Guest Heidi24

d. 25 august 2007

127 indlæg i dette emne

Ja hvor lagt er vi ved at være??

* Har booket kirke til 15.00 - overvejer at lave det om til 14.00 hmmm tænke tænke

* Har booket forsamlingshus i lundegaarden- Ballerup

* Har købt brudekjole

* Har fundet ringene, de er bare ikke bestilt endnu

* Har booket fotograf - klikfoto.dk

* Har udsendt save the date magneter

* Har fundet stilen til invitationer og bordkort - nemlig æsker ;)

* Musikken snakker vi om lige nu - tror det blir noget med en Ipod der står og spiller

* Gæstelisen er lavet

* Ønskelisten er i gang og næsten færdig skal bare lige ha julen overstået *ss*

Og så tror jeg det var det *ss*

Knus Rebekka

:jul3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej 25/8 brude

Puha... Jeg bliver da lidt bekymret på egne vegne, når jeg ser hvad i andre har nået. Det jeg har nået er at finde en dato og så ved jeg hvilken kirke det skal være og har kig på nogle lokaler, men absolut intet er reserveret. Tænkte jeg vil starte med alt det i det nye år... er vel ikke for sent ude...?

Meen havde sat hele 3 ønskede datoer af i august og de to første måtte aflyses.. pågrund af arbejde, og selv den 25. skal der presses på at få fri dagene op til og ugen efter.. suk.. troede detvar nemmere.. Meen, må det nye år komme an, skal nok nå det hele ik, held og lykke til jer alle.

HIlsen Rike82

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej 25/8 brude

Puha... Jeg bliver da lidt bekymret på egne vegne, når jeg ser hvad i andre har nået. Det jeg har nået er at finde en dato og så ved jeg hvilken kirke det skal være og har kig på nogle lokaler, men absolut intet er reserveret. Tænkte jeg vil starte med alt det i det nye år... er vel ikke for sent ude...?

Meen havde sat hele 3 ønskede datoer af i august og de to første måtte aflyses.. pågrund af arbejde, og selv den 25. skal der presses på at få fri dagene op til og ugen efter.. suk.. troede detvar nemmere.. Meen, må det nye år komme an, skal nok nå det hele ik, held og lykke til jer alle.

HIlsen Rike82

Det skal du nok nå men vær forberedt på evt at skulle gå på kompromi... det er en faktisk ret stor bryllupsdag er vi kommet frem til *ss* men med lidt god vilje kan alt lade sig gøre ;) glæder mig til at følge med*ss* knuss

Så blev det besluttet, vi skal giftes (velsignes) d. 25. august 2007. Kirken er bestilt, så det bliver skønt :respekt::bearhug::denmarkflag: :carrot: :carrot: :bearhug::bunny_4:

Weeee tillykke *ss* det er nu rart med en fast dato og når kirken så er fastlagt blir det lidt mere spændende *ss* hihi

Knusser og velkommen til tråden *ss*

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Så blev det besluttet, vi skal giftes (velsignes) d. 25. august 2007. Kirken er bestilt, så det bliver skønt :respekt::bearhug::bearhug: :carrot: :carrot: :denmarkflag::bearhug:

Hmm, der var åbenbart et familiemedlem der havde planlagt sølvbryllup den dag, så vi skal giftes den 1. september istedet.

Men det har så vist sig at være min afdøde Mormor og Morfars bryllupsdag, så det er jo bare dejligt

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes d. 25. august :bearhug:

Vi har booket kirke og restaurent, men ellers intet.

Ringe: Har kig på nogle, men intet fast endnu.

Menu: Ser vi på 1-2 mdr. inden.

Invitationer: Jeg leger lidt med design, men er i tvivl om hvornår vi kan tillade os at sende dem ud.

Musik: Er ved at finde noget, men uha hvor er det dyrt :bearhug:

Kjole: Kigger vi først på om nogle måneder, da jeg også er en af dem der prøver at lave børn :denmarkflag:

Gæsteliste: Færdig

Jeg føler ikke vi er bagud, da vi bare skal holde en lille stille og rolig fest og vi har en meget afslappet famlie, der er god til at tage tingene som de kommer :respekt:

Vi bestemte os for datoen, da vi skal overnatte i mine forældres sommerhus og det er først ledigt der. Samtidig skulle det være sidst i sommerferien, så jeg kan nå at spare nogle penge op i ferien (er studerende).

0

Del dette indlæg

Hej Tøser *ss*

Vi har lige snakket indbydelser *s* Hvornår sender i ud??

Tror vi blev enige om at sende ud sidst i Maj start Juli ca... og med SU. dato den 25/7 så vi har 1 md til at få resten på plads minimum *ss*

Knuss :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu er der ikke så lang tid igen :bearhug:

Dette er hvad vi har nået indtil videre

- Bestilt kirken, mangler dog bekræftelse

- Bestile lokaler

- Bestilt dj

- Bestilt fotograf

- Bestilt frisør og make-up artist (veninde)

- Bestilt "tjenere"

- Købt kjole

- Købt corsage

- Købt diadem og øreringe

- Købt og bestilt jakkesæt til Søren

- Lavet prototype på indbydelse, receptions indbydelse, menukort og bordkort

- Lavet monogram

- Lavet prøve kager, og har bestemt os for chokolade-nougatcreme og hindbærcreme med marcipan og chokolade overtræk.

Vi skal i gang med at producere og sende indbydelserne her i januar, og når jeg skriver "vi" mener jeg mig HUUG

Vi skal også have bestemt menuen i februar sammen med en ven der er kok.

Og det var vist det :biggrin:

Har lige haft en kortere periode, hvor der ikke har været noget planlægning, pga. eksamen, men nu er jeg på banen igen :)

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Hej Tøser *ss*

Tror vi blev enige om at sende ud sidst i Maj start Juli ca... og med SU. dato den 25/7 så vi har 1 md til at få resten på plads minimum *ss*

Knuss HUUG

Vi sender vores indbydelser ud i næste måned engang, har hørt det er meget normalt at sende dem ud ca. et ½ år før, når man holder bryllup i juli og august måned :) Der er jo mange der allerede nu bestiller deres sommerferie :bearhug:

Så vi vil ihvertfald gerne være i go' tid :)

:biggrin:

Fra Heidi

0

Del dette indlæg

Ja nu er der ikke så lang tid igen :bearhug:

Dette er hvad vi har nået indtil videre

- Bestilt kirken, mangler dog bekræftelse

- Bestile lokaler

- Bestilt dj

- Bestilt fotograf

- Bestilt frisør og make-up artist (veninde)

- Bestilt "tjenere"

- Købt kjole

- Købt corsage

- Købt diadem og øreringe

- Købt og bestilt jakkesæt til Søren

- Lavet prototype på indbydelse, receptions indbydelse, menukort og bordkort

- Lavet monogram

- Lavet prøve kager, og har bestemt os for chokolade-nougatcreme og hindbærcreme med marcipan og chokolade overtræk.

Vi skal i gang med at producere og sende indbydelserne her i januar, og når jeg skriver "vi" mener jeg mig :)

Vi skal også have bestemt menuen i februar sammen med en ven der er kok.

Og det var vist det :)

Har lige haft en kortere periode, hvor der ikke har været noget planlægning, pga. eksamen, men nu er jeg på banen igen HUUG

Du er sørme nået langt :blush:

Jeg skal også ud og prøve brudekjoler i næste måned, GLÆDER MIG :loveshower:

På næste søndag tager min mor, kæreste og jeg på bryllupsmesse i Århus, så skal vi sørme ud og suge en masse tips og idéer til os -HAHA-

Og smuge kigge lidt på kjoler, helst ikke for meget.. kæresten er jo med :)

Go' lørdag aften til dig.

:biggrin:

Fra Heidi (som snart vil under dynen, skal på arbejde kl 7 i morgen tidlig GAB)

0

Del dette indlæg

Ja, jeg startede lidt med en slutspurt :bearhug:

Men det er også fordi vi begge læser (Søren er lige blevet færdig) så må man jo slå til i de stille perioder ;)

Jeg er super lettet over at have kjolen overstået, når nu jeg snart starter på et nyt semester, men jeg savner nu spændingen ved at prøve kjoler :)

Jeg er såå hooked :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen!

:balloon:

Jeg skal også giftes d. 25/8 - og ihhh!!! hvor jeg glæder mig! :bearhug:

Lad os håbe det bliver rigtigt dejligt vejr den dag!

Vi er også ved at have styr på de "store" ting.

Kirken er bestilt og vi har fest stedet, men vi mangler stadig transport imellem og selvfølgelig mad ;-) Vi regner også med at lave buffet, så man kan få sig rørt lidt ind imellem.

- Ringene er købt

- Kjolen(!) er købt

Jeg er i gang med at lave prototyper på indbydelserne. Jeg regner med at sende dem ud her i starten af marts, netop for at være sikker på at ikke for mange er på en sen sommerferie eller lign.

Derudover leder jeg efter noget musik, men har ikke fundet de helt rigtige endnu...

Glæder mig til at følge med i, hvordan det går jer andre!

:loveshower: Knus!!

0

Del dette indlæg

Hey Tøzer

Jeg er oz 25/8 brud -HAHA-

Jeg har faktisk ikke lavet så meget bryllupshalløj de sidste par måneder, men nu er jeg klar igen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Kirken er booket

Feststed booket

Kjole købt!

Gæsteliste under udarbejdelse

invitationer har jeg desværre ikke fundet endnu

Glæder mig helt vildt

0

Del dette indlæg

Uha, der er ikke sket så meget siden sidst.

Vi har fået bestilt det ene bord vi manglede til lokalet, og så overvejede vi at flytte lokaler, da vi skal flytte til Greve, og vores 2. valg til lokaler ligger 50 m fra vores nye lejlighed :bearhug:

Desværre var de optaget, men de gamle lokaler ligger kun 5-10 km fra lejligheden, så det er fint nok :balloon:

Transport til og fra kirken er også blevet ordnet, for da vi købte bil (brugt), så mente Søren godt at vi kunne bruge den, så nu skal den bare pyntes http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Nå ja, så ligger den nye lejlighed også kun 3 mi fra kirken, så nu regner jeg stærkt med at Søren bliver smidt ud på vores bryllupsdag, så jeg kan få sat hår og alt det der derhjemme, og så kan jeg bare gå i kirke :biggrin:

Vil helst slippe for at skulle ind og ud af bilen med skørt og alt det der -HAHA-

Så overvejer vi at få mad fra buffetkompagniet, for deres menu er virkelig lækker og billig, men vi har bare ikke smagt det endnu, så vi er ikke helt sikre.

Så vi overvejer at afprøve dem til Søren 30 års fødselsdag d. 3 feb :toot:

Ikke så meget planlægning, men mange overvejelser :toot:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Nu er det efterhånden laaang tid siden, jeg har været inde i denne tråd og skrevet hvor langt jeg er nået, så må hellere lige opdatere lidt nu -HAHA-

Hvordan er i forskellige kommet frem til datoen???

Vi sad bare og snakkede og så sagde jeg d. 25/8 og det var så tilfældigt en lørdag *ss* vi fandt så ud af et par mdr senere at dagen efter når vi vågner op som nygifte har vi faktisk været sammen 5 1/2 år... hihi lidt pudsigt *ss*

Knuss -HAHA-

Den 25/8 er valgt udfra at Thomas friede d. 26/8-06. Da jeg altid har gået ind for korte forlovelser = max 1 år, passer det fint med d 25/8-07, så er det år endnu ikke gået :biggrin:

Hvad gør i dejlige kvinder med maden???

Får I den leveret?

Og bliver det 3-retter eller buffet???

Vi har ikke helt bestemt os endnu, men Søren er mest på fadservering, vi har bare ikke så meget plads mellem bordene til at det er realitisk :bearhug:

Da vi gerne vil have en lidt afslappet bryllupsfest, er vi blevet enige om buffet. På den måde kommer vi op og rører os lidt en gang i mellem, samtidig med at vi kan snik snakke lidt med gæsterne oppe ved buffetbordet. Forretten er anrettet og serveret når vi sætter os til bords. Både hovedret og dessert er buffet. Mums.

Hej Tøser *ss*

Knuss :toot:

Vores indbydelser bliver også først sendt ud i Maj engang - regner vi med i hvert fald. Alle vores gæster kender datoen, eftersom vi i november sendte Save-the-date kort ud. Så føler ikke der er behov for at sende dem før.

Hvor langt vi ellers er nået? Faktisk ikke ret meget længere end sidst jeg skrev herinde :balloon:

Kirke er bestilt

Feststed herunder menu er fastlagt

Reception hos mine forældre

Save-the-date kort sendt ud

Layout til invitationer er bestemt, nu skal de bare masseproduceres

Forlover er valgt

Fotograf valgt ( en veninde der er super dygtig amatør-fotograf)

Toastmaster valgt

Kjolekiggeriet er så småt begyndt, men KJOLEN er ikke fundet endnu

Tøj til gommen er endnu ikke købt, men stort set valgt

Musik til festen er bestilt

Ringene er købt - bliver pt. brugt som forlovelsesringe

Opsparing er i fuld sving, men går ikke helt så hurtigt som vi kunne tænke os

Hmm... tror det var det, for denne gang...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Michela

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser jo ud som om at vi alle er ved at være godt i gang med planlægningen. :biggrin: Nu er der jo også under 7 måneder til :bearhug:

Vi er faktisk også ved at have godt styr på en masse ting.

Kirken - booket

Feststed - booket (menu osv. er der ikke talt om endnu)

Fotograf - booket

Musik - booket (En god ven er garvet DJ)

Make-up og frisør - booket

Første udkast til invitationerne er lavet. De bliver sendt i april måned. August er jo trods alt en ferie måned, så det er godt at være i god tid, selvom de fleste nu allerede har fået datoen.

Kjolekiggeriet er godt igang, men den endelige er ikke fundet endnu

Transporten skal min kommende mand stå for, og han siger at han har styr på det :loveshower: , så det vælger jeg at stole på.

Men nu er det jo snart tid til bryllupsmesser... Har allieret mig med mutti og min veninde som skal være brudepige... Så skal der kigges og forhåbentlig bliver man lidt inspireret.

Pøj pøj med det piger og fortsat god planlægning! :balloons:

0

Del dette indlæg

Nå tøser, hvem kommer til bryllupsmesse i København på lørdag??? :blush:

Vi kigger forbi når de åbner, skal lige have det hele med, selvom vi ikke mangler så meget længere.

Maden er nemlig bestilt, det bliver leveret af buffetkompagniet som vi lige afprøvede til Sørens 30 års fødselsdag, så det er dejligt at det endelig er på plads :loveboard:

Men vi skal da lige have lidt inspiration til bryllupsrejsen, og evt. lidt borddækningsideer :blush:

:unsure:

0

Del dette indlæg

Så piger!!!! Under ½ år tilbage af ventetiden.... :thumbsupsmileyanim: I går var halvårsdagen... Nu går det den rigtige vej og foråret begynder forhåbentlig snart at titte frem... :bearhug:

Tiden flyver bare afsted og jeg kan ikke helt forstå at halvdelen af ventetiden nu er gået.... :balloons:

Er der noget nyt i jeres planlægning?

Jeg har heldigvis fået kjolen på plads og er gået i gang med jagten på brudepigekjoler.... Er efterhånden endt op med at jeg tror vi syer dem til de to små... Er simpelthen for nærig til at give næsten 1000 kr. for en kjole, som de måske kun får brugt den ene gang.

Ellers tror jeg ikke rigtig at der er mere nyt herfra.... Ik andet end at jeg bare glæder mig mere og mere for hver dag...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Endelig en tråd for os 25. august-brude! Eller .. endelig fandt jeg den :thumbsupsmileyanim:

Men jeg skal altså giftes d. 25. august 2007 i Lystrup Kirke. Vi har egentligt styr på en masse ting. Kirke, feststed, tøj til os begge, invitationer er lavet. Eh jeg kan ikke lige huske det hele, men kig i min planlægningstråd hvis I er interesseret i at kigge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm det er da et par dage siden jeg har været herinde *ss*

Ja vi er vist ikke kommet meget videre... Invitationen er ved at være færdig eller ihvertfald den første ;)

Og så har Morten langt om længe fået friet ordentligt :loveboard:

Det var smadder dejligt... Men det smider jeg et indlæg om senere idag *ss*

Knus Rebekka

0

Del dette indlæg

Jaaa :loveboard: - der er nyt i planlægningen. KJOLEN er fundet....... yes, men som så mange andre, er jeg kommet i tvivl om det nu er den rigtige. Men hva', der er ikke den store mulighed for at vælge om, så det skal være den rigtige :biggrin:

Ellers er der absolut intet nyt siden sidst - ikke så vidt jeg kan komme i tanke om i hvert fald.

:heart:

Michela

0

Del dette indlæg

Endelig fandt jeg tråden... :)

Vi skal også giftes d. 25/8-2007 - glæder mig helt vildt!!!

Vi har styr på

* Kirken

* Feststed

* Musik

* Frisør

* Fotograf

og vi (læs: jeg) er lige nu igang med at finde en kostmetolog i nærheden af mig - til en rimelig pris....samt invitationerne (de er kun forløbig hovedet).

Puuh, alt det vi stadig mangler...

Er der nogen af jer der ved, hvornår man senest skal købe kjolen. Har læst herinde, at der kan være op til 4 mdr. ventetid på at få den hjem!!!

KH Annika.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer