annabritta

Simon og Anna, 16. august 2008

368 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa!

Så er jeg ved at komme mig over det hektiske jule- og nytårsræs, samt en veloverstået barnedåb!!!!! :blush: Der er ALT for få timer i døgnet må jeg sande.... Og for at det ikke skal være løgn, har min dejlige mor valgt at gifte sig med min super søde pap far på lørdag, så jeg får lige øvet mig lidt ekstra i at bage bryllupskage :cheerleader3:

Lille pigen er kommet til at hedde Emilie, og hun taklede dåben rigtigt fint. Hun er en rigtig fest abe, så hun sov ikke andet end to gange 10 minutter i løbet af hele dagen :unsure:

Vi har stadig ikke fået solgt vores hus, men skifter mægler fra i dag, så vi håber, at der kommer noget mere gang i salget nu. "Vores" hus i Horsens er desværre blevet solgt for snuden af os, så vi er på udkig efter et andet. Øv, øv, øv. :):td::bearhug: :fløjt:

Nå, men nok herfra for nu. Jeg håber på, at jeg kommer til at være herinde noget mere fra nu af - jeg skal under alle omstændigheder igang med planlægningen (igen!!!!) af vores bryllup til august..... Jeg kan se, at der er sket en smule udskiftning herinde, og om ikke andet er er kommet mange nye til, som jeg håber at komme til at følge...

:thumbsupsmileyanim: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal I ha´! -hvor er I søde :thumbsupsmileyanim:

Jeg må indrømme, at jeg er kommet så langt væk fra planlægningen, at jeg må herind for at finde ud af, hvad vi har besluttet os for skal være fyld i vores egen bryllupskage, så jeg ikke laver en magen til til min mor og pap far!!!! :fløjt: :fløjt: Hvor pinligt er det lige???

:blush: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Så blev min dejlige mor gift! Hermed et billede af det smukke par:

post-18853-1200684292.jpg

Er de ikke søde? Det skal siges, at de var meget overraskede over det espalier, som vores marchvenner lavede! Super! :bearhug::blink::super:

Lige en lille sjov detalje: Da jeg sagde farvel til præsten, sagde jeg, at "vi ses jo til august", hvorefter han så meget forvirret ud, og kiggede ned på min mave!!!!!! :sm: Så måtte jeg sige, at det selvfølgelig var i forbindelse med vores bryllup!!! Så travlt har vi altså ikke med at reproducere os! :)

-HAHA- , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VERDEN ER OND!!!!

2 måneder og 1 dag efter min mors og "fars" bryllup er han død! Han faldt om af hjertesop under en løbetur, mens han var udsendt i Afghanistan!!!!! -jeg kan næsen ikke bære det. Han var det varmeste og rareste menneske, og nu er han her ikke mere. HVORFOR SKER SÅDAN NOGET?????? Han var en tilsyneladende sund og rask 56 årig mand!

Argh!!!!!!!!

Jeg hader verdenen lige nu. Vi skal begrave ham på lørdag i den kirke de blev gift i for så kort tid siden..... Brudekjolen er endnu ikke hentet fra rens!

LORT!!!!!!!!!!!!!!!!

AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VERDEN ER OND!!!!

2 måneder og 1 dag efter min mors og "fars" bryllup er han død! Han faldt om af hjertesop under en løbetur, mens han var udsendt i Afghanistan!!!!! -jeg kan næsen ikke bære det. Han var det varmeste og rareste menneske, og nu er han her ikke mere. HVORFOR SKER SÅDAN NOGET?????? Han var en tilsyneladende sund og rask 56 årig mand!

Argh!!!!!!!!

Jeg hader verdenen lige nu. Vi skal begrave ham på lørdag i den kirke de blev gift i for så kort tid siden..... Brudekjolen er endnu ikke hentet fra rens!

LORT!!!!!!!!!!!!!!!!

AnnaBritta

ååååh nej nej.. :thumbsupsmileyanim: stakkels din mor..stakkels jer alle sammen..sikke en trist historie. du må have et kæmpe kram herfra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kære Anna. Det er virkelig en trist nyhed at læse. Sender den aller dybeste medfølelse til din mor, dig og familien. Det er dog forfærdeligt.

Redigeret af Brendholdt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VERDEN ER OND!!!!

Argh!!!!!!!!

LORT!!!!!!!!!!!!!!!!

AnnaBritta

Puha....

Jeg kan godt forstå, du syntes verden er ond.... - stakkels din mor og alle jer andre.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Du ved vi er her for dig, hvis/når du har mere at få læsset af.

Det gør mig ondt.

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug::biggrin::hug::hug::hug::hug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

Knus Maya

0

Del dette indlæg

Hvor er I søde! Jeg er helt ude af mig selv. Jeg forstår det simpelthen ikke!!!!! Jeg har aldrig oplevet min mor så lykkelig, og forstår ikke hvorfor hun ikke måtte få MANGE dejlige år sammen med Jens..... Han var også bare SÅ stolt. ØV!

Men det var en SMUK begravelse. Der kom over 200 venner, kolleger, familie osv. Jeg har aldrig set så mange blomster på samme sted. Der var gæster fra Norge, Sverige, Holland og England. Så det luner, når folk viser den omsorg for min mor og os andre! -og så er I jo også super dejlige. TAK!

:tunge: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke da noget pisse-lort!

Du får lige en masse :tunge: herfra.... jeg føler så meget med dig, har selv desværre prøvet at midste min far ganske uventet da han var 56 år og ja verden er uretfærdig og skide ond!

Ved godt der ikke er noget der kan siges som kan gøre tilværelsen letter for dig lige nu, men du har min dybeste medfølelse og jeg sender dig og din familie de varmeste tanker i en svær tid.

0

Del dette indlæg

MIN DEJLIGE,SKØNNE, VIDUNDERLIGE MOR ER DØD!

Knap 6 uger efter vi mistede Jens (min mors mand), får min mor en blodprop i hjernen! Vi bisatte hende den 2. maj. Jeg er vildt ulykkelig og uforstående over, at verdenen kan være så ond. Jeg føler virkelig, at vi bliver sparket til når vi allerede ligger ned.

Dagen før min mor blev syg hev jeg vores gæstelist frem fra de støvede gemmer, og startede med at slette tre personer: min gamle Olde, må hun hvile i fred, hun blev 95, samt Simons onkel, der fik hjertestop og døde for to år siden, og vores dejlige Jens. Jeg sagde til Simon, at nu skulle fandeme giftes, for jeg ville ikke risikere, at skulle slette flere! Hvor er det bare ufatteligt!

Pludselig står jeg og skal giftes uden at to af de vigtigste mennesker i mit liv kan være med! Jens skulle have fulgt mig op ad kirkegulvet, og receptionen skal holdes "i brudens mors have", som det hed sig i invitationerne! Min eneste trøst er, at min mor fik set mig i min brudekjole INDEN hun døde.....

SUK, jeg orker bare ikke mere modgang.... :):balloons::super:

:) , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer