Guest Heidi24

d. 25 august 2007

127 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihh altså, der skal vi også giftes :rolleyes:

Vi har fået ordnet mange af de store ting: Bestilt kirken, lejet lokaler, bestilt dj og fotograf, valgt smag til bryllupskagen som jeg laver, hyret den ene af tre tjenere, lavet prototype på invitationer og det var vist det :balloons:

Vi er begge studerende, så det er rart at have de "store" ting væk og af vejen ingen semestret starter for alvor :)

0

Del dette indlæg

Jeg er muligvis med på d. 25. august... Vides ikke helt endnu...

Vi har tid i kirken d. 18. august, men der er ikke ledigt der hvor vi gerne vil holde festen, så måske rykker vi det en uge frem...

I kan læse mere i min bryllupsplanlægning!!! :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Ihhhh her kan jeg også følge med og vi er sådan ca nået lige så langt som marina29... Altså kirken, festlokalet, prototybe af invitationen, fotograf, kagen (som bliver lavet af konditor på mit arbejde "Reinh. van Hauen", ehmm og lige nu snakker vi buffet og har kigget lidt rundt omkring *ss*

Hehe helt hyggeligt at vi er et par stykker selv om der er UNDER 11mdr endnu :bearhug:

Knus Rebekka

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhuuuu!...Så er der én mere til klubben af "25/8-07" brude :loveshower:

Vi er nogenlunde lige så langt som jer andre...

Kirken er booket, feststedet står vi lidt og kan ikke helt bestemme. Skal vælge mellem to steder vi har reserveret... Er gået i gang med invitationerne... Det er super hyggeligt at sidde og prøve at være kreativ...

Glæder mig til at følge jeres plænlægning. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa..

25. August er den rigtig god dato :bearhug:

Jaaa, hvad har vi nået?

Bestilt kirke

Fundet feststedet

Bestemt menu + vin

Bestilt fotograf som tager billeder hele dagen - mangler dog en som kan tage bryllupsbillederne

Bestilt musik

Bestilt bil

Invitationerne er lavet - i hovedet :biggrin:

Tjah det var vist det der er tjek på for øjeblikket :)

Keddi

0

Del dette indlæg

Hvordan er i forskellige kommet frem til datoen???

Vi sad bare og snakkede og så sagde jeg d. 25/8 og det var så tilfældigt en lørdag *ss* vi fandt så ud af et par mdr senere at dagen efter når vi vågner op som nygifte har vi faktisk været sammen 5 1/2 år... hihi lidt pudsigt *ss*

Knuss :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej

Sikke mange 25/8 - 2007 brude vi er herinde :bearhug::) . Havde indtil nu kun set Sara-Rasmussen.

Vi er ikke nået helt så langt som jer andre. Har kirke, feststed, fotograf og musik på plads, men mangler stadig at få kigget på layout til invitationer m.m.

Har planer om at sende "save-the-date" kort ud, lavet som køleskabsmagneter. Grunden til vi sender dem ud, er at en del af vores familier er meget travle mennesker, der planlægger laaaangt ud i fremtiden. Så i stedte for blot at give dem en dato mund-til-mund metoden, synes vi det kunne være sødt at lave nogle køleskabsmagneter, til at minde dem om det.

:biggrin: Michela

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har tid i kirken d. 18. august, men der er ikke ledigt der hvor vi gerne vil holde festen, så måske rykker vi det en uge frem...

I kan læse mere i min bryllupsplanlægning!!! ()()

Jeg skal giftes d. 25. august!!!

:balloon:
0

Del dette indlæg

Vi ville gerne have brylluppet, mens det forhåbentligt stadig var varmt, uden at det er overdreven, og så håpede jeg på at jeg blev gravid, så fødte i juni, så jeg havde et par måneder til at få drømmekjolen på igen ;)

Desværre er der ikke sket så meget på graviditetsfronten, men vi holder fast i datoen ()()

0

Del dette indlæg

Vi ville gerne have brylluppet, mens det forhåbentligt stadig var varmt, uden at det er overdreven, og så håpede jeg på at jeg blev gravid, så fødte i juni, så jeg havde et par måneder til at få drømmekjolen på igen ;)

Desværre er der ikke sket så meget på graviditetsfronten, men vi holder fast i datoen :balloon:

Jamen det kan da også stadig lade sig gøre... ihvertfald til juli nu ;) ellers er det da også smukt med en højgravid brud eller bare gravid... Var til min søsters bryllup for godt 3mdr siden der var hun høj gravid, hun var virkelig smuk :carrot: Ellers kan det jo altid ske at det blir morgengaven at du kan fortælle ham at du er gravid ()()

hihi knuss

0

Del dette indlæg

Synes også selv at vi er godt igang med forberedelserne :bearhug:

* Har fastsat dato, og booket kirken til kl. 16.00

* Har booket feststedet, Hotel Nilles kro

* Har booket en spillemand til at spille til maden og bagefter

* Har booket kørsel til og fra kirken

* Har booket en fotograf

* Er igang med at finde ud af om vi selv skal lave invitationer, eller skal få lavet dem udefra

* Er begyndt at kigge lidt efter hvilken slags brudekjole jeg kunne tænke mig, men venter med at tage ud og prøve nogen endnu (mine forældre betaler kjolen :hug: )

Ja tror det er det vi har nået indtil videre, men der jo også stadig god tid :cheerleader3:

:cheerleader3:

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er i forskellige kommet frem til datoen???

Vi sad bare og snakkede og så sagde jeg d. 25/8 og det var så tilfældigt en lørdag *ss* vi fandt så ud af et par mdr senere at dagen efter når vi vågner op som nygifte har vi faktisk været sammen 5 1/2 år... hihi lidt pudsigt *ss*

Knuss :cheerleader3:

Hejsa..

Vi bestemte os for at det skulle være den 25 pga at så var vi kommet over sommerferien og det er - forhåbeligt - stadig godt vejr..

Kom så til at tænke på - lige som dig - at vi har da 9 års dag den 26 - så kunne det da ikke passe bedre..

:cheerleader3: Keddi

Redigeret af keddi
0

Del dette indlæg

Jeg skal også giftes d. 25. august.... :cheerleader3:

Vi havde først lagt os fast på d. 11 og d. 18 august.

Så blev vi enige om d. 11, da kirken ikke var ledig d. 18.

Men men men...

I weekenden var vi så på rundtur for, at finde ud af hvor festen skal holdes. Og sted nr. 2 ud af 5-6 (Hotel Propellen i Billund) faldt jeg pladask for. De havde alt det jeg søgte. Lokale med plads til 85 personer, dansegulv, overnatningsmuligheder for gæsterne plus meget mere (bl.a. en bar) og til en rimelig pris (selvfølgelig alt afhængig af hvilke menu vi vælger). Men det bedste af det hele er, at det er i Billund (hvor jeg er opvokset og derfor skal vielse være der), så er det meget nærmere, at vi ikke skal ud og køre en masse. Receptionen skal holdes ved mine forældre som bor i Billund.

Men desværre var der optaget denne dag....øv øv. :balloons:

Vi skyndte os derfor at forhåndsreservere d. 4 og d. 25 august. Og efter lidt drøftelse med familien blev vi enige om at prøve at gå efter d. 25. da vi så er sikker på, at folk er kommet hjem fra sommerferie. Vi havde heldigvis ikke nået at fortælle gæster hvilke dag vi havde bestemt os for, så i går måtte jeg så ringe til kirkekontoret for at spørge om den 25 var ledig. Det var den heldigvis. Så nu har vi kirke og feststedet, gæstelist, foreløbigt budget m.m færdigt.

I dag har vi kontaktet Billund Limosine Service for at høre, hvad de har ledigt. Og ellers er jagten på musikken gået i gang. Og jeg er i gang med at hente inspiration i indbydelserne.

Det eneste minus ved d. 25 august er at min kæreste/forlovede skal starte på næste semester i september måned. Så det er ikke sikkert at vores bryllupsrejse bliver længere end 1 uge.

0

Del dette indlæg

Så er kjolen valgt *ss* et skidt nermere *ss* der kommer billeder efter mandag d.13 der skal jeg lige ud at prøve den igen *ss* med sko, forstuvede foden på vej derud i mandags så det blev i strømper hihi

GLÆDER MIG BARE RIGTIG MEGET!!!

knus Rebekka -HAHA- :carrot: :carrot: -HAHA-

post-20224-1162328682.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville være så stort at kunne fortælle Søren at jeg var gravid som en slags morgengave, men ville nu gerne have det lille myr inden ;)

Men vi prøver stadig, og som det er nu, så rammer vi brylluppet hvis det lykkedes nu, men den tager vi under eventuelt -HAHA-

Jeg har også fået købt kjole, og har været så forudseende at få en der kunne forstørres lidt, hvis nu jeg skulle være gravid, men jeg er superglad for kjolen -HAHA-

Den er ikke hvis som på billedet, men lys guld, kalder de den, jeg kalder farven en økologisk flødefarvet -HAHA-

post-21950-1162376833.jpg

0

Del dette indlæg

Hvad gør i dejlige kvinder med maden???

Får I den leveret?

Og bliver det 3-retter eller buffet???

Vi har ikke helt bestemt os endnu, men Søren er mest på fadservering, vi har bare ikke så meget plads mellem bordene til at det er realitisk -HAHA-

0

Del dette indlæg

I kan læse mere i min bryllupsplanlægning!!! -HAHA-

Jeg skal giftes d. 25. august!!!

-HAHA-

Heller ikke!!! :balloon:

Nu tror jeg nok det bliver d. 15. september!!! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gør i dejlige kvinder med maden???

Får I den leveret?

Og bliver det 3-retter eller buffet???

Vi har ikke helt bestemt os endnu, men Søren er mest på fadservering, vi har bare ikke så meget plads mellem bordene til at det er realitisk -HAHA-

Vi har valgt at ha buffet fordi der ikke er nogen af os der dur til det der med at sidde stift i så mange timer... Vi har snakket meget om det og det er endt op med at det er buffet hele vejen igennem... Også lidt fordi der er 8 børn, 2 vegetarer og 4 der absolut ikke spiser grøntsager (inkl. gommen -HAHA-) Så det ville nu også være lidt synd for severings personalet at skulle holde styr på det *ss* tihi og så er det en god undskyldning for at vi ikke behøver sidde og glo hele aftenen ;)

Knus -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hiver os lige frem igen *ss* hvor langt er i nået tøser??? nu er der jo altså kun 8mdr og 14 dage tilbage *ss*

Jeg syntes vi er gået lidt i stå og har ikke rigtig tænkt over det her den sidste måneds tid... Men mon ikke snart vi kommer igang igen *ss*

Knus Rebekka Og rigtig god jul

:jul5:

0

Del dette indlæg

Hej kommende 25 august brude :cheerleader3:

Ville lige fortælle hvor langt vi er kommet med vores planlægning:

* Har booket kirken til kl.16.00

* Har booket feststedet Hotel Nilles Kro

* Overnatning på feststedet

* Booket limosine (en lang flot hvid en :biggrin: )

* Er ved at bestemme os for hvilken invitation vi skal have (kortdesign.com)

* Skal ud og kigge på brudekjole i det nye år (mine forældre betaler :bearhug: )

* Booket fotograf

* Er ved at finde ud af hvilken stil vores ringe skal have

* Bestilt tid ved frisøren

Hmm tror det var det for nu, hvad med Jer piger, hvor langt er I kommet?

:griner:-

Fra Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer