Guest Heidi24

d. 25 august 2007

127 indlæg i dette emne

Hold da op!! :respekt:

Jeg vidste godt at jeg ikke var den eneste 25/8-brud, men wauw! Vi er mange! Så melder jeg mig også lige "under fanerne":

Her er vi:

- Reserveret Lykkesholm Slot (+ slotskapel, inkl. kørsel) :respekt:

- Bestilt musik (4 pers. jazzband)

- Gæsteliste

- Invitationer er færdige, og er sendt ud lige før påske

- Ca. 10 tilbagemeldinger ud af ca. 50 gæster. Su d. 1/6, så folk har lidt tid. ;)

- Igang med at vælge kage

- Igang med at vælge kjole

- Igang med at vælge brudepigekjole

- Igang med at lave små søde kurve, som skal være vores bordkort. Har lavet 10, 40 to go! (pyh)

Har stress over:

- Ikke at have fundet kjolEN endnu :cheerleader3:

- Ikke at have fået kontaktet vores blomster-leverandør

- Ikke at have fået bestilt frisør + make-up

- At vores møde med bryllupsstedet mht. menu og vin og detaljer først er engang i maj... :denmarkflag:

Jeg er imponeret over alle jeres planlægninger! Vi startede ellers i god tid, men GUD, hvor er vi bagud nu... Argh! :cheerleader3:

Glæder mig til at smugkigge på alle jeres tråde i fremtiden... Nu bliver det jo først RIGTIG spændende! :respekt:

Kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, hvor er det længe siden jeg har været på denne tråd :respekt:

Men det dejligt at være tilbage.

Der er da kommet lidt flere ting på "er klaret"-listen :respekt:

Kirken booket

Feststedet booket

Musik til efter middagen booket

Frisør booket

Menu næsten fædrig (Thomas er lige igang med de sidste detaljer vedr. maden)

Invitationer er ved at blive trykt

Kjolen er købt og er ved at blive rettet til.

Thomas' tøj er klaret

Gæstelisten er lavet

Ønskelisten er lavet

Musik til under middagen er der også styr på

Jeg tjekkede lige min søns tøj her til formiddag, det er lige en ½ størrelse for stort, så jeg må gøde ham lidt her i sommeren :respekt:

Jeg må vente og se, det kan jo være at han skyder i vejret de næste par måneder, ellers må jeg jo ud og shoppe tøj igen

0

Del dette indlæg

Dette er hvad vi har nået indtil videre

- Bestilt kirken

- Bestilt lokaler

- Bestilt dj

- Bestilt fotograf

- Bestilt frisør og make-up artist (veninde)

- Bestilt "tjenere"

- Købt kjole

- Købt corsage

- Købt diadem og øreringe

- Købt sko

- Købt slør og skørt på ebay

- Købt og bestilt jakkesæt til Søren

- Købt personlig topfigur på ebay, glæder mig meget til den kommer

- Købt brudepigekjoler

- Købt blomsterkurv til brudepiger

- Betilt maden og kokke

- Fået bestilt specialdesignet smykke (hjerte i guld med 3 små diamanter)

- Sendt indbydelserne, svarene er så småt begyndt at komme

- Lavet prototype på receptions indbydelse, menukort og bordkort

- Lavet monogram

- Lavet prøve kager, og har bestemt os for chokolade-nougatcreme og hindbærcreme med marcipan og chokolade overtræk.

- Fyrfadslysestager til bordet

- Høje vaser til bordene

Mangler:

- Vin, den skal lige på tilbud

- Øl og sodavand, bliver hentet i Tyskland af Sørens forældre

- Duge til festen

- Servietter

- Blomster

- Sprut

- Og alle andre småting ;)

0

Del dette indlæg

Så er der kun 4 md tilbage tøser... 4MD!!!! syntes det går ufatteligt hurtigt... føler mig fysisk ikke rigtig klar men psykisk er jeg 100% klar... det er noget mystisk noget *ss*

Og så syntes jeg bare at alle i andre er noget vildt langt... Men mon ikke vi når det alligevel *ss* Jeg har lige skiftet arbejde så det er meget af tiden gået med... Og hold kæft hvor er jeg glad forat jeg gjorde det *ss* har bare så meget mere kvalitets tid med familen herhjemme *s*

Var til møde i Ballerup kirke torsdag d. 19... hvor vi gennemgik 8 salmer tror jeg det var... og fik lidt at vide om kirken i hel hed og så fik vi at vide at med hensyn til blomster i kirken er det først til mølle... Og da jeg er rimelig ligeglad - ja undskyld mig men det er ikke dem vi skal se på hele dagen ;) men først til mølle får lov at bestemme blomster til hele dagen, de piller ikke ned...

Nå men det var bare lige lidt herfra *ss*

knus Rebekka

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der kun 4 md tilbage tøser... 4MD!!!! syntes det går ufatteligt hurtigt... føler mig fysisk ikke rigtig klar men psykisk er jeg 100% klar... det er noget mystisk noget *ss*

Og så syntes jeg bare at alle i andre er noget vildt langt... Men mon ikke vi når det alligevel *ss* Jeg har lige skiftet arbejde så det er meget af tiden gået med... Og hold kæft hvor er jeg glad forat jeg gjorde det *ss* har bare så meget mere kvalitets tid med familen herhjemme *s*

Var til møde i Ballerup kirke torsdag d. 19... hvor vi gennemgik 8 salmer tror jeg det var... og fik lidt at vide om kirken i hel hed og så fik vi at vide at med hensyn til blomster i kirken er det først til mølle... Og da jeg er rimelig ligeglad - ja undskyld mig men det er ikke dem vi skal se på hele dagen ;) men først til mølle får lov at bestemme blomster til hele dagen, de piller ikke ned...

Nå men det var bare lige lidt herfra *ss*

knus Rebekka

Hold da op, allerede møde med kirken, sådan noget får vi vist først et par uger før, de var ikke så hjælpsomme i Greve Kirke, synes jeg :)

Men jeg var til globryllup i "vores" kirke igår, og det fik lige sat lidt tanker igang, såsom hvor pokker alle vores gæster skal sidde :balloon:

Nå, den tager vi hen ad vejen :balloon:

0

Del dette indlæg

Hehe det med pladsen er så absolut intet problem i Ballerup kirke *gg* vi blir ikk så mange så jeg er bange for at kirken kommer til at virke ret så tom... meeeeen det er jo også fuldstændig lige meget... bare dem vi holder af er der *ss*

Og så er maden også hjemme her *sss* weeee vi kommer jo også kun tættere på for hver dag *ss*

Og så har vi bestilt en slush ice maskine med 6 liter koncentrat til for 800 kr *ss* der kommer 10 børn og så er det forhåbentlig smadder dejligt vejr så er det jo ikke helt ringe med lidt slush ice :)

Vi har da også fået købt vores ringe *ss* dem kan i få et billed af når vi får dem hjem med gravering i *ss*

Knus fra en meget bryllupsklar Zilla *ss*

0

Del dette indlæg

Huh, vi er sørme også ret godt med :)

Alle de store ting er i hus, I ved, spisested, kirke, kjole og musik. Ydermere har jeg købt alt mit udstyr, undertøj, strømper, smykker osv. Nu mangler jeg bare det lånte og det gamle, men jeg ved ikke lige hvor meget ballade jeg vil gøre ud af det. Caspers tøj er indkøbt, han mangler bare underbukser og strømper, men det må han ærlig talt selv klare! :balloon:

Vielsesringene er bestilt og betalt og skulle meget gerne være til afhentning om en god uges tid.

Ægteskabserklæring og navneændringspapir er afleveret, men gad vide om de sender prøvelsesattesten til os?

Vi har aftalt med blomstersted at de skal levere blomster den dag, frisør er bestilt til mig. Casper skal bare trimmes, det koster jo ingenting :balloon:

Hmm, kan jeg snart komme på mere? Invitationer er sendt ud og der er ikke mange der mangler at svare. Vi er lidt i gang med bordkort/menukort, det er bare liiiige at få lavet dem færdig. Jeg er i fuld gang med at spekulere over hvad jeg skal lave til Casper til brylluppet, og den er straks værre :balloon:

Men det var vist det for nu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hiver os lige frem igen ikk tøser *ss*

Idag er der kun 100 dage tilbage

:carrot: :cheerleader3: :carrot:

Og i dag er vi så nået til den 2-cifrede nedtælling :balloon::bearhug::bunny_4:

... er det kun mig der synes det går alt for hurtigt og får en lille smule stress af det?? :toot:

Selvom jeg synes vi har styr på ret meget efterhånden, så bliver jeg faktisk en smule presset af at der nu kun er to cifret tal tilbage :super:

Men jeg glæder mig også helt vildt, så en del af mig vil gerne have tiden til at gå hurtigere, den anden halvdel vil meget gerne have at vi sætter fartenen smule ned ;)

0

Del dette indlæg

Jeg er efterhånden noget dertil, hvor det bare godt måtte være NU!!!

Hvorfor skal jeg vente 99 dage endnu? Det er jo lang tid.... :cheerleader3:

Indbydelser er sendt, og vi har fået svar fra nogle, men der mangler stadig mange svar endnu, øv, så kan jeg ikke engang gå igang med bordplanen!!!

Hvad skal jeg så finde på???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hiver os da lige frem en gang til, for................

....I dag er der kun 3 mdr. tilbage!!!!!!

Puh ha... Jeg bliver bare helt nervøs ved tanken og også bare helt vildt spændt!!

Tror efterhånden jeg har fået styr på det meste. Men alligevel føler jeg at jeg mangler 100 ting hele tiden.

Tænker sådan på, hvordan vi tøser har det om 3 mdr. på dette tidspunkt!!! En smule stress og en masse sommerfugle i maverne! :denmarkflag:

Nå men det var bare en lille reminder, hvis I skulle have glemt det(som om :heart: )

God lang weekend!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så tøser! Så har jeg fundet os frem igen :bestwishes:

Hvorn går det med jer??

ER I lige som mig, begyndt at få mareridt om brylluppet?

:huh:

Har både drømt om en tom tom kirke og at jeg aldrig nåede at komme frem til brylluppet. Løb bare rundt for at finde min kjole :bearhug:

Nå men jeg ville egentlig også bare sige god weekend til jer :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg er også med på den 25. august..

Egentlig syntes jeg vi har styr på det meste, så brylluppet kunne egentlig sagtens være i morgen. Det er sådan set kun min kærestes tøj der mangler, men det er jo hans eget ansvar..

I går var vi i Føtex og handle og pludselig kom vi forbi en hylde hvor de havde Verdi Spurmante på tilbud, så vi tømte lagret og har nu vores velkomstdrink på plads - og så til halv pris..

Jeg har ikke haft drømme om brylluppet, men jeg er sikker på at det nok skal komme..

Hilsen Pia

0

Del dette indlæg

Så tøser! Så har jeg fundet os frem igen :bearhug:

Hvorn går det med jer??

ER I lige som mig, begyndt at få mareridt om brylluppet?

:denmarkflag:

Har både drømt om en tom tom kirke og at jeg aldrig nåede at komme frem til brylluppet. Løb bare rundt for at finde min kjole :huh:

Nå men jeg ville egentlig også bare sige god weekend til jer :heart:

:bearhug:

Jeg har vist ikke drømme om brylluppet (endnu), men Casper drømte en nat at det var dagen efter at vi skulle giftes, og han manglede 117 ting. Stakkels mand, der er så påvirket. Jeg troede kun at det var os tøser :bestwishes:

Dog har jeg truet med at der slet ikke bliver noget bryllup fordi Casper skal til firmaarrangement DAGEN FØR (ja, du så rigtigt, dagen før!) vores bryllup, og selvom han er revisor, plejer det at være en våd fornøjelse. Jeg har sagt til ham at jeg ringer hjem kl. 22 (skal overnatte hos moar), og hvis ikke han er hjemme der, så kører jeg f***** til Århus og henter ham hjem! Puha, jeg er allerede ved at hidse mig op over det. Jeg synes det er ganske ubetænksomt at melde sig til sådan et arrangement dagen før, især når det firma han arbejder i, holder firmafester i tide og utide. Synes ligesom godt at han kunne springe over den ene gang! :denmarkflag:

Nå, det var ikke det det skulle handle om. Vi har styr på meget. Har lavet en mini to-do liste, som vi skal have ordnet inden for de næste dage, bestående af bord/menukort, gæstebog, info om hver og udkast til bodplan. Så er det hvert fald af vejen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjaaaa, vi har ordnet:

Bil

Booket restaurent og musik

Aftalt bryllupskage

Sendt invitationer

Vi mangler:

Tøj til os begge (jeg er gravid, så køber ikke før i juli, men går ikke så højt op i kjolen, så har det fint med det)

Aftale menu

Købe ringe

Tale med præst

Hmmm, og faktisk alt andet...

Jeg har dog hverken stress eller dårlige drømme og er sikker på det nok skal blive en helt fantastisk dag :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Det er ret vildt, kun sølle to måneder :heart:

Vi fik lavet bordplan igår, så nu begynder det at ligne noget :bearhug:

Leder stadig med lys og lygte efter en frisure som jeg evt. selv kan lave, nu hvor Søren har mistet sin ring, er der slet ikke plads til en frisør :bearhug:

Men det kan være I kan hjælpe med en diskution vi har herhjemme... Hvornår holder man velkomsttale???

Jeg mener at man gør det når man byder gæsterne velkommen osv, men Søren mener det er når man sidder ved bordet :bask:

Så hvad mener I???

Bare husk at hvis I holder med Søren, så tilgiver jeg jer aldrig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg hopper også lige med ind i gruppen til den. 25 August....

Der skal vi også giftes...

Som er ordnet:

Kirken til kl. 15

Fest salen.

Maden er bestilt.

Bruden tøj/ting er købt.

Gommen tøj/ting er købt.

Pynt - lys - duge og div. er købt.

Sprut er købt

Mangler:

Sodanvand - øl og vin

lave gæste bogen færdig

Lave menu kortet færdigt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 måndeder!!!

Hvorfor er det ikke nu??? Jeg hentede min kjole hjem fra skrædderen i torsdags, og det var lige før jeg ikke ville tage den af igen, da jeg prøvede den :heart:

Men hvor er mine indbudte dog længe om at svare tilbage :bask: hvor svært kan det være at gribe telefonen og ringe!!!

Nå men anyway... tæller dage og sekunder til den store dag

0

Del dette indlæg

Vi har fået de sidste svar ind fra gæsterne, og vi endte på 56, præcis det antal vi har beregnet :thumbsupsmileyanim:

I mellemtiden har Søren tabt sin forlovelses/vielsesring, det var ikke lige planen, så vi håber begge at vi vinder Chanti konkurrencen, så vi kan få råd til en ny ;)

Ellers er der ikke så forfærdeligt meget nyt herfra :loveflag:

Nåjo, jeg tog lige lidt på i eksamensperioden, så jeg skal lige tabe mig et par kg inden brylluppet :biggrin:

Hvad så piger, kan I mærke sommerfuglene endnu???

0

Del dette indlæg

Tjo...!

I dag har vi haft møde med vores konditor, og bestemt kage + fyld. Så det er et fremskridt. Vi har også (pr. mail) bestemt menu og vine, så af "store" ting mangler der nu i store træk "kun": :)

- At finde tøj til Jesper (ja-ja, jeg ved det godt, det er MEGET sent, men der har bare ikke været tid...!:hug:)

- At besøge Lykkesholm igen og få detaljer osv. på plads (vi har møde med dem fredag)GP

- At lave og fylde fyld i gaveposer

- At lave programmer

- At lave bordplan/værelsesfordeling færdig

- At købe slør, og evt. skørt, til min kjole

- At finde en frisør (Hende jeg regnede med har desværre aflyst :loveboard:)

- At finde en pianist e.l. til under middagen

- At købe ringe (det gøres i næste uge, i Tyrkiet = under ½ pris! :thumbsupsmileyanim::loveflag::biggrin: )

Se, det kan jeg da SAGTENS lige fikse, mens Jesper skriver sit speciale på 3 uger og jeg er i Tyrkiet, passer hus på Fyn osv., og mens vi begge starter nye jobs pr. 1/8... Ikke...? IKKE....?!?!?!?! :bask: :kiss:

Redigeret af Mariahønen
0

Del dette indlæg

Jeg syntes stadig vi mangler mange ting:

På torsdag skal vi snakke med restauranten om menu, m.m.

D. 24. juli skal jeg ud og kigge på kjole (ja, ved det er meget sent, men er gravid, så er nød til at gøre det så sent at jeg ikke vokser ud af den;) + alt tilbehør

Vi skændes stadig om hvorvidt manden skal have nyt tøj (han mener nej, jeg mener ja)

Snakke med præst

Lave bordkort, kirkehæfte, menukort

Bordplan (næsten på plads)

Ringe.... Vi har snakket om at genbruge forlovelsesringene og så købe nye næste år, for vi gider ikke rigtig rundt og kigge

Bestilt tid hos frisør til prøveopsætning (er dog bestilt til selve dagen)

Bestille og vælge blomster

Og så alle de der små detaljer der altid lige er der

Men glæææææder mig :loveflag:

Bonusinfo: Har valgt at drille gæsterne lidt til festen. Min kæreste er 2 m høj og slank, jeg er 168 cm og gravid i 7. måned (ja, grin bare), så når gæsterne begynder at banke på tallerknerne for at få os op på stolene, kommer tjenerne løbende med en trappestige med 5 trin, som jeg så kan kravle op af for at kysse manden :thumbsupsmileyanim:

På grund af min store mave kommer vi ikke under bordet og kysser, men er slet ikke i tvivl om at jeg nok skal få slidt trinnene på stigen;-)

0

Del dette indlæg

Jeg syntes stadig vi mangler mange ting:

På torsdag skal vi snakke med restauranten om menu, m.m.

D. 24. juli skal jeg ud og kigge på kjole (ja, ved det er meget sent, men er gravid, så er nød til at gøre det så sent at jeg ikke vokser ud af den;) + alt tilbehør

Vi skændes stadig om hvorvidt manden skal have nyt tøj (han mener nej, jeg mener ja)

Snakke med præst

Lave bordkort, kirkehæfte, menukort

Bordplan (næsten på plads)

Ringe.... Vi har snakket om at genbruge forlovelsesringene og så købe nye næste år, for vi gider ikke rigtig rundt og kigge

Bestilt tid hos frisør til prøveopsætning (er dog bestilt til selve dagen)

Bestille og vælge blomster

Og så alle de der små detaljer der altid lige er der

Men glæææææder mig :loveflag:

Bonusinfo: Har valgt at drille gæsterne lidt til festen. Min kæreste er 2 m høj og slank, jeg er 168 cm og gravid i 7. måned (ja, grin bare), så når gæsterne begynder at banke på tallerknerne for at få os op på stolene, kommer tjenerne løbende med en trappestige med 5 trin, som jeg så kan kravle op af for at kysse manden :thumbsupsmileyanim:

På grund af min store mave kommer vi ikke under bordet og kysser, men er slet ikke i tvivl om at jeg nok skal få slidt trinnene på stigen;-)

Det er da for sejt gjort :loveboard:

Jeg ville i hvert fald synes det var for morsomt :biggrin:

Nøj, jeg håber da du kan få en kjole så sent, og at de ikke skal bestille den hjem :)

Ellers er beatles jo næsten lige blevet gift i en rigtig flot graviditets brudekjole, tror den var fra House of Brides, så hvis alt andet glipper, kan det være hun vil sælge sin :kiss:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer