Cilisimus

7. april 2007

171 indlæg i dette emne

Så skete det...jeg blev poltet i går!

Jeg havde luret, at det skulle ske...men de kom først kl. 11 - snigende ind ad døren hos vores nabo, som vi har frit udsyn til og min kammerat, som overnattede hos os/mig - forsvandt også lige pludselig. De dukkede dog alle op senere!

Men det blev en super dag....først med hyggelig morgenmad, dernæst besøg på et lokalt bryghus (er ret interesseret i øl), herefter blev jeg sat til det klassiske (som viste sig, at være MEGET underholdende) - nemlig at indspille en cd. Og det hele endte med en dansetime for os alle hos Brøgger dans. Vi fik også dejlig mad om aftenen og endte i byen - dog ikke til sent, for det at være "på" i 14 timer er hårdt!

Men alt i alt en super dag....i dag kalder sofaen, for Tinne-pigen er træt!

Men jeg glæder mig til om 3 uger....det bliver en fantastisk dag!

Held og lykke til Jer alle!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal ud og ha 2 tilretning i dag, og hvis den sider som den skal ......................Må jeg få den med hjem... :thumbsupsmileyanim:

JEg ved at vi bliver poltet på lørdag, jeg snakkede med min lillebrors kæreste i supermarkedet i lørdags og hun slutter af med at sige " jamen så ses vi på lørdag" ......... ØHHH nå, gør vi det, sagde jeg og hun blev helt forviret...Så det bliver spændende , vi glæder os til at se hvad de har fundet på.. :cheerleader3:

JEg kan ikke bestemme mig for om jeg skal få taget et billede af min kjole så i kan se den, jeg er bare bange for at nogen skulle se den i min familie, da min svigerinde også er med herinde - kun fordi hun er nysgerrig og ikke fordi hun skal giftes.. :cheerleader3::cheerleader3:

:carrot: Bettina

0

Del dette indlæg

Hvor er i henne..?????

Syntes ikke i skriver så meget ..Har i travlt - nu når der kun er 14 dage tilbage..

Jeg fik min kjole hjem den anden dag..Den hænger nu hos min mor...Jeg glæder mig virkelig til at få den på igen..

SÅ var jeg til prøveopsætning i gar, jeg var vildt spændt på hvad vi kunne finde ud af med mit hår..Jeg siger jer, hun kan virkelig trylle - jeg fik det lige som havde drømt om - selv om jeg faktisk havde opgivet tanken om at det kunne lade sig gøre..

Så fik jeg lagt makeup..SMUK siger jeg...JEg plejer nu ikke at have den største selvtillid, men lige igår var jeg sq tilfreds... :boohoo:

Idag skal vi så ind og hente vores ringe..Uhhh behøver jeg at sige mere..?

Min mor vil passe ungerne ,så vi tar´lige et smut ind og får lidt mad..Så skal vi hjem og gøre os klar på dagen imorgen,da vi har fundet ud af at vi bliver poltet imorgen... ( opdatering følger )...... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå piger.... er I ved at være spændte??? :( 10 dage tilbage.... Jeg kan slet ikke fatte det. Får sådan nogen "ej, hvor er tiden blev af"- ticks ret ofte for tiden....tror ikke helt det er gået op for mig, at om 10 dage på dette tidspunkt, sidder jeg og lytter til min fars tale.

:cheerleader3:

Redigeret af Cilisimus
0

Del dette indlæg

Halløj!

Jeg er her også endnu, men har været helt flad af influenza. Den dumme influenza var skyld i, at jeg ikke kunne komme til tilretning i onsdags - øv det havde jeg ellers glædet mig til. Man kan jo snart ikke huske fornemmelsen af kjolen.

Influenzaen var så også skyld i, at jeg var halvsyg afsted på polterabend igår.... Men jeg klarede den nogenlunde. Vi tegnede en nøgenmodel, fik ansigtsbehandling, dansede salsa og funk og hyggede. En god dag - men jeg synes nu tøserne var lidt stille ind imellem.

Hvordan gik jeres polterabend Bettina?

Er alle ellers ved at have styr på det hele? Vi mangler en del, men har jo også 4 uger endnu :lol: ... I der står for tur på lørdag må godt nok have noget kriller i maven!!!

0

Del dette indlæg

Hej Nu er der kun 5 dage tilbage og vi er faktisk så klar man kan blive. Dog skal vi lige ha overstået vores mindste søns fødselsdag imorgen..Og så står den ellers på bryllupskagebagning de næste par dage.

Vi blev jo poltet lørdag d.24

Martin blev hentet kl 11 og jeg fik pakket taske til ungerne som skulle ud til deres farmor. Så blev jeg hentet 11.20 - det var lang tid at vente, når men vidste der skulle ske noget.!

Det var min yngste svigerinde som hentede mig. vi kørte ind til byen hvor jeg skulle ind og have ansigtsbehandling og massage. Derefter mødte vi så med en af mine veninder som så skulle køre mig ud til min mor. Hvor der så var samling af 11 af mine dejlige veninder søstre.

Vi fik en dejlig middagsmad, da det pludselig ringede på døren - så var det ellers tid til dildo party...Det var kanon sjov og der blev da også købt lidt forskelligt. Jeg fik et spiseligt strømpebånd, da jeg var bruden..

Så skulle vi ind til Odense hvor vi mødtes med alle drengene, vi skulle ind og sumobryde..Det var rigtig grineren, men hold fast hvor er de tunge de dragter..

Da vi var færdi kørt vi tilbage til Otterup, hvor vi skulle på "poppen" (værtshus) hvor der var dækket op til os i selvskabslokalet..Der var så bestildt lækkert pålægsbord fra slagteren og vi spiset og hyggede og til midnat hvor vi tog en taxa hjem..

Det var en rigtig dejlig dag som vi aldrig vil glemme..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger!!!

Så er det snart op over! Mettebassen blev jo gift i lørdags, og jeres datoer kommer da efterhånden faretruende tæt på.... Nej, hvor er jeg misundelig. Men med min halvfede-4mdr-gravid-figur er jeg glad for at have flyttet brylluppet! :hug: -vi ender nok omkring april eller august næste år, så jeg syntes, at der er sindsygt lang tid til. Især nu, hvor, der ville have været 19 dage til vi skulle sige ja.... :hug:

Nå, men jeg kan ikke vente med at høre om alle jeres fantastiske oplevelser!!!! Jeg håber, at I får nogle fede oplevelser og jeres bryllupper bliver alt hvad I drømmer -HAHA-:hug::lol:

:bearhug: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Hej Piger!

Så er det imorgen (for de fleste af Jer i hvert fald)!!! Håber, at I er klar og har styr på det hele og håber selvføgelig, at I får en helt fantastisk forrygende skøn dag, med masser af gode minder og solskin!!! :boohoo:

Glæder mig til at høre om Jeres store dag og se hvor lækre I så ud. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vil bare lige sende et stoooooooooooort

:thumbsupsmileyanim:TILLYKKE MED BRYLLUPSDAGEN! :boohoo:

til alle jer skønne, smukke tøser, hvis store dag oprinder i morgen. Jeg håber I alle får en super dejlig dag... Må solen skinne fra en skyfri himmel og dagen blive præcis så skøn, som I havde forestillet jer :biggrin:

:thanks:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boohoo: Tillykke :thanks: til alle jer, der i dag har jeres store dag!

Jeg håber, at I alle får en dejlig og uforglemmelig dag - i hvert fald er forårssolen med jer! :thumbsupsmileyanim:

:biggrin::heart:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej I nygifte!

Har luret de billeder i lagt ind i Jeres plalægning og bryllupsberetninger - hvor ser I godt ud allesammen og det lyder også til, at I har haft en skøn dag. :toot:

Hvad med dig Christine er du klar til på lørdag??? Håber I får en dejlig dag. Vejret er i hvert fald med Jer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Berit :cheerleader3:

Ja vi er næsten ved at være klar nu.Var en tur inde i Visage i dag og få lavet negle samt få ordnet bryn og vipper.I morgen kommer turen så til fødder og ben :carrot: Vi skal også lige en tur på Bygholm i morgen og aflevere bordkort m.m. og få de allersidste detaljer på plads.Der var ellers lidt panik før lukketid her for et par uger siden da vi fandt ud af at Klosterkirkens hovedindgang er spærret af på grund af renovering af udendørsarealet så nu har vi flyttet brylluppet ud til Hvirring kirke i stedet for.

Kan slet ikke forstå at nu er det ved at være nu...............hvad med jer er I ved at være klar ?

:toot: Christine

0

Del dette indlæg

Hej Berit :denmarkflag:

Ja vi er næsten ved at være klar nu.Var en tur inde i Visage i dag og få lavet negle samt få ordnet bryn og vipper.I morgen kommer turen så til fødder og ben :carrot: Vi skal også lige en tur på Bygholm i morgen og aflevere bordkort m.m. og få de allersidste detaljer på plads.Der var ellers lidt panik før lukketid her for et par uger siden da vi fandt ud af at Klosterkirkens hovedindgang er spærret af på grund af renovering af udendørsarealet så nu har vi flyttet brylluppet ud til Hvirring kirke i stedet for.

Kan slet ikke forstå at nu er det ved at være nu...............hvad med jer er I ved at være klar ?

:boohoo: Christine

Wow det var da også noget der lige kunne få mig til at gå panik. Jeg er døbt i Hvirring kirke :boohoo:

Jeg skal også have ordnet bryn og vipper hos Visage, men har godt nok bestilt tid til negle hos California Nails i Kattesund for jeg troede ikke de lavede det hos Visage. Er de blevet flotte??? Måske jeg skal få dem lavet der i stedet :)

Jeg synes vi har en del uafklarede punkter på listen endnu og alt for travlt på arbejde til at få dem løst, men jeg håber da vi når det hele. Alle de vigtigste ting er på plads, men jeg skulle jo også gerne nå at blive helt vildt lækker!!! :heart:

Vi skal til bryllup i Nordjylland på lørdag, så der kan jeg lige få en forsmag på det hele. Det glæder jeg mig til.

Er spændt på at høre om Jeres dag og forhåbentlig se nogle billeder ;)

0

Del dette indlæg

Hej igen Berit :denmarkflag:

Uhh nu er det for alvor ved at være nu og sommerfuglene er også beyndt at røre på sig..........

Jeg synes mine negle er rigtig fine men ville nu ikke betænke mig på at få lavet dem et andet næste gang (hvis der bliver en næste gang :) ) har nemlig fundet ud af at det nok ikke helt lige er mig med så lange negle.

Vi har lige været ude på Bygholm og manden samt hunden er nu taget afsted så min mor og vores to tøser er tilbage i huset.Vi skal en tur på Jensens bøfhus i aften og ellers bare slappe af og hygge.Jeg skal nok smide et par billeder ind når vi kommer så langt :boohoo:

Rigtig god fornøjelse til jer også på lørdag.Som du også selv er inde på kan vejret jo ikke blive bedre og vi er sågar også blevet eninge om at velkomstdrinken i morgen aften skal serveres udenfor på terrassen.

:boohoo: Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et stort tillykke med igår. Håber I havde en forrygende dag. Nej hvor var vejret skønt - helt perfekt - I må da have fået velkomsdrinks på terassen?

Vi var til et super hyggeligt og super sjovt bryllup. Der var virkelig stemning, så jeg håber at vi kan få bare halvdelen af den samme gode stemning til vores bryllup for så får vi alletiders fest. Det var bare brand hyggeligt....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer