Guest Heidi24

d. 25 august 2007

127 indlæg i dette emne

HEJ JEG HOPPER LIGE MED PÅ D. 25/8-07. OG OM JEG HAR SOMMERFUGLE I MAVEN SYNTES JEG IKKE, MEN SIDDER NÆRMEST OG TUDER HVER GANG JEG SER NOGET MED BRYLLUPPER. DATOEN ER VALGT UD FRA AT DET ER MIN MOR OG PAP ´S 6 ÅRS BRYLLUPSDAG DEN DAG OG DEN DAG BETYDER MEGET FOR MIG OG HVORFOR ER EN HELT ANDEN HISTORIE. VI HAR STORT SET ALT PÅ PLADS MEN MAN KAN JO ALTID FINDE NOGEN SMÅ TING SOM DER SKAL LAVES IKK. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Os mig! :fløjt: VI skal da også giftes den 25 august.

Syntes faktisk det meste er ved at være på plads....mangler lige at bestille kager lave bordkort og bordplan, få tilrettet kjolen...men alle de store aftaler er på plads...(har jo været an god pige og lavet en "bryllupsdagbog" her på siden....det skal man da ha´! :) ) Meeeeen....der er godt nok ikke længe til!!! WEEEEE!!! :super:

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes 25/8-07.....

Har ikke skrevet så meget herinde, har først lige set denne tråd i dag...

Men vil da også gerne dele hvor langt vi er i forberedelserne.... :biggrin:

- Invitationerne blev sendt ud i april.. har inviteret så vi bliver 46... 4 afbud og 6 mangler endnu at svare...

- Kirken er på plads...vielse kl 15.00

- Min søster pynter kirken

- Min far henter mig og kører mig til kirken

- En af min brors venner har en amerikanerbil som kører os fra kirken til anlægget i Aulum hvo vi skal fotograferes og videre til festen.

- En af mine forældres bekendte er fotograf og skal tage billeder af os efter vielsen i Anlægget i Aulum og som plan B... i tilfælde af regn..skal vi fotograferes i kirken.

- Festen skal holdes på Hotel vildbjerg og menuen er bestemt.

- En veninde laver bryllupskagen... opskriften skal være den fra karolines kogebog dog med hindbær mousse og chokolade-nougat creme :griner:- og hun bestemmer pynten.

- Toastmasteren er bestemt...det bliver en af vores venner...

- Gommens tøj er købt

- Forlover bliver gommens bror

- Kjolen er forlængst købt, smykker er bestemt...

- Gæstebrog er bestilt på nettet, men mangler bare at komme...

- der er bestilt tid til make-up og håropsætning til brylluppet og aftalt frisure + makeup med frisøren

Det vi mangler endnu:

- Bordplan

- bordkort/menu hæfter

- Præsten kommer og snakker bryllup onsdag i uge 32

- topfigur til kagen

-Brudens undertøj

- Brudebuketten + brystbuketter er ikke bestilt endnu.... Det står gommen for, men har da vist ham et billede eller to... :sm:

hmmm..... måske mangler vi mere, men så har vi glemt det tror jeg....

hvis I opdager noget så sig det endeligt ;)

Redigeret af Storbank
0

Del dette indlæg

Ahhh piger, så blev jeg poltet igår :ilovebryllupsklar:

Jeg blev hentet på en motorcykel (chopper) og kørt til boltens gård hvor vi lavede noget quiz, ølsmagning og roulette. Desværre blev mange af planerne lavet om i aller sidste øjeblik pga. jeg havde planlagt en polterabend til min fars køreste, der åenbart var magen til den mine veninder havde planlagt, og regnvejret igår satte en stopper for en del af deres planer, men vi hyggede os rigtig godt, og det var super dejligt for jeg har ikke set mange af dem i hele ferienn :ilovebryllupsklar:

Vi sluttede på Jazzhouse, hvr vi mødte drengene, og jeg tog min meget stive Harry Potter udklædte mand med hjem kl 2.30 ;)

Er I blevet poltet endnu???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en fed dag, tillykke med den... Jeg har stadig min tilgode, men har en lumsk fornemmelse af at det bliver på lørdag.. Jeg er meget spændt da jeg normalt er super-planlægger og dette her med ikke at have kontrol falder mig meget svært, men det er vist meget lærerigt, hi,hi..

Fortsættelse følger...

Hilsen Pia

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Weee...får et helt sug i maven når jeg ser hvor "lang" tid der er tilbage....kan næsten ikke vente...normalt plejer jeg at gå MEGET op i min fødselsdag (det er på søndag) men i år er det lige som om den er kommet lidt i baggrunden.....MEGET...havde faktisk helt glemt at finde på ønsker...DET LIGNER IKKE MIG!!! Glæder mig SÅ meget til vores bryllup....er lige ved at tude bare ved at skrive her!! :bearhug:
0

Del dette indlæg

VI ER IKKE BLEVET PLODET ENDNU MEN JEG VED AT BRIAN SKAL D. 11. DET BLIVER SPÆNDENDE. OG HAN ER VILDT NYSGERRIG SÅ DET ER MED AT HOLDE MASKEN NÅR HAN HELE TIDEN SPØRGER. NÅ VIL SMUTTE PÅ ARBEJDE TO ENHALV UGE IGEN SÅ ER DER FERIE FOR MIT VEDKOMMENDE OGSÅ BRYLLUP OGSÅ AFSTED TIL ALCUDIA I TI DAGE DEJLIGT.

KNUS FINESMOR. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, vi fik vores attest en uge efter vi afleverede den... Må vist hellere se at finde den frem..

Jeg blev poltet i lørdag og havde bare den hyggeligste dag. Min veninde havde gjort et stort nummer ud af at holde omkostningerne ned, med det resultat at de var 14 der havde mulighed for at deltage, hvilket jeg syntes var det fedeste.

Dagen startede med at de overraskede mig på badeværelset hvor de ikke lige var klar over at jeg ikke havde fået tøj på endnu (så det var vist ikke kun mig der fik en overraskelse :) )

Efter jeg havde fået lidt at spise, kørte vi op til en kunstner hvor vi skulle male. Tøserne blev delt op i 3 hold og skulle male et billede udfra nogle stikord om mig, mens jeg skulle male mit eget billede udfra stikord om Niels. Det var vildt sjovt og utrolig hvor forskellige billeder der kom ud af det - og det var slet ikke ringe..

Derefter kørte vi ned på havnen i Roskilde hvor der var frokost og gave-leg, hvor jeg skulle gætte hvem de kom fra.

Derefter kørte vi hjem til en af tøserne hvor der var chokolade-smagning - og det var bare rigtig godt for sådan en slik-mund som mig, selv om det var lidt lunt i vejret. Bagefter var der 3 retters menu, som bare var super-lækkert og hjemmelavet.

Efter maden blev jeg placeret på en stol med et tæppe foran ansigtet. Da tæppet blev fjernet stod der en meget veltrænet fyr og svingede alt hvad der kunne svinges :balloon: . Den slags er ikke mig, men ham her gjorde det på en fin måde og til alle - ikke kun mig.

Da chokket over ham var overstået stod den på SingStars resten af aftnen og vi sang lige til kl. 2 om natten hvor jeg blev kørt hjem igen. Det var en super hyggelig dag og fedt hvor mange vi var... :denmarkflag:

Glæd jer, det er fedt ikke at have kontrollen og bare nyde det hele..

Knus Pia

0

Del dette indlæg

SÅ ER DET LIGE OM LIDT...ER VI KLAR PIGER??

Hmmm...jeg er ved at være det...blev poltret i lørdags...den kan I læse meget mere om i min planlægning.

Men sådan oppe i hovedet...ER I VED AT VÆRE KLAR....det gik først rigtigt op for mig her i søndags med tømmermænd osv....at det er lige om lidt...syntes der har været lidt en afstand til det hele pga. alt det uvisse omkring vores polter....MEN NU ER DET SNART...og f... hvor jeg glæder mig!

Kan næsten ikke vente..har 6 hele og 2 halve arbejdsdage tilbage....så er der ferie til at få klaret de sidste ting!!!!

VILDT VILDT VILDT

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyh, jeg har stress på nu...!!

Vi har godt nok fundet en præst, to frisører, fået ordnet blomster og købt tøj til Jesper på rekordtid...!

Men vi mangler stadig alt "papir-arbejdet", dvs.:

- Programmer + kørselsvejledning osv., som skal skrives, foldes og sendes

- Kirkehæfter (mormor klarer det...)

- Bordplan skal finpudses og sættes pænt op

- Værelsesfordeling ditto

- Skrive mail til vores præst om "os som par"

- Skrive "hvem er hvem", menu'er osv.

- E-maile de sidste detaljer til feststedet (et løbende projekt)

- Skrive bordkort

- Skrive hilsner til at sætte på gaveposerne

... Og så mangler jeg at kontakte en musiker til under middagen!

OG såer jeg nødt til at tage hjem til mine forældre hele vejen på Fyn på fredag, fordi jeg skal poltes lørdag...

0

Del dette indlæg

Har i modtaget prøve attesten?

Prøveattesten???

Ja, den kom for lang tid siden, men vi sendte den også ind 4 måneder før :denmarkflag:

Ja, prøveattesten!

Vi har afleveret papirerne for 3 måneder siden, men intet hørt fra kommunen siden da. Vi har snakket med kirken osv.

Må vist hellere ringe til kommunen i morgen....

0

Del dette indlæg

Har i modtaget prøve attesten?

Prøveattesten???

Ja, den kom for lang tid siden, men vi sendte den også ind 4 måneder før :denmarkflag:

Ja, prøveattesten!

Vi har afleveret papirerne for 3 måneder siden, men intet hørt fra kommunen siden da. Vi har snakket med kirken osv.

Må vist hellere ringe til kommunen i morgen....

Jeg har hørt om at de er lidt langsomme nogen gange :iloveyou:

Men ring til dem...

0

Del dette indlæg

GODMORGEN ALLE I DEJLIGE BRUDE! JEG FIK BESTILDT DE SIDSTE BLOMSTER IGÅR. SÅ NU MANGLER VI BARE AT HENTE KAGEN FRA KAGE KOMPANIGET SOM SKAL HENTES DAGEN FØR, VI SKAL SNAKKE MED FEST STEDET OM DE SIDSTE DETALJER OGSÅ SKAL VI LIGE HENTE TØJ HOS SKRÆDDEREN DET SKAL VI TO DAGE FØR. ELLERS ER VI SÅDAN SET KLAR :denmarkflag:

KNUS FINESMOR.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så går vi ind i den sidste uge :unsure:

Søren har lige stået og lavet 300 minifrikadeller, ret sejt gået, men det er hans specialitet så jeg må ikke hjælpe ham :sm:

Jeg har en kagekonkurrence senere idag, så jeg har bagt, men det blev ikke lige så god som håbet :lol:

Nå men næste uge bliver et rent helvede, travlt og en smule kaotisk ;)

Mandag: Vi skal begge på arbejde, holde møde med fotografen og bagefter møde med præsten, puha det er lidt stramt planlagt :)

Tirsdag: Begge arbejde, og så skal de sidste ting til bryllupskagen købes, bunde, sugarpaste osv.

Onsdag: Jeg skal lave cremen til bryllupskagerne, og rydde op, gøre tingene klar der skal i selskabslokalerne osv.

Torsdag: Morgenmad hos bedsteforældrene og derefter ned og sætte borde op i selskabslokalerne. kl 12 går vi i gang med bryllupskagerne (7 stk). Søren og min far sætter teltet op i haven til receptionen om aftenen efter arbejde.

Fredag: Søren har også fri og vi skal gøre huset klar til gæster, pudset vinduer, lavet pizzasnegle og kager, hentet borde og stole til receptionen. Søren skal købe blomster til brudebuketten som han selv skal lave :pokey:

Lørdag: Showtime :)

Men hvad sker der lige for vejret, kom så solskin....

0

Del dette indlæg

Ja uha piger, så er der kun 6 dage tilbage, hvor er det bare vildt!!!

Jeg tror faktisk vi har styr på det hele, skal bare lige have øvet brudevalsen nogle gange, have lavet negle, også have pakket vores tasker til både fredag og lørdag. Hvor er det bare fedt :)

Men hvor har jeg bare mange sommerfugle i maven :pokey:

Så må vi allesammen igang med at bé om godt vejr til på lørdag :unsure:

0

Del dette indlæg

HEJ! JA DET ER SUPER SPÆNDENDE. JEG FIK HELDIGVIS FERIE I TORSDAGS DET ER JEG SUPER GLAD FOR. VORES UGE SKAL GÅ MED AT PAKKE TIL VORES FERIE EFTER BRYLLUPPET, VI BLIVER HENTET NATTEN MELLEM SØNDAG OG MANDAG OG SÅ GÅR TUREN TIL ALCUDIA I 10 DAGE SUPER SKØNT :unsure: . TIRSDAG SKAL BRIAN TIL FRISØR, JEG VAR I TIRSDAGS, TORSDAG HENTE TØJ FRA SKRÆDDER, FREDAG HENTE KAGE OG NED PÅ DE HVIDE SVANER MED DE SIDSTE TING.DET ER SÅDAN SET SÅDAN VORES UGE SER UD MEN DET ER OGSÅ RIGELIGT NÅR MAN HAR EN LILLE STØRRELSE PÅ 2 1/2 ÅR. MEN VI GLÆDER OS SUPER MEGET :) .

MANGE SPÆNDTE KNUS FINESMOR. :pokey:

0

Del dette indlæg

Ang. det der med godt vejr...min far kunne ikke rigtig snakke om andet fredag morgen da han ringede..han glæder sig vidst...dmi sagde 70 % chance for godt vejr...og så kende han vidst en masse som har mærke/fødselsdag dag på "vores" dag...og de havde altid haft godt vejr....satte også præsten på opgaven da vi var ovre og snakke med ham...han har jo kontakten må man sige!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv lige at se denne vejr udsigt for østjylland :)

post-22019-1187544567.jpg

Det kan selvfølgelig nå at ændre sig til på lørdag, men hvor ville det bare være dejligt med solskin :pokey:

Det er lige præcis det vejr jeg har bestilt til på lørdag, 20 grader og solskin, så jeg håber ikke at de ændrer mening derinde hos DMI. Det ville være helt perfekt! :unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer