Guest Heidi24

d. 25 august 2007

127 indlæg i dette emne

Jeg ville nok sige at du skal begynde at kigge nu, det er rigtig at der kan være en længere leveringstid på kjolerne...

Jeg kan nævne et par brude herinde, der får deres i sidste øjeblik, fordi kjolerne også lige har været en smule forsinket :cheerleader3:

Men start med at tage ud og kigge, og lad vær' med at købe på første indskydelse, få kjolen lagt til side, og kom tilbage og prøve den igen. Der er så mange der får købt for tidligt og så fortryder det bagefter, og det er så ærgeligt, for det er ikke altid du kan få pengene tilbage :denmarkflag:

Men forbered dig på at blive overvældet, det er noget af en oplevelse at stå i kjolen for første gang med slør og det hele :)

Jeg savner helt at prøve kjoler, men jeg fandt også min på tilbud allerede i oktober ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også fået købt min kjole, men det er efterhånden længe siden, men nu har jeg også investeret i slør og skørt, så jeg er ved at være klar, mangler bare skoene :denmarkflag:

Søren har fået sit tøj hjem fra Thailand, han mangler også sko...

Og så har vi fået bestilt maden, men det bliver nok lavet om, for jeg var ude og servere til en 30 års fødselsdag, og der var to kogekoner, der bare lavede såå lækker mad, lige til vores budget, så dem skal jeg lige have fat i :cheerleader3:

Men I kan da lige få et billede af kjolen, jeg elsker virkelig den kjole :)

post-21950-1173435450.jpg post-21950-1173435470.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih din kjole er virkelig bare så fin :) Og sørens tøj er altså også bare super flot. I bliver et meget flot brudepar :denmarkflag:

Tak Henriette :denmarkflag:

Du må endelig også smide et billede ind. når du får kjolen hjem fra det jydske, den er så flot, har luret på det billede længe :cheerleader3:

Om ikke andet er der en chance for at jeg ser dig inden du går op ad gulvet ;)

0

Del dette indlæg

Hov jeg har da heller ikke fået øje på den her tråd før!? Må jeg lege med? Skal også giftes på denne herlige dato, og jeg er vist ca. ligeså langt som I andre..

KH

Camilla

Jamen selvfølgelig må du være med her *ss* det er da kun rart med flere *ss* velkommen til

Knus :)

0

Del dette indlæg

Nå men her i Ballerup er vi kommet lidt længere så prøver lige at lave en opdatering *ss*

Kirken

Fest stedet

Fotograf

Kjolen

Mine smykker lånt øre ring af sviger mor, gammel halskæde fra min afdøre mormor og nyt didadem ;)

Indbydelsens proto type er lavet

Brudepiger valgt

Tror det er hvad vi har på plads nu *ss*

Knus Rebekka

post-20224-1173457520.jpg

Redigeret af halliepigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Marina

Super smuk kjole :) Og jeres tøj passer smadder godt sammen... Han har ikk set kjolen vel :denmarkflag:

Du er virkelig virkelig smuk og glæder mig til at se billeder fra dagen hvor i er sammen, det ser jo godt ud når i står hver for sig kan kun blive smukkere når i kommer tæt og kærligheden rigtig blomstre :cheerleader3:

Til Heidi

Sikke en kjole, den er vikrelig yndig og man kan jo se i dine øjne at det bare er KJOLEN, det er dejlgt at se *ss* skal du se hans tøj inden???

Jeg har valgt ikke at se Mortens tøj inden brylluppet *ss* så glæder mig til at se ham *SS*

Knus Rebekka

0

Del dette indlæg

Nå men her i Ballerup er vi kommet lidt længere så prøver lige at lave en opdatering *ss*

Kirken

Fest stedet

Fotograf

Kjolen

Mine smykker lånt øre ring af sviger mor, gammel halskæde fra min afdøre mormor og nyt didadem ;)

Indbydelsens proto type er lavet

Brudepiger valgt

Tror det er hvad vi har på plads nu *ss*

Knus Rebekka

post-20224-1173457520.jpg

Din kjole er bare såå smuk, jeg elsker det slæb hvor organzaen går ud over slæbet :)

Hvad gør du med slør????

0

Del dette indlæg

Din kjole er bare såå smuk, jeg elsker det slæb hvor organzaen går ud over slæbet :)

Hvad gør du med slør????

Jeg har købt et gulv langt slør i organza samme farve som kjolen, men er blevet lidt i tvivl om jeg skal ha det på... da jeg også har et diadem, men det kan jeg så se næste gang jeg skal ud *ss*

men ellers vil jeg ha det på så det sidder bad på hovedet og går til gulvet, men kun ned til mine fødder ikke så langt som slæbet *ss*

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget lånt : Et sæt perleøreringe af min svigermor, så der også kommer noget fra den "nye" side af min kommende familie og så kommer det også fra et lykkeligt ægteskab :) og så stammer de også helt tilbage fra ja hvem ved, hendes mor havde dem ihvertfald inden det *ss*

Noget blåt : Hehe ja så langt er jeg ikke kommet endnu :biggrin: men måske strømpebåndet

Noget gammel : Der låner jeg en perlehalskæde som min mor har arvet efter min afdøde mormor som hun arvede af sin mor osv osv... tror vi blev enige om at jeg er 4 generation der bær den til bryllup og min mor er altså ikke gift ;)

Noget nyt : Ja her har jeg jo kjolen, skoene som jeg endnu ikke har fundet og mit diadem som jeg lige har bestilt hjem :biggrin:

Hvad med jer andre???

Redigeret af halliepigen
0

Del dette indlæg

Jamen jeg er helt på bar bund :biggrin:

Noget nyt: den er nem nok, det er min kjole og alt andet udstyr jeg har på :)

Noget lånt: Tror min søster snakkede om at hun havde et strømpebånd jeg kunne låne, ellers aner jeg det ikke.

Noget gammelt: Igen, aner det virkelig ikke, vi har ikke nogle smykker der går i arv i familien, men jeg kunne vel tage et par gamle trusser på, rigtig sexet :biggrin:

Noget blåt: Ja, der skulle jeg have haft en halskæde, men den ide er droppet igen efter møde med smykkedesigner, men jeg tror jeg finder en blå sten og syr på kjolen et utilgængeligt sted for andre end Søren ;)

0

Del dette indlæg

Jamen jeg er helt på bar bund :biggrin:

Noget nyt: den er nem nok, det er min kjole og alt andet udstyr jeg har på :)

Noget lånt: Tror min søster snakkede om at hun havde et strømpebånd jeg kunne låne, ellers aner jeg det ikke.

Noget gammelt: Igen, aner det virkelig ikke, vi har ikke nogle smykker der går i arv i familien, men jeg kunne vel tage et par gamle trusser på, rigtig sexet :biggrin:

Noget blåt: Ja, der skulle jeg have haft en halskæde, men den ide er droppet igen efter møde med smykkedesigner, men jeg tror jeg finder en blå sten og syr på kjolen et utilgængeligt sted for andre end Søren ;)

Hehe dejligt med lidt humor :carrot: Lyder som en smadder god ide *ss* vil jeg overveje da jeg ikke er helt så glad for ideen med stømpebånd...

Redigeret af halliepigen
0

Del dette indlæg

Ih din kjole er virkelig bare så fin :thumbsupsmileyanim: Og sørens tøj er altså også bare super flot. I bliver et meget flot brudepar :bearhug:

Tak Henriette :bearhug:

Du må endelig også smide et billede ind. når du får kjolen hjem fra det jydske, den er så flot, har luret på det billede længe :cheerleader3:

Det skal jeg nok... Der er bare så lang tid til juni, når jeg skal hen og prøve den igen :biggrin:

Men jo det kan nok ikke undgåes at vi mødes ved kirken... Det blir lidt sjovt. :loveboard:

Forresten har I så tænkt på blomster til kirken??? Farver, hvilke blomster osv., og ved du om de pynter kirken eller man selv skal?

Jeg har tænkt på at man kunne bruge hvide roser og brudeslør, det er ret neutralt og passer til alle.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih din kjole er virkelig bare så fin :thumbsupsmileyanim: Og sørens tøj er altså også bare super flot. I bliver et meget flot brudepar :o

Tak Henriette :cheerleader3:

Det skal jeg nok... Der er bare så lang tid til juni, når jeg skal hen og prøve den igen :heart:

Men jo det kan nok ikke undgåes at vi mødes ved kirken... Det blir lidt sjovt. :cheerleader3:

Forresten har I så tænkt på blomster til kirken??? Farver, hvilke blomster osv., og ved du om de pynter kirken eller man selv skal?

Jeg har tænkt på at man kunne bruge hvide roser og brudeslør, det er ret neutralt og passer til alle.

:cheerleader3:

Hvornår sender I invitationer ud? :cheerleader3:

:cheerleader3:

Vi har ikke overvejet dte så meget, men det lyder fint med os, hvid passer jo til alt når nu det er et bryllup ;)

Det er nok det eneste jeg egentligt slet ikke har overvejet, for da jeg spurgte kirketjeneren, sagde hun meget surt, at det ville der først blive taget stilling til et par måneder før :denmarkflag:

Vi sender indbydelserne ud om et par uger, med su. 1 juni, for at undgå ferie glemsomhed :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår sender I invitationer ud? :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

Uhhh i andre er tidligt på den *ss* men nu sendte vi også save the date magneter ud så vi sender først selve invitationen ud sidst i Maj med su. d. 25 juli *ss* og så håber vi på det bedste *ss*

Knus

0

Del dette indlæg

Alle i familien ved også at vi skal giftes, og har allerede sat kryds i kalenderne, vi sendte dog ikke save-the-date kort ud, vi valgte den langt mere avanceret metode... SMS :cheerleader3:

Men nu er folk faktisk begyndt at efterspørge invitationerne, så jeg må hellere komme i gang, det er bare ikke nemt at blive inspireret når man har flytterod og en opgave der skal skrive :boohoo:

0

Del dette indlæg

Skal vi ikke snart have denne tråd op igen? Har ikke været med her før, men er seriøst ved at få bryllups kuller!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ilovebryllupsklar.gif

Hvor langt er i andre kommet? Jeg har stadig ikke fået sendt invitationerne ud og er begyndt at føle mig lidt stresset... Men vi har dog bedt alle der skal med om at reservere datoen.

Jeg er begyndt at kigge efter velkomstdrinks, hvad servere I???

Ville jo gerne have noget lidt sommeragtigt, for jeg har altså bestilt godt vejr :respekt:

Super godt med det gode vejr :rolleyes: Det vil virkeligt være lækkert med strålende solskin!!!

Vi regner med at servere en lyserød økologisk champagne, kan ikke lige huske hvad den hedder... men jeg skal nok lige finde ud af det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer