Cilisimus

7. april 2007

171 indlæg i dette emne

:denmarkflag:JEG VIL OGSÅ VÆR´ MED!!!! :balloons:

Vi skal giftes den 21. april, så jeg er vist pt. de eneste den dag! :balloon: Hmmm hvad har vi styr på? Datoen er jo på plads, og vi skal være i kirken kl. 11.00 (det eneste jeg skal nå om morgenen er make-up og frisør....) Jeg skal være ved frisøren kl. ca. 8.00, det tager ca. to timer at sætte hår og lægge make-up, så jeg er færdig ca. kl. 10.00. Hvis hun ikke kommer her, tager det ca. ti minutter at komme hjem, og så skal min moar hjælpe mig kjolen på :kiss::loveshower: (her ødelægger jeg sikkert min make-up?!). Jeg regner med, at min dejlige veninde kommer og hjælper med Victoria (datter 10 mdr. i april), mens jeg regner med, at Nicolai (søn, 8 år) skal med drengene og sover hos min mor og hendes kæreste...

Ellers har vi fundet feststed, købt min kjole (mangler slør), diadem, sko og taske.... Nicolai og Victorias tøj er også købt. Vi har også fundet gavekoordinator og toastmaster. Vi har booket fotograf (faktisk er det nummer to fotograf, men den første var en del for dyr - se evt. min tråd... Længere historie!). Til vores reception har vi bestilt service og købt telte. Hmmm, hvad er der mere? Musik: vi har vores musik på computeren! Vi har købt topfigur, og jeg laver selv kagen! I skal lige have et billede af kjolen....: :loveshower::kiss:

post-18853-1163278626.jpg Hvis I skulle være i tvivl: dette er modellos! :td:

post-18853-1163278688.jpg -og dette er mig.... :huh::boohoo:

Det var vist det?!?! Jeg føler selv, at jeg er godt med!

Hvor kommer I andre fra? Jeg er fra Århus og skal giftes i Tilst Kirke.

:biggrin: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa AnnaBritta :balloons:

Skøøøn kjole du har valgt :denmarkflag: Har godt luret den i en anden tråd :boohoo: Det lyder da også som om I har tjek på en hel del efterhånden. :biggrin:

Jeg kommer ikke så langt fra dig.Bor i Horsens og skal vies i klosterkiren med efterfølgende fest på Scandic Bygholm parkhotel :carrot:

:balloon: Christine

0

Del dette indlæg

Hej AnnaBritta,

Super flot kjole du har valgt dig. Synes den sidder rigtig flot.... :denmarkflag:

jeg kommer lidt længere væk fra end jer andre. Bor i Kastrup i København, og skal vies i Store Magleby Kirke i Dragør. Jeg tror også vi er rimelig godt med - synes fandme bare jeg får pres oven i hovedet til tider....

0

Del dette indlæg

Hej :denmarkflag:

Jeg skal også giftes den 7 April..... :balloons:

Og jeg syntes jo at det er lige rundt om hjørnet... puha puha... :biggrin:

Feststed, musik, kirke og fotograf er ordnet. Kjolen fandt jeg i Lørdags ved Cinderella, den er total flot og sidder bare perfekt... ingen muffinforme her... :boohoo:

Invitatinerne bliver bestilt ved Callingraphen -skal bare lige beslutte os for hvilken vi skal bruge.....

Det var lige kort herfra.....

:balloon: Jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser

tænkte på om jeg ikke også nok må være med her :biggrin:

Jeg skal giftes d. 31 marts 2007(lige før april :balloon: )

Jeg sidder lige nu og bikser med mine indbydelser.PHU HA hvor er der mange :balloons:

Havde lige brug for en pause.

Vi har snakket om at ringe til kirken og præsten i morgen, for vi er kommet lidt i tvivl om kl. 15.30 bliver lidt for sent. Så hvis de kan snakker vi om at rykke det til kl. 15.

Ellers syntes jeg ikke jeg har styr på ret meget endnu. Leder helt vildt efter nogle

pæne høje sko som jeg kan passe.

Jeg har valgt et langt slør selvom jeg kun er 1.59 høj, tror nok det går alligevel. :boohoo:

Jeg er virkelig også i tvivl om hvad jeg skal ha over skuldrene??????

Tror i ikke det er koldt uden for kirken.?

Knuser Mette :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej piger!

Som sagt skal jeg giftes d. 28.04.07. Som noget nyt kan vi nu strege dj og næsten invitationer fra listen. Og jeg har fået købt kjole. Ligger lige et par billeder ind af den:

post-22208-1163360040.jpg

post-22208-1163360054.jpg

post-22208-1163360065.jpg

Lige nu er den på systue og skal ind til første prøvning d. 25. januar. Hvor er der dog bare længe til.

Til Anna Britta: Hvor er din kjole bare smuk - som du nok kan regne ud er jeg ret vild med kjoler med ærmer!!!

Til Mette: Så er der jo nok desværre en stor chance for at det er koldt d. 31. marts. Hvordan ser din kjole ud? En stola er for det meste flot. Skal i fotograferes? Og hvis i skal er det så udenfor??

0

Del dette indlæg

Hej igen tøzer!

Hvor fedt at høre hvor langt I andre er!

Til Dida: WOW! Sikken en fantastsik kjole? Hvilket mærke er den, og hvad koster den? Den er da godt nok flot! -og ja, ærmer er et must!

Til Mette: glæder mig til at høre, hvordan det gå ved præsten og med skoene!

post-18853-1163365086.jpg De er købt hos mmdesign.dk. Måske lidt inspiration?

Jeg regner med at have et sjal med til skuldrene, men ellers vil en lille pels vær elegant?!?! God arbejdslyst med invitationerne og husk billeder! :balloons:

Til cilismus: ja, det er faktisk tættere på, end vi regner med! Pludselig er det april!

Til Brud 2007: Uhhh, Bygholm var også med i vores tanker, da vi skulle vælge feststed! Det er fantastisk smukt!

Nå, men glæder mig til at høre mere nyt fra jer! Der sker umiddelbart ikke så meget her... Jeg skal også i gang med invitationer.... Det bliver spændende!

:denmarkflag: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

post-20717-1163366051.jpgpost-20717-1163366051.jpgOK OK så får i lidt billeder af kjolen :denmarkflag:

Super flotte kjoler i har valgt, det var helt klart den stil jeg selv ville have haft hvis jeg sku ha haft ærmer. Og flotte sko, hvor høje er hælen?

post-20717-1163366108.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Anna Britta: :denmarkflag: Jeg er også ret glad for kjolen.. Skal dog nok have taget noget af slæbet af - det er MEGET langt. Modellen er en St. Patrick. Jeg har købt den i Casa Lezar på tilbud til 5700 - ikke dårligt!! Fra ny koster den 9400.

Til Mette: Er du gal en flot kjole!!! Den sidder :balloons: flot på dig. Du kunne da uden problemer have et sjal på til - eller som Anna Britta siger - en lille pels vil også være flot!!

Til Cilisimus: Jeg har ikke en meget præcis tidsplan men her følger som dagen indtil videre ser ud

Kunne forestille mig at jeg ikke står op meget senere end kl. 8 (hvis jeg da overhovedet kan sove så længe...)

- 10.30 - 12.30: Stylisten kommer og lægger make-up og sætter hår. Dette kommer til at foregå hos min mor, som jeg sover hos fra om fredagen.

- 13.00: Bilen kommer og henter min søster og jeg. Inden kirken kører vi hjem og henter min far (han og min mor er skilt) og så går turen til kirken.

Smider lige et billede ind af bilen :balloon:

post-22208-1163367179.jpg

- 14.00: Vielse

Puha, hvor bliver det bare en fantastisk dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Altså Mette: :balloons: du ser bare helt fantastisk ud! En smuk kjole til en smuk pige! Tillykke med den! :loveshower: Hehe... jeg var iøvrigt ved at tro, der var noget i vandet: Jeg så pludselig dobbelt... :balloon: Godt der var en froklaring på det! Men da du ser så fantastisk ud, kan de billeder ikke vises for mange gange!

Dida: 5700,-! Fantastsik! Jeg gav selv 6000,- kr. for min og syntes det var super billigt.... Jeg bliver næsten helt jaloux!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iøvrigt: jeg tror hælen er ca. 6cm høje... Jeg kan ikke måle dem nu, da de ligger under Victorias seng (og hun sover...! :balloons: ). Jeg skal nok få dem målt i morgen... De er også ret billige: 350,- kr. Og mine sidder bare perfekt på mine fødder.

0

Del dette indlæg

Hejsa :balloons:

Jamen I skal da også se min kjole men jeg er altså en skovl med computere :balloons: så måske der er en af jer som kan hjælpe mig og ligge billedet ind af den ? Den er fra La sposa og hedder Golden. (det er en 2006 model) En som vil hjælpe mig please :bearhug:

:balloons: Christine

0

Del dette indlæg

Hejsa Christine!

Jeg har hentet den hos Panayotis:

post-18853-1163448344.jpg

post-18853-1163448357.jpg

post-18853-1163448370.jpg

Håber, at det er den rigtige! Denne her er ihverfald rigtig smuk! Minder en del om min :balloons:

Den er fundet her

:balloons: , AnnaBritta

Redigeret af annabritta
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Annabritta :balloons:

Åhh du er en skat der var den jo -HAHA- Er super glad for den og glæder mig rigtig meget til at bære den i april :blink:

:balloons::bearhug: Christine

Det var så lidt... Har du styr på, hvordan du gemmer billedet? Ellers så giv et prej!

Hejsa :balloons:

Nej desværre ikke :) men må råde bod på det når jeg skal derned engang i februar til første tilretning -HAHA-

:blush: Christine

Altså Christine! :bask: :bask: :bask: Du burde vide bedre! -HAHA- Vi Bk tøzer hungrer jo efter billeder!!!!! Nå, men pyt.. Glæder mig rigtig meget til at se DIG i kjolen! Jeg er sikker på, at resultatet bliver fantastisk -HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er her skam endnu..... :) Har dog ikke været så aktiv da jeg har haft møg-travlt hele ugen.... men nu vender jeg vild og frygtløs tilbage.... :)

Hos os er planlægningen gået lidt i stå..... hvad med jer andre?

God weekend

:) Christine

0

Del dette indlæg

Joo, der er kommet lidt ro på planlægningen. Forleden dag besluttede vi os for hvad vi skulle skrive i invitationerne og fik bestilt en prøve. Den glæder jeg mig til at få. Damen sagde at hun ville sende den, så vi kunne have den i morgen - glæder mig :) Næste punkt må være ringene og min kærestes tøj. Men det bliver vist først på den anden side af nytår!

0

Del dette indlæg

Uhhh jeg skal da også være med her kan jeg se - er ikke en 7. april brud, men en 28. april brud, så det går vist kan jeg se :)

Vi skal giftes i Hatting Kirke (ved Horsens) og skal holde en slags reception hos os selv efter vielsen inden vi om aftenen skal feste på Oasen i Horsens. Musikken skulle være bestilt - har dog lige fået en kontrakt med den forkerte dato (PANIK!!!), men regner med det går i orden. Fotograf er bestilt, frisør er bestilt, mangler make-up, indbydelserne er lavet men ikke sendt endnu... Tjah det var vist det vi har styr på.

Nå nej jeg glemte da lige en vigtig lille ting - JEG KØBTE KJOLE IGÅR!!!! Er helt rundt på gulvet og har en lille smule ondt i maven over det for jeg var lidt i tvivl - mest fordi jeg er bange for at min kommende mand ikke lige er til den stil. Men men men jeg følte mig SÅ lækker og det gjorde jeg ikke i de andre jeg prøvede. Ved godt at jeg nok får :bask: når jeg ikke ligger billeder ind, men han kan godt finde på at lure herinde, så jeg tør ikke selvom jeg har lyst til at vise den til hele verden!

Puha lang smøre...

0

Del dette indlæg

Uhhh jeg skal da også være med her kan jeg se - er ikke en 7. april brud, men en 28. april brud, så det går vist kan jeg se :)

Vi skal giftes i Hatting Kirke (ved Horsens) og skal holde en slags reception hos os selv efter vielsen inden vi om aftenen skal feste på Oasen i Horsens. Musikken skulle være bestilt - har dog lige fået en kontrakt med den forkerte dato (PANIK!!!), men regner med det går i orden. Fotograf er bestilt, frisør er bestilt, mangler make-up, indbydelserne er lavet men ikke sendt endnu... Tjah det var vist det vi har styr på.

Nå nej jeg glemte da lige en vigtig lille ting - JEG KØBTE KJOLE IGÅR!!!! Er helt rundt på gulvet og har en lille smule ondt i maven over det for jeg var lidt i tvivl - mest fordi jeg er bange for at min kommende mand ikke lige er til den stil. Men men men jeg følte mig SÅ lækker og det gjorde jeg ikke i de andre jeg prøvede. Ved godt at jeg nok får :bask: når jeg ikke ligger billeder ind, men han kan godt finde på at lure herinde, så jeg tør ikke selvom jeg har lyst til at vise den til hele verden!

Puha lang smøre...

Hej Berit,

Ih, tillykke med kjole-købet. Er det ikke bare en super fed fornemmelse? :)

Det lyder som om I er godt med i planlægningen - og selvom du ikke vil lægge kjolebilleder ind (hvilket er forståeligt, hvis gemalen smukigger) , så skader andre billeder jo ikke.... ;)

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer