Guest maria_rasmussen

Michael og Marias bryllup 15.september 2007

142 indlæg i dette emne

Hej med jer,

Jeg bliver da også nødt til at oprette min egen planlægningstråd!

Lige i øjeblikket knokler jeg med et projekt på mit studie, men snart er jeg klar til at dele mine bekymringer og glæder med jer med jer.

I får lige det første billede af os, jeg lige fandt..

KH Maria

Redigeret af maria_rasmussen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maria,

Velkommen til ! :bearhug:

Det var da dejligt med endnu et par til d. 15. sep. 2007. Jeg tror vi 3 eller 4 i øjeblikket som har valg denne dato, men der kan jo nå at komme flere til hen ad vejen.

Tak for din besked i min tråd, glæder mig til at følge din. :super:

Men husk 2 ting:

1) Du bliver hurtig afhænging af BK

2) Masser af billeder.....dem ÆÆÆÆÆÆsker vi! :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maria.

Velkommen til BK. (En website man kommer til at bruge meget tid på......) :super:

Bare lige en kort velkomst til dig :bearhug:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning!

VI ELSKER BILLEDER.

Kram kram fra mig

0

Del dette indlæg

Så må jeg hellere sætte et billede ind af os, hvis jeg kan finde ud det..

Når jeg viser besvarelsen viser den ikke den vedhæftede fil?

Er der andet jeg skal gøre end at trykke vedhæft fil og vente på den er færdig?

Tusind tak for de mange hilsner..

Man føler sig velkommen her!

KH MAria :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer,

Vi skal holde vores bryllup på Rold Gammel Kro. En hyggelig gammel kro med sjæl, men er stadigvæk lys og venlig!

Vi har aldrig været der til fest, men da vi kom derind bare for at se føltes det rigtig i maven for os begge, så vi håber vores maver mærker rigtigt!

Billede fra lokalet vi skal være i, bemærk guldstolene!

Mvh Maria

post-8155-1159455509.gif

post-8155-1159455535.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et lækkert feststed!

Hvad skal I give for det? (Vi skal nemlig også giftes i Randers + holde fest i nærheden, så vi er lidt på udkig)

Hilsen Anne

Hej Anne,

Jeg har set det i de smukke kjoler, jeg kan godt forstå du ikke kan vælge.

Vi skal give 534kr pr. kuvert. Det er incl.

Indbydelseskort

Husets velkomstdrink

Blomsterdekorationer

Forret

Stegeret

Dessert

Rødvin ad libitum

Hvidvin ad libitum

Husets dessertvin

Kaffe med kransekagekonfekt

Fri bar med øl, vand og vin

Natmad

plus likør til kaffen, plus at vi har valgt en lidt dyrere vinpakke og mad, end det helt billige tilbud.

Det synes jeg bestemt er rimeligt (indbydelseskortene var dog ikke så pæne, så vi vil selv igang. Måske er det også fordi at det er meget sjovt :-) selv at lave dem)

Vi kiggede også på Pøt Mølle www.poetmolle.dk, men der var optaget. Der ville vi ellers helt vildt gerne have været. Eller fladbro kro, det er jo i hvert fald tæt på Hornbæk.

Håber vi kan snakkes mere ved herover, f.eks. mht fotograf og blomster, som vi jo nok begge skal købe i Randers

Mvh Maria

0

Del dette indlæg

Hej Maria

Fotografen er booket; Torben Thorhauge fra Århus. Jeg ved ikke helt hvor vi skal fotograferes - måske i Doktorparken (det er maaange år siden jeg har været der, men jeg husker det som rigtig hyggeligt). Har I nogle idéer der?

Blomster er vi ikke kommet til endnu, men det er jo også mandens opgave (tror nu nok jeg kommer til a hjælpe lidt alligevel... :bearhug: )

Hilsen Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Maria.

Godt du fandt ud af det med billederne. :bearhug:

Hvor er det et hyggelig sted i skal holde fest. Og hvor er de bare FEDE de stol. Det tror jeg ikke kan gå hen og blive andet end romantisk :loveshower:

Det er en super flot kirke. Nogle gange fortryder jeg lidt at jeg ikke skal vies i en folkekirke. :bearhug:

Glæder mig til at følge mere med

Kram

:super:

0

Del dette indlæg

Hej Maria...

Velkommen og tillykke med din egen planlægningstråd, det skal blive rigtig godt at følge endnu en 15. september 2007 brud.. Dejligt at jeg ikke er helt alene mere..

Det ser rigtig godt ud det i har på plads allerede..

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer,

Nu har jeg fået afleveret projekt i forbindelse med mit studie og har nu igen overskud til at få fortalt om alle vores overvejelser.

Lige nu mener jeg at vi mangler at bestille musik og fotograf, hvilket er super svært !! Jeg kender ikke rigtig nogen fotografer og musikere, men mon ikke det går alligevel.

Mht. musik overvejer vi kopimaksinen, www.kopimaskinen.dk, som vi har hørt til bryllup sidste sommer og som vi syntes var gode. Dog koster de 14.500, som jeg egentlig synes er dyrt... Derudover overvejer vi Rough&Easy fra www.zinther.com , som vi herinde har hørt rigtig meget godt om og som er meget optagede af at spille for de unge, fornemmer jeg. Som jeg forklarer det nu, kan jeg godt se at det er Rough&easy jeg hælder mest til.. Dog er problemet jo at vi aldrig har hørt dem før.. Men måske skal man bare tage chancen??

Mht fotograf tror jeg bare vi skal gå en tur ned i byen i Randers og se de forskellige fotografers mapper. Vi har en del gode venner som skal med til brylluppet, som går meget op i at fotografere og har gode kameraer, så de skal tage billeder i kirken og til festen (en af dem får ansvaret for at tage billeder af alle gæster, regner vi med!) Det vi sådan set mangler mht. fotograf er en fotograf der skal tage portræt billeder i sit studie, så det burde ikke være så svært.

Mht. til ringe, så blev vi for 2 år siden (faktisk præcist i dag) forlovet og vi bestemte at vi ville bruge vores ringe også når vi skulle giftes engang, så derfor købte vi nogle dyre og rigtig flotte ringe dengang. Derfor skal vi bare have skrevet i dem igen til vores bryllup. Der er i midten en brev titanium ring, og så er der udenom to mindre guldringe, som selvfølgelig sidder sammen. Vi er begge meget glade for dem. De er ikke så prangende, men det er vi heller ikke selv, så de passer godt til os!

Mht. bryllupsnatten har vi også allerede bestemt at vi vil sove på Rold Gammel Kro, hvor festen holdes. Han fortalte deroppe at det var gratis med i prisen, så det benytter vi os af. Mange af gæsterne vil også sove på kroen, så vi får mulighed for at spise morgenmad med dem dagen efter, dejligt! Værelset er så vidt vi ved ikke en "rigtig" bryllupssuite, men jeg tror såmænd vi har nok i os selv den nat! Og det er jo begrænset hvor længe vi skal sove der.. Håber jo vi skal feste hele natten..

Sikke en smøre jeg fik skrevet. Desværre ingen billeder. Det er jeg ked af.

Kram Maria

Postet billede

0

Del dette indlæg

Hej Maria... :blush:

Tillykke med forlovelsesdagen idag.. :thumbsupsmileyanim: Skal i så fejre det? Nu kender jeg jo ikke rigtig til fotografer i jeres område.. jeg ved bare at vi har bestilt en videograf fra Århus egnen, søg på nettet under PHfoto.. Han både filmer og tager billeder i løbet af dagen.. Bla par billeder af gæsterne.. Meen nu er han jo desværre optaget den dag, med mindre han har flere fotografer i sit firma..

Knuz Mia -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Maria... :biggrin:

Tillykke med forlovelsesdagen idag.. :thumbsupsmileyanim: Skal i så fejre det? Nu kender jeg jo ikke rigtig til fotografer i jeres område.. jeg ved bare at vi har bestilt en videograf fra Århus egnen, søg på nettet under PHfoto.. Han både filmer og tager billeder i løbet af dagen.. Bla par billeder af gæsterne.. Meen nu er han jo desværre optaget den dag, med mindre han har flere fotografer i sit firma..

Knuz Mia :blush:

Hej Mia,

Jeg tror og håber da vi skal fejre det lidt idag! Jeg sagde til ham i morges at den bedste gave ville være hvis han kom tidligt hjem fra arbejde, da vi bare har haft en weekend med fuld tryk på og ikke rigtig har haft tid til at være sammen... Så hellere ham end blomster.. Men helst begge dele :bearhug:

-HAHA-

Jeg prøver at søge på fotografen du foreslog, men vi skal jo kun have en portrætfotograf, så måske er det ikke noget, men tak for hjælpen alligevel!

Maria

0

Del dette indlæg

Hej Maria.. -HAHA-

Jeg synes i skal overveje om i vil have jeres dag foreviget på dvd.. jeg er rigtig glad for at vi har valgt det.. Levende billeder er noget helt andet end stil billeder.. Plus at jeg aldrig i 100 år vil kunne huske alle sange og taler bagefter og dem får jeg så på dvd'en.. Og brudevalsen også.. Plus at han filmer i kirken... Ja jeg kan ikke lade være med at synes at det er nogle af de bedste penge vi kommer til at give ud..

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Maria

Vi har også booket et band fra www.zinther.com, vi skal så bare have tremandsbandet ThomaZ. Vi har heller ikke hørt en lydprøve, men også fået anbefalet dem fra venner, der siger at de er rigtige gode. Og meget rimmelige i pris i forhold til andre bands vi undersøgte. Men efter november kan vi da give et praj om rygterne taler sandt. ;)

Anja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer