Guest Bodil85

Hvordan mødte I hinanden?

24 posts in this topic

Jeg tænkte på det kunne være sjovt at have en tråd hvor man kunne læse hvordan I har mødt jeres mand, eller kommende.

Jeg kan jo starte med mig selv:

Vi har kendt hinanden siden var helt små.. boede i samme by, og vores mødre havde en del sammen, og vi blev også passet samme sted, og nogle gange var vi også sammen og lege. Der gik så en del år, hvor vi ik var sammen, vi flyttede til andet sted på Bornholm, men vi gik dog i samme skole(han klassen over mig). Der skulle gå 11år før vi sådan snakkede sammen igen. Jeg flyttede nemlig for mig selv, og vi kom til at komme i samme forening - og vi snakkede sammen, startede som venner - (3/4 år) og så mente han at nu var han også klar til et forhold.. SKØNT - så en aften i februar, blæste enormt meget, men månen var oppe og lyste, sad vi nede på stranden og snakkede om hvordan vi sku forstætte vores forhold, for vi havde skrevet meget sammen(sms) som kærester gør.. og jo, vi kunne da godt prøve.. så forlod vi stranden efter lidt tid - hånd i hånd :)

Vi var på det tidspunkt på en ungdomslejr og klokken var jo efterhånden blevet ret meget, så da vi kom til lejren var der låst og vi kunne ikke komme ind. Heldigvi fik vi vækket min veninde som stod op og låste ind. Hun var så den første som fik at vide om vores glædelige nyhed, også hende som først fik at vide da vi blev forlovet(det foregik også på samme stranden og om aftenen-måneskin men mindre blæsende, og på en ungdomslejr)

Det var min historie. Forlovelsen kan I læse mere i min tråd. :rolleyes:

Hilsen Bodil

0

Annonce ♥

Hejsa.

Her er min historie.

Maj 1997 skulle jeg servere til en 50 års føs´da´ Jeg var kun 17 år. Da jeg kom til stedet blev jeg modtaget af den yngste søn, Torben, 26 år. Vi fandt hurtigt ud af at der var en god kemi. Han opfordrede mig hele aften til at jeg skulle ringe til ham, hele aften sagde han 2815, det var de sidste numre i hans tlf.nr.

Da vi var færdige med at servere (vi var 2 ) tog vi i byen, jeg kunne ikke lokke Torben med, da discoteket lukkede kørte jeg tilbage til festen, hvor jeg snakkede med Torben igen. Jeg havde et lille problem, jeg havde kæreste på. :balloons:

Jeg fik smidt min kæreste ud, og så tog jeg over til Torben nogle dage efter, siden har vi været sammen, og vi har nu 2 børn, Mikkel på 5 år og Mia på 4 mdr. :rolleyes:

Det var min lille historie.

Tine :)

0

Jeg mødte Diegoi 2001 , da vi begge var på udveksling i Spanien i forbindelse med vores uddannelse. Vi var sammen fra dag 2, men da vi kommer fra hvert sit land, måtte vi jo hjem til os selv og gøre vores uddannelser færdige. Forholdet gik i stykker, men vi fortsatte som venner, og da jeg besøgte ham i Firenze et år efter, fandt vi sammen igen, Vi måtte dog igennem 5 måneder mere i hvert sit land, før jeg var færdig og kunne flytte ned til ham. Der var vi i 2 år, før vi flyttede til Danmark, hvor vi er nu. Vi tænker tit over, hvor utroligt det er, at vores forhold har kunnet holde til alt dette...:)

0

Annonce ♥

Ja mig og bjarne mødte hinanden på forum.dk chatten... jeg havde faktisk en anden kæreste på det tidspunk, men han slog jeg op med af andre årsager..

Et par dage efter snakket vi i til for første gang.. så snakket vi ellers ja 3-4-5 timer sammen hverdag...

Ind til han kom til sjælland og så har vi været kæreste siden dag og ja så 26 aug blev vi jo gift og er gået i gang med projekt baby...

sååå ja det 7 år siden som tiden den går hva.....

PUHA......

0

Vi mødtes på det gamle forum.dk chat....helt tilfældigt. Chancerne var egentlig ret små for at vi skulle mødes men det gjorde vi....han hed tigerdyr og jeg blev bare nød til at "overfalde" ham af den ene grund :P

Vi snakkede lidt....emailede så sammen. Efter 2 dage ringede vi sammen og i løbet af en uge havde vi lavet telefonregninger for 8000kr. Jeg var ikke interesseret i nyt forhold for var lige kommet ud af et, men blev alligevel forelsket og valgte og tage chancen. Han ville heller ikke i nyt forhold men han kom på andre tanker :) Derefter mødtes vi fredag den 3 marts 2000. Og siden har i faktisk boet sammen....det er nu snart 7 år siden og til august næste år bliver vi endelig mand og kone :rolleyes:

Seadancer

0

Jeg mødte min Anders på dating.dk. En alm kedelig onsdag aften sad jeg på chatten og så at han var herfra Slagelse også. Så skrev for sjov og efter en time mødtes vi. Efter et par kopper kaffe på cafe Vivaldi gik vi hjem til mig. Efter 2 nætter/dage uden søvn og bare snak blev vi kærester. Det var i maj 2004. I juni05 fik vi Lucas og i maj06 fik vi Sara. Jeg havde i forvejen Benjamin som Anders har taget til sig som sin egen.

Od d. 7 juli07 skal vi giftes. :)

Jeanne

0

Annonce ♥

Min kæreste og jeg mødte hinanden (26.06.1997) på et diskotek i Køge hvor han var sammen med en kammerat og jeg var der med en veninde og hendes forlovede.

Han kom hen og bukkede for os og spurgte om en af os ville danse.

Jeg var hurtug og sagde, at det ville jeg gerne, hun (pegede på min veninde) vil ikke - hun er forlovet.

Vi dansede længe og han var nødt til, at tage med kammeraten videre da hans nøgler lå hjemme hos ham.

Inden han gik lovede han mig en middag og vi udvekslede telefonnumre.

Dagen efter (jeg er MEGET utålmodig nogen gange) ringede jeg til ham og spurgte om han kunne huske mig og om han kunne huske, at han havde lovet mig en middag.

Han påstod, at et kunne han godt.

Weekenden efter tog jeg hjem til ham, hvor jeg fik middag og overnattede, siden den dag har vi været sammen :)

Edited by ncd76
0

Jeg var til en privat fest, da min veninde skulle rejse til udlandet.og studere Det blev holdt et sted, jeg aldrig havde været før. Under maden sad jeg ved siden af en mand, og jeg spurgte, om han vidste, hvem som boede her. Han fortalte at det var en rigtig pigernes mand som boede her, han var skuespiller/model.

Jeg var singel og meget nysgerrig over at se denne mand. I løbet af aften går jeg og driller lidt med min bordherre, vi har samme humor.

Stadig nysgerrig over skuespiller/modellen, spørger jeg en, hvor ham der ejer stedet er.

Hun peger på min bordherre, og jeg kan ikke lade være med at grine over, at jeg var hoppet på hans joke. Min skat er dejlig og smuk så misforstå mig endelig ikke:)

Senere på aftenen sidder jeg i en sofa, da min bordherre sætter sig ved siden af, vi begynder at tale sammen, og vi havde det så sjovt, at tårene trillede ned af kinderne, vi var ved at dø af grin, og vi var pinlig ædru, for ingen af os drak.

På et tidspunkt hører jeg noget larm,det er min veninde, som går og rydder op. Vi har slet ikke lagt mærke til ,at alle gæsterne 25 stk er gået. kl er 6 om morgen, og oprydningen er i gang.

Jeg siger, at jeg nok må se at komme hjem, og han spørg om mit tlf nr. Det er nu 7 år siden og vi har aldrig holdt op med at tale sammen. Vi blev bedste venner, det gik over i forelskelse, og i dag er jeg stadig lige forelsket, alle siger at det går over i kærlighed. Men han giver mig stadig sommerfugle i maven, og det er så dejligt at tænke på, at vi skal giftes og begynde at stifte familie.

0

Jeg vil også gerne fortælle hvordan jeg mødte min kæreste.

En fælles veninde fortalte mig om den her soldat der kørte på motorcykel... Var der noget jeg havde lært hjemmefra, så vidste jeg at både soldater og mortorcykler var noget jeg skulle holde mig fra. Så jeg takkede pænt nej tak til en blind date.

Der gik ca 6mdr. og min veninde og jeg blev færdige med vores uddannelser, hun besluttede at holde et svendegilde. Hun inviterede mig og en anden veninde med. Den anden veninde blev syg, så stod jeg der, skulle jeg tage med til festen eller ikke, for jeg kendte kun min veninde. Jeg tog med til festen, og her mødte jeg den soldat der køre på motorcykel. Vi snakkede rigtig godt sammen, men han var desværre blevet enormt fuld.... Så der gik ikke længe før han var faldet i søvn. Vi andre festede vidrere. Tidligt næste morgen da festen var forbi, kørte jeg hjem alene.... :blush:

Søndag aften ringede min telefon, soldaten ville gerne se mig igen. Så vi lavede en aftale næste aften. Stort set lige siden har vi boet sammen.... :oops:

og for 3 uger siden friede han til mig, men det er en helt anden historie.

:angry:

0

Annonce ♥

Her vil jeg da gerne være med! :biggrin:

Det var i december 2003, min veninde var snart MEGET træt af at hive mig op nede fra kulkælderen pga. min gamle kæreste! Vi havde en on and off forhold kørende! Så hun lovede mig at i 2004 ville prinsen på den hvide hest komme til mig! ja ja som om!!! :blush: Man er vel pige!

I starten af året var jeg igen sammen med min ex igen efter 3 uger kørte han mig i sænk og nu besluttede jeg at jeg gad IKKE mænd mere i mit liv!!!

I februar 2004 havde jeg så en aftale med min veninde (vi sku tøse hygge) , men hun ringede og spurgte om vi ikke skulle tage med hendes onkel ind og se icehockey... Øhh nej vi sku jo tøse hygge og desuden havde jeg ingen penge! Min veninde var fast holdende og sagde at vi ikke skulle tænke på penge dem havde hendes onkel MASSER af!

Jamen okay da så gør vi det... Det var en fed kamp og Onklen havde en ven med Chris... Ham så jeg mig lun på og han blev da lige prøvet af i ca. 2-3 uger...

Jeg var rimelig afklaret og havde egentlig haft det lidt sådan at onklen var en kæmpe stor umoderne mærkelig snegl... Hmm...

Pludselig en dag i april ringede han og og spurgte om jeg vill med ud og køre go cart... hmm ja det ku jeg da godt men igen havde jeg ingen penge så han måtte lige låne mig... ja ja... det var fredag aften. Lørdag var hjeg oppe ved min forældre (jeg boede ikke hjemme) og snakken gik meget på denne her onkel. Min kære mor spurgte om der var noget med ham den onkel og nej det var der ihvertfald ikke! Stort set som jeg havde forsvaret mig ringede min mobil og i den anden ende var onklen der spurgte om jeg ville med i biograffen! JA... Onsdag morgen ringede min mobil igen og her blev jeg prurgt om jeg ville med ind og se danmark - skotland og selvfølgelig ville jeg det jeg havde bare stadig ingen penge! Jeg skulle igen ikke tænke på penge men bare tage med!

Det var onsdag den. 28 april 2004 onklen hedder henrik og siden har vi været sammen og til marts skal vi giftes!

Undskyld det blev så langt men blev lige fanget af alle de gamle minder!

:balloons: Rebecca

0

Jamen her kan jeg da også være med :biggrin:

Søren og jeg mødte hinanden for første gang for snart 4 år siden til en af vores venners fødselsdag. Jeg læste med ham, og Søren boede på kollegie med ham :hug:

Der skete ikke så forfærdeligt meget andet end jeg registrerede hvem han var.

Vi mødte hinanden så ca. 2 gange om året til vores vens fødselsdag og til sommerfesten på kollegiet, hvor jeg også var med.

Det lidt sjove er, at jeg er fuldstændig umulig når det kommer til at huske navne, jeg er så elendig til det. Men Sørens navn hang ved, og det var ikke engang forbi jeg overhovedet så ham som en mulig kæreste, for jeg havde en anden kæreste eller vedhæng på alle de gange vi mødtes, men han var alligevel den første jeg altid opsøgte til festerne :)

Nå men så kom endelig sommerfesten hvor vi begge var single :blush:

Jeg var i baren og bestilte øl da Søren kom, og ved et uheld misforstod bartenderen mig og gav mig to øl, så jeg vendte mig bare om, og så Søren og sagde "Her, den er til dig", og i følge ham, så var han scoret der :blush:

Men for mig skulle der lige en hel aftens snak til, og da jeg senere skulle på toilettet, faldt jeg over hans ben :hug: Da han forsøger at hove mig op, får jeg hevet ham med ned, og så kunne vi jo lige så godt kysse hinanden for første gang, når nu vi lå der :blink:

Så jeg faldt bogstavelig talt for min Søren, 2 måneder senere flyttede han ind, og et år efter var han på knæ :balloons:

Vi skal giftes lige omkring vores 2-års dag :loveshower:

0

Hvor er det hyggeligt, at læse hvordan i mødte jeres partner :blush:

Jeg mødte min kæreste da vi var 15 år - vi arbejdede sammen i en dagligvare butik, mig i kassen, han som flaskedreng. Jeg havde egentligt godt lagt mærke til ham, men aldrig snakket med ham...jeg var meget genert dengang...men jeg syntes der var noget over ham som jeg ikke kunne beskrive. Jeg var ret sikker på, at på et eller andet tidspunkt i mit liv, så skulle jeg være sammen med ham. - ja det lyder sikkert mærkeligt at skrive sådan, men det var virkeligt sådan jeg følte det.

Efter vi begge var stoppet på arbejdet, så vi ikke hinanden i nogle år, men herefter begynder vi så at se hinanden med mellemrum, faktisk helt tilfældigt og alle gange snakker vi kort sammen.

Så en dag skulle jeg til en fest på Base Camp med Dating.dk...jeg fulgtes med nogle fyre jeg ikke kendte, men havde det ganske sjovt og havde vist også fået en ordentligt kæp i øret :balloons: og i min rus derinde, støder jeg ind i ham...den fyr jeg bare havde været vild med i så mange år. Vi snakker sammen og har det ret sjovt sammen hele aften, men der sker ikke mere end det.

Der går ydereligere nogle år og min sambo (en veninde) starter så på pædagog uddannelsen og på deres rus tur sidder hun en aften og snakker med deres tutor (en fyr der går klassen over hende og som har arrangeret turen) de snakker om alt muligt og på et tidspunkt finder de ud af, at de faktisk kender den samme person - mig!

Da hun kommer hjem fra rusturen fortæller hun mig om den her gut, der kender mig og jeg finder så ud af det er ham jeg har været så vild med og han er til og med single ligesom jeg var.

Jeg beslutter mig for, at nu skal det fandme være...jeg ville bare have ham, så jeg begynder at tage til en masse fester på seminaret, men han er jo en alle pigers bedste ven, så han er virkelig svær at fange, men efter 4 mdr. får jeg endelig lavet en aftale med ham om at vi skal mødes.

Og siden den dag har vi så været sammen. Det er utroligt så lille verden er nogle gange, jeg er helt sikker på, at hvis det ikke havde været for min veninde der havde fortalt mig om ham, så havde jeg ikke været sammen med ham idag.

Fra den dag vi så hinanden første gang til den dag vi begyndte at være sammen er der gået 8 år - men det har været hele ventetiden værd :biggrin:

0

Så lad gå :balloons:

Min kæreste og jeg elsker en god debat. Det gjorde vi også for 3½ år siden, da vi begge huserede på Dating.dk. Efterhånden var jeg blevet træt at at skrive og besvare breve derinde, så jeg hoppede istedet overpå debatforummet, hvor der altid var godt gang i alle mulige debatter om alt fra kønsrollemønstre til hvordan man koger en kartoffel. Det var klart kønsrolledebatterne, der fængede mest :biggrin: Der kom så en anden fast debattør, som jeg ofte var rygende uenig med og vi havde nogle spændende diskussioner på den fede måde.

En gang i mellem arrangerede nogle af de faste debattører hygge-aftener med mad, vin og spil på den helt igennem afslappede måde. Jeg besluttede mig for at melde mig til og blev opfordret til at finde en mand fra debatten, som kunne være interessant at møde. Jeg tog så chancen og inviterede manden, der kunne få mit blod i kog :blush:

Det fortryder jeg ikke - for tre dage senere ved vort 3. møde kunne vi ikke undgå det længere: vi var forelskede og har bare holdt sammen lige siden..det har været så skønt og ukompliceret :loveshower: Og heldigvis var han ikke så irritende i virkeligheden, som han kunne være i debatten - men fedt at møde en mand, der er en mental udfordring, på den udviklende og sjove måde!!!

0

Annonce ♥

Jeg mødte min kommende mand sommerferien 2001.

Jeg var lige blevet færdig med gymnasiet, og 19 år gammel (han var 21) skulle jeg bare have den sjoveste sommerferie sammen med mine to veninder. Vi skulle først være en uge et sted i Norge (hvor jeg kommer fra) og derefter 5-6 dage til England. Mellem de to ture skulle min storebror køre os til en togstation, så vi kunne komme videre. Han fortæller så i bilen, at han faktisk kender en dansk fyr som skal være samme sted som os i England. (De havde været samme sted på ferie i Spanien tidligere på året - som udviklede sig til total drukferie, denne historie kendte jeg alt til) For sjov begynder vi så at spørge om han er lækker osv., hvor min storebror så svarer:

"Det er da lidt svært for mig at svare på, men jeg tror godt du ville kunne lide ham!" :blush:

Næste dag (d. 16.07.01) skal jeg så hilse til ham fra min storebror. Det gør jeg, hvorefter han så siger "Ja, jeg havde nok gættet det var dig, der var hans lillesøster". Her bliver jeg så totalt flov, og det ender med jeg nærmest løber fnisende væk sammen med mine veninder... :bask:

Senere på aftenen går vi på den lokale pub. Det ender så med at vi sidder en masse sammen, både danskerne, nordmændene og en del englændere. Der bliver grinet en del - en rigtig hyggelig aften. På et tidspunkt hvor der kun er mig og nogle englændere tilbage kommer jeg til at indgå det dummeste væddemål jeg nogensinde har indgået... Craig påstår at inden turen er omme er jeg eller den ene veninde faldet for en af danskerne... Jeg går med til væddemålet, mest for at beskytte min venindes ære. :blush:

Kl. 01.00 lukker puben - men englænderne kender selvfølgelig en smutvej hjem - igennem en mørk skov, hvor man ingenting kan se! Min kommende mand er galant, og fører mig trygt gennem skoven, og følger mig hele vejen tilbage. Dvs. samme aften taber jeg mit væddemål. :)

Fra nu af er vi så sammen hvert vågne øjeblik i fem dage - lige indtil vi skal hjem til hvert vores land. :hug:

Da jeg kommer hjem, ligger der allerede en e-mail og venter på mig :blink:

For at forhindre at dette bliver 3 sider langt kan jeg sige at det endte med at jeg tog med på en to ugers tur til Tjekkiet et par dage efter at være kommet hjem sammen med Rasmus, en rigtig romantisk bliv-kendt tur, og at vi derefter havde et meget-langt-væk-fra-hinanden forhold i 4 måneder og så flyttede jeg til Danmark og direkte ind til ham dagen før nytårsaften 2001/2002. :biggrin:

Så, ja, jeg tror på kærlighed ved første blik! :balloons:

Det bliver altid lidt ekstra udfordringer når man kommer fra to forskellige lande, f.eks. at jeg jo skulle flytte meget langt væk fra alle jeg kendte, men for at være helt ærlig synes jeg det er det hele værd - og mere til!

Den 07.07.07 holder vi vores livs fest - så bliver det spændende at se hvor mange der tager turen fra Norge!

Edited by Trulte
0

Ja det er da lidt sjov læsning :biggrin:

Henrik og jeg mødte hinanden d. 10 oktober 1996 på et diskotek i Varde.Ham og hans kammerater sad ved et bord lige ved siden af min veninde og mig.Da Henrik havde fødselsdag den aften gav han champagne og en af hans kammerater mente også lige at min veninde og jeg skulle have et glas :blush: Det sagde vi jo selvfølgelig ikke nej til og på den måde kom jeg til at sidde ved siden af Henrik og ja vi har været sammen mere eller mindre lige siden :) I dag bor vi så her i Horsens hvor Henrik kommer fra så jeg har måttet sige farvel til min familie og venner i Esbjerg men hvad gør man ikke for sin udkårne :blush: Det har ikke altid været lige let for os da vi sammen har været igennem lettere alvorlig sygdom med mig samt det faktum at vi begge to mistede en bror med et halvt års mellemrum men af modgang bliver man jo stærkere og heldigvis har vi to skønne piger på 6 og 2 år som bare verdens bedste unger.Så til april næste år (på min kærestes afdøde brors fødselsdag)samler vi hele familien til en forhåbentlig rigtig glad fest :blink:

:balloons: Christine

0

:bearhug:

Jeg lærte Henrik at kende gennem en fælles veninde. Jeg havde været med hende hjemme hos ham, og jeg synes han var meget lidt køn, og et forfærdelig rodehoved :biggrin:

Han mente jeg var grim og snerpet :biggrin: (jeg havde mange piercinger i ansigtet og ultra kort hår!)

Vi mødtes et par gange, og ændrede ikke mening om den anden, hilste høfligt og det var det :bunny_4:

Så en dag, var der tivoli i Vejle, og vores fælles veninde ringede efter mig. Hun og en kammerat manglede selskab, så jeg skulle kommme. Jeg tog min bror med, for jeg var jo single -HAHA-

Da vi kom, tænkte jeg ham har jeg set før - hvem er det han er????

Han synes vist at tænke noget nær det samme, han kunne ikke kende mig, for jeg havde ingen piercinger mere og håret havde fået lov til at gro :bearhug:

Så vi snakkede lidt sammen, og synes da at den anden var ret sød -HAHA-

På et tidspunkt sad vi ved et bord, hvor jeg kun kunne komme ud, hvis han rejste sig, men det ville han kun - hvis han fik et kys :hug:

Det fik han så - og siden den dag har vi været sammen :respekt:

Og nu, næsten 7 år senere skal vi endelig giftes :bearhug:

(han er stadig et rodehoved - men jeg synes han er blevet kønnere -HAHA- )

:denmarkflag: Jeanet

Edited by jkj
0

Annonce ♥

Jamen jeg kommer da også gerne med mit bidrag.

Jeg mødte min kommende mand Martin sidste år efterår ved en søbred i Roskilde.

Vi var begge på siden singleplus.dk - en side hovedsageligt for singleforældre. Man kan bruge den som datingside, men jeg havde tilmeldt mig pga de arrangementer man kunne deltage i, hovedsageligt med børn, da jeg boede alene med min søn på 3½ år og kun få af mine veninder har børn og ingen i hans alder.

Jeg meldte mig til en fisketur i Roskilde - en put and take sø. Tænkte min søn nok ville finde det sjovt. Det gjorde han også og han var fra første øjeblik lige så betaget af Martin, som jeg var. Han han efter ham hele tiden. Min søn ser ikke sin far og slog hurtigt sin kærlighed på mænd som gav ham opmærksomhed.

Man kan vist sige, at vi flirtede kraftigt den dag. Men ak, jeg fandt ud af, at han lige var begyndt at date en enden :respekt: Men men.....man lader sig vel ikke slå af pinden, hvis man kan mærke interessen fra hans side. Så efter 1½ måneds venskab, laaaange telefonsamtaler, lange nætter på messenger og sms. Ja...så fik vi i slutningen af oktober 2005 alligevel hinanden :loveshower:

1. marts 2006 rykkede min søn og jeg teltpælene op og flyttede til Nordsjælland, hvor vi nu deler hverdagen med manden i vores liv, for min søn er lige så glad for ham, som jeg er. Og han har taget min søn til sig, som var han hans egen. Hveranden uge har vi så også hans søn, som er jævnaldrende med min søn - der er kun 4 måneder imellem dem, så de har rigtig meget glæde af hinanden.

5. maj 2007 skal den store dag så stå.......efter han faldt på knæ foran Skt. Hans bålet i sommers

0

Har vist skrevet vores historie herinde et sted før, men nu gør jeg det så igen :respekt: Denne gang i en lidt kortere udgave - hvis jeg kan :bearhug:

Vi mødte hinanden på journaliststudiet, hvor vi kom i klasse sammen. Havde egentlig ikke lagt så meget mærke til ham fra starten af, men efter et par måneder kom vi - nogle af tøserne til at snakke om, hvem der var værd at score på vores årgang. Jeg havde indtil da haft noget kørende med en anden, som ikke ville noget alligevel, og da vi så skulle til fest en fredag aften - 24. november 2001 - besluttede jeg mig for at jeg ville score William.

Og det gjorde jeg så - the end!

Nej, det var faktisk ikke så let, for han var nær ikke kommet til festen, fordi han - som den stener han nu engang er - var faldet i en film (Amargeddon), men hev sig alligevel op for at tage til fest. (Der gik forøvrigt et par år før han fik set slutningen af den film :bearhug:)

Jeg var jo på en mission, men han var noget langsom i opfattelsen. Så det var først sidst på natten, da vi sad i vores halvskæve branderter på diskotek Boogies i Odense, og jeg lagde min hånd på hans lår, at det gik op for ham, hvad jeg var ude på... Men så fangede han den, jeg tog med ham hjem og var hos ham stort set hele weekenden. Og så var vi kærester.

Efter et halvt år flyttede vi sammen i Odense. I 2004 flyttede vi til København og i august ´06 friede han. 7/7-07 skal vi giftes :denmarkflag:

0

Hejsa..

Ny bruger her... Ville lige dele min historie...

Skulle til fest en nytårsaften, for 5 år siden, hos min veninde. Det startede rigtig dårligt havde været på arbjede og skulle til og hjem, da jeg væltede på cyklen, og smadrede min "drinks" til om aftenen. Så gad jeg sgu egentlig ikke nogen steder.... Men tvang mig dog afsted alligevel..

Der mødte jeg Christian som jeg klikkede med, med det samme. En uge senere blev vi kærester og har holdt sammen lige siden.

Han friede juleaften, efter at have spurgt mine forældre om han måtte "få" mig...

Åh, så romantisk.. :yllove: Skal giftes 26. maj 07

Hej fra Christina

0

vi lærte hinanden at kende gennem Super brugsen. Henrik var slagtesvend og jeg var kassepige. Både min mor og gudmor var ansat samme sted. Jeg havde en anden kæreste, men efter en del flirt med henrik. og til en sommerfest besluttet jeg at sende kæresten hjem og gøre det slut, kort efter dansede henrik og jeg til time of my life... og der var en anden tøs som lev ret gal fordi henrik skulle åbenbart ha´været hendes... men henrik ville have mig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif den dag vi skal giftes er det faktiks præcist 6 år siden sommerfesten fandt sted... Henrik er 8 år ældre end mig, men han er mit livs kærlighed og dert var faktisk kærlighed ved første øjnekast... henrik havde over sommeren synes jeg var en dejlig pige og jeg synes han var ret lækker.. selv min daværende kæreste mente der var noget mellem os... og ja det var der jo så.. :(

0