annabritta

Simon og Anna, 16. august 2008

368 indlæg i dette emne

Sødeste Anna! Jeg sidder med tårer i øjnene! Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive...... det gør mig så utrolig ondt for dig...... jeg mangler ord....... min dybeste medfølelse med dig og din familie. I dag er der 3 måneder til vi skal giftes, men det må være meget svært for dig at samle sig om. Jeg håber inderligt og dybt at du bliver sparet for flere forfærdelige hændelser, og at du på et tidspunkt kan begynde at se fremad med Simon og jeres yndige lille datter.

De største kram fra Ditte :):):balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh gud, sidder helt med tårer i øjnene. Som du forstår jeg heller ikke hvordan verdenen kan være så ond. At miste er noget vi alle skal igennem, men at det for jer og især dig, skal komme så tæt på hinanden og på et tidspunkt (med bryllup og det hele) hvor følelserne sidder uden på tøjet, er simpelthen, ja jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, forfærdeligt.

Jeg håber at I sammen kan støtte hinanden i den svære tid. Jeg sender jer masser af varme og gode tanker, og håber at lykken snart vil begynde at smile jeres vej :)

0

Del dette indlæg

Kære Anna!

Jeg er så ked af at høre om dit/dine tab! Det gør mig virkelig ondt! Jeg har selv mistet en forælder og ved hvor smertefuldt det er!

Og at du så mister så mange inden for kort tid er ikke andet end skrækkeligt!

Jeg sender dig en masse :) og tanker.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Det var dog forfærdeligt!!! Man ved slet ikke hva man skal sige. Utroligt at verden kan være et så uretfærdigt sted.

Håber at du har en masse omkring dig, til at støtte dig i den svære tid.

Vi mistede min svigermor i august, og min kommende mand har stadig svært ved at tænke på, at hun ikke skal med til brylluppet.

Mange kærlige tanker fra Lotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er jeg inderligt ked af det på dine vegne... :sm:

jeg kan ikke sige andet end det der er blevet sagt. Jeg er simpelthen målløs og dybt chokeret over det som er sket. Jeg sender jer min dybeste medfølelse og varmeste tanker, og håber I klarer jer med hjælp og støtte fra hinanden i den svære tid. :denmarkflag::denmarkflag::hug:()() :fløjt: :sm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åååhr det gør bare SÅ ondt at miste sin mor.. selvom det nu er mange år siden (7), så ved jeg hvad du føler, tænker og går igennem.

jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige - tårerne triller... for dig og dine kære og for min mor der ikke er med til mit bryllup om meget snart.

Jeg sender dig de varmeste tanker, knus, kram og kærlige hilsner.

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa I dejlige tøzer! :thumbsupsmileyanim:

Tak for alle jers søde hilsner. De har lunet i den trælse tid vi har været i gennem. :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

Vi er dog begyndt at kunne se fremad, og planlægningen omkring brylluppet er i fuld gang.... :carrot:

Vi fik sendt invitationerne ud til festen i søndags, og der er allerede en del, der har meldt tilbage, så det er jo dejligt! Vi har desværre fået tre afbud, så det var jo en streg i regningen! -men vi håber på, at kunne holde det på det.....

Jeg skal nok få lagt billeder ind af invitationerne, men Simon skal lige overføre dem til computeren først! :denmarkflag:

Ellers har Simon købt jakkesæt i dag. Intet mindre end Karl Lagerfeldt i silke und alles! Det skal lige nævnes, at det var på bud, ellers ville det være for vildt! Det kostede 3000,-, men det var bare i en super kvalitet, og Simon kunne klart mærke forskel på det og den billigere udgave, så..... For en gangs skyld blev han ikke nærig! -men har kommenterede dog noget tørt bagefter, at han kunne have fået en ny computer for den pris! :denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag: OKAY, det var da lidt sjovt.... :blush:

:denmarkflag: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer