Annett

Anbefaling af mascara

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan generelt anbefale mascara fra lancome, prøver flere gang andre mærker men vender altid tilbage, da de er mest holdbare og lette at bruge. De har lanceret en ny der hedder fatale, der burde være en prøve værd.

Dette er beskrivelsen af den:

"Vild med glamourøst buede og exceptionelt fyldige vipper?

Med Fatale Mascara er alt muligt. Naturlige vipper, fyldige vipper, eller overdådige glamourøse vipper.

Fatale Mascara fra Lancôme er skræddersyet farve og form i et. Det absolutte ypperste. Et professionelt produkt, testet under udviklingen af Gucci Westman, der ubetinget giver den sit blå stempel.

Dens udformning, egenskaber og design er helt i top. Hylstret er slankt og sort med en raffineret kurvet form, der ligger godt i hånden."

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er forfalden til "Lash Queen" fra Helena Rubenstein - giver både længde og volumen

Dorthe

:balloons: me too :blush:

Har altid været clinique fan lige indtil en matas ekspetrice fik lig overtalt til, at prøve den gta Helena Rubinstein. Min næste mascara bliver også derfra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons:

Hej!!

Jeg tror mascara er noget meget individuelt noget..

Jeg kan helt klart anbefale Dior´s "Dior show"- den er bare god..

Mange kram fra Tassebasse

Hep hep!!! Den ultimativt bedste - holder både til bryllup og begravelse (har selv testet med begge dele!!!) :bearhug:

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg er forfalden til "Lash Queen" fra Helena Rubenstein - giver både længde og volumen

Dorthe

:balloons: me too :biggrin:

Har altid været clinique fan lige indtil en matas ekspetrice fik lig overtalt til, at prøve den gta Helena Rubinstein. Min næste mascara bliver også derfra.

:blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :balloons: Det er bare den BEDSTE mascara ever!!! :hug::(-HAHA-

der findes ingen bedre en lash queen, og nu fåes den også i vandfast! Jubii, jeg vil sige den er nu bedst i ikke-vandfast, men til den dag tør jeg ikke andet en at bruge en tude-fast mascara

0

Del dette indlæg

Jeg habde Dior Show på til mit bryllup og den giver rigtigt flotte vipper. Jeg har efterfølgende købt den selv. Jeg synes dog slet ikke holdbarheden kan måle sig med de vandfaste mascara fra Lancome. Selv på en almindelig dag får jeg lidt sorte skygger under øjnene - de er lige til at fjerne men alligevel. Jeg havde også problemet på bryllupsdagen men det var kun mig selv der kunne se det. Dog løb den ikke ved tårer.

Som en anden skrev - jeg går altid tilbage til Lancome og det vil jeg også gøre når denne er brugt op. De er super nemme at lægge og kan tåle at man har hovedet under vand (ikke at jeg regner med at du skal have det på din bryllupsdag :baa: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg habde Dior Show på til mit bryllup og den giver rigtigt flotte vipper. Jeg har efterfølgende købt den selv. Jeg synes dog slet ikke holdbarheden kan måle sig med de vandfaste mascara fra Lancome. Selv på en almindelig dag får jeg lidt sorte skygger under øjnene - de er lige til at fjerne men alligevel. Jeg havde også problemet på bryllupsdagen men det var kun mig selv der kunne se det. Dog løb den ikke ved tårer.

Som en anden skrev - jeg går altid tilbage til Lancome og det vil jeg også gøre når denne er brugt op. De er super nemme at lægge og kan tåle at man har hovedet under vand (ikke at jeg regner med at du skal have det på din bryllupsdag :baa: )

Endelig en anden der holder på lancome, troede efterhånden jeg var helt alene. :biggrin:

Omzig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg i tidernes morgen begyndt at bruge mascara (engang i 70'erne :cheerleader3: ) var det Max Factor og uanset hvilken mascara jeg ellers prøver vender jeg altid tilbage til gode gamle Max. Kan simpelthen ikke bruge andet, har brugt mange penge på andre mærker, hver gang der kommer noget nyt, men efter et par gange bliver de kasseret igen. :balloons: Så jeg vil anbefale Max Factors 2000 kalorie.

0

Del dette indlæg

Da jeg i tidernes morgen begyndt at bruge mascara (engang i 70'erne :balloons: ) var det Max Factor og uanset hvilken mascara jeg ellers prøver vender jeg altid tilbage til gode gamle Max. Kan simpelthen ikke bruge andet, har brugt mange penge på andre mærker, hver gang der kommer noget nyt, men efter et par gange bliver de kasseret igen. :balloons: Så jeg vil anbefale Max Factors 2000 kalorie.

Den hopper jeg med på..... Max kan sit kram :balloons: Og så er den jo heller ikke dyr i forhold til mange af de andre nævnte her....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ingen mascara, der kan måle sig med Origins. Det er klart den bedste, og det gælder i øvrigt alle deres makeup og hudplejeprodukter.

Jeg brugte det utrolig meget, da jeg tog uddannelsen som makeup artist. Og bruger det selv til hverdag.

- Lisette

0

Del dette indlæg

Jeg holder på YSL volume effet faux cils. :)

Ved mange makeup artister bruger den og så kaldes den "de falske øjenvipper". Det kælenavn har den fået fordi den giver fantastiske lange øjenvipper med en god fylde. Vil man have ekstra meget ud af den kan man bruge Lancômes lash primer under og så er der dømt flotte vipper. Personligt kunne jeg ikke drømme om at bruge en anden mascara og flere af mine veninder er efterhånden også hoppet med på vognen. :)

0

Del dette indlæg

Jeg får altid mørke skygger ynder øjnene, kan jeg undgå dte med origens??+

Til dette formål kan jeg anbefale concealere fra MAC - dem har jeg brugt i snart fem år, og de dækker alt! (Det kan kun købes i Magasin - og i lufthavnen :)) Den er rigtig god også under øjenmake-up...

Jeg har også brugt Origins i mange år, og deres hudplejeprodukter er fantastiske. Men når det kommer til make up, har jeg ikke brugt andet end MAC de seneste par år :biggrin:

Eller rettere bruger jeg...

- MAC - concealer, pudder, øjenskygger...

- Dior Show - Mascara (er ikke så vild med MACs mascaraer)

- Lancome - Juicy Tubes lip Gloss - Best ever!!!

- Dermologica - alt i hudpleje køber jeg online :)

- Origins - de bedste ansigtsmasker!

(og så vil jeg også gerne lige anbefale ChaChaChas nye hårserie, som købes i Matas... Super lækker og til en rimelig pris -HAHA-)

Men som nogen måske vil bemærke, så bruger jeg også forholdsvis mange penge på produkter... :lol: Man har vel lov til at forkøle sig selv lidt...

Så er alle mine anbefalinger givet videre...

- Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer