postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

hold da op et ferie paradis..... kan du ikke putte mig ned i din kuffert og tage mig med..... ihhhh det ville bare være så skønt så skønt....... måske ku du sige til din svigerfar t jeg er jeres hemmelige familiemedlem....

:) jeg er helt sikker på at han hopper på den.......

:bearhug::biggrin: det sker jo at man finder et familiemedlem man ikke kendte til... og selvfølgelig skulle du så også med på ferie..... -HAHA--HAHA-

:cheerleader3: til dig....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor top lækkert med den ferie...Gid det var mig!

Vi er vant til at rejse en 5-7 gange om året, men efter Lisette er begyndt at læse, og p.g.a. brylluppet til sommer, så er skiferien og forårsferien (som tit går til Paris) skåret væk...:cheerleader3:

Ikke engang en lille skitur :bearhug:

Apropos kagerne...HELLE FOR AT BO PÅ 5. SAL!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jo flere jo bedre.... men hvis vi er hans ukende døtre... så må vi jo være dine ukende svigerinder.... hehe.... og så burede jo jo os skulle til bryllup..... hehe....

:bearhug::biggrin: ja ja Louise... den har du luret hva´.... det er jo ikke så skidt det ikke er godt for noget vel... -HAHA--HAHA-

Men derfor skal du nu være hjertelig velkommen Den. 11-8 skulle gerne være kolde fadøl efter kirken... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::bearhug::biggrin:

Ja det ku være et kønt syn.... så ku jeg stå der i min brudekjole.... skal jo giftes samme dag..... 11 august er jo så skøn en dag....

men vi må sende hinanden en tanke og dele b.dkerne imellem os.... ville sku ellers gerne ha været der.... men hva så kan vi sende hinanden en indbydelse og så er vi sikker på at hinanden ikke blir en udgift.... -HAHA-

hvad kl er det i skal vies..... orker ikke at læse tråden igennem igen for at se det.... sorry...

vi skal vies kl 15.30......

0

Del dette indlæg

Kæft... Så kigger man lige væk i 2 sek. OG SÅ KA' MAN NÆRMEST IK' FØLGE MED I DIN TRÅD MERE!!! Føler mig liiiiiiiiiiige TOTALT udenfor og overset nu!!! ;)

Jeg vil osse med!... Både i din kuffert, op og bo på 5. sal og til dit bryllup!!! :cheerleader3:

Dejligt at du sådan bli'r inviteret udenlands, er super glad på dine vegne :jul10:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Kæft... Så kigger man lige væk i 2 sek. OG SÅ KA' MAN NÆRMEST IK' FØLGE MED I DIN TRÅD MERE!!! Føler mig liiiiiiiiiiige TOTALT udenfor og overset nu!!! ;)

Jeg vil osse med!... Både i din kuffert, op og bo på 5. sal og til dit bryllup!!! :cheerleader3:

Dejligt at du sådan bli'r inviteret udenlands, er super glad på dine vegne :jul10:

:biggrin:

Hey...... Det var jo lige mine ord -HAHA-

Kære Belinda, gør bare plads, kommer gerne og drikker en fustage :bearhug:

-HAHA- Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Rikke..

Så stopper du skønne... Du vil aldrig nogensinde blive overset...aldrig.. :bask: kan du så forstå det......hva...

Og om du vil det eller ej, så vil jeg se dig også på min bryllupsdag.... basta...

tusind :biggrin: til dig

0

Del dette indlæg

Hey...... Det var jo lige mine ord :)

-HAHA- Mia

jamen Mia dog,,, så er der hermed en barstol reserveret med dit navn... -HAHA-

du skal sandelig ikke gå glip af noget... :(-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug::biggrin:-HAHA-

Ja det ku være et kønt syn.... så ku jeg stå der i min brudekjole.... skal jo giftes samme dag..... 11 august er jo så skøn en dag....

men vi må sende hinanden en tanke og dele b.dkerne imellem os.... ville sku ellers gerne ha været der.... men hva så kan vi sende hinanden en indbydelse og så er vi sikker på at hinanden ikke blir en udgift.... -HAHA-

hvad kl er det i skal vies..... orker ikke at læse tråden igennem igen for at se det.... sorry...

vi skal vies kl 15.30......

Ja en tanke sender jeg hvertfald til dig på dagen.... hov hov hvad læser jeg lige....gider du ikke.. :bask: :bask:

:):( nej det er bare iorden Louise...

Vi skal i kirken kl 14.30, så med et privat jet kan du jo sagtens nå det -HAHA--HAHA-

:cheerleader3: fra Mig til DIG...

0

Del dette indlæg

Ja, og så drikker vi os så fulde, at vi ikke kan køre hjem. Så bliver vi NØDT til at blive til brylluppet!

-Sophie

Kære sophie.. ja udspekuleret det skal du nu ha´.... :bearhug:

Men om listen hedder 133 eller 143 det kan vist være ligemeget, hyggen den stiger jo bare med 400%.. :jul10:

Nu har I bare at komme forbi.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Se for en fustage og den kære Belinda, så tager jeg gerne turen over fra djævleøen til det jydske paradis :biggrin:

Søren har jo familie i nærheden så vi må da kunne finde nogen der bor i nærheden af din fest, så vi lige kan kigge forbi :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hey...... Det var jo lige mine ord :(

-HAHA- Mia

jamen Mia dog,,, så er der hermed en barstol reserveret med dit navn... -HAHA-

du skal sandelig ikke gå glip af noget... -HAHA--HAHA-

- Og dér bliver jeg siddende til jeg glider ned -HAHA-

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer