postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Du kære dejlige kvinde!

Jeg kan godt forstå din frustration, for det er bare ikke ligemeget hvem der foretager vielsen!

Hos os stod vi jo i den situation, at den præst der havde sagt, at han ville vie os, fortalte 7 uger før brylluppet (og KUN fordi jeg selv ringede) at han skulle på orlov! :) Så vi havde ingen præst, og det at det var den rigtige præst betød meget for os, så vi spurgte til hans kone, som også er præst! MEN NEJ!

Så ringede vi til min mor for at få nummeret på min gamle præst, men NEJ han var lige gået på pension en uge før! NEJ!

Det endte dog med at vi har fået verdens bedste præst, hun er skøn, sød og rar! Ja så rar at når vi engang får børn vil jeg meget gerne have hende til at døbe dem!

Det jeg vil sige er, at nogen gange ender det med det bedste lige meget hvad!

:lol:

Kære Katharina...

Ja selvfølgelig er der en lykkelig udgang, mit problem er bare at den anden præst er så humorforladt så hun er bare overhovdt ikke sjov. Og det sidste jeg vil have er en total kedelig personlig prædiken, for det mener jeg ikke Morten eller jeg er på nogen måde... :biggrin:

håber du forstår mig skønne..... of course you do.... :)

Men nu må vi se... I kan være ganske rolige, I skal nok få at vide hvem vi får... -HAHA-

:( til dig skønne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen igen... ;)

Vi er heller ikke sikre på at få den præst vi gerne vil have, men jeg håber så meget ,at jeg også har sat et billede ind i vores tråd -HAHA-

HVIS det mod forventning ikke skulle blive ham, så håber jeg vi kan få tilladelse til, min morfars fætter vier os.! - Jeg kan nemlig ikke fordrage den kvindelige præst, der er i kirken....og vi kan hurtigt riskere at alt hvad vi nu har fået tilladelse til, bliver ændret hvis vi får en anden præst ! ;)

Men DU er ikke den eneste,....MEN jeg KRYDSER ALT HVAD JEG KAN FOR I FÅR DEN PRÆST I GERNE VIL HAVE!!!!! :lol:

tusind tusind tak for din hilsen :)

Har nøjagtig samme synspunkt som dig med hensyn til præst nummer to... :)

krydser alt hvad jeg har for dig også... :biggrin:

0

Del dette indlæg

:lol:

Ja som overskriften idag lyder så sender jeg lige millioner af :) til alle jer skønne tøser i dette fantastiske forum...

I er altid klar med et svar eller en kanon dejlig hilsen... det er så vidunderligt at logge sig på og se nogen har været inde og ligge en lille visit :( ja ja bliv endelig ved da... :(

Tak skal I have allesammen........ :

:biggrin::)-HAHA- fra mig til alle jer......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skynder mig at sende dig et kæmpe :)

-Sophie

Man kan bare altid regne med jer to :lol: ....åhh i to smækre lækre tøser....

:biggrin: tilbage til jer...

Jep, det kan du...Og så ikke mere sukker til dig i dag :):)-HAHA-:):(:):(

-Sophie

0

Del dette indlæg

:) ja, omend ikke andet, så følte jeg mig ihvert fald truffet......

Eller ikk......

Men kære Belinda

Tak for din evige optimisme og søde beskeder i min tråd. På et tidspunkt når jeg ikke har en syg søn, vil jeg sætte mig og læse din igennem. Men OK jeg skal da nok skynde mig, ellers ender det jo med, at jeg skal læse 30 sider :biggrin:

Kæmpe mange :lol:

Mia

Redigeret af Mia S.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, andre end mig, der føler sig lidt presset til at ligge en besked nu?! :)

...Vil ALTID gerne ligge en besked i din tråd, du skønne kvinde, for du er så sød og dejlig!

:lol: i læssevis!

Det var godt Rikke...nogen forstod da beskeden... :biggrin::)-HAHA-

Men presset....arhhhhhh vel... hi hi

:( til dig...

0

Del dette indlæg

:) ja, omend ikke andet, så følte jeg mig ihvert fald truffet......

Eller ikk......

Men kære Belinda

Tak for din evige optimisme og søde beskeder i min tråd. På et tidspunkt når jeg ikke har en syg søn, vil jeg sætte mig og læse din igennem. Men OK jeg skal da nok skynde mig, ellers ender det jo med, at jeg skal læse 30 sider -HAHA-

Kæmpe mange :)

Mia

:lol: hej smukke....

:(:( ja 30 sider.... ja her går det stærkt... :yay:

Men du skal altid være velkommen, men håber da selv på jeg får en lang tråd fyldt med minder..... :loveshower:

:biggrin: fra mig

0

Del dette indlæg

Ka' vi så få lidt gang i den her tråd igen, hva'?!!!!

Hvor bli'r du af i disse dage søde??

:balloons:

Åhh min egen skønne kvinde

sender lige tusind :bearhug: til dig...

Tak for dine evige tanker.....

Jeg vender tilbage iaften....stærkt tilbage...... :biggrin:

imens -HAHA- til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sender lige tusind :balloons: til dig...

Jeg vender tilbage iaften....stærkt tilbage...... :)

imens http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif til dig

DET vil jeg glæde mig til !!! :):):)

Jeg syntes de er rigtg flotte, sød ide med hjertet - Hvad er det man siger, godt begyndt er halvt fuldendt... ;) :)

Redigeret af bridezilla24
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, du har haft travlt, hvordan har du tid til at have en familie ved siden af :)

Det ser bare skide godt ud, søde :balloons:

:)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif ang det med familie,så tror jeg også morten føler sig lidt forsømt... :) Nej jeg vælger de tidspunkter hvor det passer bedst ind i vores lille familie, også en´af årsagerne til jeg ville starte i så god tid...

:) tak for din tro støtte... :)

0

Del dette indlæg

sender lige tusind :balloons: til dig...

Jeg vender tilbage iaften....stærkt tilbage...... :)

imens :pokey: til dig

DET vil jeg glæde mig til !!! :):):)

Jeg syntes de er rigtg flotte, sød ide med hjertet - Hvad er det man siger, godt begyndt er halvt fuldendt... ;) http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

sender dig titusinder af :) tilbage..... :blink::blink:

0

Del dette indlæg

Kender det godt, jeg vil også have så meget af vejen inden mine eksamner i januar, men jeg har godt nok udskudt invitationer, for jeg har ferie efter mine eksamner for første gang i 4 år :balloons:

Så den skal nydes, med lidt klippe-klister :)

Hvordan går det med dine unger, er de begyndt at glæde sig til jul endnu???

:)

0

Del dette indlæg

:balloons: hej smukke "Marina"

Mine kære små guldklumper er godt klar over en hvis højtid snart står for døren... Her begynder det altid weekenden lige op til den 1. Så hjælper de med at pynte huset(tro mig det ses... :):) ), og jeg laver æbelskiver og første hold pebernødder...det er bare så hyggeligt..

De får dog ikke pakkekalender, da vi ikke vil købe noget "ral" bare for de skal have, så de får adventspakker.. Vi har også en tradition at vi stiller risengrød op på loftet, også kan det jo være nissen kommer med nogle ekstra pakker engang imellem.... :butterfly:

De syntes det er så fantastisk at nissen gider bo ved os.... :) Alt for de små....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh æbleskiver og pebernødder, det er bare min farvorit :balloons:

Det er næsten pinligt, men jeg får altså stadig pakkekalender... :)

Nu hvor jeg er flyttet hjemmefra, så kan nissen ikke helt finde ud af det mere, men så afleverer han en pose med gaver til min mor, så jeg ikke bliver snydt :)

Forkælet, måske lidt :)

Det lyder som en rigtig dejlig tradition i har, glæder mig til at vi kan starte sådan nogle ting :)

Gitte

0

Del dette indlæg

:balloons::):) Gitte.... det er da bare så fedt at høre....

Min egen moder har aldrig haft noget forhold til julen,så jeg går fuldstændig Fru Sand amok herhjemme.... guuuuuuuuuuuud ja den store kasse med julepynt skal da findes... :):):)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

knus til dig smukke...

0

Del dette indlæg

:):)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Gitte.... det er da bare så fedt at høre....

Min egen moder har aldrig haft noget forhold til julen,så jeg går fuldstændig Fru Sand amok herhjemme.... guuuuuuuuuuuud ja den store kasse med julepynt skal da findes... :blink::blink::pokey::sm:

knus til dig smukke...

:) Ja, her er det på samme måde. Derhjemme har vi altid gjort SÅ meget ud af julen, så jeg juler også helt vildt Har allerede købt to små nisser , der står på Noahs værelse :) SK er ved at blive skør, for han er så absolut ikk fan af julen... Bare ærgeligt, siger jeg, her er det mor der bestemmer -HAHA-

Jeg fik også stadig adventsgaver, liiiiige indtil der blev født en hvis hr. Noah. Nu køber hun halvdelen (og mere til) til hans pakkekalender. Jeg broderede en pakkekalender til ham sidste år, da jeg var på barsel, og den skulle jo fyldes :)

Fine gaveæsker og :balloons: for at du er nået så langt

:) Mia

Nå, en længere smøre fra mig

0

Del dette indlæg

:balloons: hej skønne Mia....

Der findes ingen lange smører fra dig, blot dejligt læsning... :) Ja når først børnene er kommet ind i billedet så er man henvist til 2. pladsen...

Vi har tit grint af Mortens forældre, de har nogen gange præsteret at gå igennem stuen og kun se børnebørnene også efter de har fået knus har de sagt hej til os... :)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Det gør os bestemt ikke noget, de er jo deres et og alt..... :)

Hvor fedt du selv har lavet en kalender, det giver bare lige ekstra hygge, også for Noah når han bliver ældrer. Min mor har dog syet en pakkekalender til mig, der står 1977 på den, ikke at hun har brugt den ret meget, til gaver, men nu bliver den brugt til mine egne børn, og jeg bliver sådan hel sintimental, når den hænges op.... :)

tusind :) fra mig til dig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer