindre" :super:

Redigeret af jesper-brock
0

Del dette indlæg

Det havde jeg skam set :balloons: men du kan jo også sagtens finde bands til 3000 dkr hvis du vil... men så spiller de normalt også kun fast på live steder, hvor man kun får tariffen (er det ikke det det hedder ?) vist nok ca 1300 dkr pr. person.

Og igen så er de formentlig ikke vant til at spille til bryllupper.. :cheerleader3:

Kh Heidi

Redigeret af SIKKEN FEST
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det havde jeg skam set :griner:- men du kan jo også sagtens finde bands til 3000 dkr hvis du vil...

Nu er vi vidst mere ude i teori end i brugbar hjælp :-)

Personligt ville jeg i hvert fald aldrig turde satse på et band til 3K...

0

Del dette indlæg

Det havde jeg skam set :griner:- men du kan jo også sagtens finde bands til 3000 dkr hvis du vil...

Nu er vi vidst mere ude i teori end i brugbar hjælp :-)

Personligt ville jeg i hvert fald aldrig turde satse på et band til 3K...

Det ville jeg såmænd heller ikke, hvis det var til mit eget bryllup.. det var det jeg skrev mellem linjerne at de ikke var vant til at spille bryllup's :super:

Kh Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer