Guest Klyver

Tine & Torben, 18/8-2007

965 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så kom vores bryllups DVD, lang om længe i lørdags.

Jeg havde besøg af en veninde, så nu skulle der ses bryllup.....troede vi :cheerleader3:

Der var 3 DVDér.

Vi satte nr. 1 i maskinen, men den ville ikke starte. Pis osse, vores DVD maskine har nogle gange selvstændigt liv. :bearhug:

Så prøvede jeg med Mikkel´s DVD maskine, den ville heller ikke. Hvad gør en klog så....

Over til svigerne, på den anden side af gaden. Deres DVD maskine er under en mdr. gammel...den må da virke!!

Men nej...Den startede inde midt i DVDén...øv øv.

Nå, men vi skulle jo se hvad der var på den, så det gjorde vi så.

Det var nok det værste lo.... jeg længe har set.

Kvaliteten var ikke god, meget uskarbt og grunset. Når der er filmet, mens han har gået rundt, så er det alt for hurtigt, så det er svært at se hvad han filmer.

Filmen stå stille mange gange. Og flere gange kan men ikke se hvad han filmer, fordi farverne bliver grønne og blå. Kun ud fra lyden ved man hvad man kikker på.

Flere gange er der ingen lyd på.

DVD 1 slutter med min svigerfars tale. Halvdelen af talen er der "ged" men farverne. Min svigerfar slutter af men ar sige "så vil jeg gerne udbrunge en skål " Og så slutter DVDén, man ser ikke at gæsterne rejser sig.....

Jeg opga´ at se de andre DVDén om lørdagen. Så søndag tog jeg om til mine forældre. Deres DVD maskine kunne heller ikke læse dem. Så det endte med at jeg måtte se dem på min lillebrors DVD. Den kunne afspille dem, fra starten. ( Det vil sige, at DVD maskine nr. 5 kunne vise dem )

I bund og grund, kan vi faktisk ikke bruge vores bryllups DVD til noget. :thumbsupsmileyanim:

Har nogle af jer været ude for noget lignende?

Tine

0

Del dette indlæg

Så kom vores bryllups DVD, lang om længe i lørdags.

Jeg havde besøg af en veninde, så nu skulle der ses bryllup.....troede vi :pokey:

Der var 3 DVDér.

Vi satte nr. 1 i maskinen, men den ville ikke starte. Pis osse, vores DVD maskine har nogle gange selvstændigt liv. :hug:

Så prøvede jeg med Mikkel´s DVD maskine, den ville heller ikke. Hvad gør en klog så....

Over til svigerne, på den anden side af gaden. Deres DVD maskine er under en mdr. gammel...den må da virke!!

Men nej...Den startede inde midt i DVDén...øv øv.

Nå, men vi skulle jo se hvad der var på den, så det gjorde vi så.

Det var nok det værste lo.... jeg længe har set.

Kvaliteten var ikke god, meget uskarbt og grunset. Når der er filmet, mens han har gået rundt, så er det alt for hurtigt, så det er svært at se hvad han filmer.

Filmen stå stille mange gange. Og flere gange kan men ikke se hvad han filmer, fordi farverne bliver grønne og blå. Kun ud fra lyden ved man hvad man kikker på.

Flere gange er der ingen lyd på.

DVD 1 slutter med min svigerfars tale. Halvdelen af talen er der "ged" men farverne. Min svigerfar slutter af men ar sige "så vil jeg gerne udbrunge en skål " Og så slutter DVDén, man ser ikke at gæsterne rejser sig.....

Jeg opga´ at se de andre DVDén om lørdagen. Så søndag tog jeg om til mine forældre. Deres DVD maskine kunne heller ikke læse dem. Så det endte med at jeg måtte se dem på min lillebrors DVD. Den kunne afspille dem, fra starten. ( Det vil sige, at DVD maskine nr. 5 kunne vise dem )

I bund og grund, kan vi faktisk ikke bruge vores bryllups DVD til noget. :angry:

Har nogle af jer været ude for noget lignende?

Tine

Ej Tine...!!! Du får lige en masse :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug:-HAHA-:)

Sikke noget med den DVD!! Det kan vedkommende da bare ikke være bekendt at levere!! Jeg ville kræve at få pengene refunderet! Uanset hvor meget eller lidt I har givet for det. Det er princippet i at vedkommende har lovet Jer en ordentlig vare, men ikk er i stand til at levere det bestilte, det er for galt!

Mange :) fra Betina.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak piger.

Jeg er så ked af det og ski... sur. Der blev ikke taget så mange billeder under festen, fordi vi havde en til at filme. Men når man så ikke kan bruge filmen til noget, så mangler der jo noget.

Det er lidt noget bøvl. Vi har nemlig ikke selv bestilt ham videomanden, det har vores fotograf. Så nu ved jeg ikke om jeg skal ringe til fotografen eller videomanden.

En ting er da godt. Vi har ikke betalt for videomanden. Aftalen var, at det skulle vi først når vi havde modtaget DVDérne. Men jeg betaler ikke en´ krone.

Torben mener ikke det er det store problem. Han mener at vi bare skal have oprindelige bånd, som der er blevet optaget på, på selve dagen. Og så vil Torben selv overspille til en DVD. Men det var jo ikke det vi skulle betale for.

:cheerleader3:

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine

Tusind gange tillykke med brylluppet - det lyder og ser ud til at have været en forrygende dag. :):bearhug:

Tråden løber over nogle måneder, men jeg har først set den i dag og vil da også sige tillykke med Mia og Mikkels fødselsdag. :):denmarkflag:, din internetbutik, dit nye job og at Mia ikke skal have briller :unsure:

Hvordan går det med din svigermor efter hjerneblødning og to gange bypass?

Fik du nogensinde svar fra brudekjolefirmaet, om du kunne blive forhandler i DK uden lokaler? De kjoler var nemlig super smukke som også de kjoler, du allerede har på din hjemmeside, er.

Håber jeres nye bryllupsdvd bliver meget bedre end den, I har modtaget. Tænkt sig at sende en vare ud uden at tjekke den først :denmarkflag:

()()GP

Pernille §:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige snakket med den mand som filmede til vores bryllup.

Jeg skulle heldigvis ikke "puste" mig op. Han havde ikke set DVDérne igennem inden han sendte dem til os :) Men nu laver han nogle nye til os, og så må vi håbe at det bliver bedre.

Tine

Jeg krydser fingre! :)

0

Del dette indlæg

Jeg skulle heldigvis ikke "puste" mig op. Han havde ikke set DVDérne igennem inden han sendte dem til os :bearhug: Men nu laver han nogle nye til os, og så må vi håbe at det bliver bedre.

Tine

Hej Tine GP

Det lyder godt nok mærkeligt, at han ikke har set dvd'erne efter inden han har sendt dem! MEN! Når han nu frivilligt indvilliger i at lave nogle nye, så taler det da for hans samvittighed.

Håber, at det bliver meget bedre med næste hold dvd'ere! :)

- Betina - :)

0

Del dette indlæg

Jeg skulle heldigvis ikke "puste" mig op. Han havde ikke set DVDérne igennem inden han sendte dem til os -HAHA- Men nu laver han nogle nye til os, og så må vi håbe at det bliver bedre.

Tine

Hej Tine :(

Det lyder godt nok mærkeligt, at han ikke har set dvd'erne efter inden han har sendt dem! MEN! Når han nu frivilligt indvilliger i at lave nogle nye, så taler det da for hans samvittighed.

Håber, at det bliver meget bedre med næste hold dvd'ere! :thumbsupsmileyanim:

- Betina - :cheerleader3:

Ja, det er underligt han ikke har set dem igennem inden de blev sendt :kiss:

Nu håber jeg bare at de nye er gode, og at de kan ses.

Tine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer